strategia marketingowa - wiadomości i porady tematyczne
-
Skuteczna strategia marketingowa dla sklepów internetowych
10:41 21.12.2012
Zdecydowana większość nowo powstałych sklepów internetowych działania marketingowe zaczyna od SEO. To w zdecydowanej większości przypadków sposób najbardziej efektywny. Przy zaangażowaniu stosunkowo niewielkich środków można w miarę w szybkim czasie zdobyć pierwszych klientów. Jednakże nie zawsze promocja nowego sklepu internetowego powinna się ...
Tematy: strategia marketingowa, działania marketingowe, sklepy internetowe, ecommerce -
Nowa strategia marki dla sieci supermarketów
09:13 15.11.2012
... i nowa strategia marki Przykład rozszerzania marki prezentuje Grupa Jeronimo Martins w Portugalii. Firma ta znana jest w Polsce z prowadzenia sieci sklepów Biedronka. Nowa strategia marki w Jeronimo Martins polega na otwieraniu poradni medycznych na terenie zarządzanych przez grupę supermarketów Pingo Doce. Ta nowa strategia marketingowa nazwana ...
Tematy: strategia marki, rozszerzanie marki, marki, marka -
Marketing cyfrowy nie trafia w potrzeby klientów
00:12 01.11.2012
Firma Adobe opublikowała rezultaty najnowszych badań, z których wynika, że marketing cyfrowy nie trafia w potrzeby klientów. Badanie Click Here: The State of Online Advertising zostało przeprowadzone w Stanach Zjednoczonych i miało formę wywiadów z reprezentatywną dla kraju próbą 1000 klientów oraz 250 specjalistów ds. marketingu. Wykazało ono, że ...
Tematy: strategia marketingowa, e-marketing, marketing internetowy, reklama internetowa -
Marki w social media
11:31 11.09.2012
Z serwisów społecznościowych korzysta już prawie każdy internauta. Tak duża grupa ludzi siłą rzeczy nie może być jednorodna. Jacy są użytkownicy spędzający czas na portalach social media? Jak się zachowują i jakimi wartościami się kierują przy podejmowaniu decyzji zakupowych? Na te pytania odpowiada raport "Marki w serwisach społecznościowych", ...
Tematy: marketing social media, działania marketingowe, strategia marketingowa, kampanie marketingowe -
Internet a strategie marketingowe firmy
11:00 08.08.2012
Od początku poprzedniej dekady widoczny jest ogromny wzrost znaczenia Internetu w działalności gospodarczej przedsiębiorstw. Dynamicznie rosnąca liczba internautów sprawia, że organizacje gospodarcze stają obecnie nieomal przed koniecznością uwzględniania tego medium w planowaniu strategii marketingowej. Wyniki cyklicznego badania Net Track ...
Tematy: strategia marketingowa, marketing, marketing i sprzedaż, kreowanie marki -
Strategia rozszerzania marki - rynek motoryzacyjny
13:58 02.04.2012
... najwięcej klientów na nowe auta. Inwestowanie w te rynki, to naturalna strategia rozszerzania. Strategia rozszerzania a reaktywacja marki Reaktywacja marki Datsun to fragment planu Nissana, mającego na celu rozszerzanie rynku działania. To strategia rozszerzania marki i planowany wzrost w oparciu o rozwijające się rynki. Rozpoczęcie produkcji ...
Tematy: strategia marki, marki, marka, zarządzanie marką -
Budowanie lojalności klientów to podstawa
00:16 12.12.2011
77% badanych w Polsce przyznaje, że nie czują się wystarczająco przygotowani do radzenia sobie ze wzrostem ilości danych, natomiast 72% - ze spadkiem lojalności wobec marki. Co ciekawe, ankietowani w Polsce jednocześnie wskazują, że rosnąca ilość danych nie ma dużego znaczenia dla ich pracy (tylko 19% badanych wskazało, że jest to czynnik mający ...
Tematy: marketing, lojalność klientów, strategia marketingowa, działania marketingowe -
Zarządzanie wiedzą w firmie
13:21 14.09.2011
Menedżerowie mają kłopoty z wiedzą. Niby można nadać jej realny kształt (np. przez szkolenie), dzięki czemu da się nią zarządzać. Niby wiadomo że ma ona ogromny wpływ na sukces lub porażkę (np. gdy sprzedawca nie potrafi wytłumaczyć klientowi różnic w produkcie jego firmy w stosunku do produktu konkurencji), więc możliwe jest jej podnoszenie w ...
Tematy: strategia zarządzania, strategie firm, strategia marketingowa, zarządzanie firmą -
Jak wypromować sklep internetowy?
13:33 22.08.2011
Samo zbudowanie sklepu internetowego stanowi zaledwie pierwszy etap w procesie uruchomienia handlu internetowego. Ci, którzy uważają, że wystarczy otworzyć e-sklep, a towary same będą się sprzedawały, są w dużym błędzie. Bowiem nie sztuką jest uruchomić sklep internetowy i zapełnić go produktami, lecz sztuką jest zacząć na nim zarabiać. Do tego ...
Tematy: sklep internetowy, założenie sklepu internetowego, e-sklepy, sprzedaż w internecie -
Marki wspólne, coobranding, grupy zakupowe i dystrybucyjne
13:22 09.08.2011
Dla małych firm skala działania jest olbrzymim ograniczeniem. Ich środki marketingowe, są na tyle małe, że niedostatecznie do odpowiedniego wsparcia biznesu. Ten sam problem dotyczy negocjowania cen zakupu jak i cen sprzedaży produktów. Małej firmie trudno uzyskać rabaty porównywalne do tych, jakie dostają najwięksi. Aby uniezależnić się do skali ...
Tematy: coobranding, strategie biznesowe, strategia marketingowa, marki wspólne