zasady ubioru w pracy - wiadomości i porady tematyczne
-
Dress code w pracy. Wolimy garnitur czy trampki?
11:23 24.07.2019
... Zasady dotyczące firmowego dress code'u mogą wynikać z regulaminu pracy, wewnętrznej ... pracy w danej firmie. Przeszło połowa respondentów przyznaje, że panującą w ich pracy swobodę ubioru można określić jako umiarkowaną. Dress code najczęściej przywodzi na myśl duże i specjalistyczne firmy. Specjaliści od mody uważają, że w pracy swoboda ubioru ...
Tematy: obowiązki pracownika, ubiór pracownika, zasady ubioru w pracy, prawa i obowiązki pracownika -
Czy dress code obowiązuje nas nawet w upalne dni?
11:11 09.07.2019
... konkretnych zasad ubioru w miejscu pracy, musi pamiętać jednak o wpisaniu tego do regulaminu, inaczej nie będzie mógł tego egzekwować. I nie chodzi tylko o służbowy uniform (taki jak przeważnie spotykamy w bankach), ale nawet o ogólne zasady ubioru w pracy. A co jeśli nie mamy określonych przez pracodawcę zasad? Jakie ogólne zasady nas ...
Tematy: obowiązki pracownika, ubiór pracownika, zasady ubioru w pracy, prawa i obowiązki pracownika -
Dress code, czyli indywidualizm i wygoda
00:30 21.04.2018
... mogą podwyższyć lub obniżyć komfort pracy. Jest to lokalizacja i aranżacja biura, rozwiązania pracy elastycznej oraz kultura work-life balance w miejscu pracy, ale ... w przypadku niektórych firm i obszarów specjalizacyjnych bardzo trudno jest wprowadzić luźniejsze zasady ubioru. Strój formalny jest domeną m.in. branży bankowej, finansowej, prawnej ...
Tematy: obowiązki pracownika, ubiór pracownika, zasady ubioru w pracy, prawa i obowiązki pracownika -
Power dressing. 10 sposobów na strój biznesowy, który podkreśli twoją siłę
13:49 03.10.2017
... przeszkodzie, abyśmy "podkręcali" pozytywne wrażenie na swój temat, stosując zasady power dressingu. Power dressing pozwala na podkreślenie kompetencji, dodaje pewności siebie i pomaga podkreślić, że jesteśmy właściwą osobą na danym stanowisku. Historia ubioru uwypuklającego siłę nie jest do końca jasna. Niektórzy uważają, że ...
Tematy: dress code, etykieta biznesowa, strój biznesowy, ubiór pracownika -
Dress code. Jak ubierać się do pracy?
00:25 29.08.2017
... formalny strój do pracy, czyli o klasyce elegancji Business formal dress code to najbardziej elegancka forma do pracy. O taki rodzaj ubioru muszą zadbać osoby ... czasami zamiast marynarki założyć klasyczny sweter. – W zależności od firmy zasady kodu ubioru mogą się różnić. Wraz z polityką przedsiębiorstwa zmienia się chociażby podejście dotyczące ...
Tematy: obowiązki pracownika, ubiór pracownika, zasady ubioru w pracy, prawa i obowiązki pracownika -
Rozmowa kwalifikacyjna: jak się ubrać przy ograniczonym budżecie?
00:21 25.10.2013
Do rozmowy kwalifikacyjnej musisz nie tylko przygotować się merytorycznie, by przedstawić swoje umiejętności i doświadczenie zawodowe, lecz także zadbać o to, by prezentować się elegancko i wywrzeć dobre pierwsze wrażenie. Co jednak zrobić, gdy Twój portfel świeci pustkami lub nie możesz się zmieścić w stare, adekwatne do sytuacji ubrania? ...
Tematy: rozmowa kwalifikacyjna, ubiór pracownika, wizerunek w pracy, zasady ubioru w pracy -
Dress code to nie zawsze to samo
00:16 15.06.2013
... dress codu, warto również wspomnieć o branży produkcyjnej, w której normy dotyczące ubioru są ściśle określone zarówno przez normy prawne, jak i zasady obowiązujące wewnątrz firmy. Zgodnie z wymogami polskiego kodeksu pracy określony odgórnie dress code w pracy nie może jednak przekraczać granic dobrego smaku, jak również powinien szanować ...
Tematy: uprawnienia pracodawcy, obowiązki pracownika, ubiór pracownika, zasady ubioru w pracy -
Dress code a ubranie robocze
00:16 19.09.2012
... się w sprawie właściwego ubioru w pracy. Wydał wyrok, w którym stwierdził, że pracodawca ma prawo zwolnić pracownika, jednakże pod warunkiem, że swoim zachowaniem (w tym wypadku: niewłaściwym ubiorem) naraził go na straty bądź zagraża interesom pracodawcy. Warto jednak pamiętać, że nieprzestrzeganie norm ubioru w pracy nie musi być ...
Tematy: ubiór pracownika, dress code, ubranie robocze, zasady ubioru w pracy -
Dress code w pracy
00:05 02.08.2012
... co do stroju w nowym miejscu pracy – mówi Agnieszka Janowska, radca prawny w TGC Corporate Lawyers. Pracodawca ustanawiając zasady ubioru w firmie, nie powinien przy tym przekroczyć ... , którzy nie przestrzegają norm dotyczących ubioru w miejscu pracy można nałożyć sankcje. Zgodnie z art. 108 kodeksu pracy, może ona przyjąć formę kary pieniężnej. ...
Tematy: uprawnienia pracodawcy, obowiązki pracownika, ubiór pracownika, zasady ubioru w pracy -
Jak się ubrać do pracy?
00:20 13.06.2012
... na nasz wizerunek. Krótkie spódniczki zostaw w szafie Najczęściej popełnianym błędem wizerunkowym jest zbyt wyzywający sposób ubierania się w pracy. Kobiety, które zdecydują się na epatowanie walorami w pracy, narażają się na negatywne postrzeganie przez pracodawcę i współpracowników. Niezależnie od posiadanych umiejętności zawodowych są wówczas ...
Tematy: wizerunek w pracy, wygląd zewnętrzny pracownicy, wygląd pracownika, ubiór pracownika