relacje przełożony - podwładny - wiadomości i porady tematyczne
-
Zbyt bliskie relacje z szefem
08:10 28.02.2013
... sposób na osiągnięcie jakichś własnych korzyści, np. awansu czy podwyżki, możesz być traktowany przez nich nieprzyjemnie, a nawet wykluczony. Prywatne, przyjacielskie relacje z szefem są w porządku, jeżeli odbywają się one poza firmą i są zachowane w nich jasne granice. W relacjach biznesowych warto zachować zwyczajowy dystans ...
Tematy: relacje w firmie, relacje przełożony - podwładny, kontakty międzyludzkie, relacje interpersonalne -
Organizowanie i prowadzenie zebrań
13:44 26.11.2010
... decyduje większość z nich? Czy decyzja ma być zaakceptowanym przez wszystkich kompromisem? Czy ich głos jest doradczy, czy decyduje ekspert lub przełożony? To wszystko – pędź na spotkanie. Trwa tylko 20 minut! Dobre zebranie wymaga od ciebie podjęcie trzech kroków. Po pierwsze, wyczerpującego ...
Tematy: zebrania, planowanie zebrania, zarządzanie pracownikami, relacje przełożony - podwładny -
Budowanie relacji menedżer - pracownik
13:06 05.02.2010
... indywidualnych celów poszczególnych osób czy grup. Patrząc więc na łączące Cię z ludźmi relacje zastanów się jaki jest ich poziom poczucia bezpieczeństwa, jaki jest twój poziom ... bezpieczeństwa i jak przekłada się ono na łączącą was relację. Jak rozwijać relacje? Bądź dostępny, zarezerwuj sobie czas na to, żeby słuchać, i bądź w pełni obecny. ...
Tematy: relacje przełożony - podwładny, kontakty międzyludzkie, efektywność pracy, komunikacja interpersonalna -
Budowanie relacji a osiąganie celów
00:16 25.09.2009
... prawdopodobne, to ewentualne rezultaty są trwalsze. Przywódcy alfa pracują wedle zasady, że jeżeli zadbasz o dobre relacje, to zadania zadbają o siebie same. Przywódcy alfa łączą swoją orientację na relacje z zasadą ustalania priorytetów tzw. przywództwo 80/20. Świadomie wykorzystuj umiejętności budowania relacji i coachingu do rekrutowania ...
Tematy: przywództwo, marketing relacji, relacje przełożony - podwładny, relacje interpersonalne -
Konflikty w miejscu pracy - przyczyny i powiązania
13:17 13.09.2006
Miejsce pracy to specyficzne środowisko, w którym wszelkie konflikty stawiają szczególne wymagania zarówno spierającym się osobom, jak i tym, którzy muszą wmieszać się w konflikt, aby uzdrowić atmosferę w firmie. Dlaczego w Twojej firmie dochodzi do konfliktów? Jakie zachowanie sprzyja powstawaniu konfliktów? Kiedy należy interweniować? Jak ...
Tematy: konflikty, rozwiązywanie konfliktów, jak unikać konfliktów, komunikacja interpersonalna
Podobne tematy:
- rynek pracy
- tendencje na rynku pracy
- praca zdalna
- zmiana pracy
- kariera zawodowa
- rozwój zawodowy
- zarządzanie zasobami ludzkimi
- atmosfera w pracy
- motywowanie pracowników
- zarządzanie pracownikami
- zdrowie
- efektywność pracy
- choroba pracownika
- telepraca
- zarządzanie personelem
- relacje w pracy
- zarządzanie zespołem
- szef
- lider
- relacje między pracownikami