eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematywydatki na reklamę

wydatki na reklamę - wiadomości i porady tematyczne

  • Darowizna towarów reklamowych a podatek VAT

    Darowizna towarów reklamowych a podatek VAT

    11:32 30.03.2009

    ... zazwyczaj, iż wszelkie nieodpłatne przekazania towarów należących do przedsiębiorstwa podlegają VAT, i to niezależnie od tego, czy przekazania takie dokonywane są na cele związane z prowadzonym przedsiębiorstwem, czy też nie. Warunkiem decydującym o opodatkowaniu jest, zdaniem fiskusa, posiadanie prawa do odliczenia VAT naliczonego związanego ...

    Tematy: opodatkowanie VAT, przekazanie darowizny, wydatki na reklamę, VAT należny
  • Wydatki na promocję i reklamę a odliczenie podatku VAT

    Wydatki na promocję i reklamę a odliczenie podatku VAT

    07:52 18.09.2008

    ... podatku należnego nie stosuje się do nabywanych przez podatnika towarów i usług, jeżeli wydatki na ich nabycie nie mogłyby być zaliczone do kosztów uzyskania przychodów w rozumieniu ... istnienia prawa do odliczenia należy bowiem uwzględnić szerszy kontekst sytuacyjny, na tle którego dochodzi do nieodpłatnego świadczenia. Wystarczającą przesłanką do ...

    Tematy: odliczenie podatku VAT, odliczenia podatku VAT, odliczenie VAT, wydatki na reklamę
  • Kanały tematyczne: reklama VII 2008

    Kanały tematyczne: reklama VII 2008

    02:09 09.08.2008

    ... na reklamach w lipcu zarobiła Viva Polska - wynika z badań AGB Nielsen Media Research. Według danych firmy AGB Nielsen Media Research ... , co stanowi 52 proc. wzrost w porównaniu z tym samym okresem w ub. roku. Czas reklamowy wzrósł o prawie 9 godzin. Na drugim miejscu znalazła się MTV Polska z 13,84 mln zł wpływów (4 proc. więcej niż w lipcu 2007 roku ...

    Tematy: wydatki na reklamę, rynek reklamy, reklama telewizyjna, kanały tematyczne
  • Sektor ubezpieczeniowy: reklama I-III 2008

    Sektor ubezpieczeniowy: reklama I-III 2008

    12:40 30.04.2008

    ... , w tym 10% w pierwszej kolejności). Towarzystwo AXA, które w tym okresie poniosło największe wydatki na zakup mediów, było wskazane spontanicznie przez 7% badanych, w tym 1% w pierwszej kolejności. Towarzystwa ubezpieczeniowe na życie w tym samym czasie na kampanie telewizyjne, radiowe bądź prasowe wydały łącznie ponad 4,7 mln zł, czyli ponad 10 ...

    Tematy: towarzystwa ubezpieczeniowe, sektor ubezpieczeniowy, wydatki na reklamę, wydatki na marketing
  • Reklama w telewizji II 2008

    Reklama w telewizji II 2008

    02:02 11.03.2008

    ... AGB Nielsen Media Research. Polsat zarobił na reklamach w lutym 2008 r. 162,79 mln zł, czyli o 44,08 proc. więcej niż w lutym 2007 r. Na drugim miejscu, pod względem wpływów reklamowych ... 7,51 proc.), a TVP Info - 7,39 mln zł (wzrost o 49,32 proc.). TV Puls zarobił na reklamach 20,21 mln zł (wzrost o 377,34 proc.). Natomiast Czwórka miała 11,83 mln ...

    Tematy: wydatki na reklamę, rynek reklamy, reklama telewizyjna
  • Reklama radiowa 2007

    Reklama radiowa 2007

    00:03 11.02.2008

    ... 44 mln zł i były o 14,53 proc. wyższe niż w 2006 r. Grupa Radiowa Time zarobiła na reklamach 389,1 mln zł, czyli o 44,96 proc. więcej niż w 2006 r. ... .), a anteny Polskiego Radia – 147,07 mln zł (wzrost o 1,21 proc.). Wszystkie monitorowane rozgłośnie zarobiły na reklamach w 2007 r. 1,72 mld zł (wzrost o 20,63 proc. w porównaniu z 2006 r.). Dane ...

    Tematy: reklama w radio, stacje radiowe, reklama radiowa, wydatki na reklamę
  • Reklama w telewizji 2007

    Reklama w telewizji 2007

    00:05 06.01.2008

    ... z danych AGB Nielsen Media Research. Polsat zarobił na reklamach w 2007 roku 2,23 mld zł, czyli o 16,94 proc. więcej niż w 2006 roku. Na drugim miejscu, pod względem wpływów reklamowych, znalazł ... 4,57 proc.), a TVP Info - 85,62 mln zł (wzrost o 29,36 proc.). Czwórka zarobiła na reklamach 237,16 mln zł (wzrost o 44,01 proc.). Natomiast TV Puls miał ...

    Tematy: wydatki na reklamę, rynek reklamy, reklama telewizyjna
  • Reklama w prasie XI 2007

    Reklama w prasie XI 2007

    11:55 05.01.2008

    ... 2006 roku - wynika z danych Expert Monitor. Najwięcej na reklamach w listopadzie 2007 roku zarobiła Gazeta Wyborcza, której wpływy kształtowały się na poziomie 91,98 mln zł i były o 15 ... mln zł; spadek o 26,02 proc.). Wszystkie monitorowane dzienniki zarobiły w listopadzie 2007 roku na reklamach 253,88 mln zł, czyli o 12,57 proc. więcej niż ...

    Tematy: prasa, reklama w prasie, dzienniki, wydatki na reklamę
  • Reklama w telewizji XI 2007

    Reklama w telewizji XI 2007

    02:33 10.12.2007

    ... 302,19 mln zł, czyli o 47,76 proc. więcej niż w listopadzie 2006 roku. Wpływy TVN kształtowały się na poziomie 264,93 mln zł. Kanał zarobił o 0,51 proc. mniej niż przed rokiem. Spośród kanałów telewizji publicznej najwięcej zarobiła TVP1, ...

    Tematy: wydatki na reklamę, rynek reklamy, reklama telewizyjna
  • Rosną wydatki na reklamę w elektronicznych wydaniach gazet

    Rosną wydatki na reklamę w elektronicznych wydaniach gazet

    02:44 26.11.2007

    ... całkowitych wydatków na reklamę w gazetach i czasopismach, wydatki w ich wirtualnych wydaniach nadal rosną. Zdaniem Newspaper Association of America wydatki na reklamę w elektronicznych wydaniach gazet w porównaniu do analogicznego okresu w zeszłym roku wzrosły o 21,1 proc. do 773 milionów dolarów w trzecim kwartale bieżącego roku. Wydatki te rosną ...

    Tematy: reklama w prasie, wydatki na reklamę, reklama online, reklama w internecie

poprzednia  

1 ... 10 ... 22 23 24 ... 30 ... 32

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: