ubiór pracownika - wiadomości i porady tematyczne
-
Dress code w pracy. Wolimy garnitur czy trampki?
11:23 24.07.2019
... pracy trudno za taki uznać. Trzecim powodem jest obecna pozycja pracownika na rynku pracy, który w coraz większym stopniu dyktuje warunki. Pracodawcy, ... Pamiętajmy o tym, że ubiór w dużym stopniu buduje tzw. pierwsze wrażenie, co ma szczególnie duże znaczenie u pracowników mających ciągły kontakt z klientami. Wizerunek pracownika to także wizerunek ...
Tematy: obowiązki pracownika, ubiór pracownika, zasady ubioru w pracy, prawa i obowiązki pracownika -
Czy dress code obowiązuje nas nawet w upalne dni?
11:11 09.07.2019
... zasady nas obowiązują? Agnieszka Ciećwierz, Partner w firmie Sigmund Polska radzi: Ubiór jest jednym z elementów budowania naszego wizerunku, jak i wizerunku naszego ... inaczej ubierzemy się pracując w banku, a inaczej pracując w agencji reklamowej. Na ubiór szczególną uwagę powinny zwracać osoby mające bezpośredni kontakt z klientami organizacji ...
Tematy: obowiązki pracownika, ubiór pracownika, zasady ubioru w pracy, prawa i obowiązki pracownika -
Dress code, czyli indywidualizm i wygoda
00:30 21.04.2018
... jest zdobyć zaufanie i szacunek kontrahentów, a bardziej swobodny ubiór byłby odebrany jako brak profesjonalizmu. Pod tym względem firmowe wytyczne raczej nie zyskały większej elastyczności. Mimo to pracodawcy coraz lepiej rozumieją, że w innych sytuacjach, kiedy dzień pracownika spędzony jest na wewnętrznych spotkaniach roboczych i pracy ...
Tematy: obowiązki pracownika, ubiór pracownika, zasady ubioru w pracy, prawa i obowiązki pracownika -
Power dressing. 10 sposobów na strój biznesowy, który podkreśli twoją siłę
13:49 03.10.2017
Efekt aureoli, Margaret Thatcher oraz Claire Underwood? Co wspólnego mają ze sobą te trzy sprawy? To power dressing, czyli rodzaj stroju, którego zadaniem jest podkreślić profesjonalizm w biznesie. Jakie sztuczki wykorzystują kobiety, aby podkreślić swoją pozycję w świecie biznesu? Oto 10 reguł których przestrzeganie pomoże Ci zapewnić sobie ...
Tematy: dress code, etykieta biznesowa, strój biznesowy, ubiór pracownika -
Dress code. Jak ubierać się do pracy?
00:25 29.08.2017
... postanowień umowy o pracę. O strój do pracy warto dbać również wówczas, gdy przełożony nie formułuje w tym zakresie żadnych wytycznych. Zbyt swobodny ubiór nie zawsze jest dobrą wizytówką. Jak zatem ubierać się do pracy? Jaki dress code zastosować? Pierwszy dzień w pracy Praktyka pokazuje ...
Tematy: obowiązki pracownika, ubiór pracownika, zasady ubioru w pracy, prawa i obowiązki pracownika -
Rozmowa kwalifikacyjna: jak się ubrać przy ograniczonym budżecie?
00:21 25.10.2013
Do rozmowy kwalifikacyjnej musisz nie tylko przygotować się merytorycznie, by przedstawić swoje umiejętności i doświadczenie zawodowe, lecz także zadbać o to, by prezentować się elegancko i wywrzeć dobre pierwsze wrażenie. Co jednak zrobić, gdy Twój portfel świeci pustkami lub nie możesz się zmieścić w stare, adekwatne do sytuacji ubrania? ...
Tematy: rozmowa kwalifikacyjna, ubiór pracownika, wizerunek w pracy, zasady ubioru w pracy -
Dress code to nie zawsze to samo
00:16 15.06.2013
Wyniki ankiety przeprowadzonej przez portal Praca.pl wskazują na istnienie tendencji do zwiększania swobody pracowników w decyzjach dotyczących ich biznesowego dress code'u. Jednocześnie spora grupa polskich pracowników przestrzega na co dzień ustalonych w firmie zasad doboru stroju. Czym jest dress code? Dress code jest swojego rodzaju "granicą" ...
Tematy: uprawnienia pracodawcy, obowiązki pracownika, ubiór pracownika, zasady ubioru w pracy -
Dress code a ubranie robocze
00:16 19.09.2012
... tutaj dość sztywne normy i regulacje. Przede wszystkim pracodawca ma obowiązek nieodpłatnego dostarczenia pracownikom odpowiednią odzież i obuwie robocze w sytuacji, gdy odzież pracownika wykonującego czynności może ulec zniszczeniu bądź zabrudzeniu. Trzeba zaznaczyć, iż jeżeli pracownik używa na takim stanowisku pracy własną odzież ochronną ...
Tematy: ubiór pracownika, dress code, ubranie robocze, zasady ubioru w pracy -
Dress code w pracy
00:05 02.08.2012
... pracy. Zgodnie z tym przepisem, należy ją nosić kiedy istnieje ryzyko, że ubiór oraz obuwie pracownika mogą ulec zniszczeniu, bądź gdy ich noszenie jest podyktowane wymaganiami ... nagany. - Wyrok SN 25 stycznia 2005 r. (I PK 153/04) potwierdził, że pracownika za brak stroju korporacyjnego, można zwolnić dyscyplinarnie, tylko wówczas, gdy swoim ...
Tematy: uprawnienia pracodawcy, obowiązki pracownika, ubiór pracownika, zasady ubioru w pracy -
Jak się ubrać do pracy?
00:20 13.06.2012
Zarówno w życiu prywatnym, jak i zawodowym, sposób w jaki się prezentujemy ma istotny wpływ na to jak jesteśmy postrzegani. Profesjonalny strój pomaga w codziennych kontaktach zawodowych. Dlatego o wygląd należy zadbać nie tylko podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Eksperci monsterpolska.pl radzą jak unikać wizerunkowych wpadek mogących niekorzystnie ...
Tematy: wizerunek w pracy, wygląd zewnętrzny pracownicy, wygląd pracownika, ubiór pracownika
Podobne tematy:
- rozmowa kwalifikacyjna
- obowiązki pracownika
- prawa i obowiązki pracownika
- uprawnienia pracodawcy
- dress code
- odzież i obuwie robocze
- zasady ubioru w pracy
- wizerunek w pracy
- odzież dla pracowników
- strój biznesowy
- wygląd pracownika
- etykieta biznesowa
- wygląd zewnętrzny pracownicy
- ekwiwalent za ubranie służbowe
- ubranie służbowe
- ubranie robocze