relacje z klientami - wiadomości i porady tematyczne
-
Customer experience: banki i ubezpieczyciele zasługują na uznanie
09:59 27.01.2021
... działalność firm z sektora finansowego w Polsce. ? Pomimo tego że miniony rok znakomita większość branż poświęciła batalii z pandemią COVID-19, troska o dbałość relacji z klientami nie zeszła na dalszy plan. Polacy docenili działania marek, które działały w ich interesie w przypadku m.in. problemów z regulowaniem spłat lub dopasowały ...
Tematy: Customer Experience, obsługa klienta, relacje z klientami, budowanie relacji z klientem -
Dlaczego pandemia to dobry czas na budowę customer experience?
10:32 17.11.2020
Wprawdzie decyzje zakupowe najlepiej byłoby podejmować wyłącznie na podstawie racjonalnych przemyśleń, to jednak nie od dziś wiadomo, że kupującymi bardzo często kierują emocje. Niektóre z badań wskazują wręcz, że to właśnie one mają kluczowe znaczenie i to zarówno dla kreowania konsumenckich doświadczeń, jak i powstającego w głowie konsumenta ...
Tematy: Customer Experience, obsługa klienta, relacje z klientami, budowanie relacji z klientem -
7 skutecznych sposobów na kryzys wizerunkowy
12:47 05.11.2020
... , zyskując sympatię fanów na całym świecie. Kryzys w KFC to doskonały przykład tego, jak poznanie docelowych odbiorców tworzy silny związek między klientami a marką. Amerykański Czerwony Krzyż musiał zmierzyć się z kryzysem, z którym wcześniej nie miał do czynienia. Kryzys miał miejsce w mediach społecznościowych, kiedy ...
Tematy: kryzys, kryzys wizerunkowy, wizerunek firmy, budowanie wizerunku firmy -
Customer Experience w czasie pandemii
11:37 10.09.2020
... zachowywanie dystansu społecznego wewnątrz lokalu. Wykorzystaj ten trudny czas na komunikację z klientami Poinformujmy swoich klientów o tym, jakie zmiany zaszły w naszej firmie pod wpływem ... , czy możemy przekształcić strach i niepokój w silniejsze, bardziej znaczące i trwałe połączenia z klientami. Od tego zależy przyszła reputacja i sukces naszej ...
Tematy: Customer Experience, obsługa klienta, relacje z klientami, budowanie relacji z klientem -
Automatyka behawioralna a indywidualizm w komunikacji z klientem
11:35 23.07.2020
Szybki przepływ komunikatów, automatyzacja, czy relacje w świecie cyfrowym to tylko kilka z wyróżników współczesnego społeczeństwa złożonego z konsumentów treści mobile. O tym, do czego prowadzi nas automatyka behawioralna mówi ...
Tematy: jak podwyższyć sprzedaż, relacje z klientami, budowanie relacji z klientem, omnichannel -
Czy postawy wobec pandemii mogą wpływać na wizerunek marki?
13:08 19.05.2020
Wizerunek marki to wypadkowa wielu kwestii. Okazuje się, że na to, jak postrzegają ją klienci wpływ wywierają również te postawy klientów, które są bezpośrednio związane z bieżącymi realiami. Tego przynajmniej dowodzi badanie zrealizowane przez Inquiry. Pokazuje ono, że stosunek wobec koronawirusa może w istotny sposób przekładać się również na ...
Tematy: komunikacja z klientem, relacje z klientami, budowanie relacji z klientem, wizerunek marki -
Kryzysowy Public Relations: komunikacja w czasie koronawirusa
00:36 25.04.2020
96% organizacji zmieniło swoją komunikację w związku z pandemią. 79% powołało sztaby kryzysowe, a 64% jest przekonanych, że obecna sytuacja przesądzi o trwałych zmianach w komunikowaniu się. Z kolei ponad połowa badanych firm nie traci czasu i już przygotowuje plany i strategie, które mają znaleźć zastosowanie po zakończeniu epidemii. To niektóre ...
Tematy: PR, komunikacja z klientem, relacje z klientami, budowanie relacji z klientem -
Otwarta komunikacja z klientem, czyli budowanie zaufania do marki w czasach pandemii
11:43 17.04.2020
... , które pomogą nam zmierzyć się z kryzysem i skutecznie prowadzić relacje z mediami i otoczeniem zewnętrznym organizacji. Segmentacja klientów to klucz ... szybko potrzebować innych sposobów wypełnienia pustki i utrzymania ciągłej interakcji z klientami i potencjalnymi klientami. „ Zapotrzebowanie mediów na informacje w trakcie trwania epidemii może ...
Tematy: komunikacja z klientem, relacje z klientami, budowanie relacji z klientem, wizerunek marki -
Co będzie kształtować customer experience w 2030 roku?
00:15 09.11.2019
... podejmowanych w czasie rzeczywistym decyzji oraz działań na polu marketingu i promocji. Jak wynika z badania, do 2030 roku 67% interakcji między firmą a klientami korzystającymi z urządzeń cyfrowych (Internetu, urządzeń przenośnych itp.) dokonywać się będzie za pośrednictwem inteligentnych maszyn, a nie konsultantów, jak ma to miejsce ...
Tematy: decyzje zakupowe, customer experience, obsługa klienta, relacje z klientami -
Gazetki promocyjne nie odchodzą na emeryturę
14:56 04.11.2019
W badaniu zrealizowanym przez firmę Nielsen, dyrektorów marketingu w sieciach handlowych poproszono o wskazanie narzędzi najlepiej wpływających na osiągane wyniki sprzedażowe. Ich odpowiedzi jednoznacznie wskazują, że bezapelacyjnym numerem 1 pozostają już od wielu lat gazetki promocyjne. Wydawać by się mogło, że w czasach postępującej cyfryzacji ...
Tematy: gazetki promocyjne, reklama, jak podwyższyć sprzedaż, działania marketingowe
Podobne tematy:
- rynek pracy
- zachowania konsumentów
- tendencje na rynku pracy
- banki
- e-commerce
- zakupy online
- sklepy internetowe
- zakupy przez internet
- reklama
- MSP
- ubezpieczyciele
- decyzje zakupowe
- reklama online
- innowacje
- działania marketingowe
- marketing
- rozwój firmy
- zarządzanie firmą
- obsługa klienta
- bankowość elektroniczna