telekonsultanci - wiadomości i porady tematyczne
-
Obsługa bankowa głównie po angielsku
11:45 02.11.2012
BZ WBK i Credit Agricole to banki, które w największym stopniu zadbały o komfort klientów nie mówiących po polsku. Najłatwiej z pracownikiem banku porozumie się cudzoziemiec mówiący po angielsku - wynika z analizy Idea Expert. Stosunkowo najlepiej banki radzą sobie z tłumaczeniem na obce języki swoich serwisów internetowych. Jednak warto mieć ...
Tematy: banki, bankowe infolinie, telekonsultanci, infolinia -
Bankowe infolinie są niewiarygodne
00:30 23.03.2007
... sekund), a kredytu refinansowego w Banku BGŻ (4 minuty). Prawie 5 minut potrzebował konsultant Getin Banku, żeby wymienić fundusze inwestycyjne znajdujące się w ofercie banku. Telekonsultanci ponad połowy analizowanych banków nie udzielili odpowiedzi na jedno lub więc pytań, odsyłając na strony internetowe bądź zapraszając po informacje ...
Tematy: banki, bankowe infolinie, telekonsultanci, infolinia