wizerunek firmy - wiadomości i porady tematyczne
-
Reputacja firmy ważniejsza niż zyski
12:42 09.08.2013
... utraty reputacji. Trzy czwarte (76 proc.) z nich twierdzi, że ich firmy skłonne są zrezygnować z części zysków w krótkoterminowej perspektywie po to, aby ... PR – postrzegane jest obecnie jako jedna z najważniejszych kwestii dotyczących wszystkich obszarów funkcjonowania firmy. Prawie połowa ankietowanych (44 proc.) odrzuciłaby – z uwagi na zbyt duże ...
Tematy: wizerunek pracodawcy, budowanie wizerunku firmy, badania przedsiębiorców, wizerunek firmy -
Komunikacja z klientem: rośnie popyt na nowe kanały
00:22 24.05.2013
... firmy ze względu na złą obsługę klienta. Równocześnie niemal połowa badanych zadeklarowała, że jest skłonna zapłacić więcej za dany produkt lub usługę, jeśli przełoży się to na wysoką jakość obsługi. Relacje z klientem zdecydowanie wpływają również na wizerunek firmy ... Marcin Grygielski. Wizytę w placówce firmy klienci oceniają jako najmniej wygodny ...
Tematy: konsumenci, badania konsumentów, obsługa klientów, jakość obsługi klienta -
Strategia CSR to rzadkość
12:24 19.03.2013
... dowodzą, że możliwe jest uzyskiwanie przewagi konkurencyjnej poprzez włączenie działań CSR oraz zrównoważonego rozwoju do działalności firmy, jej strategii marketingowej i komunikacji. Niemniej jednak kolejne firmy muszą podążyć ich śladem i znacznie rozbudować strategie ochrony reputacji oraz zarządzania ryzykiem, włączając je do długoterminowej ...
Tematy: CSR, Corporate Social Responsibility, odpowiedzialność w biznesie, wizerunek firmy -
Wizerunek pracodawcy w cenie
12:31 18.02.2013
... bowiem do możliwości podjęcia pracy w ogóle i wysokości zarobków, niż wizerunku danej firmy jako pracodawcy. Potwierdzają to wyniki badania Kandydat z 2012 roku, wskazujące na ... procesów rekrutacyjnych, jak również obniżenie ich kosztu. Wrażliwi na wizerunek bardziej … Wizerunek przyszłego pracodawcy ma największe znaczenie dla pracowników branży IT. ...
Tematy: wizerunek pracodawcy, budowanie wizerunku firmy, badania pracowników, wizerunek firmy -
CSR i jego rola w kryzysie firmy
09:54 14.02.2013
... wpływie na jej wizerunek wśród interesariuszy. Idea CSR opiera się jednak na dobrowolności. Czy więc stosowanie CSR jako lekarstwa na kryzys firmy i sposób na wyczyszczenie wizerunku jest uzasadnione? W dobie głębokiego wizerunkowego kryzysu przedsiębiorstwa starają się robić wszystko, aby odzyskać nadszarpnięty wizerunek. Dotychczas stosowały ...
Tematy: CSR, Corporate Social Responsibility, odpowiedzialność w biznesie, wizerunek firmy -
Polskie firmy a wydatki na działania PR 2013
00:16 08.01.2013
... , PR produktowy czy też działania w Internecie. Na uwagę zasługuje dosyć wysoka pozycja wsparcia sprzedaży i komunikacji wewnętrznej, co może wskazywać, że firmy jednak obawiają się wieszczonego w mediach kryzysu. Dodatkowo badanym zadano pytanie o obszary/działania PR, które będą rozwijane w 2013 r.. Oczywiście w domyśle chodzi o działania ...
Tematy: public relations, wizerunek firmy, działania PR, kreowanie wizerunku -
Oznaczenie firmy: ochrona po zaprzestaniu używania
00:12 03.12.2012
... jego używania. Taka interpretacja prowadziłaby do sytuacji, w której z momentem, kiedy przedsiębiorca zakończyłby swoją działalność, bądź zmienił oznaczenie prowadzonej przez siebie firmy, utraciłby wszelką ochronę przed konkurentami, którzy chcąc wykorzystać jego renomę mogliby prowadzić działalność pod takim samym, bądź podobnym oznaczeniem De ...
Tematy: nazwa firmy, znak towarowy, znak towarowy firmy, wizerunek firmy -
Fuzje i przejęcia firm a renaming
00:31 06.11.2012
... wizerunek. Taki renaming to przykład budowania monolitycznej architektury prezentowania grupy firm. Renaming i nowy wizerunek firmy z tradycjami. Rok temu inwestorem w Stołecznym Przedsiębiorstwie Energetyki Cieplnej został koncern energetyczny Dalkia Polska. W jubileusz 60-lecia firmy i w rocznicę prywatyzacji spółki, SPEC zmienił swój wizerunek ...
Tematy: renaming, wizerunek firmy, nazwa firmy, zarządzanie tożsamością firmy -
Jaka powinna być nazwa firmy?
09:26 05.10.2012
... trudności z prawidłowym odczytaniem nazwy zawierającej polskie znaki diakrytyczne. Nazwa bez negatywnych konotacji Estetyka brzmienia, czyli eufonia, wpływa na postrzeganie nazwy i firmy. Jednocześnie, dzięki wykorzystaniu różnych morfemów, skojarzeń, słów, nazwa może mieć nadany ładunek znaczeniowy, który sprawi, że będzie ona przekazywała pewien ...
Tematy: nazwa firmy, znak towarowy, znak towarowy firmy, słowny znak towarowy -
Wydatki na działania PR nie spadają
13:49 25.06.2012
Na przełomie kwietnia i maja 2012 zrealizowano Grayling PULSE, cokwartalne badanie trendów w globalnej komunikacji przeprowadzane wśród światowej klasy ekspertów. Jego celem było zebranie danych, a następnie przeprowadzenie analizy dotyczącej szans i wyzwań w obszarze komunikacji, zarówno w ujęciu globalnym, jak i regionalnym. Najnowsze badanie ...
Tematy: public relations, wizerunek firmy, działania PR, kreowanie wizerunku
Podobne tematy:
- rynek pracy
- zachowania konsumentów
- tendencje na rynku pracy
- dłużnicy
- cyberataki
- oferty pracy
- rekrutacja pracowników
- samochód firmowy
- zadłużenie firm
- rok 2016
- social media
- sytuacja na rynku pracy
- media społecznościowe
- rekrutacja
- bezpieczeństwo IT
- ochrona danych
- internet
- badania internautów
- marki