rynek internetowy - wiadomości i porady tematyczne
-
Mobilny Internet w regionie CEE 2011
13:49 12.09.2012
Dynamiczny wzrost mobilnego Internetu jest jednym z najbardziej wyrazistych zjawisk na rynku online w Europie Środkowo-Wschodniej. Średni udział odsłon mobilnych w regionie CEE zwiększył się w 2011 roku ponad dwuipółkrotnie - analizuje raport przygotowany przez Gemius. Chociaż mobilna rewolucja jest jeszcze przed nami, taki wynik to dobry ...
Tematy: region CEE, rynek internetowy, Internet, usługi mobilne -
Mobilny Internet w regionie CEE
12:22 13.01.2012
... dynamicznie rośnie. W sierpniu 2011 r. w krajach regionu CEE, objętych badaniami Gemius procent udziału odsłon mobilnych wahał się w granicach 2 proc. Wyjątkiem jest rynek słowacki, gdzie 4 proc. wszystkich odsłon stron internetowych jest generowane przez użytkowników urządzeń mobilnych. Warto zauważyć, że udział odsłon mobilnych w regionie ...
Tematy: region CEE, rynek internetowy, Internet, usługi mobilne -
Rynek internetowy: trendy w I poł. 2011r.
10:09 12.08.2011
... nowego cyklu wydawniczego, który ma na celu przyspieszanie wprowadzania na rynek nowych wersji produktów Firefox. Ich różnorodność prawdopodobnie sprawi, że – podobnie, jak ... miała wyczekiwana premiera iPada w 2010 r. Od marca 2011 r., gdy wprowadzono na rynek kolejną wersję tego produktu, jego udział w rankingu odsłon mobilnych dynamicznie wzrastał ...
Tematy: rynek internetowy, Internet, przeglądarki internetowe, Internet Explorer -
Firma Alcatel-Lucent przejęła Velocix
00:05 08.08.2009
Firma Alcatel-Lucent poinformowała o przejęciu spółki Velocix, dostawcy infrastruktur i usług typu CDN (Content Delivery Network - sieć dystrybucji treści) przeznaczonych dla operatorów sieci szerokopasmowych, dostawców usług internetowych oraz przedsiębiorstw medialnych. Rozwiązania CDN optymalizują dystrybucję materiałów cyfrowych przez Internet ...
Tematy: Alcatel-Lucent, Velocix, rynek telekomunikacyjny, rynek internetowy -
Reklama internetowa 2005 wg IAB
00:06 21.04.2006
60 proc. wzrost wydatków na reklamę online, 3,1 miliarda złotych wydanych na zakupy w Internecie - Najnowszy Raport IAB potwierdza, że rok 2005 to rok dynamicznego rozwoju rynku internetowego w Polsce. IAB Polska opublikowało raport na temat stanu polskiego internetu w 2005 roku. Znalazły się w nim najważniejsze informacje na temat użytkowników ...
Tematy: rynek internetowy, reklama online, e-commerce, reklama internetowa -
Handel elektroniczny w Polsce i na świecie
10:38 29.04.2005
... , USA 2005, Europa Zachodnia 2004 Mimo dużego nasycenia, rynki zachodnie są ciągle rozwojowe. Według prognoz Jupiter Research, do 2009 roku rynek amerykański ma wzrosnąć o 71 proc. w stosunku do roku 2004, osiągając poziom 159 mln użytkowników, a europejski o 62 proc. - do 138 mln ...
Tematy: e-commerce, handel elektroniczny, rynek internetowy, zakupy przez internet -
Internet wg IAB w 2004
00:05 27.04.2005
... jest powstawanie przedsięwzięć o zdecydowanie niszowym charakterze. Przedsiębiorcy coraz częściej kierują się zasadą, że do sukcesu w e-handlu nie wystarczy sam sklep internetowy, lecz dobry pomysł na produkt. I to właśnie dobry produkt w połączeniu z szybkim i tanim kanałem dystrybucji przyciąga konsumentów do zakupów on-line. Wraz ...
Tematy: rynek internetowy, Internet, badania internautów, e-commerce
Podobne tematy:
- e-commerce
- zakupy przez internet
- Internet
- badania internautów
- wydatki na reklamę
- reklama internetowa
- reklama online
- badania internetu
- handel elektroniczny
- przeglądarki internetowe
- rynek telekomunikacyjny
- mobilny internet
- usługi mobilne
- iPad
- mobilny dostęp do internetu
- Firefox
- Internet Explorer
- rynek reklamy internetowej
- region CEE
- Alcatel-Lucent