-
Czy ceny ziemi już bolą deweloperów?
... działek stanowi barierę w realizacji projektów mieszkaniowych? Sondę wśród firm deweloperskich przeprowadził serwis nieruchomości Dompress.pl. Mirosław Kujawski, ... i realizować nowe inwestycje oraz utrzymywać atrakcyjną ofertę cenową. Katarzyna Dąbrowska, Senior Marketing Manager w Nexity Polska W ciągu ostatniego roku odnotowaliśmy wzrost cen ziemi ...
-
Czy zlecamy wykończenie mieszkania deweloperowi?
... około 40 proc. kupujących. To dla nich oszczędność czasu i energii oraz gwarancja dobrego wykonania, także dzięki rękojmi. Katarzyna Dąbrowska, Senior Marketing Manager w Nexity Polska Nie odnotowaliśmy większego zainteresowania wykończonymi mieszkaniami. Nabywcy wybierają ten wariant w niewielkim zakresie, kierując się głównie ceną. Mniej ...
-
Czy RODO zmieniło media społecznościowe?
... inspektor ochrony danych w firmie DAGMA Bezpieczeństwo IT, nowe regulacje mają zwiększyć ochronę podmiotów, których dane osobowe są przetwarzane, a nie samych firm i instytucji. - Stosowanie RODO determinuje wprowadzenie szeregu zmian w przedsiębiorstwach. Począwszy od wyznaczenia Inspektora Ochrony Danych Osobowych, aż po przekształcenia procedur ...
-
Jak szła sprzedaż mieszkań w I poł. 2018 r.?
... , menedżer ds. sprzedaży i marketingu w Duda Development Nasze tegoroczne wyniki sprzedaży mieszkań nie różniły się od tych z ubiegłego roku. Piotr Zagórski, Marketing Manager w Nexity Polska Zainteresowanie klientów zakupem mieszkań nadal jest wysokie, podobnie jak było to w pierwszym półroczu roku. Zarówno ilość wizyt ...
-
Ile nowych mieszkań oferują deweloperzy?
... Park II oraz Piasta Park III. Ponadto, w połowie ubiegłego roku wprowadziliśmy do sprzedaży Apartamenty Nowa Bonarka i Krygowskiego II. Piotr Zagórski, Marketing Manager w Nexity Polska Nasza oferta zwiększyła się dzięki wprowadzeniu do sprzedaży kolejnych etapów inwestycji Lifetown i Next Ursus. Jeszcze większy wzrost ...
-
Nowe mieszkania: gdzie po promocje u deweloperów?
... letnie obniżki i inne promocje? Odpowiedzi na to pytanie udzielili m.in. przedstawiciele firm Dom Development, ROBYG, Murapol oraz ATAL. Radosław Bieliński, Dyrektor ds. ... jak dni otwarte oraz wydarzenia skierowane do społeczności lokalnych. Piotr Zagórski, Marketing Manager w Nexity Polska Tak planujemy kilka ciekawych akcji promocyjnych związanych z ...
-
O ile wzrosły ceny gruntów inwestycyjnych?
... . Co więcej, w dużych miastach, brakuje działek pod projekty większe niż 100-150 mieszkań, co powoduje zaciekłą walkę pomiędzy deweloperami. Piotr Zagórski, Marketing Manager w Nexity Polska Ceny gruntów to bardzo indywidualna sprawa, wiele czynników ma na to wpływ. Niemniej, notujemy wzrost cen gruntów ...
-
Mobile coraz silniejszym trendem w zakupach online
... płatności. Nadal co piąta osoba, która dokonała zakupu za pomocą smartfona, samą płatność woli wykonać korzystając z komputera – mówi Piotr Anuszczyk, Marketing Director w Media4U.
-
Praca elastyczna. Tego chcą pracujący rodzice
... pracodawca nie dostarcza tego typu komfortu, pracownicy szukają go we własnej działalności gospodarczej. Jak zauważa Marek Dmitruk, właściciel firmy MDirect Marketing Navigation www.mdirect.eu – wcześniej Dyrektor Marketingu w dużych firmach a jednocześnie tata sześciorga dzieci: Rodzina jest dla mnie najważniejsza. Po kilkunastu ...
-
Jakie mieszkania najszybciej znikają z oferty deweloperów?
... nowych inwestycjach? Sondę wśród firm deweloperskich przeprowadził serwis nieruchomości Dompress.pl. Mirosław Kujawski, członek zarządu LC Corp S.A. ... Dodatkowo, dużym zainteresowaniem klientów cieszą się lokale objęte specjalną promocją. Piotr Zagórski, Marketing Manager w Nexity Polska W pierwszych dniach sprzedaży często kupowane są lokale na cele ...
-
Dlaczego specjaliści decydują się na zmianę pracy?
... co najmniej kilku lat. Wysokie zarobki pozostają oczywiście wciąż najważniejszym czynnikiem, przyciągającym talenty do pracy. O „presji płacowej” mówi z resztą 69% firm, przebadanych ostatnio przez NBP. Tym, co jednak utrzymuje pracowników na dłużej, jest satysfakcja osiągana w pracy i dobra atmosfera, budowana przez kierownictwo ...
-
12 prognoz dla rynku mediów 2019
... Intelligence) przyjdą z pomocą dylematom wiążącym się ze zwrotem z inwestycji marketingowych w zintegrowane działania online/offline. Przełomem dla planowania kreacji reklamowych i marketing mix ma okazać się technologia głosowa. Wiodąca pozycja Chin w sferze mediów społecznościowych i analityki mediów społecznościowych zmobilizuje Zachód do ...
-
DOOH, czyli nowe technologie w kampaniach światowych marek
... lepszy odbiór wyświetlanych spotów. To z kolei przekłada się na zwiększenie wyników wyszukiwania informacji na temat obejrzanych treści w Internecie. Diana Polska – Marketing & PR Manager w
-
Branża kreatywna na przelew czeka nawet ponad 1 rok
... zapłaty poczuł się urażony, argumentując iż 30 dni opóźnienia w tej branży to standard i w ogóle o co chodzi i kończymy współpracę”. - Coraz więcej firm korzysta ze wsparcia marketingowego świadczonego przez profesjonalne agencje i osiąga dzięki niemu sukcesy. Niestety wiele z nich wciąż traktuje tego rodzaju usługi ...
-
Phishing: czym jest, jak mu zapobiec i co robić, gdy się nie uda?
... stronach i unikanie otwierania podejrzanych linków. Dzięki temu phishing może być problemem, którego uda się nam uniknąć. Marcin Zmaczyński, Head od Marketing CEE w
-
Jak skutecznie rekrutować pracowników tymczasowych?
... pracy, tym bardziej, że w dobie rynku pracownika w coraz większej ilości firm pojawia się potrzeba doraźnego wzmocnienia zespołu. Jeśli przyjrzeć się ... Nieco większym problemem jest znalezienie dorywczego zajęcia w branżach kreatywnych, jak np. marketing czy PR. Pracodawcy poszukujący pracowników tymczasowych najczęściej zwracają się o pomoc ...
-
Co agencje reklamowe powinny wiedzieć o deep learningu
... współpracę w zakresie uczenia głębokiego, a publikowane prace naukowe z tej dziedziny zaczynają być wykorzystywane przy pracach projektowych. Jako dyrektor jednej z dużych firm z branży technologii reklamowych mam świadomość zarówno potencjału drzemiącego w uczeniu głębokim, jak i jego pułapek. Narzędzie uniwersalne Sposób, w jaki mówimy o uczeniu ...
-
Jak sprzedawały się nowe mieszkania w roku 2019? Deweloperzy odkryli karty
... z wynikiem sprzedaży większym o blisko 15 proc. niż w 2018 roku. Udało nam się zrealizować z nadwyżką wszystkie cele sprzedażowe. Agnieszka Jaworska-Goździewska, Marketing i PR Manager w Nickel Development Plan na rok 2019 obejmował zakończenie sprzedaży w inwestycjach Fosowa oraz Wille przy Parku Wodziczki i z powodzeniem zrealizowaliśmy ...
-
Dokąd latamy tanimi liniami lotniczymi?
... częstotliwość połączeń najczęstszym wyborem Polaków są dwie ostatnie z wymienionych firm. GIVT postanowił przyjrzeć się, w jakich kierunkach latamy najczęściej, przypominając ... się ubiegać to aż 600 € – komentuje Damian Zozula, Chief Commercial Officer, Marketing w GIVT. O odszkodowanie pasażer może się starać w przypadku zakłóconego (opóźnionego ...
-
Nie tylko wykończenie pod klucz. Jakie opcje interesują klientów deweloperów?
... może wykończenie mieszkania pod klucz? Portal RynekPierwotny.pl zapytał przedstawicieli firm deweloperskich, jakie dodatkowe usługi są popularne wśród nabywców mieszkań. ... , pozwala dokładnie zbadać potrzeby i dostarczyć wartości, których oczekują. Ewa Skibińska, marketing manager Grupy BY MADE Przede wszystkim z wykończenia pod klucz. Inwestorzy, ...
-
Kobiety częściej robią zakupy świąteczne online
... , że obecnie zwroty lub wymiana towarów kupionych w sieci nie stanowi żadnego problemu – wyjaśnia Natalia Załęcka, CMO Advisory Leader, Head of Marketing Transformation, Deloitte. Niespodzianką nie jest fakt, że bardziej na zakupy internetowe nastawione są osoby młodsze i w średnim wieku. Niemal we wszystkich ...
-
RFID - obalamy mity, potwierdzamy fakty
... w każdej branży stosowanie tych rozwiązań może być zasadne i efektywne. Handel, przemysł, zarządzanie magazynami, służba zdrowia, biblioteki, lotniska, wydarzenia sportowe, marketing, identyfikacja zwierząt – w każdym z tych obszarów znajdzie się przestrzeń do zastosowania RFID. Jakie możliwości daje technologia RFID? Oprócz wymienionych cech ...
-
Czy mieszkania deweloperskie na obrzeżach miast mają wzięcie?
... w której od 25 lat zrealizowaliśmy 18 projektów. Kolejne inwestycje powstaną przy ulicy Lewandów, Aluzyjnej, Berensona i Modlińskiej. Karolina Bronszewska, Marketing Manager Ronson Development Naszym sztandarowym projektem zlokalizowanym na przedmieściach jest inwestycja Nowe Warzymice, która powstaje na obrzeżach Szczecina w miejscowości Warzymice ...
-
Jakie jest znaczenie SEO w marketingu firmy?
Marketing w internecie dla coraz większej liczby branż staje się jednym z najważniejszych źródeł ... Twoich produktów i usług oraz korzyści z zakupu właśnie u Ciebie może spowodować, że użytkownik analizujący ofertę wielu firm skontaktuje się z Tobą, a nie Twoimi rywalami. SEO w połączeniu z Content Marketingiem jest jedną ze skutecznych form ...
-
Jak ceny gruntów wpływają na ceny mieszkań?
... lokalizacji. Dodatkowo koszt dziś uruchamianych budów to ok. 5500-6000 zł/mkw., ok. 1500 zł/mkw. więcej niż jeszcze rok temu, a wydatki na marketing, sprzedaż, obsługę posprzedażową, reklamacyjną, prawną, księgową to kolejne 1500 zł/mkw. mieszkania. Gdy zliczymy te wartości wyjdzie na to, że sam ...
-
SEO i SEM. Jak maksymalizować sprzedaż?
... Zarządzanie własną marką w środowisku internetowym wymaga od firm nie tylko prowadzenia standardowych działań m.in. w ramach mediów społecznościowych czy ... Niejako po drugiej stronie spektrum względem SEO znajduje się SEM, czyli Search Engine Marketing. Pierwotnie oba pojęcia były bardzo wyraźnie odseparowywane, ponieważ technologie reklamy ...
-
Co robić, aby marka dobrze się sprzedawała?
... . To co działało wczoraj, dziś ma już inny efekt. Inaczej żyjemy, konsumujemy media, mamy też inne priorytety w swoim życiu. Budując marketing plan, challenguj obecne decyzje. Niewykluczone, że zrobisz coś lepiej lub czegoś więcej. Co jeszcze może zawieść? Naturalnie opisane aspekty to ...
-
Boże Narodzenie 2021 za 2129 zł
... kupowanie prezentów najbliższym. Najbardziej zaś stresujący i czasochłonny będzie wybór podarunku dla współpracowników. – mówi Natalia Załęcka, CMO Advisory Leader, Head of Marketing Transformation, Deloitte. Zakupy świąteczne coraz wcześniej Coraz więcej z nas planuje zakupy wcześniej. W listopadzie chciało to zrobić 27 proc i jest to ...
-
Odroczone płatności elementem rozwoju e-commerce
... na takich samych zasadach, jak w przypadku transakcji online, jest narzędziem, które już wkrótce zoptymalizuje wielokanałowość innowacyjnych rozwiązań płatniczych. Agata Lejman Marketing Manager
-
Reklama łapie oddech, reklamodawcy nie szczędzą pieniędzy
... był najważniejszą siłą napędową rynku reklamy. Budżety reklamowe tego sektora wzrosły o 26,6% wobec 2020 r. i blisko 35% w porównaniu z rokiem 2019. Wśród firm z tego sektora, w pierwszej piątce znalazły się sieci marketów oferujących sprzęt RTV AGD, Euro-Net i Mediaexpert, a także Lidl, Biedronka i przedstawiciel e-commerce Grupa ...
-
TikTok rośnie w siłę. TOP5 polskich kont
... gonić TikToka - w tyle pozostały już dawno Twitter i Snapchat, teraz nowy lider prześcignął imperium Marka Zuckerberga - mówi Wojciech Łuszczyński, Head of Marketing w SentiOne - Nie chodzi wyłącznie o procentowy przyrost liczby użytkowników w czasie ani o liczbę bezwzględną młodszych odbiorców z tzw. pokolenia Z, która jest już wyższa ...
-
Monitor Philips 27B1U7903
... . Monitor ten, oprócz wyświetlania obrazu w najwyższej jakości, umożliwia proste podłączenie urządzeń za pomocą szybkiego złącza Thunderbolt 4 – komentuje Xeni Bairaktari, Global Marketing Lead oraz Senior Brand Manager EU w MMD Monitors & Display. MiniLED, Quantum Dot i 2304 strefy przyciemniania 27B1U7903 wyposażony został w 27-calową matrycę ...
-
Kryptowaluty w sieci 2022: o czym mówią internauci?
... narodem na świecie. Influence Score, który wskazuje najbardziej wpływowe treści w Internecie, wyniósł w tym wypadku 10/10 - mówi Wojciech Łuszczyński, Head of Marketing w SentiOne. Połowa wypowiedzi dotyczy Bitcoina Kryptowalutą, o której w polskim Internecie mówi się najwięcej, jest zdecydowanie Bitcoin, którego dotyczyła co druga wypowiedź ...
Tematy: kryptowaluty, Bitcoin, inwestowanie w kryptowaluty, Ethereum, Twitter, Facebook, TikTok, social media -
Umowa wydawnicza gry wideo - jak zabezpieczyć interesy obu stron?
... grafik promocyjnych). Dodatkowo, inny będzie zakres korzystania w przypadku świadczenia tylko usług wydawniczych, a inny jeżeli w grę będzie wchodził również marketing. W przypadku licencji Strony powinny uregulować czas trwania, zakres terytorialny, ewentualną wyłączność, środki dystrybucji (platformy cyfrowej dystrybucji czy również dystrybucja ...
-
Customer Experience - jak wpływa na rozwój firmy?
... , ponownego skorzystania z usług. To z kolei po odliczeniu kosztów uzyskania przychodów prosta droga do powstania dochodu w przedsiębiorstwie - wnioskuje Tomasz Kamiński, Marketing Specialist z Fixit, Customer Experience Company. Zdefiniowanie doświadczeń klientów Customer Experience to szeroki termin odnoszący się do wywołanych emocji, doznanych ...