rynek reklamy - wiadomości i porady tematyczne
-
Sponsorzy Euro 2012 nie odrobili lekcji z marketingu
11:14 30.05.2012
Oficjalni sponsorzy Mistrzostw Europy w piłce nożnej nie wykorzystali swojej szansy, aby zaistnieć z reklamowym przekazem w świadomości kibiców. Jak pokazała praktyka, lekcję z marketingu pilnie odrobiły natomiast podmioty niebędące sponsorami wydarzenia - wynika z najnowszego raportu agencji informacyjnej "PRESS-SERVICE Monitoring Mediów". Liczne ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, Euro 2012 -
Branża motoryzacyjna ogranicza wydatki na reklamę
10:33 24.05.2012
... Volkswagen. Koncern ten zapowiedział w tym roku bardzo agresywne wejście w rynek polski po przejęciu sieci salonów Kulczyk Tradex. Pierwsze oznaki widać było ... efektywności budżetów reklamowych, które przekładają się na sprzedaż samochodów. Średni koszt reklamy przypadający na jedno sprzedane auto w 2011 roku wzrósł o prawie 21%, w porównaniu z ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, motoryzacja -
Rynek reklamy przed Euro 2012
10:48 16.05.2012
... silne kojarzenie marek z tą imprezą. Co więcej, jak pokazuje badanie „Monitoring reklamy na EURO 2012” wykorzystanie tych elementów w komunikacji sprawia też, że znaki i określenia ... do piłki nożnej ze zbliżającymi się wielkimi krokami zawodami i interpretują oglądane reklamy w ich kontekście. Na tle tych 3 marek słabiej prezentuje się wielu spośród ...
Tematy: media, telewizja, reklama telewizyjna, wydatki na reklamę -
Reklama wielkoformatowa I-III 2012 r.
10:37 11.05.2012
... Rynek trójmiejski uzyskał równie dobry wynik wzrostu osiągając 19% (wzrost z 1,60 mln zł do 1,90 mln zł). Liczba aktywnych reklamodawców wzrosła do 24 (z 22 rok wcześniej). Rynek reklamy wielkoformatowej w Katowicach wzrósł w I kwartale 2012 o 13,5% (do 1,37 mln zł). Liczba aktywnych reklamodawców wzrosła z 15 do 18. Rynek łódzki ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, outdoor -
Rynek reklamy w Polsce 2011 r.
11:10 25.04.2012
... rynek reklamy w 2011 osiągnął wartość 7,78 mld złotych netto, co oznacza wzrost o 2,3% w stosunku do 2010 ... poprzedniego roku. Outdoor Rok 2011 okazał się okresem spadków dla branży reklamy zewnętrznej, w porównaniu z rokiem 2010 spadły nakłady na tę formę reklamy oraz liczba sprzedanych nośników. Należy tutaj przypomnieć o zawirowaniach w branży ...
Tematy: media, telewizja, reklama telewizyjna, wydatki na reklamę -
Najbardziej dochodowe programy TV I kw. 2012 r.
09:52 20.04.2012
... „Kuchenne Rewolucje” zarobiło ponad 27 mln zł. Co wyniosło ten kulinarny program na szczyty? - Zwiększenie dwóch zmiennych - liczby emisji i kosztu reklamy. Trzeba zaznaczyć, że około 65 proc. przychodów reklamowych wygenerowały emisje powtórkowe. Ten sam czynnik spowodował przesuniecie X Factora z miejsca 5 w 2011 r. na ...
Tematy: media, telewizja, reklama telewizyjna, wydatki na reklamę -
Branża motoryzacyjna a wydatki na reklamę radiową
09:40 19.04.2012
... . „Z radia korzystamy w kampaniach bardzo często, w tym roku było ono użyte we wszystkich naszych akcjach reklamowych” – deklaruje Magdalena Redestowicz, specjalista ds. reklamy w Citroën Polska. Branża motoryzacyjna najchętniej reklamuje w radiu auta osobowe – na ich promocję przeznaczono w ub.r. blisko 148 mln zł i było to ...
Tematy: reklama, radio, reklama radiowa, wydatki na reklamę -
Wydatki na reklamę radiową 2011
10:19 29.02.2012
Przychody reklamowe radia zwiększyły się w 2011 roku o 6,1 proc., ponad trzykrotnie bardziej niż urósł cały rynek reklamowy. Zwiększyła się też liczba reklamodawców, którzy zdecydowali się umieścić radio w swoich mediaplanach - podał Komitet Badań Radiowych. Według raportu domu ...
Tematy: reklama, radio, reklama radiowa, wydatki na reklamę -
Reklama wielkoformatowa w 2011 r.
10:26 20.02.2012
... . Zmiany na rynku reklamy wielkoformatowej w Polsce zaszły również w ujęciu geograficznym. Rok 2011 roku charakteryzował się wzrostem wydatków na reklamy zewnętrzne w Warszawie. Stołeczny rynek osiągnął w ubiegłym roku wartość 47,7 proc. rynku ogólnopolskiego, wobec 45,1 proc. w r. 2010. Wzrost inwestycji odnotował również rynek wrocławski i łódzki ...
Tematy: reklama, rynek reklamy, wydatki na reklamę, outdoor -
Najbardziej dochodowe programy TV 2011 r.
11:07 18.01.2012
Którzy prowadzący i gospodarze telewizyjnych show zarobili w 2011 roku najwięcej dla swoich stacji? Dom mediowy PanMedia Western w ramach swojego cyklicznego raportu TV Flash przeanalizował przychody reklamowe telewizji pod kątem najbardziej "dochodowych" celebrytów. Listę zwycięzców otwiera Robert Janowski, gospodarz programu „Jaka to melodia“ ( ...
Tematy: media, telewizja, reklama telewizyjna, wydatki na reklamę