relacje z klientami - wiadomości i porady tematyczne
-
Walka o customer experience musi trwać
12:38 09.07.2018
... firmy będą dostarczać im takie same doświadczenia niezależnie od sposobu kontaktu. Obecnie już 71% zespołów marketingowych mapuje procesy obsługi i interakcji z klientami (customer journey), ale jednocześnie 68% uważa, że zarządzanie tym obszarem wymaga organizacyjnych zmian w zakresie wewnętrznej współpracy między działami w firmie. W ubiegłych ...
Tematy: jak podwyższyć sprzedaż, relacje z klientami, budowanie relacji z klientem, wizerunek marki -
Niełatwa sztuka komunikacji z klientem
11:18 26.06.2018
... również na innych stanowiskach. Jeśli na co dzień kontaktujesz się z klientami lub odpowiadasz za przekazywanie informacji innym, powinieneś umieć rozpoznać pewne wzorce ... zakupowych). Na jakie sposoby myślenia warto zwracać szczególną uwagę podczas relacji z klientami i jak sprawnie je wykorzystywać? Oto garść przydatnych wskazówek. Ja vs. inni ...
Tematy: komunikacja z klientem, relacje z klientami -
Relacje z klientami: jak wzbudzić miłość do marki?
09:55 22.06.2018
... – mówi Aleksandra Potrykus-Wincza, Country Manager Poland & Baltics. Tworzenie bliskiej relacji z klientami na pewno nie jest proste, wymaga zaangażowania oraz cierpliwości. ... - zarówno jeśli chodzi o jakość oferowany produktów i usług, jak i o dialog i współpracę z klientami. To długotrwały proces, w którym łatwo o pomyłkę. Niestety czasem jeden ...
Tematy: jak podwyższyć sprzedaż, relacje z klientami, budowanie relacji z klientem, wizerunek marki -
Jak zbudować trwałe relacje z klientami. Podstawy CRM, cz. 1
11:30 25.05.2018
... uaktualniany przez producenta, oraz z jakim kosztem będą wiązać się te działania. CRM mobilny Podejmując decyzję o wyborze konkretnego narzędzia wspierającego relacje z klientami, można wybrać CRM stacjonarny w postaci programu instalowanego na firmowych komputerach. Największe marki decydują się na platformy dedykowane, czyli programy tworzone ...
Tematy: CRM, jak podwyższyć sprzedaż, relacje z klientami, budowanie relacji z klientem -
5 symptomów kryzysu w relacjach z klientami
09:50 08.03.2018
... klientami szybko rozpoznawać i zażegnywać. Jak to zrobić? Co powinno zwrócić szczególną uwagę właściciela firmy? Każdy, kto prowadzi własną firmę, powinien zdawać sobie sprawę, że dobre relacje ... faktoringowej Bibby Financial Services w Polsce. Jak rozpoznać, że nasze relacje biznesowe ze stałym kontrahentem ochładzają się lub wręcz przeżywają kryzys ...
Tematy: relacje z klientami, zarządzanie firmą, relacje biznesowe -
E-mail czy komunikator? Dokąd zmierza komunikacja z klientem?
00:16 02.07.2016
... , Jan Koum, widzi w przyszłości swój produkt jako naturalną alternatywę dla e-maila. Linie lotnicze KLM już teraz komunikują się ze swoimi klientami dzięki aplikacji Facebook Messenger. Pasażerowie mogą przy jej użyciu otrzymywać powiadomienie o zakupionym locie, odprawić bagaż i otrzymać kartę pokładową – wszystko to ...
Tematy: komunikacja z klientem, relacje z klientami, budowanie relacji z klientem, e-mail -
B2B marketing - trendy 2015
11:35 25.09.2015
... i relacje z klientami w B2B są jak podróż W porównaniu z B2C segment B2B cechuje się dłuższym cyklem sprzedaży i długofalowymi relacjami z klientami. W B2B kluczowym elementem sukcesu jest więc jakość relacji z klientami i troska o ich pozytywne doświadczenia w każdym punkcie styku z firmą i jej produktami. Sam proces sprzedaży i późniejsze relacje ...
Tematy: marketing, B2B, reklama online, content marketing
Podobne tematy:
- rynek pracy
- zachowania konsumentów
- tendencje na rynku pracy
- banki
- e-commerce
- zakupy online
- sklepy internetowe
- zakupy przez internet
- reklama
- MSP
- ubezpieczyciele
- decyzje zakupowe
- reklama online
- innowacje
- działania marketingowe
- marketing
- rozwój firmy
- zarządzanie firmą
- obsługa klienta
- bankowość elektroniczna