skuteczna reklama - wiadomości i porady tematyczne
-
Programmatic to już 80 proc. reklamy display
11:59 25.04.2018
Regionem, który wyznacza tendencje panujące w reklamie online, są niewątpliwie Stany Zjednoczone i to właśnie na tamtejszym rynku widać wyraźną dominację programmatic buying. Z szacunków serwisu eMarketer wynika, że w tym roku właśnie w tym modelu zakupionych zostanie aż 82,5 proc. reklam typu display. Podobny trend dostrzegalny jest również w ...
Tematy: skuteczna reklama, programmatic, programmatic buying, zakup powierzchni reklamowej -
Programmatic rośnie w siłę, ale potrzebuje jakościowych danych
13:13 07.03.2018
Reklama w modelu programmatic nie może narzekać na brak zainteresowania. Z najnowszego raportu Cloud Technologies wynika, że w 2016 roku wydano na nią w Polsce ...
Tematy: skuteczna reklama, programmatic, programmatic buying, zakup powierzchni reklamowej -
Przewodnik wydawcy po reklamie wideo
10:35 05.02.2018
... zaletą reklamy natywnej jest fakt, że nie jest ona blokowana przez różnego rodzaju rozszerzenia typu AdBlock, w przeciwieństwie do tradycyjnych formatów. Reklama oparta na lokalizacji: dzięki możliwości targetowania pod kątem lokalizacji, programmatic oferuje mnóstwo korzyści. Reklamodawcy mogą kierować reklamy w czasie rzeczywistym do ...
Tematy: reklama wideo, skuteczność reklamy, skuteczna reklama -
Moc personalizacji w wideo marketingu
11:02 29.01.2018
Z raportu przeprowadzonego przez Wave9 wynika, że aż 89% użytkowników Internetu ogląda głównie wideo. Z kolei według HubSpot, spersonalizowane wideo generuje o 42% więcej zysków, niż niespersonalizowane treści. Dzieje się tak, ponieważ taki przekaz generuje dwukrotnie więcej zaangażowania i reakcji. Jakie korzyści płyną z tworzenia ...
Tematy: wideo marketing, wideo mailing, personalizacja, skuteczna reklama -
Wideo marketing. Trendy 2018
00:44 19.11.2017
Według badania AdEx w pierwszym kwartale 2017 roku udział wideo w reklamach internetowych wzrósł do 20,1%. Chociaż rok 2017 niewątpliwie był rokiem wideo marketingu, eksperci prognozują, że w 2018 jego udział w rynku będzie jeszcze większy. Na co zatem warto postawić w nadchodzącym roku, planując działania marketingowe? Wideo jest jednym z ...
Tematy: wideo marketing, trendy 2018, strategia marketingowa, jak podwyższyć sprzedaż -
Wartość dodana w marketingu, czyli co?
11:17 08.11.2017
... przestaje mieć aż tak duże znaczenie. Na silniejszych, poważniejszych podstawach można bowiem zbudować mocniejsze przywiązanie. Konsument pomyśli „OK, ich nowa reklama jest kiepska, ale nie przyczyniają się do wypalania lasów palmowych. Wolę ich produkt”. Po prostu zaczynamy doceniać marki mądre. Mądrze ...
Tematy: green marketing, marketing, skuteczna reklama, jak podnieść sprzedaż -
Emotikony sposobem na skuteczny newsletter?
10:44 17.10.2017
Komunikacja, przechodzi w ostatnich latach transformację polegająca na zmianie jej formy z słowa na obraz. Następstwem tej transformacji jest forma ekspresji wiedzy, jak również sposób jej odbioru i przyswajania. To właśnie obrazy (grafiki, gify i emoji) wiodą prym w komunikacji internetowej, skutecznie ułatwiając przekaz i wpływając pozytywnie na ...
Tematy: e-mail marketing, skuteczna reklama, newsletter, mailing reklamowy -
3 najważniejsze kroki w aktywacji kampanii omnichannel
00:20 14.10.2017
O rewolucji cyfrowej zaczęto mówić już w latach dziewięćdziesiątych minionego wieku. Od tego czasu zastosowanie kampanii omnichannel zdołało już dalece wykroczyć poza swoje pierwotne, detaliczne korzenie i objąć także działania marketingowe. O ile jednak samo korzystanie z wielu kanałów nie wydaje się niczym bardzo skomplikowanym, o tyle już o ...
Tematy: omnichannel, marketing, kampania reklamowa, jak podwyższyć sprzedaż -
Lead generation. Jak pozyskać klienta przez internet?
10:08 03.10.2017
Działania marketingowe skupiają się przeważnie na pozyskiwaniu coraz to szerszych kręgów osób zainteresowanych danych produktem lub usługą. Jak zainteresować klienta i sprawić, aby połknął haczyk? Narzędziem marketingowym, o którym warto wspomnieć w kontekście pozyskiwania nowych klientów jest tzw. lead generation. Czym jest lead? W najbardziej ...
Tematy: lead generation, marketing, skuteczna reklama, jak podwyższyć sprzedaż -
6 wskaźników w e-mail marketingu, które musisz znać
00:41 24.09.2017
Budując strategię komunikacji – za pomocą jakiegokolwiek narzędzia marketingowego – nie sposób pominąć tak istotnego elementu, jakim jest analiza osiąganych przez poszczególne kampanie wyników. E-mail marketing jest kanałem dotarcia do klientów, który nie tylko od lat pozostaje niezaprzeczalnym numerem jeden jeśli chodzi o efektywność działań. ...
Tematy: e-mail marketing, marketing w sieci, newsletter, mailing
Podobne tematy:
- nowe mieszkania
- zachowania konsumentów
- inwestycje mieszkaniowe
- e-commerce
- deweloperzy
- nowe technologie
- zakupy online
- rok 2018
- sklepy internetowe
- sztuczna inteligencja
- spam
- reklama
- oferta deweloperów
- ochrona danych
- ochrona środowiska
- sprzedaż mieszkań
- kobiety
- reklama internetowa
- reklama online
- działania marketingowe