relacje w pracy - wiadomości i porady tematyczne
-
7 rzeczy, których lepiej nie robić w pracy
10:15 08.08.2016
... codziennych obowiązków, projekty, stres. Żeby taka machina funkcjonowała, każdy musi się dostosować i trochę pilnować.” – mówi Bartosz Struzik z międzynarodowego serwisu z ofertami pracy MonsterPolska.pl. Pewnych rzeczy nie trzeba tłumaczyć. Jasne, że głupim pomysłem jest podgrzewanie ryby we wspólnej mikrofalówce lub paplanie z sąsiadem ...
Tematy: praca, atmosfera w pracy, relacje w pracy -
3 typy toksycznych współpracowników
00:20 12.05.2016
... po wycofanych introwertyków – to jasne. Z każdym można ułożyć sobie choćby poprawne relacje. Ale zdarza się, że nie wiemy, dlaczego czyjeś zachowanie nas przytłacza ... . Plotkarz To jakby cofnąć się w czasie do podstawówki. Plotkarze funkcjonują w każdej pracy, bywają zupełnie nieszkodliwi, ale też i niebezpieczni. Zdecydowanie najmądrzej unikać ich ...
Tematy: atmosfera w pracy, relacje w pracy, współpracownicy, plotki w pracy -
12 zachowań, których nienawidzi każdy szef
13:58 09.05.2016
... skutkuje wzrostem doświadczenia i w konsekwencji – ulepszenia jakości pracy. 3) Brak samodzielności Brak samodzielności w codziennej pracy wiąże się z koniecznością ustanowienia ciągłej kontroli ... 6) Złe zarządzanie czasem W pracy nie funkcjonuje tzw. „eleganckie spóźnienie”. Notoryczne spóźnianie się pracownika do pracy lub na spotkanie biznesowe ...
Tematy: relacje w pracy, jak rozmawiać z szefem, atmosfera w pracy, relacje interpersonalne -
Nowa praca: jak się zintegrować z zespołem?
00:20 07.04.2016
... pracy nie chodzi o to, by wszystkich lubić. Liczą się efektywne, zawodowe relacje. Emocje i uczucia trzeba odłożyć na bok. Każdy ma swoje ograniczenia W pierwszych dniach nowej pracy ...
Tematy: nowa praca, zespół pracowników, relacje w pracy, relacje między pracownikami -
8 kroków do utraty pracy i szacunku kolegów
00:40 21.03.2016
... zasługi całkowicie, czy tylko próbujemy się podczepić pod czyjś projekt. – Udana współpraca opiera się na szacunku, a to oznacza też poszanowanie pracy i wysiłków współpracowników – podkreśla ekspert GoWork.pl. Huśtawki nastrojów Niestabilność emocjonalna często świadczy o niskiej inteligencji emocjonalnej. Wybuchy złości, niezależnie od tego ...
Tematy: kariera zawodowa, wizerunek pracownika, praca, sukces zawodowy -
Nowy pracownik: wróg czy przyjaciel?
00:32 04.02.2016
... bardzo skrupulatnie obserwowany i musi się bardzo starać, aby nikogo nie urazić. Szczególna ostrożność dotyczy zarówno kwestii zawodowych, np. opinii o czyjejś pracy, czyichś pomysłach bądź projektach, jak i kwestii czysto personalnych, należy więc bardzo uważać z dowcipami czy komentarzami dotyczącymi zachowania bądź ubioru. Zachowanie ...
Tematy: nowy pracownik, adaptacja pracownika, relacje w pracy, relacje między pracownikami -
Przyjaźń w pracy - czy to dobry pomysł?
00:22 28.12.2015
... źle dobrana wywrze przeciwny efekt. Dotyczy to zwłaszcza przyjaźni z przełożonymi. Relacje osobiste między ludźmi z różnych szczebli firmowej hierarchii są bowiem względnie mało ... Małgorzata Majewska, ekspert portalu monsterpolska.pl. Stawiaj na trwałe relacje Przyjaźnie zawodowe są zależne od sytuacji w pracy i z tego powodu często się rozpadają. ...
Tematy: przyjaźń w pracy, relacje w pracy, relacje między pracownikami, relacje przełożony - podwładny -
Czarna owca w zespole to Ty? Sprawdź, co możesz zmienić
00:20 19.12.2015
... w pracy chodzi nie tylko o posiadanie twardych umiejętności i doświadczenia – chodzi też o umiejętność budowania relacji ze współpracownikami. Sprawdź, czy jesteś pracownikiem z którym inni nie chcą pracować. Postrzegasz kierownictwo jako swoich przeciwników Uważasz że pracownicy którzy dobrze dogadują się ze swoimi szefami to lizusy a relacje ...
Tematy: relacje w pracy, atmosfera pracy, komunikacja interpersonalna, konflikt w pracy -
Facebook: czy przyjąć zaproszenie od szefa?
00:16 03.11.2015
... jednak nie? Dylemat ten powinien pojawiać się tylko jeśli Twoje relacje z przełożonym faktycznie są życzliwe, a nawet przyjacielskie. W przeciwnym razie, zwłaszcza gdy dopiero ... Twojego życia trudniej jest przedostać się do szerszej publiczności. Koledzy z pracy – znajomi w social media? Korzystając z serwisów społecznościowych pomyśl nie tylko o ...
Tematy: Facebook, wizerunek pracownika, wizerunek w sieci, relacje w pracy -
Milczenie jest złotem - tematy tabu w pracy
10:37 18.05.2015
... wzbudzić kontrowersje lub doprowadzić do kłótni. Oto krótki przewodnik ekspertów monsterpolska.pl po tematach tabu, których lepiej nie poruszać w pracy. „Każda pogawędka w miejscu pracy może w niebezpieczny sposób zmienić się w rozmowę poruszającą tematy tabu i prowadzić do nieprzewidywalnych sytuacji, np. konfliktów, jeśli nie będziemy ...
Tematy: konflikt w miejscu pracy, atmosfera w pracy, konflikt w pracy, relacje między pracownikami
Podobne tematy:
- rynek pracy
- tendencje na rynku pracy
- oferty pracy
- social media
- praca zdalna
- praca
- zmiana pracy
- czas pracy
- kariera zawodowa
- obowiązki pracodawcy
- badania pracowników
- pracownicy
- pracownicy z Ukrainy
- rozwój zawodowy
- Ukraińcy
- work-life balance
- zarządzanie zasobami ludzkimi
- satysfakcja z pracy
- atmosfera w pracy