wizerunek firmy - wiadomości i porady tematyczne
-
Szukanie pracy a opinie o firmie w Internecie
10:59 01.03.2012
... wizerunek kandydatów do pracy w Internecie. Ci zaś nie pozostają im dłużni. Z ankiety przeprowadzonej przez serwis ... Internecie. Dopiero od niedawna firmyzaczynają zwracać uwagę na to, że ich pracownicy publikują informacje na temat firmy, które odbijają się na wizerunku pracodawcy. A pracownicy piszą już od lat. Wpisując takie frazy jak „opinie o ...
Tematy: opinie pracowników o firmie, wizerunek firmy, reputacja firmy, wizerunek firmy w internecie -
Employer branding a rekrutacja pracowników
13:55 27.02.2012
... zasady employer brandingu. Employer branding ma na celu budowanie wizerunku firmy jako „pracodawcy z wyboru”. Dobrze zaplanowane, skutkują pozyskaniem oraz zatrzymaniem najlepszych pracowników ... w pracę promują jej pozytywny wizerunek. EB w pełni, czyli rekrutacja Jednym z ważniejszych elementów kształtujących wizerunek pracodawcy jest sposób w ...
Tematy: wizerunek pracodawcy, budowanie wizerunku firmy, wizerunek firmy, firma w internecie -
Krytyczne opinie o firmie w Internecie
00:20 14.02.2012
... - mówi Magdalena Godyń, HR manager agencji doradztwa personalnego Work Express. Okazuje się, że firmy krytykowane są nie tylko przez byłych, obecnych i niedoszłych pracowników, ale ... przez konkurencję. Od czasu do czasu wychodzi na jaw, że niewielkie firmy używają pomówień publikowanych masowo na forach w internecie, żeby np. odstraszyć klientów ...
Tematy: opinie pracowników o firmie, wizerunek firmy, reputacja firmy, wizerunek firmy w internecie -
Długi a wizerunek firmy
09:57 26.01.2012
... o to, jakie rodzaje zadłużenia najbardziej psują wizerunek firmy, blisko 90% ankietowanych wskazało na pierwszym miejscu niewypłacanie pensji pracownikom. Pozostałe długi, czyli niepłacenie kontrahentom, zaleganie ze składkami ZUS i podatkami są znacznie mniej istotne. 40% Polaków uważa, że firmy zawsze powinny płacić swoje rachunki, bez ...
Tematy: KRD, rejestr długów, dłużnicy, zadłużenie firm -
Serwisy społecznościowe a wizerunek firmy
10:38 05.12.2011
... własnego wizerunku. Oczywiście wizerunek firmy na zewnątrz musi być spójny z wewnętrznym wizerunkiem organizacji. Działania employer brandingowe powinny realizować cele firmy i być spójne z polityką zarządzania zasobami ludzkimi – po prostu stać się integralną częścią komunikacji zewnętrznej. Firmy budują swój wizerunek w GoldenLine i na Facebooku ...
Tematy: social media, serwisy społecznościowe, media społecznościowe, kariera zawodowa -
Czemu służy zmiana nazwy spółki giełdowej?
12:25 04.11.2011
... firmy informują, że Cersanit chce odświeżyć wizerunek firmy. Nie jest do końca zrozumiałe tłumaczenie, bo nie zmienia się marka produktów, tylko następuje zmiana nazwy i marki firmy ...
Tematy: spółki giełdowe, wizerunek firmy, strategia rozwoju spółki, nazwa firmy -
Internetowy Public Relations dla MŚP
13:57 31.08.2011
... musi odpowiedzieć na wiele pytań by jego działania były przemyślane i dobrze dobrane. Dokładne przeanalizowanie grupy docelowej usługi/produktu, a w przypadku promocji całej firmy – również potencjalnych klientów korporacji może okazać się kluczowe. Poznanie konkurencji jest równie ważne. Odpowiedzi na liczne pytania mogą (a nawet powinny ...
Tematy: PR, e-PR, public relations, kreowanie wizerunku -
Budowanie wizerunku firmy i produktów
13:41 06.07.2011
... wizerunek firmy? Wizerunek firmy to odwzorowanie niepowtarzalnych i charakterystycznych dla firmy atrybutów. Każdy element oznakowania lub komunikacji firmy, począwszy od nazwy, przez symbol, logo, kolorystykę, identyfikacje wizualną i graficzną, aż po wszelkie akcydensy, materiały informacyjne i promocyjne kształtuje wizerunek marki. Na wizerunek ...
Tematy: wizerunek firmy, kreowanie wizerunku firmy, budowanie strategii firmy, Corporate Identity -
Media społecznościowe a wizerunek pracownika i firmy
13:21 04.04.2011
... 18%), reklam (15%) oraz zamieszczanie rozbudowanych informacji o ofercie i materiałów promujących wizerunek firmy jako pożądanego pracodawcy. Firmy dostrzegają aktywność swoich pracowników w sieci – 7% pracodawców potwierdziło, że ich pracownicy wypowiadają na forach opinie dotyczące firmy, ale nie działają na jej zlecenie. Za najbardziej skuteczny ...
Tematy: rynek pracy, sytuacja na rynku pracy, tendencje na rynku pracy, media społecznościowe -
Nazwa firmy chroniona przez prawo
12:34 25.02.2011
... odmówić rejestracji, gdy nowy uczestnik obrotu narusza przepisy prawa firmowego, oznaczając swoją działalność z użyciem elementów firmy innego przedsiębiorcy lub jego znaku towarowego. Podstawową funkcją firmy jest identyfikacja przedsiębiorcy wśród innych przedsiębiorców i konsumentów. Dlatego też firma powinna odróżniać się dostatecznie od firm ...
Tematy: kreowanie wizerunku firmy, znak towarowy, znak towarowy firmy, nazwa firmy
Podobne tematy:
- rynek pracy
- zachowania konsumentów
- tendencje na rynku pracy
- dłużnicy
- cyberataki
- oferty pracy
- rekrutacja pracowników
- samochód firmowy
- zadłużenie firm
- rok 2016
- social media
- sytuacja na rynku pracy
- media społecznościowe
- rekrutacja
- bezpieczeństwo IT
- ochrona danych
- internet
- badania internautów
- marki