eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematystrategia marketingowa

strategia marketingowa - wiadomości i porady tematyczne

  • E-commerce: jest sposób na nieaktywnych klientów?

    E-commerce: jest sposób na nieaktywnych klientów?

    13:52 22.06.2016

    W bazie każdego sklepu internetowego znajduje się grupa „nieaktywnych” klientów, którzy od dłuższego czasu nie przejawiają aktywności zakupowej. Procentowo ich liczba może się wahać od kilku do nawet kilkudziesięciu procent, w zależności od branży, wielkości sklepu oraz jego rozpoznawalności. Jak zwiększyć przychody e-biznesu poprzez aktywizację ...

    Tematy: e-commerce, prowadzenie sklepu internetowego, sklep internetowy, relacje z klientem
  • 9 wniosków, które nasuwa ewolucja marketingu

    9 wniosków, które nasuwa ewolucja marketingu

    12:17 14.06.2016

    Znamy wyniki globalnego badania "2016 State of Marketing", którego autorzy wskazują najważniejsze, ubiegłoroczne zmiany w trendach marketingowych. Najświeższe opracowanie pochyla się również nad kierunkami, w których ewoluują funkcje marketingu oraz dostarcza odpowiedzi na pytanie o różnice w działaniach pomiędzy firmami najskuteczniejszymi a tymi ...

    Tematy: strategia marketingowa, marketing, skuteczna reklama
  • Reklama w internecie: atrybucja nową bronią marketingu?

    Reklama w internecie: atrybucja nową bronią marketingu?

    00:22 04.04.2016

    ... reklamowych), prowadząc kampanie reklamowe programmatic (spersonalizowane bannery) czy działania e-mailingowe. Każdy z nich powinien mieć swój udział w sukcesie. Uniwersalna strategia sukcesu nie istnieje W marketingu nie ma jednego uniwersalnego rozwiązania sprawdzającego się w każdej kampanii reklamowej. Kluczową kwestią jest przypisywanie tzw ...

    Tematy: marketing, skuteczny marketing, reklama online, skuteczna reklama
  • Strategia marketingowa sposobem na pokonanie kryzysu w firmie

    Strategia marketingowa sposobem na pokonanie kryzysu w firmie

    15:51 29.02.2016

    ... do sytuacji kryzysowej pozwoli firmie szybko zareagować, a zastosowane narzędzia wzmocnią wizerunek przedsiębiorstwa na rynku. Jak pisze Wojciech Budzyński w „Public relations strategia i nowe techniki kreowania wizerunku”, udaje się to jednak tylko 15% firm, gdyż większość w ogóle nie tworzy scenariuszy antykryzysowych. Przeprowadzanie cyklicznie ...

    Tematy: strategia marketingowa, wizerunek marki, wizerunek firmy, reputacja firmy
  • Projekty unijne: jak zadbać o ich marketing?

    Projekty unijne: jak zadbać o ich marketing?

    00:20 14.12.2015

    ... dane pomogą nam dobrać optymalne narzędzia marketingowe i zorientować się, czy w ramach danego programu operacyjnego będziemy mogli pozyskać dofinansowanie na nie. Strategia Strategia to nic innego, jak sposób na osiągnięcie zamierzonych celów poprzez zaplanowanie działań marketingowych. Realizując projekt dofinansowany z UE, często już na ...

    Tematy: projekty unijne, dotacje unijne, fundusze unijne, marketing
  • W mediach społecznościowych najważniejsza jest strategia

    W mediach społecznościowych najważniejsza jest strategia

    12:53 08.12.2015

    ... bardzo ważną informacją dla marketerów, którzy muszą przygotowywać treści reklamowe wygodnie wyświetlane na ekranach smartfonów, a nie tylko komputerów i tabletów. Kompletna strategia w mediach społecznościowych powinna składać się z następujących kroków: Analiza Sprawdzamy mocne i słabe strony marki oraz analizujemy, w jakich obszarach internetu ...

    Tematy: media społecznościowe, portale społecznościowe, działania marketingowe, marketing internetowy
  • Działania marketingowe i PR w polskich firmach w 2015 roku

    Działania marketingowe i PR w polskich firmach w 2015 roku

    13:25 02.12.2015

    Wygląda na to, że w działach marketingu i PR po kryzysie przyszedł czas na złapanie oddechu. Ich zaangażowanie w sprzedaż niezmiennie pozostaje na wysokim poziomie, jednak nie dominuje już tak ich aktywności. Okazuje się również, że eksperymenty i innowacje nie są tym, co marketing i PR lubią najbardziej, a ewentualna znajomość globalnych ...

    Tematy: marketing, PR, strategia marketingowa, strategia sprzedażowa
  • Internauci chętnie płacą za dostęp do contentu premium

    Internauci chętnie płacą za dostęp do contentu premium

    00:44 19.09.2015

    Podobno za jakiś czas wszystkie treści w Internecie będą płatne. Już teraz dostęp do wielu z nich wymaga jakiejś formy odwdzięczenia się ze strony internautów. Jak wynika z badania przeprowadzonego przez IRCenter oraz LeadR, za dostęp do contentu premium jest skłonnych zapłacić – najczęściej poprzez podanie adresu e-mail – aż 73% użytkowników ...

    Tematy: badania internautów, premium content, strategia marketingowa, komunikacja marketingowa
  • 7 korzyści z zastosowania automatyzacji marketingu

    7 korzyści z zastosowania automatyzacji marketingu

    09:48 01.07.2015

    Zastanawiasz się, jakie funkcje na platformie do automatyzacji marketingu pomogą Ci w Twoim biznesie? Chcesz usprawnić swoje kampanie marketingowe oraz w bardziej precyzyjny sposób docierać do swoich potencjalnych Klientów? Wykorzystanie programów typu marketing automation może przynieść wiele korzyści – od pomocy w zarządzaniu całymi kampaniami, ...

    Tematy: automatyzacja marketingu, marketing, kampania marketingowa, e-mail marketing
  • Srebrny konsument - fakty i mity

    Srebrny konsument - fakty i mity

    10:59 17.10.2014

    Za pomocą jakich haseł i obrazów firmy próbują dotrzeć do osób, które młodość mają już za sobą? Jak tacy konsumenci postrzegani są przez pracowników działów reklamy - twórców licznych spotów, które mamy przyjemność oglądać na ekranach naszych telewizorów? Przeanalizujmy kilka przykładów. Dostępne raporty z badań przeprowadzonych wśród osób ...

    Tematy: osoby starsze, starszy konsument, reklama, kampanie reklamowe

poprzednia  

1 ... 3 4 5 ... 10 ... 12

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: