-
Najlepsi pracodawcy wg studentów 2007
... & Gamble Capgemini PricewaterhouseCoopers Nestlé Polska SA Volkswagen Danone Sp. Z o.o. Deloitte ING Bank Śląski S.A Motorola Telekomunikacja Polska SA Najlepszy pracodawca 2007 ... na stałe. Informacje poszukiwane w Internecie Kolejnym nowym elementem wprowadzonym do badania w III edycji Rankingu było pytanie, które może pomóc pracodawcom w ...
-
Mikroblogi coraz popuplarniejsze
... wysyłając e-mail lub sms. W tym miejscu warto zatem przedstawić z jakich sieci komórkowych korzystają polscy internauci odwiedzający mikroblogi. Jak pokazują wyniki badania Megapanel PBI/Gemius za czerwiec 2009, miniaturowe e-pamiętniki cieszą się największym zainteresowaniem wśród internautów posiadających telefon komórkowy w sieci Sami Swoi, POP ...
-
Australia najlepsza na wychowanie dzieci
... z krajem, w którym żyli przed przeprowadzką. Jednocześnie Singapur został uznany za najdroższą lokalizację z punktu widzenia kosztów wychowywania dzieci. Ekspaci biorący udział w badania „Expat Explorer” wskazali, że Wielka Brytania jest krajem, w którym organizacja edukacji dla dzieci przysparza im znacznych trudności. Ponad połowa respondentów ...
-
Przedsiębiorstwa handlowe a outsourcing
... działania jako istotną korzyść zlecania usług na zewnątrz. 80% respondentów badania zadeklarowało, że outsourcing pozwala im na obniżenie kosztów. Z tego 60% ... przeprowadzono w losowo wybranych dużych i średnich przedsiębiorstwach zatrudniających co najmniej 50 osób. Badania zostały oparte o wystandaryzowany kwestionariusz ankietowy składający się z ...
-
E-learning oczami użytkowników
... wnioski płyną z badań przeprowadzonych przez firmę Dom Szkoleń i Doradztwa oraz Instytut Psychologii Uniwersytetu Jagiellońskiego. Przedstawione podczas Konferencji ONLINE EDUCA w Berlinie badania są pierwszym tego typu studium na temat e-learningu w Polsce. Dzięki nim możliwe ma być zaprojektowanie platform e-learningowych lepiej dostosowanych do ...
-
Outsourcing w Polsce 2010 i prognozy 2011
... firmy skorzystały z tego rozwiązania. To będzie główne zadanie Instytutu Outsourcingu na 2011 – mówi Konrad Rochalski, Prezes ArchiDoc i ekspert Instytutu Outsourcingu Badania pokazują, że nadal najważniejszym argumentem dla rodzimych przedsiębiorców okazują się być profity finansowe, a nie wzrost innowacyjności i efektywności. Według badań Ipsos ...
-
Indeks globalizacji gospodarek światowych 2010
... razie) w krajach rozwiniętych Z raportu Ernst & Young wynika również, że większość firm nadal traktuje innowacje w sposób konserwatywny. Tylko 16% respondentów zainwestowało w badania i rozwój w krajach rozwijających się, lecz zaledwie jedną czwartą całości środków. Z tego ponad 30% zainwestowano w Europie Środkowej i Wschodniej. Póki co centra ...
-
Polski e-konsument 2010
... wobec marek instytucji finansowych Blisko co czwarty e-konsument najczęściej korzysta z usług ING Banku Śląskiego w tym więcej mężczyzn oraz konsumentów do 24. ... , niemal tyle samo 25 i więcej lat. Badania ilościowe uzupełniono badaniami jakościowymi (metodą etnografii wirtualnej). Badania jakościowe polegały na pobieraniu treści z wyselekcjonowanych ...
-
Polska gotowa na cloud computing
... taką wymianę usług cyfrowych, jakiej naprawdę potrzebujemy". Kluczowe wnioski z badania odnośnie Polski: W Polsce istnieją przepisy regulujące kwestie ochrony prywatności ... , aby móc zintegrować się z globalnym rynkiem cloud computingu. Najbardziej zaskakującym odkryciem badania jest to, iż niektóre zamożne kraje izolują się za sprawą przepisów prawa ...
-
E-mail marketing w Polsce
... osiągnął wynik o zaledwie trzy punkty procentowe niższy. Ostatnie miejsce na podium zajęły agencje reklamowe i szeroki sektor technologiczny z wynikiem 62%. Wyniki badania wskazują na dużą polaryzację wykorzystywanych elementów i stosowanych praktyk. Można wśród nich wyróżnić narzędzia, które cieszą się dużą popularnością a także elementy ...
-
Marki godne zaufania 2012 - branża finansowa
... , które darzą największym zaufaniem. Tegoroczna edycja badania European Trusted Brands pokazała, że Polacy ufają bankom PKO Bank Polski i Alior Bank, kartom płatniczym Visa i Maestro, towarzystwom ubezpieczeniowym PZU i AXA. W kategorii Fundusz inwestycyjny zwycięzcą została marka ING Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych. Wydawnictwo Reader’s Digest ...
-
Raport "Learning problems - e-solutions"
... można znaleźć na stronie www.xylearningteam.pl). Publikacja powstała na bazie anonimowego badania z menedżerami HR, realizowanego przy wykorzystaniu techniki, jaką jest indywidualny wywiad pogłębiony. W ramach badania zostało przeprowadzonych kilkadziesiąt wywiadów z osobami odpowiedzialnymi za kreowanie polityki rozwojowej dużych przedsiębiorstw ...
-
Indeks globalizacji gospodarek światowych 2012
... mobilnych jest na rynkach rozwiniętych znacznie większe, co wciąż pozwala im zachować wysoki udział w światowym eksporcie towarów i usług. Ponadto respondenci badania wskazują, że Stany Zjednoczone, dzięki inwestycjom w gaz łupkowy i wynikającej z tego niezależności energetycznej, mogą znów stać się atrakcyjnym miejscem inwestycji zagranicznych ...
-
Streaming dogonił tradycyjną telewizję
... siebie czasie. Niklas Heyman Rönnblom, starszy doradca w Ericsson ConsumerLab: “Nasze badania udowadniają, że 56% użytkowników korzystających z płatnej subskrypcji usług wideo ... im na standardzie Ultra High Definition (UHD). Heyman Rönnblom dodaje: „Wyniki badania nie pozostawiają wątpliwości – spółki medialne muszą przemyśleć od nowa sposób, w ...
-
Aplikacje mobilne i CRM - filary marketingu
... media społecznościowe za kluczową przestrzeń do promocji produktów i usług. W ostatniej edycji badania odsetek ten zwiększył się do 64%! Bez smartfona ani ... współczynnik konwersji. Scott McCorkle, CEO Salesforce Marketing Cloud w podsumowaniu badania stwierdził: „Marketing przyszłości zmierza w stronę budowania przez firmy spójnych map zachowań ...
-
Outsourcing IT okiem MSP
... , zapewniających wsparcie praktycznie 24 godziny na dobę, merytoryczna, ekspercka wiedza, wykorzystanie najnowocześniejszych narzędzi i technologii to stałe elementy solidnej oferty. Wyniki badania jednoznacznie wskazują, że większość firm właśnie za to ceni sobie usługi outsourcingu IT - zauważa Artur Stankiewicz. Orange Polska przygotowuje usługi ...
-
Dziki Zachód w cyberprzestrzeni. Hakerzy rozbijają banki
... Wystarczy wspomnieć chociażby ostatni atak na klientów ING. Czy istnieje sposób na skuteczną obronę przed hakerami? Natężenie skali ataków wycelowanych w instytucje finansowe w skuteczny sposób obniża w społeczeństwie poczucie cyberbezpieczeństwa. Potwierdzeniem tego mogą być chociażby ostatnie badania ESET. Wynika z nich, że Amerykanie, którzy są ...
-
Koszyk Roku 2019. Najbardziej przyjazne sklepy internetowe
... mówi Krzysztof Blinowski, country manager Twisto Polska, które jest organizatorem badania Koszyk Roku 2019. Specjaliści badali sklepy internetowe z perspektywy kryteriów ... , EDISONDA. Partnerami badania Koszyk Roku 2019 są EDISONDA, imoje ING Bank Śląski, Mastercard, SimilarWeb, SEMSTORM i ShopRank. Metodologia badania Koszyk Roku 2019 Badanie ...
-
Uwaga na greenwashing. Jak nie nabrać się na "zielone kłamstwa"?
... za całkowicie bezpodstawne. Doskonałym sposobem na przekonanie konsumentów, że produkt jest zielony, są wszelkiego rodzaju certyfikaty i nagrody. Przeprowadzone w tym zakresie badania wskazały, że już ogromna różnorodność etykiet i oznaczeń środowiskowych - zidentyfikowano ich w Unii około 230 - sama w sobie podważa zaufanie konsumentów. Jak nie ...
-
Outsourcing IT wciąż rośnie
... przenosi pracę informatyczną z powrotem do firmy - wynika z dorocznego badania Global IT Outsourcing Study, przeprowadzonego przez DiamondCluster International. W podobnym ... na informatykę w wysokości od 5 do 500 milionów dolarów. Firma wykonuje takie badania od 2002 roku, pokazując trendy w outsourcingu na rynku informatycznym. Powody, dla ...
-
Ubezpieczenie na życie u 14% Polaków
... z badania przeprowadzonego na zlecenie największych ubezpieczycieli, w tym ING. Jest to istotna informacja w świetle tego, że rocznie w Polsce notuje się 140 ... koszt ubezpieczenia, wygoda i szybkość. Jestem ubezpieczony – kim jestem? Przeprowadzone badania pozwoliło określić profil demograficzny posiadaczy polis ubezpieczeniowych. Posiadający lub ...
-
Marki godne zaufania 2010
... ), Sony (Sprzęt RTV), ING TFI (Fundusz inwestycyjny), Winiary (Producent żywności), Dr. Oetker (Ciasta/desery), Żywiec Zdrój (Sok/woda mineralna), Naturell (Suplement diety), Blend-A-Med (Produkt do higieny i pielęgnacji jamy ustnej), Pedigree (Karma dla zwierząt) i Tesco (Supermarket). „Jubileuszowa edycja badania pokazała, że nieprzerwanie od ...
-
Firmy paliwowe i energetyczne a outsourcing
... sektora outsourcują także usługi HR, dystrybucję i logistykę. Co czwarta firma paliwowa i energetyczna outsourcuje również finanse, sprzedaż oraz badania i rozwój. Jak pokazują wyniki badania, przemysł paliwowo-energetyczny szeroko korzysta z usług z zakresu zarządzania czystością. Aż 73% ankietowanych outsourcuje usługi czystości, mówi Andrzej ...
-
Cebra 2011: znane osobistości + marki
... przedstawiciele kultury wysokiej postrzegani są na tle bardziej typowych celebrytów. Z badania wynika, że Wisława Szymborska jest na szczycie rankingu pod ... ” celebrytów i marki. Dla przykładu marki „bliskie”: Wisławie Szymborskiej - Tissot, ING, Soraya, Winiary Katarzynie Grocholi – Knorr, Gillette, Winiary, Rexona Krzysztofowi Pendereckiemu ...
-
Sektor MSP w Polsce a strategia rynkowa
... z drugiej strony obarczone jest najwyższym ryzykiem niepowodzenia. Tylko 1/4 przedsiębiorstw przygotowuje się do oszacowania dalszych wzrostów sprzedaży poprzez badania rynkowe, badania satysfakcji klientów oraz uwzględniając dynamikę zmian na rynku i u najbliższej konkurencji. W 56% firm strategia komunikacji jest zintegrowana z obszarem sprzedaży ...
-
Noworoczne postanowienia finansowe Polaków
... badania przeprowadzonego na zlecenie Grupy ING w 17 krajach m.in. w Polsce, Australii, Niemczech, Indiach i Stanach Zjednoczonych. W badaniu wzięło udział 16 tys. osób. Z badania Grupy ING ... Czy dotrzymujemy postanowień noworocznych? Z kolei z ankiety, przeprowadzonej w tym roku przez ekonomistów ING na stronie internetowej wynika, że zapał do ...
-
Polacy a wyjazd na wakacje 2012
... naszej ankiecie. Przywiązanie Polaków do wakacyjnego urlopu wykazały już wyniki badania „Finansowy Barometr ING”, pokazujące, że rodacy są bardziej skłonni do przeznaczenia ... w dniach 19-29 czerwca br. wśród klientów ING Banku Śląskiego korzystających z systemu bankowości internetowej ING BankOnLine. Na pytanie „Czy planujesz wyjechać na ...
-
Najpopularniejsze banki wśród internautów
... Badania pokazują, że z jego usług korzysta 16 proc. osób w wieku 35-44 lata, 17 proc. osób powyżej 44 roku życia oraz 16 proc. osób z małych miast (do 50 tys. mieszkańców). Z kolei ING ...
-
Polski leasing ciągle na ścieżce wzrostu
... (38 proc.). Struktura rynku nieruchomości jest znacznie mniej zrównoważona niż w dwóch ostatnich latach. Wyniki badania koniunktury branży leasingowej Związek Polskiego Leasingu po raz kolejny opublikował wyniki badania koniunktury branży leasingowej, zrealizowanego wśród osób odpowiedzialnych za sprzedaż w firmach leasingowych. Dane dotyczą oceny ...
-
Fakty, analizy, wiadomości lokalne. Tego szukamy w Internecie
... , które wybiera 88% użytkowników. To niektóre wnioski, jakie płyną z badania, które firma IR Center zrealizowała na zlecenie Ringier Axel Springer Polska ... człowieka – dodaje Piotr Bubak, dyrektor marketingu w Grupie Onet-RASP. Potwierdzają to też badania – większość respondentów (62%) zgadza się z tym, że uznani eksperci komentujący bieżące ...
-
Kobiety na rynku pracy: postaw na kompetencje cyfrowe
... analiz Accenture wynika, że duży wpływ na zmniejszanie różnic mają kompetencje cyfrowe, czyli biegłość w posługiwaniu się nowymi technologiami. Jak wskazują badania - im wyższe umiejętności cyfrowe u kobiet, tym większa równość płci w środowisku pracy. Studentki, absolwentki i specjalistki wykorzystują cyfrowe kompetencje do zdobycia przewagi ...
-
Ustalanie ceny produktu, czyli pricing i jego zalety
... może więc być stworzenie w polskich przedsiębiorstwach dedykowanych zespołów pricingowych, co według badania KPMG ma miejsce już w 63% przedsiębiorstw na rynku brytyjskim ... skorzystanie z niej np. w nocy lub w okresie wzmożonego popytu. 77% respondentów badania KPMG deklaruje, że w ich firmach aktualnie stosowane są narzędzia informatyczne ...
-
Meaningful Brands 2017: Nivea i Google poprawiają jakość życia
... miałoby znaczenia, jeśli 74 proc. marek zniknęłoby z rynku. Tegoroczna edycja badania pokazała, że 10 najbardziej znaczących marek dla polskich konsumentów to kolejno: Nivea ... proc. z 1500 wiodących, światowych marek dostarcza content spełniający wymagania odbiorców. Z badania Meaningful Brands wynika również, że jest wysoka korelacja między ...
-
Meaningful Brands 2019: Nivea i Google znowu na szczycie
... 000 respondentów i obejmującego 1880 marek. Badanie mierzy siłę marki przez pryzmat korzyści oferowanych ludziom przez dany brand. W Polsce nową falę badania przeprowadzono na ponad 9 tys. respondentów i 105 markach w 11 kategoriach produktowych. W tym między innymi: Finanse, Motoryzacja, Handel, Telekomunikacja, Żywność, Internet i Media ...
-
Nieprzygotowani na MSSF 16
... pracowników księgowych. Identyfikacja wbudowanych umów leasingu jest wymieniana przez firmy biorące udział w badaniu KPMG jako największe wyzwanie. Blisko połowa respondentów badania stwierdziła, że wybrała oprogramowanie do księgowości leasingowej, ale tylko jedna czwarta faktycznie ukończyła ocenę księgową. Tymczasem mniej niż jedna piąta ...