rynek gier wideo - wiadomości i porady tematyczne
-
News Corporation wchodzi na rynek gier?
01:32 18.01.2005
... przez Ruperta Murdocha firma News Corporation, jeden z największych na świecie koncernów medialnych, rozważa możliwość wejścia na rynek gier wideo. Informację ujawnił prezes News Corporation, Peter Chernin. "Postrzegamy gry wideo jako wielki biznes i chcielibyśmy w niego wejść" – powiedział Chernin. Prezes News Corporation nie sprecyzował, jak ma ...
Tematy: News Corporation, rynek gier wideo, Rupert Murdoch, inwestycje -
Europejki lubią gry wideo
00:02 05.09.2004
... "Laski i joysticki: badania na temat kobiet i gier") pokazuje, że kobiety z Europy Zachodniej coraz chętniej sięgają po gry wideo. Co czwarty gracz w tym regionie ... z punktu widzenia producentów niezwykle atrakcyjnymi odbiorcami. Dlatego coraz większa liczba twórców gier wideo liczy się z gustami kobiet. Z badań wynika, że pań nie interesują gry ...
Tematy: rynek gier wideo, gry wideo, gracze komputerowi, badania na temat kobiet i gier -
Emeryci nadzieją rynku gier?
00:18 08.12.2003
... renciści stanowią coraz liczniejszą grupę odbiorców gier wideo. Ludzie starsi z reguły mają styczność z grami poprzez swoje dzieci i wnuki. Jednak przedstawiciele brytyjskiego developera są ... trafią gry dopasowane do preferencji graczy w zaawansowanym wieku. A jedno jest pewne – gry dla staruszków to rynek bardzo perspektywiczny. Dzisiejsi młodzi ...
Tematy: rynek gier wideo -
Boom trwa
00:01 17.03.2003
... gier wideo wzrośnie w tym roku o kolejnych 10% - wynika z prognoz opublikowanych przez ... rynek konsol zdominowało Sony, które do końca roku 2002 sprzedało ponad 40 mln PlayStation 2 i zagarnęło 74% udziału w rynku sprzętu 128-bitowego. Walka o drugie miejsce wciąż trwa – szacuje się, że Nintendo kontroluje 14% rynku, a Microsoft – 12%. Branża gier ...
Tematy: rynek gier wideo
1 2
Podobne tematy:
- wynagrodzenia
- inwestycje
- spółki giełdowe
- gry komputerowe
- gry online
- gracze
- Intel
- gry wideo
- własność intelektualna
- wynagrodzenia menedżerów
- gry sieciowe
- prawo własności intelektualnej
- rynek gier
- Nvidia
- rynek gier komputerowych
- branża gier
- producenci gier komputerowych
- licencja
- przeniesienie praw autorskich
- wydawcy gier komputerowych