eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematyrynek gier wideo

rynek gier wideo - wiadomości i porady tematyczne

  • Rynek gier wideo wzrośnie o jedną trzecią do 2028 roku

    Rynek gier wideo wzrośnie o jedną trzecią do 2028 roku

    14:28 02.10.2024

    Napędzany rozwojem nowych technologii rynek gier wideo będzie w najbliższych latach przyciągać coraz więcej użytkowników, a jego łączna wartość wzrośnie do niemal $260 mld w 2028 roku, wynika z analiz firmy doradczej Bain & Company. O kierunkach rozwoju rynku zadecydują młodsi użytkownicy, dla których ekosystem gier staje się głównym centrum ...

    Tematy: rynek gier, rynek gier wideo, wartość rynku gier, gry komputerowe
  • Gamedev: polska branża gier w drodze na szczyt?

    Gamedev: polska branża gier w drodze na szczyt?

    00:44 22.07.2023

    ... branży gier. Celem raportu jest przybliżenie zagranicznej publiczności polskiego sektora gamedev, zaprezentowanie jego potencjału, mocnych stron i perspektyw rozwoju. Dziś polska branża gier to synonim jakości, kreatywności i innowacyjności. Cieszę się, że PARP również ma swój udział w tym rozwoju. Międzynarodową promocję polskiej branży gier wideo ...

    Tematy: branża gier, rynek gier, producenci gier komputerowych, rynek gier komputerowych
  • Umowa wydawnicza gry wideo - jak zabezpieczyć interesy obu stron?

    Umowa wydawnicza gry wideo - jak zabezpieczyć interesy obu stron?

    12:39 11.01.2023

    ... gier wideo jak każda inna odczuwa skutki obecnej sytuacji gospodarczej i geopolitycznej. Rok 2022 r. był pierwszym od kilku lat, gdy segment gier wideo nie zaliczył wzrostu1. Jednakże, jak czytamy w raporcie firmy Morgan Stanley, po słabszym 2022 roku branża gier wideo ... twórcą gry wideo a podmiotem specjalizującym się w wydawaniu gier podmiotów ...

    Tematy: umowa wydawnicza, gry wideo, rynek gier wideo, wydawcy gier komputerowych
  • Jak bardzo opłaca się praca w gamedev? Wynagrodzenia od 6 tys. brutto

    Jak bardzo opłaca się praca w gamedev? Wynagrodzenia od 6 tys. brutto

    09:32 30.06.2022

    ... , cieszą się wciąż ogromnym zainteresowaniem. Jak podaje Polsko-Chińska Rada Biznesu: „Rynek gier to prawie 3 mld graczy w skali globalnej, w spośród których dominują mieszkańcy: Azji i ... coraz więcej pracowników, ale również powstaje wiele nowych studiów gier, chcących zwojować ten ogromny rynek - mówi Michał Szum, Head of Customer Care z Just Join ...

    Tematy: branża gier, rynek gier, producenci gier komputerowych, rynek gier komputerowych
  • Polska branża gier będzie warta 3 mld PLN w 2024 roku

    Polska branża gier będzie warta 3 mld PLN w 2024 roku

    00:29 17.01.2021

    ... gier w Polsce zajmuje się blisko 500 firm. Ich przychody w 2019 roku wyniosły 1,75 miliarda PLN, z czego spółki notowane na GPW wygenerowały 1,2 miliarda PLN. W 2017 roku polski rynek gier wideo ...

    Tematy: branża gier, rynek gier, producenci gier komputerowych, rynek gier komputerowych
  • Wynagrodzenia menedżerów spółek z branży gier video

    Wynagrodzenia menedżerów spółek z branży gier video

    00:35 09.10.2018

    ... notowanych na GPW. W 2017 mediana rocznych wynagrodzeń menedżerów spółek z branży gier video wyniosła 281,5 tys. PLN. W porównaniu do firm z branży informatycznej była o ... % jej rocznych przychodów ze sprzedaży. Spośród top menedżerów zarządzających spółkami z branży gier video 62% otrzymało roczne wynagrodzenie w wysokości poniżej 500 tys. PLN. 19 ...

    Tematy: wynagrodzenia menedżerów, rynek gier wideo, spółki giełdowe
  • Przełomowy rok dla polskich gier komputerowych

    Przełomowy rok dla polskich gier komputerowych

    12:57 26.05.2011

    ... globalny rynek gier wideo osiągnie wartość 87 mld USD. Bardzo optymistyczne prognozy dla globalnej branży stwarzają doskonałe warunki do ekspansji polskich producentów gier komputerowych, którzy zaczynają być rozpoznawani na całym świecie. Całkiem możliwe, że za kilka lat jedna z rodzimych firm osiągnie status potentata branży gier wideo ...

    Tematy: gry komputerowe, branża gier komputerowych, gry wideo, rynek gier wideo
  • Nvidia przejmie Ageia Technologies?

    Nvidia przejmie Ageia Technologies?

    00:19 09.02.2008

    ... , odpowiedzialnej za sprzętowy akcelerator fizyki PhysX. Jest to engine, który pozwala na istnienie praw fizyki analogicznych do rzeczywistych, w wirtualnych światach gier i programów komputerowych. Silnik PhysX znalazł zastosowanie w ponad 140 grach na komputery PC, konsole PlayStation 3, Xbox 360 oraz Wii. W zeszłym roku ...

    Tematy: Nvidia, Ageia Technologies, PhysX, animacje komputerowe
  • Intel przejmuje Havok

    Intel przejmuje Havok

    14:04 24.09.2007

    ... poinformował o przejęciu firmy Havok, znanej z narzędzi do tworzenia animacji oraz fizyki w grach wideo i aplikacjach wykorzystujących efekty cyfrowe. W ten sposób Havok stanie się częścią Intela i będzie kontynuował działalność na rynku gier i filmowych efektów cyfrowych. Szczegóły przejęcia nie zostały ujawnione. „Havok będzie kluczowym elementem ...

    Tematy: Intel, Havok, animacje komputerowe, gry wideo
  • Sprzedaż gier maleje

    Sprzedaż gier maleje

    00:36 22.01.2006

    ... uwzględnia opłat za internetowe gry typu MMORPG. Zdaniem analityków z firmy NPD, sprzedaż gier komputerowych w 2004 roku osiągnęła wielkość 1,1 miliarda USD, natomiast w 2005 roku ok. 954 mln USD. Firma NPD tłumaczy różnicę rosnącą popularnością gier online, w tym najlepiej sprzedającej się gry 2005 roku - World of Warcraft. ...

    Tematy: sprzedaż gier wideo, rynek gier wideo, sprzedaż gier komputorewych, rynek gier komputerowych

 

1 2

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: