strategia sprzedażowa - wiadomości i porady tematyczne
-
Jak sprzedać więcej w Black Friday?
09:59 12.11.2020
... marki. Odpowiednio przygotuj się na Czarny Piątek, tak by Twój pociąg nie dojechał na stację końcową z opóźnieniem. Pamiętaj też, że strategia marketingowa to nie bilet w jedną stronę: należy ją na bieżąco monitorować i dostosowywać na podstawie danych zbieranych za pomocą profesjonalnych narzędzi ...
Tematy: Black Friday, Czarny Piątek, jak podwyższyć sprzedaż, działania marketingowe -
Dziś bardziej niż cena liczy się wartość dodana?
09:44 02.11.2018
To nie cena jest czynnikiem, który decyduje o zakupie. Z takim stwierdzeniem spotykamy się coraz częściej i - choć wielu firmom ciągle jest trudno przejść nad tym do porządku dziennego - jest ono prawdziwe, czego wyraźne potwierdzenie przynoszą obserwacje rynku. Dziś o konkurencyjności przedsiębiorstwa przesądza w znacznej mierze umiejętność ...
Tematy: jak podwyższyć sprzedaż, strategia sprzedażowa, relacje z klientami, obsługa klienta -
Jakie pułapki kryje retargeting?
00:22 04.10.2018
Retargeting to narzędzie, po które coraz chętniej sięgają marki i marketerzy. Aby jednak okazał się on skuteczny, konieczny jest wybór odpowiedniego dostawcy usług. Najlepszym wyjściem jest firma, która nie tylko legitymuje się wiedzą i doświadczeniem, ale również wyposażona jest w specjalistyczne i nowoczesne technologie. Warto również pamiętać o ...
Tematy: retargeting, remarketing, spersonalizowana reklama, jak podwyższyć sprzedaż -
Sztuczna inteligencja nie odbiera pracy handlowcom
12:54 31.07.2018
Co wpływa na zadowolenie klienta? Wsłuchiwanie się w jego potrzeby, ale również dbałość o szczegóły,wykazywanie się wiedzą o branży oraz budowanie zażyłych, osobistych relacji - wynika z najnowszej edycji corocznego badania Salesforce. Jego autorzy opracowania pochylają się nie tylko nad czynnikami odpowiadającymi za wzrost satysfakcji klientów, ...
Tematy: sprzedaż, strategia sprzedażowa, customer experience, rozwój firmy -
Retargeting - wskazówki i rady
11:50 07.09.2017
Działania retargetingowe coraz częściej goszczą w strategiach sprzedażowych. Sukces kampanii uwarunkowany jest wieloma czynnikami, w tym również wyborem rzetelnego dostawcy usługi. Najlepiej oczywiście, aby wybrana firma posiadała wiedzę, doświadczenie i umiejętności, niezbędne do dostarczenia spersonalizowanych, efektywnych reklam, które ...
Tematy: retargeting, remarketing, spersonalizowana reklama, jak podwyższyć sprzedaż -
W której branży najlepiej założyć sklep internetowy?
11:19 02.05.2017
... sklepom. To istotny aspekt, który pokazuje poziom zaufania klientów. Wiadomo natomiast, że zdobycie wiarygodności to niełatwe osiągnięcie, ale równocześnie najskuteczniejsza strategia budowania przewagi konkurencyjnej. W której branży jest największa konkurencja? Dane porównywarki cen Okazje.info wynika, że najwięcej pracy mogą mieć ci ...
Tematy: sklep internetowy, jak założyć sklep internetowy, własny biznes, pomysł na biznes -
Co wpływa na wzrost sprzedaży?
00:15 15.04.2017
Co wpływa na wzrost sprzedaży? Odpowiedzi na to pytanie dostarcza druga edycja raportu "Salesforce: State of Sales" . Autorzy opracowania w kompleksowy sposób pochylają się nad globalnymi trendami w sprzedaży oraz analizują czynniki, które w największym stopniu decydują o tym, że słupki sprzedażowe pną się w górę. Dlaczego niektóre firmy niemal ...
Tematy: sprzedaż, strategia sprzedażowa, customer experience, rozwój firmy -
Czego wciąż nie rozumiemy w Inbound Marketing?
10:15 23.01.2017
O Inbound Marketing słyszało już pewnie wielu, ale ciągle jest to rozwiązanie, któremu nie udało się jeszcze zyskać ogromnej popularności. Firmy zdają się być nieco zagubione w masie nowych narzędzi, nie potrafiąc ich efektywnie połączyć dla uzyskania coraz większej ilości klientów z wyszukiwarki. Jeżeli jednak marki chcą w pełni korzystać z ...
Tematy: Inbound Marketing, marketing, strategia marketingowa, strategia sprzedażowa -
Działania marketingowe i PR w polskich firmach w 2015 roku
13:25 02.12.2015
Wygląda na to, że w działach marketingu i PR po kryzysie przyszedł czas na złapanie oddechu. Ich zaangażowanie w sprzedaż niezmiennie pozostaje na wysokim poziomie, jednak nie dominuje już tak ich aktywności. Okazuje się również, że eksperymenty i innowacje nie są tym, co marketing i PR lubią najbardziej, a ewentualna znajomość globalnych ...
Tematy: marketing, PR, strategia marketingowa, strategia sprzedażowa
Podobne tematy:
- sprzedaż
- działania marketingowe
- marketing
- rozwój firmy
- własny biznes
- obsługa klienta
- sklep internetowy
- Black Friday
- jak podwyższyć sprzedaż
- PR
- strategia marketingowa
- customer experience
- SEO
- content marketing
- relacje z klientami
- lojalność klientów
- Czarny Piątek
- e-marketing
- jak założyć sklep internetowy
- praca w handlu