eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematyrelacje z klientami

relacje z klientami - wiadomości i porady tematyczne

  • Gazetki promocyjne nie odchodzą na emeryturę

    Gazetki promocyjne nie odchodzą na emeryturę

    14:56 04.11.2019

    W badaniu zrealizowanym przez firmę Nielsen, dyrektorów marketingu w sieciach handlowych poproszono o wskazanie narzędzi najlepiej wpływających na osiągane wyniki sprzedażowe. Ich odpowiedzi jednoznacznie wskazują, że bezapelacyjnym numerem 1 pozostają już od wielu lat gazetki promocyjne. Wydawać by się mogło, że w czasach postępującej cyfryzacji ...

    Tematy: gazetki promocyjne, reklama, jak podwyższyć sprzedaż, działania marketingowe
  • 5 kroków do zwiększenia wskaźnika CLV

    5 kroków do zwiększenia wskaźnika CLV

    14:22 09.10.2019

    ... Paper wykazały, że przeciętny uczestnik programu lojalnościowego wydaje średnio o 13% więcej niż zwykły konsument. Na koniec - należy pamiętać, że: budując relacje z klientami, zwiększasz przewagę konkurencyjną, redukujesz koszty marketingu i reklamy, otwierasz na nowe możliwości- podsumowuje ekspert z Commplace.

    Tematy: CLV, lojalność klienta, jak podwyższyć sprzedaż, relacje z klientami
  • MŚP zainwestują w relacje i sztuczną inteligencję

    MŚP zainwestują w relacje i sztuczną inteligencję

    11:13 05.06.2019

    ... biznesu nie tylko imperatyw, ale także potencjalny czynnik zwiększający konkurencyjność. Dla firm zaufanie jest ważniejsze od jakiegokolwiek innego czynnika w relacjach – z klientami (90%), pracownikami (89%) i dostawcami (85%). Demografia warunkuje sposób prowadzenia biznesu Jak wykazało badanie, przedsiębiorcy zależnie od wieku i płci mają różne ...

    Tematy: MSP, małe i średnie firmy, relacje z klientami, rozwój firmy
  • 4 globalne trendy w Customer Experience

    4 globalne trendy w Customer Experience

    13:32 15.05.2019

    ... połowę boiska do koszykówki, dając klientom możliwość sprawdzenia produktów w akcji. 3) Sklep jako społeczność Marki pracują także nad tworzeniem emocjonalnej więzi z klientami, więzi, która przenika produkty i kreuje poczucie wspólnoty. Posiadając zarówno fizyczne, jak i cyfrowe przestrzenie, gdzie podobnie myślący konsumenci mogą się spotykać ...

    Tematy: customer experience, obsługa klienta, relacje z klientami, budowanie relacji z klientem
  • 1/2 Polaków robi zakupy online, 1/2 chce testować w sklepie

    1/2 Polaków robi zakupy online, 1/2 chce testować w sklepie

    00:30 21.04.2019

    ... na potrzebę rozwijania przez firmy w Polsce wielokanałowych strategii i narzędzi budowy relacji z klientami. Niezależnie od tego, czy wchodzą oni w interakcje z marką poprzez sklep internetowy, punkt w ... są one dobrze wykorzystane – potrafią przyciągnąć klientów wiernych na lata. Technologie wspierające wielokanałowe relacje paradoksalnie mogą pomagać ...

    Tematy: zakupy online, zakupy przez internet, zwyczaje zakupowe, zachowania konsumentów
  • Nie ignoruj customer experience

    Nie ignoruj customer experience

    11:24 05.02.2019

    Przed nami najnowsza odsłona opracowania CX Benchmarking Report. Do jakich wniosków prowadzi opracowany przez Dimension Data doroczny raport nt. zarządzania doświadczeniami klientów? Jego autorzy zwracają szczególną uwagę na problem swoistego „oderwania” od customer experience. Ich zdaniem jest to zjawisko mogące w skuteczny sposób zniweczyć nie ...

    Tematy: decyzje zakupowe, customer experience, obsługa klienta, relacje z klientami
  • Komunikacja z klientem: co jest mile widziane?

    Komunikacja z klientem: co jest mile widziane?

    11:07 30.01.2019

    Współcześni konsumenci coraz częściej wpuszczają marki do swojego życia. Nie widzą przeszkód, aby podzielić się swoim numerem telefonu czy profilem w mediach społecznościowych, ale w zamian oczekują poważnego traktowania i spersonalizowanej oferty, a nie zarzucania ich skrzynek spamem. Jak powinna dziś wyglądać komunikacja z klientem? Odpowiedzi ...

    Tematy: jak podwyższyć sprzedaż, relacje z klientami, budowanie relacji z klientem, wizerunek marki
  • Dziś bardziej niż cena liczy się wartość dodana?

    Dziś bardziej niż cena liczy się wartość dodana?

    09:44 02.11.2018

    To nie cena jest czynnikiem, który decyduje o zakupie. Z takim stwierdzeniem spotykamy się coraz częściej i - choć wielu firmom ciągle jest trudno przejść nad tym do porządku dziennego - jest ono prawdziwe, czego wyraźne potwierdzenie przynoszą obserwacje rynku. Dziś o konkurencyjności przedsiębiorstwa przesądza w znacznej mierze umiejętność ...

    Tematy: jak podwyższyć sprzedaż, strategia sprzedażowa, relacje z klientami, obsługa klienta
  • Social Customer Care. 5 kroków do sprawnej komunikacji z klientami

    Social Customer Care. 5 kroków do sprawnej komunikacji z klientami

    12:34 25.10.2018

    ... że oba obszary mocno się przenikają. W codziennym kontakcie w social media z potencjalnymi klientami trzeba pamiętać o kilku kluczowych kwestiach. 1. Szybka reakcja Zadbajmy o to, ... , przez które na co dzień kontaktujemy się z przyjaciółmi i znajomymi. Aby budować relacje marka=przyjaciel, nie wprowadzajmy dystansu Proszę Pani/ Pana. Pamiętajmy, ...

    Tematy: Social Customer Care, social media. media społecznościowe, relacje z klientami, lojalność klientów
  • Relacje z klientami: magiczne "3" i realne obietnice

    Relacje z klientami: magiczne "3" i realne obietnice

    12:58 08.10.2018

    ... . Jak zdobywać zainteresowanie? W jaki sposób budować długotrwałe relacje z klientami? Oto garść porad od Integra Consulting Poland. Skup się na potrzebach Modeli biznesowych, podobnie zresztą jak technik sprzedaży, jest bez liku. W przygotowaniach do rozmów z potencjalnymi klientami szczególnie użyteczna może okazać się metoda CZK (cecha ...

    Tematy: relacje z klientami, lojalność klientów, obsługa klienta, model CZK


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: