relacje z klientami - wiadomości i porady tematyczne
-
Jak technologia i nauka kreują doświadczenia zakupowe?
11:39 25.06.2024
... z marką, zmuszając nas do empatii, zrozumienia i pamiętania. Tworząc interesującą opowieść wokół marki lub produktów, sprzedawcy mogą nawiązać głęboką i trwałą więź z klientami. Personalizacja: Według danych Deloitte, 60% milenialsów nie waha się dzielić swoimi danymi osobowymi, aby otrzymywać oferty i wiadomości dostosowane do ich ...
Tematy: Customer Experience, obsługa klienta, relacje z klientami, budowanie relacji z klientem -
Ekrany cyfrowe zmieniają zachowania konsumentów
00:22 16.12.2023
Zachowania i decyzje zakupowe konsumentów ulegają silnym wpływom. Nie od dziś wiadomo, że dla zaangażowania kupujących istotne jest m.in. stworzenie im odpowiedniej atmosfery do dokonywania zakupów. W tym zakresie pomocne mogą okazać się inteligentne ekrany oraz kioski cyfrowe - zwraca uwagę Mood Media. Jak wykorzystać ich potencjał? Z tego tekstu ...
Tematy: Customer Experience, CX, obsługa klienta, relacje z klientami -
Prokliencka kultura organizacji a Customer Experience
13:55 25.09.2023
Firmy, które chcą na stałe pozyskać konsumenta, mają świadomość, że mogą osiągnąć ten cel, realizując zadania w ramach strategii CX. Koncepcja, oparta na wzbudzaniu pozytywnych emocji, wrażeń wśród odbiorców produktów i usług, zakłada coraz częściej przewartościowanie kultury przedsiębiorstwa. W centrum zainteresowania organizacji i jej ...
Tematy: Customer Experience, CX, pozyskiwanie klientów, komunikacja z klientem -
Gazetki promocyjne bez promocji
09:00 07.08.2023
Gazetki promocyjne to lektura obowiązkowa rodzimych łowców okazji. Okazuje się jednak, że w pierwszym półroczu bieżącego roku czytelnicy reklamowych periodyków mogli czuć się nieco rozczarowani. Ze zrealizowanej przez UCE RESEARCH, Hiper-Com Poland i Grupę BLIX analizy niemal 7 tys. gazetek wynika, że liczba oferowanych promocji skurczyła się ...
Tematy: gazetki promocyjne, reklama, jak podwyższyć sprzedaż, działania marketingowe -
CRM manager: jakie powinien mieć umiejętności i kompetencje?
00:16 05.08.2023
... sieci i usług, w tym technologii blockchain. Może to prowadzić do większej liczby interakcji peer-to-peer i wpływać na sposób, w jaki firmy zarządzają relacjami z klientami. Menedżerowie CRM będą musieli odpowiednio dostosować swoje strategie do tego trendu. Rola menedżera CRM jest kluczowa w nowoczesnych strategiach marketingowych. Zarządzają ...
Tematy: CRM, Customer Relationship Management, menedżer CRM, relacje z klientami -
Customer Experience - jak wpływa na rozwój firmy?
00:20 10.02.2023
... dlatego decydują się na outsourcing profesjonalnego kontaktu z konsumentem. Nawiązują relacje biznesowe z firmą, która zadba o ich dobry wizerunek m.in. poprzez przedstawianie ... Experience Company. Wiele przedsiębiorstw bada przy tym poziom relacji pomiędzy firmą a klientami, stosując takie mierniki jak: CSAT (Consumer SATisfaction), NPS (Net Promoter ...
Tematy: Customer Experience, CX, obsługa klienta, relacje z klientami -
Praca w obsłudze klienta. Co mówią pracownicy?
11:45 26.08.2022
... siłą nabywczą własnej pensji. Kluczowe cechy w relacji z klientem Bezpośrednia praca z klientami, choć stereotypowo uważana za mniej prestiżowe zajęcie, wymaga ... przyczyn zwiększających utrzymanie pracowników w bezpośredniej obsłudze klienta zmieściły się także dobre relacje z szefem oraz przywiązanie do obecnej firmy. Ruch w obsłudze klienta Tylko ...
Tematy: relacje z klientami, obsługa klienta, rynek pracy, tendencje na rynku pracy -
6 sposobów na Customer Experience w sklepie internetowym
00:20 02.10.2021
... , powinno zwrócić się w niedługim czasie. Tym bardziej, że mamy obecnie w polskim internecie kilka milionów nowych klientów, którzy właśnie budują swoje relacje z zakupowymi markami - zauważa Marcin Rutkowski. 3. Omnichannel Osobom zaczynającym swoją przygodę z e-zakupami niełatwo jest zrozumieć, dlaczego na zamówienie muszą czekać dwa ...
Tematy: Customer Experience, obsługa klienta, relacje z klientami, programy lojalnościowe -
3 konkurencje bankowej rywalizacji w Customer Experience
14:00 13.09.2021
... choćby fakt, że dziś jedynie 14% instytucji finansowych przeznacza mniej niż jedną czwartą swojego budżetu na CX. Aż 82% inwestuje w relacje z klientem od 25% do 50% swoich środków – połowa z tej grupy wydaje zaś dokładnie połowę całkowitego budżetu na ten cel, o czym ...
Tematy: Customer Experience, banki, sektor finansowy, bankowość elektroniczna -
Pandemia podnosi innowacyjność biznesu. Na czym skupiać innowacje?
12:17 02.04.2021
... , w szczególności danych klientów; Inwestycje strategiczne: świadome podejmowanie ryzyka i akceptowanie porażek jako części procesu; Bliskie relacje z klientami: utrzymywanie bliskich kontaktów z klientami i wykorzystywanie ich opinii podczas tworzenia innowacji. Świat zaczyna wychodzić z długiego cienia pandemii. Innowacje, które przyspieszyły ...
Tematy: innowacyjność, rozwój biznesu, innowacje, relacje z klientami
Podobne tematy:
- rynek pracy
- zachowania konsumentów
- tendencje na rynku pracy
- banki
- e-commerce
- zakupy online
- sklepy internetowe
- zakupy przez internet
- reklama
- MSP
- ubezpieczyciele
- decyzje zakupowe
- reklama online
- innowacje
- działania marketingowe
- marketing
- rozwój firmy
- zarządzanie firmą
- obsługa klienta
- bankowość elektroniczna