eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematyrelacje w pracy

relacje w pracy - wiadomości i porady tematyczne

  • 7 rzeczy, których lepiej nie robić w pracy

    7 rzeczy, których lepiej nie robić w pracy

    10:15 08.08.2016

    ... codziennych obowiązków, projekty, stres. Żeby taka machina funkcjonowała, każdy musi się dostosować i trochę pilnować.” – mówi Bartosz Struzik z międzynarodowego serwisu z ofertami pracy MonsterPolska.pl. Pewnych rzeczy nie trzeba tłumaczyć. Jasne, że głupim pomysłem jest podgrzewanie ryby we wspólnej mikrofalówce lub paplanie z sąsiadem ...

    Tematy: praca, atmosfera w pracy, relacje w pracy
  • 3 typy toksycznych współpracowników

    3 typy toksycznych współpracowników

    00:20 12.05.2016

    ... po wycofanych introwertyków – to jasne. Z każdym można ułożyć sobie choćby poprawne relacje. Ale zdarza się, że nie wiemy, dlaczego czyjeś zachowanie nas przytłacza ... . Plotkarz To jakby cofnąć się w czasie do podstawówki. Plotkarze funkcjonują w każdej pracy, bywają zupełnie nieszkodliwi, ale też i niebezpieczni. Zdecydowanie najmądrzej unikać ich ...

    Tematy: atmosfera w pracy, relacje w pracy, współpracownicy, plotki w pracy
  • 12 zachowań, których nienawidzi każdy szef

    12 zachowań, których nienawidzi każdy szef

    13:58 09.05.2016

    ... skutkuje wzrostem doświadczenia i w konsekwencji – ulepszenia jakości pracy. 3) Brak samodzielności Brak samodzielności w codziennej pracy wiąże się z koniecznością ustanowienia ciągłej kontroli ... 6) Złe zarządzanie czasem W pracy nie funkcjonuje tzw. „eleganckie spóźnienie”. Notoryczne spóźnianie się pracownika do pracy lub na spotkanie biznesowe ...

    Tematy: relacje w pracy, jak rozmawiać z szefem, atmosfera w pracy, relacje interpersonalne
  • Nowa praca: jak się zintegrować z zespołem?

    Nowa praca: jak się zintegrować z zespołem?

    00:20 07.04.2016

    ... pracy nie chodzi o to, by wszystkich lubić. Liczą się efektywne, zawodowe relacje. Emocje i uczucia trzeba odłożyć na bok. Każdy ma swoje ograniczenia W pierwszych dniach nowej pracy ...

    Tematy: nowa praca, zespół pracowników, relacje w pracy, relacje między pracownikami
  • 8 kroków do utraty pracy i szacunku kolegów

    8 kroków do utraty pracy i szacunku kolegów

    00:40 21.03.2016

    ... zasługi całkowicie, czy tylko próbujemy się podczepić pod czyjś projekt. – Udana współpraca opiera się na szacunku, a to oznacza też poszanowanie pracy i wysiłków współpracowników – podkreśla ekspert GoWork.pl. Huśtawki nastrojów Niestabilność emocjonalna często świadczy o niskiej inteligencji emocjonalnej. Wybuchy złości, niezależnie od tego ...

    Tematy: kariera zawodowa, wizerunek pracownika, praca, sukces zawodowy
  • Nowy pracownik: wróg czy przyjaciel?

    Nowy pracownik: wróg czy przyjaciel?

    00:32 04.02.2016

    ... bardzo skrupulatnie obserwowany i musi się bardzo starać, aby nikogo nie urazić. Szczególna ostrożność dotyczy zarówno kwestii zawodowych, np. opinii o czyjejś pracy, czyichś pomysłach bądź projektach, jak i kwestii czysto personalnych, należy więc bardzo uważać z dowcipami czy komentarzami dotyczącymi zachowania bądź ubioru. Zachowanie ...

    Tematy: nowy pracownik, adaptacja pracownika, relacje w pracy, relacje między pracownikami
  • Przyjaźń w pracy - czy to dobry pomysł?

    Przyjaźń w pracy - czy to dobry pomysł?

    00:22 28.12.2015

    ... źle dobrana wywrze przeciwny efekt. Dotyczy to zwłaszcza przyjaźni z przełożonymi. Relacje osobiste między ludźmi z różnych szczebli firmowej hierarchii są bowiem względnie mało ... Małgorzata Majewska, ekspert portalu monsterpolska.pl. Stawiaj na trwałe relacje Przyjaźnie zawodowe są zależne od sytuacji w pracy i z tego powodu często się rozpadają. ...

    Tematy: przyjaźń w pracy, relacje w pracy, relacje między pracownikami, relacje przełożony - podwładny
  • Czarna owca w zespole to Ty? Sprawdź, co możesz zmienić

    Czarna owca w zespole to Ty? Sprawdź, co możesz zmienić

    00:20 19.12.2015

    ... w pracy chodzi nie tylko o posiadanie twardych umiejętności i doświadczenia – chodzi też o umiejętność budowania relacji ze współpracownikami. Sprawdź, czy jesteś pracownikiem z którym inni nie chcą pracować. Postrzegasz kierownictwo jako swoich przeciwników Uważasz że pracownicy którzy dobrze dogadują się ze swoimi szefami to lizusy a relacje ...

    Tematy: relacje w pracy, atmosfera pracy, komunikacja interpersonalna, konflikt w pracy
  • Facebook: czy przyjąć zaproszenie od szefa?

    Facebook: czy przyjąć zaproszenie od szefa?

    00:16 03.11.2015

    ... jednak nie? Dylemat ten powinien pojawiać się tylko jeśli Twoje relacje z przełożonym faktycznie są życzliwe, a nawet przyjacielskie. W przeciwnym razie, zwłaszcza gdy dopiero ... Twojego życia trudniej jest przedostać się do szerszej publiczności. Koledzy z pracy – znajomi w social media? Korzystając z serwisów społecznościowych pomyśl nie tylko o ...

    Tematy: Facebook, wizerunek pracownika, wizerunek w sieci, relacje w pracy
  • Milczenie jest złotem - tematy tabu w pracy

    Milczenie jest złotem - tematy tabu w pracy

    10:37 18.05.2015

    ... wzbudzić kontrowersje lub doprowadzić do kłótni. Oto krótki przewodnik ekspertów monsterpolska.pl po tematach tabu, których lepiej nie poruszać w pracy. „Każda pogawędka w miejscu pracy może w niebezpieczny sposób zmienić się w rozmowę poruszającą tematy tabu i prowadzić do nieprzewidywalnych sytuacji, np. konfliktów, jeśli nie będziemy ...

    Tematy: konflikt w miejscu pracy, atmosfera w pracy, konflikt w pracy, relacje między pracownikami


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: