zarządzanie przez kompetencje - wiadomości i porady tematyczne
-
Jak zwiększyć efektywność firmy?
13:15 09.04.2008
... zwrotnej, sposobem jej odbioru przez osoby, zespoły i firmę jako całość. Wspomnę tu co najmniej dwie kategorie odbiorców: pracowników firmy, jako zbiorowość oraz decydentów - zarządzających firmą: zarządy, rady nadzorcze, management, a także akcjonariuszy, czy udziałowców nie zaangażowanych bezpośrednio w zarządzanie. Ze względu na odmienny ...
Tematy: motywowanie pracowników, coaching, zarządzanie personelem, wydajność pracowników -
Co to jest coaching?
13:42 05.03.2008
... jest bardziej dyrektywne w swej naturze a drugie bardziej empatyczne i wspierające. Obecnie istnieją dwa sposoby definiowania coachingu. Przez jednych jest on opisywany jako: przekazywanie wiedzy i umiejętności przez jedną osobę drugiej w celu osiągnięcia poprawy realizacji celów natomiast drudzy mówią o coachingu jako: odkrywaniu i uwalnianiu ...
Tematy: coaching, motywowanie pracowników, zarządzanie personelem, zarządzanie przez kompetencje -
Coaching - czy warto jeść tę żabę?
12:28 01.02.2008
... postawy przywódcy dużego formatu, rozumiejącego, że jego sukcesem jest sukces prowadzonych przez niego ludzi. Są szefowie, których pracownicy nie będą skłonni traktować ... naiwnego”, dającego problematyczne rezultaty i prowadzącego w efekcie do jego odrzucenia przez pracowników. Aby projekt wdrożenia coachingu w firmie miał szanse powodzenia, ...
Tematy: coaching, motywowanie pracowników, zarządzanie personelem, zarządzanie przez kompetencje -
Szkolenia dla pracowników: droga do perfekcji
10:19 26.09.2007
... fakt pozostaje niezmienny – budowanie kompetencji ludzi oraz tworzenie z nich sprawnego zespołu realizującego strategię firmy jest kluczowe dla zysku i rozwoju.. Poprzez kompetencje rozumie się ogół tych wszystkich cech i właściwości pracownika, które umożliwiają mu skutecznie rozwiązywać problemy powstające przy wykonywaniu swojej pracy. Zatem ...
Tematy: szkolenia pracowników, rozwój pracowników, zarządzanie przez kompetencje, rozwój osobisty -
Informacje zwrotne i ich rola w pracy zespołu
13:35 26.06.2007
... i z wieloletnim stażem. Dla tych grup informacja zwrotna jest wartością przede wszystkim przez fakt że może podważyć utrwalone często wieloletnią tradycją zwyczaje, nawyki. Być ... zmieniającymi się warunkami stają się balastem. Jest taki przykład z gotowaniem szynki. Przez lata w pewnym domu gotowano szynkę i gospodyni domowa przed zagotowaniem jej ...
Tematy: motywowanie pracowników, coaching, zarządzanie personelem, zarządzanie przez kompetencje -
Jak podnosić skuteczność osoby, zespołu, firmy
01:25 28.05.2007
... przełożonego, bardziej doświadczonego pracownika. Osobom, które już mają pewne doświadczenie i swe sukcesy, efektywne sposoby działania ale chcą zwiększyć własną skuteczność przez nauczenie się czegoś nowego Motyw i potrzeba uzyskiwania informacji zwrotnych jest podobna jak u pracownika nowego. Jednak pracownikom mającym już pewne doświadczenie ...
Tematy: motywowanie pracowników, coaching, zarządzanie personelem, zarządzanie przez kompetencje -
Co to jest coaching?
14:05 22.05.2007
... jest bardziej dyrektywne w swej naturze a drugie bardziej empatyczne i wspierające. Obecnie istnieją dwa sposoby definiowania coachingu. Przez jednych jest on opisywany jako: przekazywanie wiedzy i umiejętności przez jedną osobę drugiej w celu osiągnięcia poprawy realizacji celów natomiast drudzy mówią o coachingu jako: odkrywaniu i uwalnianiu ...
Tematy: coaching, zarządzanie personelem, zarządzanie przez kompetencje
1 2
Podobne tematy:
- zarządzanie zasobami ludzkimi
- motywowanie pracowników
- podnoszenie kwalifikacji
- kompetencje pracownika
- zarządzanie personelem
- wydajność pracy
- zarządzanie zespołem
- szkolenia pracowników
- coaching
- rozwój pracowników
- wydajność pracowników
- kompetencje
- umiejętności
- ocena kompetencji
- rozwój osobisty
- budowa strategii
- model kompetencji
- kompetencje w zarządzaniu
- profil kompetencyjny
- efektywność firmy