-
Region CEE: najlepsi pracodawcy 2009
... Pracodawcę oceniają jego klienci wewnętrzni – pracownicy. Zarówno Hewitt Associates jak i Partnerzy BNP nie mają prawa ani możliwości wpływu na wyniki Badania. O miejscu w rankingu decyduje wynik uzyskany z dwóch wskaźników: Wskaźnika Zaangażowania Pracowników oraz Wskaźnika „Company Score”, który obejmuje wyniki wszystkich trzech elementów ...
-
Finanse domowe powodem kłótni Polaków
... w innych krajach średnia wynosi ok. 40 proc. To wnioski z badania „Finansowy Barometr ING”, które na zlecenie Grupy ING, zrealizowano w jedenastu krajach: Austrii, Belgii, Francji, Hiszpanii, Luksemburgu, ... leżą też frustracje Polaków związane z własną sytuacją finansową. Jak pokazują badania ING, mimo że 9 proc. rodaków przyznaje, że ich sytuacja ...
-
Leasing w Polsce: jaką ma jakość?
... przedsiębiorstw w Polsce. Niemal wszyscy badani przyznają, że leasingodawcy charakteryzują sie elastycznym podejściem w zakresie dopasowania warunków oferty do potrzeb klienta. Według badania z usług leasingu w Polsce korzysta obecnie cztery na dziesięć przedsiębiorstw w sektorze MŚP (42%), przy czym odsetek ten jest zróżnicowany w zależności od ...
-
Polscy przedsiębiorcy o oszczędzaniu na emeryturę
... ? Co cieszy przedsiębiorców na myśl o emeryturze? W swoim badaniu ING Bank Śląski sprawdził, jakie emocje odczuwają przedsiębiorcy w odniesieniu do długoterminowych oszczędności w obecnym otoczeniu presji inflacyjnej i rosnących kosztów życia. Z badania przeprowadzonego na zlecenie ING Banku Śląskiego wynika, że co drugi przedsiębiorca zbiera już ...
-
Życie na emeryturze: lęki i nadzieje
... jednak, że o niej zupełnie nie myślą - ze zleconego przez ING Bank Śląski badania wynika, że w ostatnich latach wzrósł odsetek osób, które oszczędzają na ... emeryturze Podobnie jak w 2022 r., ING sprawdziło, czy Polacy rozmawiają o życiu na emeryturze i jak je sobie wyobrażają. W porównaniu z poprzednią falą badania zmniejszyła się liczba osób ...
-
Marketing: nowoczesne technologie to konieczność
... Na ósmej pozycji wśród planów inwestycyjnych, jako pierwszy niezwiązany bezpośrednio z komunikacją elektroniczną obszar sklasyfikowano ośrodki call center. Wyniki badania wskazują również na powszechne wśród marketerów dążenie do wykorzystania w działaniach operacyjnych informacji, które stanowią kluczowy czynnik powodzenia inicjatyw marketingowych ...
-
Marketing pod znakiem AI. Poznaj najważniejsze trendy 2017
... grupa z wynikami poniżej średniej dla swojej branży (12% ogółu badanych). W porównaniu do badania sprzed roku o 8% zwiększyła się grupa moderate performers (uprzednio 68%), ubyło high performers ... społecznych. Ostatnie badania wykazały, że 60% klientów zmieni markę, jeśli uznają, że firma nie jest odpowiedzialna społecznie. Z badania wynika również, ...
-
Liczy się zarządzanie różnorodnością i włączająca kultura organizacyjna
... , DNB Bank Polska, ING Bank Śląski oraz NatWest Poland. To firmy, które zatriumfowały w pierwszym ratingu liderów w zakresie zarządzania różnorodnością i promowania włączającej kultury organizacyjnej. Jego wyniki zostały ogłoszone podczas gali konkursu "Raporty społeczne" na Giełdzie Papierów Wartościowych. Z badania zrealizowanego przez Deloitte ...
-
Dział marketingu a zarządzanie wiedzą
... ponadto w części z nich funkcjonują także miękkie techniki zarządzania nakierowane na tworzenie wiedzy, wspomaganie kreatywności czy dzielenie się doświadczeniami pomiędzy pracownikami. Z badania wynika, że zainteresowanie w firmach zarządzaniem wiedzą ze strony pracowników czy kadry zarządzającej jest mniejsze niż średnie (160 głosów) podczas gdy ...
-
Finanse i usługi bankowe według polskich internautów
... otrzymane w pięciu falach badania, zrealizowanych od marca 2009 r. do marca 2011 r. Z jakich banków korzystają internauci? Najpopularniejszym bankiem wśród badanych respondentów jest PKO Bank Polski - korzysta z niego 24% wszystkich biorących udział w badaniu. Drugi w rankingu jest Pekao SA, a trzeci – ING Bank Śląski. Użytkownicy Internetu ...
-
Rodzice dofinansowują pierwsze mieszkanie
... badania Grupy ING. Tylko w czterech z 15 badanych krajów skala pomocy rodziny i przyjaciół w zakupie nieruchomości jest, aż tak duża jak nad Wisłą wynika z badania Grupy ING „Finansowy Barometr ING ... : Francuzi, Belgowie, Austriacy, Niemcy i Holendrzy. Wynajem przegrywa z własnością Badania pokazały również, że 83 proc. Polaków jest przekonanych, że ...
-
Marketing mobilny rozczarowuje
... , w przypadku reklam eksponowanych w Internecie jest to 36%, dla reklam prasowych – 47%, a dla telewizyjnych – 51%. Nieco bardziej optymistycznym dla marketerów wynikiem badania jest to, że 38% konsumentów deklarowało chęć udostępniania danych o swojej lokalizacji w zamian za bardziej dopasowane usługi i oferty, rezygnując z własnej prywatności ...
-
Smart shopping po polsku
... towarów – mówi Daniel Szewieczek, Dyrektor Departamentu Oszczędności z ING Banku Śląskiego. Jak wynika z badania na zlecenie Zafinansowani.pl prawie 50 proc. Polaków uważa, ... którą zyskali kupując towary po obniżonej cenie lub w promocji (39 proc.). Z badania można wywnioskować, że jesteśmy coraz bardziej świadomymi konsumentami. Już nie tylko ...
-
Przedsiębiorczość Polaków: snujemy marzenia czy realizujemy?
... efektem jest brak chęci do działania – tłumaczy Jacek Walkiewicz, ekspert ING i trener motywacji. O tym, że Polacy są bardzo przedsiębiorczym narodem najbardziej przekonani ... czyli zapewnia losowy dobór lokalizacji do badania,a jednocześnie gwarantuje zgodność struktury próby ze strukturą populacji. Celem badania było poznanie postaw Polaków ...
-
Multiscreening, czyli Internet podczas oglądania telewizji
... najnowsze badanie Multiscreening 2015? Doczekaliśmy się trzeciej już edycji badania Multiscreening 2015. Projekt realizowany przez IRCenter oraz Instytut Badań ... Hupa, prezes IRCenter. Preferowane źródła informacji o markach w sieci Jak wynika z badania 63% internautów zdarza się szukać informacji o markach i produktach widzianych na pierwszym ...
-
9 wniosków, które nasuwa ewolucja marketingu
... na pytanie o różnice w działaniach pomiędzy firmami najskuteczniejszymi a tymi, które odnoszą gorsze rezultaty. Podstawą najnowszego raportu „2016 State of Marketing” są badania, które objęły swoim zasięgiem 4000 szefów marketingu reprezentujących firmy z Ameryki Północnej, Francji, Niemiec, Wielkiej Brytanii i krajów skandynawskich oraz Australii ...
-
Cała prawda o marketingu i PR w Polsce
... , że piony marketingu bardzo ściśle współpracują z zespołami sprzedażowymi. Potwierdzają to wyniki badania, które wskazują, że niemal trzy czwarte (73 proc.) firm łączy działy sprzedaży ... na ślepo Badanie wykazało również, że jedynie 35 proc. firm angażuje się w badania rynku. - Trudno jest mi wyobrazić sobie prowadzenie nowoczesnego biznesu bez ...
-
Branża leasingowa 2017 r.
... priorytety branży leasingowej na lata 2018-2020. Źródła finansowania MŚP w Polsce, klienci firm leasingowych Jak potwierdzają rezultaty opublikowanego u schyłku minionego roku badania SAFE, leasing stanowi najistotniejsze źródło finansowania działalności dla aż 60% polskich przedsiębiorców reprezentujących MŚP. Wiele wskazuje również na to, że ...
-
Newsletter nr 1 komunikacji marketingowej?
... i formy takich wysyłek. Paweł Tkaczyk, autor bestsellerów „Zakamarki marki” czy „Grywalizacja”, mówca publiczny, szkoleniowiec, doradca budowania marki, tak komentuje wyniki badania dotyczące powodów usuwania maili bez wcześniejszego ich otwarcia: Pokonanie pierwszej linii obrony, czyli jak uniknąć „spalenia przed przeczytaniem”? Stosujmy teorię ...
-
Najlepsza jakość życia w Szwajcarii, ale Polska mocno awansuje
... i politycznej (86 proc.). John Goddard, Head of HSBC Expat, komentując wyniki badania podkreślił: „Szwajcaria jest godnym zwycięzcą, po raz pierwszy wygrywając w tegorocznym ... , które są ważne, gdy ludzie podejmują decyzję o przeprowadzce. Nasze badania wykazały, że Szwajcaria jest fantastycznym wyborem zarówno dla profesjonalistów zorientowanych na ...
-
Pandemia COVID-19 wzmacnia znaczenie sztucznej inteligencji w marketingu
... firma Salesforce. Na pewno rośnie znaczenie sztucznej inteligencji oraz „empatycznego marketingu”. Jakie jeszcze wnioski płyną z badania "Salesforce State of Marketing"? Szósta edycja międzynarodowego badania marketerów "Salesforce State of Marketing" została przeprowadzona w dobie kryzysu wywołanego COVID-19. Jakie trendy w marketingu zaznaczyły ...
-
Marketing w gamingu. Czy gracze to dobry target dla reklamy?
... marketerzy wymieniali przede wszystkim: narzędzia do mierzenia efektywności kampanii (69,7%), benchmarki innych firm (57,6%), estymacje spodziewanych efektów (48,5%) czy dedykowane badania i wsparcie specjalistów (po 45,5%). Aż 80% społeczeństwa to casual gamerzy Badanie Havas Media Group objęło również społeczność graczy. W przypadku tej ...
-
Influencerzy bez pracy? Jaki będzie influencer marketing 2021?
... agencji i domów mediowych). Udział agencji jako kanału pozyskiwania influencerów do współpracy zmniejszył się istotnie od czasu ubiegłorocznego badania. 36,5% uczestników badania w ciągu ostatnich 6 miesięcy współpracowało z 1-2 influencerami, 27% nie współpracowało w tym okresie z żadnym influencerem, a 16,2% współpracowało z 3-5 influencerami ...
-
Meaningful Brands 2021: konsumenci poszukują marek, które zmienią ich życie
... w kwestii swoich zobowiązań i obietnic. Od momentu rozpoczęcia badania w 2009 r., znaczenie marek wciąż spada. Tegoroczna fala badania, która mierzy wartość marek w kategoriach funkcjonalnych, osobistych ... i społecznego. Co ciekawe, w wymiarze funkcjonalnym najważniejszym benefitem dla całego badania w tym roku jest to, żeby marka spełniała swoje ...
-
Marki godne zaufania 2009
... . W dziewiątej edycji badania European Trusted Brands Kryształowe Godła w 20 kategoriach globalnych otrzymały marki: Mercedes-Benz (Samochód), Electrolux (Duże urządzenie AGD), LG (Komputer osobisty), Sony Ericsson (Telefon komórkowy), ERA (Operator telefonii komórkowej), Sony (Aparat fotograficzny/kamera), Itaka (Biuro podróży), ING Bank Śląski ...
-
Marketing kobiecy ma w Polsce przyszłość?
... to badanie daje pierwszy obraz polskiego konsumenta względem działań gender marketingowych” – mówi Agnieszka Strzałka, Psycholog, Badacz komunikacji Marketingowej. Trzecia część badania poświęcona marketingowi ukierunkowanemu na płeć i marketingowi kobiecemu, dowodzi, że w Polsce konsumenci nie mają jeszcze świadomości, że produkty mogą być lepiej ...
-
Top Marka 2011 - ubezpieczenia
... radzących sobie w medialnym świecie graczy to PZU, Allianz, Aviva, Generali oraz ING - wynika z badania Top Marka przeprowadzonego po raz czwarty przez "PRESS SERVICE Monitoring Mediów" ... w 12 sektorach polskiego rynku. W czterech dotychczasowych edycjach badania przeanalizowano blisko 1,2 mln artykułów na temat branży motoryzacyjnej, energetycznej, ...
-
Oszczędzanie pieniędzy: motywacją strach i zakupy
... również zeszłoroczne akcje przekonujące do oszczędzania na emeryturę i do systematycznego oszczędzania choćby niewielkich kwot – wynika z międzynarodowego badania „Finansowy barometr ING”. W ciągu minionego roku odsetek Polaków posiadających jakiekolwiek oszczędności gwałtownie się obniżył. Polska zanotowała największy spadek osób z zaskórniakami ...
-
Branża leasingowa w Internecie czyli co w sieci mówi się o leasingu
... Solutions, BZWBK Leasing, DLL BGŻ Leasing, EFL, Getin Leasing, ING Lease, Millennium Leasing, mLeasing, PKO Leasing, PEKAO Leasing, Raiffeisen Leasing, ... internetowych. W sumie w analizowanym okresie pojawiło się 12762 materiałów związanych z leasingiem. Z badania wyłączono 3031 publikacji, które zostały uznane za spam lub były ogłoszeniami o ...
-
Well-being, czyli inwestycja w zdrowie pracownika
... m.in.: USG piersi, mammografię, USG dla dzieci w kierunku wczesnego wykrywania nowotworów, badania densytometryczne i badania na oznaczenie poziomu PSA. W ofertach pracodawców znajdziemy także m.in. badania stylu życia, porady dietetyka, badania wzroku i słuchu w siedzibie firmy, konsultacje z rehabilitantem lub fizjoterapeutą oraz różne formy ...
-
Cyfryzacja w bankowości: mamy 4. miejsce na świecie
... customer experience powinien być taki sam na każdym z urządzeń. Dlatego w ING projektujemy nasze serwisy responsywnie i dopasowując do użyteczności oraz funkcjonalności naszych klientów ... to oznacza zwrot w kierunku dużych ekranów i komputerów. Rola banków przyszłości Wyniki badania Deloitte pokazują, że choć pod względem rozwoju cyfrowych kanałów ...
-
Finanse i usługi bankowe wg polskich internautów XII 2011
... badania, najpopularniejszym bankiem pozostaje PKO Bank Polski – blisko 1/4 wszystkich badanych korzysta z co najmniej jednej usługi w tym banku. Drugi pod względem odsetka korzystających jest Pekao SA, a na trzecim miejscu są ex aequo ING ... skorzystania z produktów finansowych. W stosunku do wiosennej fali badania, mniej internautów (49 proc.) ...
-
Marketing mobilny w Australii
... bazy subskrybentów Internetu mobilnego (WAP) • zdobycie setek tysięcy nowych użytkowników bez przeciążania biura obsługi klienta • utrzymanie i zwiększenie długoterminowego użycia usług. Badania Orange wskazały na dwa główne powody, dla których użytkownicy nie korzystali z usługi WAP: koszty – postrzegane jako zbyt wysokie, a także skomplikowany ...
Tematy: marketing mobilny, marketing -
Marketing internetowy w spółkach giełdowych 2004-2005
... na rozwój tego typu działań. W 2004 i 2005 roku zespół badawczy pod kierunkiem dr Grzegorza Mazurka z WSPiZ im. L. Koźmińskiego przeprowadził kompleksowe badania nad zastosowaniem marketingu internetowego w spółkach giełdowych. Badaniu poddano całe spektrum narzędzi i zjawisk - od witryn internetowych, poprzez InternetPR, aż po postrzegany ...
-
Marki godne zaufania 2008
... (Olej jadalny), Biovital (Preparat na witalność), ING Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A (Fundusz inwestycyjny). "Już po raz ósmy Reader’s Digest przeprowadziło badanie European Trustem Brands. To fascynujące móc obserwować zmiany, które pokazują nam uzyskane wyniki. Cykliczność naszego badania pozwala nam m.in. obserwować jak z roku ...