strategia marketingowa - wiadomości i porady tematyczne
-
Rebranding - czy Twoja marka go potrzebuje?
01:22 10.10.2014
Marki, które nie ewoluują często ulegają stagnacji i tracą wartość rynkową. Rebrandig może okazać się jedynym sposobem na tchnięcie nowego życia w markę znajdującą się w ciężkiej sytuacji. Istnieje również sprawdzony proces, który możesz wykorzystać, aby nadać nowy wizerunek brandowi, który stracił popularność w oczach odbiorców. Historia ...
Tematy: rebranding, marka, marki, wizerunek marki -
Działania marketingowe w Internecie testuj na 6 sposobów
00:19 16.09.2014
Idealne rozwiązanie to takie, w którym użytkownik wchodzący na stronę internetową wypełni formularz kontaktowy lub wejdzie w interakcję z jakimkolwiek rodzajem treści, a wszystkie podane informacje na temat wizyty zostaną zapisane i następnie przetransferowane do systemu CRM. Jak wykorzystać takie narzędzie we własnym biznesie? Jakie korzyści mogą ...
Tematy: działania marketingowe, narzędzia marketingowe, strategia marketingowa, marketing internetowy -
Marketing internetowy: co robić żeby był skuteczny?
00:21 11.09.2014
Wszelkie działania marketingowe prowadzone w Internecie powinny dążyć do osiągnięcia trzech podstawowych celów – pozyskania potencjalnych klientów, konwersji (zachęcenia ich do podjęcia oczekiwanej akcji) oraz utrzymania ich przy marce poprzez budowanie relacji (co pozwala na uzyskanie długoterminowych korzyści). Wszystkie te obszary są ze sobą ...
Tematy: działania marketingowe, marketing internetowy, strategia marketingowa, marketing -
Marketing treści - 7 najnowszych trendów
13:14 03.09.2014
... są traktowane, jako „materiały marketingowe” a przedsiębiorcy nie zdają sobie do końca sprawy z tego, że za tworzeniem treści powinna stać udokumentowana strategia. W najbliższej przyszłości termin „marketing treści” prawdopodobnie zdobędzie wyższą popularność a przedsiębiorstwa będą w stanie zdefiniować poszczególne elementy, które wchodzą w jego ...
Tematy: marketing treści, marketing, strategia marketingowa, działania marketingowe -
Marketing internetowy: jak tworzyć różnorodne treści?
00:59 10.06.2014
W sieci znajdziesz całą masę porad na temat tego jak założyć i wypromować blog - szczególnie teraz, kiedy ta forma stała się nieodłącznym elementem strategii marketingowych małych przedsiębiorstw. Samo stworzenie bloga jest całkiem proste, pisanie nowych artykułów nie zajmuje wiele czasu, a potencjalne korzyści mogą przerosnąć wszelkie oczekiwania ...
Tematy: marketing internetowy, strategia marketingowa, raport branżowy, e-booki -
Wyzwania CMO 2014
11:45 05.06.2014
... , Marketing Director, Vice President, Deutsche Bank Polska S.A. Uczestnicy badania nakreślili również kierunki, które zmienią oblicze marketingu w ciągu najbliższych lat. Analityka marketingowa to niekwestionowany numer 1 wśród obszarów, które w ciągu 3 lat nabiorą znaczenia (wskazanie 78% pośród badanych CMO). Oznacza to zdecydowany nacisk na ...
Tematy: marketing, dział marketingu, strategia marketingowa, CMO -
Social media i marketing treści pomogą osiągnąć sukces
00:49 11.04.2014
... informacji używanym przez nich, podczas procesu zakupowego. Wspomniane cele powinny odpowiedzieć na najważniejsze pytania ukazujące to, w jaki sposób strategia content marketingowa przyciągnie, zaangażuje i ostatecznie skonwertuje odwiedzających. Dzięki temu, o wiele łatwiej będzie osiągnąć rezultat w postaci pozyskania potencjalnego klienta lub ...
Tematy: social media, strategia marketingowa, marketing, content marketing -
Crowdmarketing nadchodzi
00:40 13.03.2014
Kto pierwszy zaangażuje milion ludzi w świadomą działalność promującą określony produkt, a więc uczyni z nich prawdziwych marketerów, ten zasłuży na Nobla z marketingu. Każdy z nas, klientów, chciałby czasem być tak trochę przedsiębiorcą, marketerem i w ogóle kimś, kto ma wpływ na cokolwiek. Podobna namiętność kieruje nami, gdy idziemy na wybory. ...
Tematy: crowdmarketing, crowdsourcing, działania marketingowe, strategia marketingowa -
Zintegrowana kampania marketingowa musi być dobrze zaplanowana
08:15 12.12.2013
... więc działać? Prawie każde podejście procesowe jest dobre. W naszym przypadku, w pierwszej kolejności definiujemy rolę komunikacji w dostarczeniu ROI (research, strategia), określamy pomysł komunikacyjny dla marki (z uwzględnieniem wybranego podejścia brandingowego), który jest przekładalny na wiele różnych nośników i działań dodatkowych, następnie ...
Tematy: kampania marketingowa, kampania zintegrowana, działania marketingowe, strategia marketingowa -
Insight czyli wyczucie klienta
10:01 11.06.2013
Insight często rozumiemy jako tajemnicze określenie magicznej siły otwierającej drogę do klienta. A jest on po prostu jednym z obszarów poszukiwania możliwości biznesowych. Jeden z dyrektorów zarządzających w polskim oddziale firmy Young & Rubicam opowiedział kiedyś historię, jak poszukując pomysłu na nowy produkt w firmie Danone, stworzono jogurt ...
Tematy: insight, działania marketingowe, strategia marketingowa, wspieranie sprzedaży