relacje w pracy - wiadomości i porady tematyczne
-
Niezastąpiony pracownik: jak nim zostać?
00:16 14.05.2015
... pracą firmy i projektem, który realizowaliście. Czy to oznacza, że jesteś niezastąpiony? Niekoniecznie. Niezastąpiony pracownik to taki, który utrzyma swoje stanowisko pracy, nawet, gdy firmę ogarnie chwilowy kryzys. Osobie niezastąpionej oferuje się dodatkowe podwyżki, premie, benefity pozapłacowe, powierza kluczowych klientów, by zatrzymać ...
Tematy: pracownik, niezastąpiony pracownik, praca, relacje w pracy -
4 sygnały, że Twoi pracownicy nie darzą Cię sympatią
00:40 22.03.2015
Dobra atmosfera w biurze wpływa na stosunek pracowników do wykonywanych przez nich zadań, a umiejętność utrzymywania dobrych i pełnych szacunku stosunków z kolegami z pracy to również czynnik, od którego zależy nasze zadowolenie. Jeśli jednak masz z jakiegoś powodu wrażenie, że nie jesteś zbytnio lubiany przez ...
Tematy: atmosfera w pracy, relacje między pracownikami, relacje w pracy, relacje przełożony - podwładny -
Kariera zawodowa: jakich pokus unikać?
10:04 02.03.2015
... Uważaj na media społecznościowe Większość pracowników używa portali społecznościowych podczas dnia pracy. Niestety jest to skuteczny „pożeracz czasu”, powodujący dodatkowo straty finansowe firm ... – jeśli musisz skorzystać już z prywatnego konta na Facebooku lub maila podczas pracy, zrób to raz dziennie np. na początku dnia – podkreśla Małgorzata ...
Tematy: kariera zawodowa, kariera, romans w pracy, relacje w pracy -
Nowa praca: jak zostać zauważonym?
11:03 10.11.2014
... stanowisko Juniora - możesz zostać łatwiej pominięty w awansach, aniżeli pracownik z większym stażem pracy. Aby uniknąć takiej sytuacji, daj się zauważyć przełożonemu i umieść swoje imię ... wszystkim – dobre nastawienie i uśmiech. Proponuj usprawnienia Już na początku swojej pracy na pewno znajdziesz takie elementy organizacyjne, które aż proszą się o ...
Tematy: nowa praca, praca w nowej firmie, relacje w pracy -
Relacje w pracy: 9 zachowań, które nie przysporzą Ci sympatii
00:40 19.10.2014
... czy mało profesjonalny. Jesteś nieszczery Nie musisz zawierać przyjaźni w miejscu pracy. Pozostań jednak uczciwy wobec kolegów. Nie warto prawić nieszczerych komplementów, ... postrzegany jako irytujący i niemiły. Ciągle korzystasz z Facebooka w pracy Nie ma co się oszukiwać – każdy pracownik lubi w pracy poświęcić chwilę na swój prywatny profil ...
Tematy: relacje w pracy, relacje w firmie, relacje interpersonalne w pracy, relacje między pracownikami -
Relacje w pracy: przyjaźnie przełożonego
00:10 26.07.2014
... pracy dystans? Przyjaźnie w pracy mogą się sprawdzać, ale zastanów się dobrze, czy naprawdę chcesz mieć najlepszego przyjaciela pracującego obok całe dnie? Jeśli zaś już zawarłeś bliskie relacje w pracy ...
Tematy: przyjaźń w pracy, atmosfera w pracy, relacje między pracownikami, relacje w pracy -
Relacje w pracy: tego lepiej nie mów współpracownikom
00:20 25.07.2014
... zbytnio ciekawić. Nie próbuj na siłę dowiedzieć się więcej. Nie bądź też wścibski ani nie plotkuj, bo to tylko pogorszy relacje między wami.
Tematy: relacje w pracy, relacje interpersonalne w pracy, praca, kariera zawodowa -
Relacje w pracy: 4 zwroty, które sprawią, że szef Cię znienawidzi
11:25 18.07.2014
... nowego szefa do Ciebie. Jeśli sądzisz, że firma, w której pracowałeś wcześniej była lepsza - nie wyrażaj głośno negatywnego zdania o nowym miejscu pracy. Możesz za to użyć delikatniejszego określenia oceny tych cech, które nie są dla Ciebie satysfakcjonujące np. „Na poprzednim stanowisku miałem ...
Tematy: lojalność pracownika, pracownicy, praca, relacje w pracy -
Nowa praca: sześć śmiertelnych grzechów
08:10 24.06.2014
... o pomoc. Dobrym rozwiązaniem jest poproszenie menadżera o spotkanie np. po miesiącu pracy. Na takim spotkaniu możesz przedyskutować najważniejsze wątki współpracy oraz poprosić o ocenę, ... Majewska, ekspert portalu monsterpolska.pl. Nastaw się na skuteczne działania Rozpoczynanie nowej pracy nigdy nie jest proste. Jeśli wiesz, że czasami zdarza Ci się ...
Tematy: nowa praca, praca w nowej firmie, zmiana pracy, relacje w pracy -
Kiedy gaduła przeszkadza w pracy
08:11 10.06.2014
... na kilkaset tysięcy złotych, to ostatnią rzeczą, jakiej potrzebujesz, jest kolega z pracy opowiadający przez kilka godzin o swoich miłosnych podbojach czy opisujący trofeum z wyprawy ... ciszę. Postaraj się więc wytłumaczyć, że akurat Tobie hałas przeszkadza w pracy. Twój gadatliwy kolega może być tym zaskoczony, ale w większości przypadków powinien ...
Tematy: gaduła, atmosfera w pracy, produktywność w pracy, produktywność pracowników
Podobne tematy:
- rynek pracy
- tendencje na rynku pracy
- oferty pracy
- social media
- praca zdalna
- praca
- zmiana pracy
- czas pracy
- kariera zawodowa
- obowiązki pracodawcy
- badania pracowników
- pracownicy
- pracownicy z Ukrainy
- rozwój zawodowy
- Ukraińcy
- work-life balance
- zarządzanie zasobami ludzkimi
- satysfakcja z pracy
- atmosfera w pracy