wydatki na reklamę - wiadomości i porady tematyczne
-
Reklama radiowa 2007
00:03 11.02.2008
... 44 mln zł i były o 14,53 proc. wyższe niż w 2006 r. Grupa Radiowa Time zarobiła na reklamach 389,1 mln zł, czyli o 44,96 proc. więcej niż w 2006 r. ... .), a anteny Polskiego Radia – 147,07 mln zł (wzrost o 1,21 proc.). Wszystkie monitorowane rozgłośnie zarobiły na reklamach w 2007 r. 1,72 mld zł (wzrost o 20,63 proc. w porównaniu z 2006 r.). Dane ...
Tematy: reklama w radio, stacje radiowe, reklama radiowa, wydatki na reklamę -
Reklama w telewizji 2007
00:05 06.01.2008
... z danych AGB Nielsen Media Research. Polsat zarobił na reklamach w 2007 roku 2,23 mld zł, czyli o 16,94 proc. więcej niż w 2006 roku. Na drugim miejscu, pod względem wpływów reklamowych, znalazł ... 4,57 proc.), a TVP Info - 85,62 mln zł (wzrost o 29,36 proc.). Czwórka zarobiła na reklamach 237,16 mln zł (wzrost o 44,01 proc.). Natomiast TV Puls miał ...
Tematy: wydatki na reklamę, rynek reklamy, reklama telewizyjna -
Reklama w prasie XI 2007
11:55 05.01.2008
... 2006 roku - wynika z danych Expert Monitor. Najwięcej na reklamach w listopadzie 2007 roku zarobiła Gazeta Wyborcza, której wpływy kształtowały się na poziomie 91,98 mln zł i były o 15 ... mln zł; spadek o 26,02 proc.). Wszystkie monitorowane dzienniki zarobiły w listopadzie 2007 roku na reklamach 253,88 mln zł, czyli o 12,57 proc. więcej niż ...
Tematy: prasa, reklama w prasie, dzienniki, wydatki na reklamę -
Reklama w telewizji XI 2007
02:33 10.12.2007
... 302,19 mln zł, czyli o 47,76 proc. więcej niż w listopadzie 2006 roku. Wpływy TVN kształtowały się na poziomie 264,93 mln zł. Kanał zarobił o 0,51 proc. mniej niż przed rokiem. Spośród kanałów telewizji publicznej najwięcej zarobiła TVP1, ...
Tematy: wydatki na reklamę, rynek reklamy, reklama telewizyjna -
Rosną wydatki na reklamę w elektronicznych wydaniach gazet
02:44 26.11.2007
... całkowitych wydatków na reklamę w gazetach i czasopismach, wydatki w ich wirtualnych wydaniach nadal rosną. Zdaniem Newspaper Association of America wydatki na reklamę w elektronicznych wydaniach gazet w porównaniu do analogicznego okresu w zeszłym roku wzrosły o 21,1 proc. do 773 milionów dolarów w trzecim kwartale bieżącego roku. Wydatki te rosną ...
Tematy: reklama w prasie, wydatki na reklamę, reklama online, reklama w internecie -
Reklama w prasie I-IX 2007
02:49 03.11.2007
... spośród wszystkich magazynów prasowych - wynika z najnowszych danych Expert Monitor. Wprost zarobił na reklamach we wrześniu br. 12,59 mln zł. Pismo miało o 29,31 proc ... mln zł, a Twój Styl - 3,81 mln zł. Wszystkie monitorowane przez Expert Monitor magazyny prasowe zarobiły na reklamach w sierpniu br. 195,96 zł, czyli o 7,91 proc. więcej niż w przed ...
Tematy: prasa, reklama w prasie, dzienniki, wydatki na reklamę -
Reklama radiowa IX 2007
01:27 23.10.2007
... reklam. Rozgłośnia zanotowała wzrost przychodów o 37,38 proc. w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku. Na drugim miejscu uplasował się RMF FM, który zarobił 34,15 mln zł, czyli ... Hit FM - 2,92 mln zł (wzrost o 23,26 proc.). Wszystkie monitorowane rozgłośnie radiowe zarobiły na reklamach 158,15 mln zł, czyli o 26,84 proc. więcej niż przed ...
Tematy: reklama w radio, stacje radiowe, reklama radiowa, wydatki na reklamę -
Sponsoring za usługi reklamowe a koszty podatkowe
12:39 19.10.2007
... na rzecz pierwszej usługi reklamowe, takie jak np. wywieszenie banera z logo tej firmy. Czy firma pierwsza może zaliczyć poniesione wydatki ...
Tematy: podatkowe, koszty uzyskania przychodów, przychody podatkowe, sponsoring -
Rosną wpływy z reklam stacji telewizyjnych
13:09 12.10.2007
... półroczu wydatki na reklamę w telewizji mogą być nawet 20 proc. wyższe niż rok temu. Wydatki reklamowe przedsiębiorstw już w ponad 50 proc. idą na kupno spotów telewizyjnych. W II półroczu zainteresowanie reklamodawców czasem reklamowym jest ogromne. W III kwartale było pod tym względem wyjątkowo duże, a wydatki firm na promocję w telewizji ...
Tematy: wydatki na reklamę, rynek reklamy, reklama telewizyjna, wpływy z reklam -
Reklama w telewizji IX 2007
01:23 09.10.2007
... 200,27 mln zł, czyli o 4,97 proc. więcej niż we wrześniu 2006 roku. Wpływy Polsatu kształtowały się na poziomie 199,93 mln zł. Kanał zarobił o 22,6 proc. więcej niż przed rokiem. Spośród kanałów telewizji publicznej najwięcej zarobiła TVP1, ...
Tematy: wydatki na reklamę, rynek reklamy, reklama telewizyjna
Podobne tematy:
- samochody
- koszty podatkowe
- koszty uzyskania przychodu
- podatek od firmy
- koszty uzyskania przychodów
- przychody podatkowe
- podatek dochodowy
- PIT-y
- ulgi podatkowe
- rozliczenie VAT
- opodatkowanie VAT
- banki
- e-commerce
- VAT naliczony
- monitoring mediów
- deweloperzy
- media
- faktura VAT
- VAT należny
- podatek dochodowy od osób prawnych