relacje w pracy - wiadomości i porady tematyczne
-
Satysfakcja z pracy? Zadbaj o employee relations
00:50 10.01.2020
... już tylko wynagrodzenie. Zrealizowane przez Jobhouse badanie „Szczęście w pracy Polaków” pokazało co prawda, że dobra pensja pozostaje kluczowym elementem satysfakcji z pracy, ale już na kolejnych miejscach pracownicy wskazali takie aspekty jak np. przyjazna atmosfera w pracy i relacje z przełożonym. Wszystkie te czynniki powinni wziąć pod uwagę ...
Tematy: lojalność pracownika, pracownicy, praca, relacje w pracy -
Wielopokoleniowy zespół pracowników to atut firmy
10:32 16.09.2019
... pracy uznaje za atut firmy. Z Raportu Ricoh wynika, że - zapowiadane jako rewolucja -pojawienie się na rynku pracy najmłodszej generacji Z nie zaowocowało drastyczną zmianą stylu pracy ... . Pracownicy dostrzegają pozytywny wpływ innowacyjnych rozwiązań na poprawę efektywności pracy. Ponad połowa (51%) z nich zgadza się, że odpowiednio wdrożone ...
Tematy: zarządzanie wiekiem, relacje w pracy, zarządzanie różnorodnością, zespół pracowniczy -
Praca w zespole wielopokoleniowym: tak czy nie?
13:42 03.09.2018
... potwierdza bowiem, że wśród znajomych w mediach społecznościowych takich jak Facebook czy Instagram ma swoich kolegów z pracy. Z szefem w takich pozazawodowych kontaktach jest nieco ponad 1/3 ankietowanych. Kolegów z pracy do grona znajomych w mediach społecznościowych wcale nie zapraszają głównie najmłodsi, a raczej respondenci z grupy od 25 ...
Tematy: zarządzanie wiekiem, relacje w pracy, komunikacja w organizacji -
5 zasad trudnej rozmowy zawodowej
00:40 28.07.2018
... ty zaczynasz rozmowę, zadbaj o to, aby posługiwać się obserwowalnymi faktami, a nie ich własną oceną. – Przykładowo, zamiast mówić: „Spóźniasz się do pracy” lub „Nie można na was polegać”, lepiej powiedzieć: „Zauważyłem, że przychodzisz 20 minut po czasie” albo „Wyniki sprzedaży są o 21 ...
Tematy: relacje w pracy, sztuka konwersacji, zarządzanie pracownikami, rozmowa -
Atmosfera w pracy: 3 sposoby na malkontentów
12:22 17.05.2018
... rozpocząć etap „odtruwania”, którego istotą jest przypomnienie malkontentowi atutów jego pracy, firmy, zespołu czy produktów. Nawiązując jednak do tych pozytywnych aspektów podczas ... , bo ktoś znowu nie dotrzymał terminu, przez co on traci dobre relacje z klientem, odpowiedź szefa może brzmieć: „Sporadyczne kłopoty z dystrybucją są nieuniknione ...
Tematy: relacje w pracy, atmosfera w pracy, niezadowolenie z pracy -
6 zachowań, których nie lubią współpracownicy
00:20 13.05.2018
... dwóch rzędach. Wśród kilkunastu osób siedzi trzech przełożonych. Od pracowników wymagają pracy bez zbędnych kaw czy przerw na rozmowy, jednocześnie sami nieustannie ... na którą pracują inne działy. 6 zachowań, które sprawią, że współpracownicy nie polubią pracy z tobą Pewnie zastanawiasz się teraz, jak twój dział i ciebie odbierają współpracownicy. ...
Tematy: praca, zachowanie w pracy, relacje w pracy, współpracownicy -
Samoocena, czyli dlaczego lubimy rzucać sobie kłody pod nogi?
10:10 12.03.2018
... , ale nie można z tym nic zrobić, ponieważ na przeszkodzie stoi np. prawo pracy. Jeśli efektem działania będzie porażka, szef może uznać, że doszło do ... samoocenę. Taka strategia stosowana jest zwykle jeszcze przed osiągnięciem faktycznego wyniku pracy i stanowi zabezpieczenie na wypadek ewentualnej porażki. Rzucanie kłód pod nogi to skomplikowany i ...
Tematy: relacje w pracy, samoocena -
Relacje w pracy. Jesteś szakalem czy żyrafą?
12:16 07.12.2017
... i naszych relacji? Jak, mając tego świadomość, budować poprawne relacje w pracy nawet w trudnych sytuacjach? Szakal w akcji W codziennym wirze obowiązków, tych zawodowych ... dochodzi szakal. Sprawdźmy na przykładzie, jak działa ten drapieżnik, jeżeli chodzi o relacje w pracy. Pracownik, któremu przełożony dziękuje za wykonane zadanie, mówi: „Wiesz, z ...
Tematy: relacje w pracy, relacje przełożony - podwładny, atmosfera w pracy, relacje w firmie -
5 mitów na temat relacji z szefem
11:56 20.11.2017
... decyzję o zmianie pracy? Jak polscy pracownicy oceniają swoje kontakty z przełożonymi? Odpowiedzi na te pytania poszukiwał serwis Pracuj.pl. Mit pierwszy: Najczęściej odchodzimy z pracy ze względu na złe relacje z szefem Wprawdzie skomplikowane relacje z szefem mogą stać się jednym z głównych powodów decyzji o zmianie pracy, to jednak praktyka ...
Tematy: relacje w pracy, relacje przełożony - podwładny, atmosfera w pracy, relacje w firmie -
12 sposobów na to, aby atmosfera w pracy stała się nieznośna
00:41 06.11.2016
... , również nie jest powodem do dumy. Czytaj także: - 3 typy toksycznych współpracowników - 7 rzeczy, których lepiej nie robić w pracy 4. Życie bez tajemnic Niektórzy pracownicy zapominają, iż w pracy należy zachowywać się profesjonalnie, a biuro to miejsce spotkań biznesowych a nie gabinet psychoterapeuty. Nieustanne mówienie na głos o swoim ...
Tematy: atmosfera w pracy, relacje w pracy, kontakty interpersonalne, tematy tabu
Podobne tematy:
- rynek pracy
- tendencje na rynku pracy
- oferty pracy
- social media
- praca zdalna
- praca
- czas pracy
- zmiana pracy
- kariera zawodowa
- obowiązki pracodawcy
- badania pracowników
- pracownicy
- pracownicy z Ukrainy
- rozwój zawodowy
- Ukraińcy
- work-life balance
- zarządzanie zasobami ludzkimi
- satysfakcja z pracy
- atmosfera w pracy