-
Producenci i sprzedawcy zabawek w dobrej kondycji finansowej
... większym stopniu klienci zwracają również uwagę na atrakcyjne prezentowanie zabawek. Dla firm z branży zabawkarskiej świadomość tych nowych potrzeb będzie kluczowa, by nie pozostać w tyle. Nie bez znaczenia będzie też marketing. Obecność w internecie, rozwijanie rozpoznawalności marki w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, TikTok) przy ...
-
Potrzeba 4 mln specjalistów ds. cyberbezpieczeństwa
... rok wcześniej). Włamania mają bardziej znaczący wpływ na działalność biznesową – naruszenia cyberbezpieczeństwa firm mają dla nich różne reperkusje, od finansowych po wyzwania wizerunkowe. ... już pół miliona osób – komentuje John Maddison, Chief Marketing Officer, Fortinet. Badanie zostało przeprowadzone wśród ponad 1850 decydentów w zakresie IT ...
-
Znaczne wzrosty stawek dla freelancerów. Ostatnie przed zmianą przepisów?
... reklamowych mogli liczyć na zarobki rzędu 1500 zł. Nowością jest również kategoria marketing, w której można znaleźć zlecenia związane m.in. z kampaniami w mediach, e-mail marketingiem czy ... stawek, ponieważ rozwiązanie rządu oznaczałoby minimum 40 proc. wyższe koszty dla firm lub blisko 1/3 mniejsze zarobki dla freelancerów. W związku z tym, mimo ...
-
Aktualizacja oprogramowania bywa wyzwaniem, ale nie można się poddawać
... luki w zabezpieczeniach oraz błędne konfiguracje. - tłumaczy Michał Łabęcki, Marketing Manager G DATA Software. Luka luce nierówna Luki mogą występować w różnych ... ustalić priorytety i zająć się w pierwszej kolejności najgroźniejszymi podatnościami. Większość firm bazuje na znanym i sprawdzonym standardzie branżowym CVSS (Common Vulnerability Scoring ...
-
Rynek pracy specjalistów 2024
... „Rynek Pracy Specjalistów” podsumowującym rok 2024, analizie poddana jest także aktywność rekrutacyjna firm pod kątem branż, z których pochodzą pracodawcy publikujący ... firmami. Na dalszych pozycjach znalazły się finanse i ekonomia (6%), HR (4%), marketing (3%), łańcuch dostaw (3%) oraz inżynieria (2%). Zróżnicowanie tych danych pokazuje, że ...
-
Jest standard badań profili internautów
Sieci reklamowe Ad.net, IDMnet, ARBOmedia z firmami badawczymi I-Metria i Global eMarketing rozpoczęły wspólne badanie profili internautów użytkowników witryn zrzeszonych w sieciach o nazwie Prawdziwy Profil. Zgodnie z podpisaną w dniu 11 października br. umową strony wspólnie będą realizować badanie profili użytkowników witryn zrzeszonych w ...
Tematy: sieci reklamowe, profile internautów -
WirtualneMedia.pl katalogują media
22 października portal WirtualneMedia.pl uruchomił katalog firm medialnych. Dostęp do bazy danych jest bezpłatny. Katalog został podzielony na sześć działów: media tradycyjne, Internet, komputery i telekomunikacja, reklama i marketing, film i muzyka oraz inne podmioty. WirtualneMedia.pl jest serwisem informacyjnym poświęconym telewizji, radiu, ...
Tematy: katalog firm medialnych, wirtualnemedia.pl -
Veracomp wchodzi na rynki Europy Środkowo-Wschodniej
... zaplecze edukacyjne - Compendium, które zostało wybrane na autoryzowany ośrodek szkoleniowy firm Nokia Internet Communications, Internet Security Systems, F-Secure, F5-Networks oraz 3Com dla ... eksploatacji rozwiązań. Istotnym wsparciem dla partnerów z tego regionu będzie również marketing, prowadzony wśród kluczowych użytkowników rozwiązań, który ...
Tematy: veracomp -
Nowy sposób badania e-skuteczności
Firmy I-Metria oraz Global eMarketing wprowadziły na rynek nowy produkt badawczy – Prawdziwy Efekt. Jest to narzędzie badawcze, które służy do pomiaru skuteczności internetowej kampanii reklamowej. Prawdziwy Efekt jest połączeniem audytu internetowej kampanii reklamowej realizowanej z wykorzystaniem systemu trackingowego GeMius oraz analizy postaw ...
-
Sojusz RSA Security i PKWare
Firmy PKWare oraz RSA Security rozpoczęły współpracę w zakresie technologii, sprzedaży i marketingu. Jej celem jest zaspokojenie rosnącego zapotrzebowania na wydajniejsze i bezpieczniejsze rozwiązania do transmisji i przechowywania danych. Firma PKWare opracowała technologię kompresji ZIP, która stała się standardem wymiany i przechowywania dużych ...
-
Zagraniczni Internauci na polskich stronach
Z badań przeprowadzonych przez firmę Global eMarketing wynika, że ponad 10% internautów odwiedzających polskie witryny to internauci łączący się z siecią spoza obszaru Polski. Co trzeci zagraniczny użytkownik łączy się ze Stanów Zjednoczonych. Co siódmy – z Niemiec. Można zakładać, że większość spośród tych osób reprezentuje Polonię, ponieważ w ...
-
CRM po polsku
Firma Alatus, warszawski producent oprogramowania i dostawca usług informatycznych, wprowadziła na rynek system do zarządzania relacjami z klientami - ALATUS CRM. Adresatem rozwiązania są średniej wielkości przedsiębiorstwa i organizacje, których aktywność skupia się na sprzedaży, działalności marketingowej oraz obsłudze serwisowej. System można ...
-
Win 98 i IE 5.x najpopularniejsze
Twórcy stron internetowych powinni projektować serwisy z myślą o dwóch najliczniejszych grupach internautów odwiedzających polskie witryny: użytkownikach Windows 98 i IE 5.x oraz użytkownikach Windows XP i IE 6.x. Łącznie te dwie grupy stanowią połowę internautów goszczących na polskich witrynach (odpowiednio: 26% i 23%) - wynika z analizy ...
-
Nowy serwis o PR
Bezpłatny serwis poświęcony public relations, reklamie, marketingowi, internetowi i dziennikarstwu wizerunek.com udostępniły wspólnie agencja PR goodrelations i firma internetowa net4biz. "Chcemy, by nasz serwis pomagał studentom w zdobywaniu wiedzy, a jednocześnie, aby nasi potencjalni klienci mogli poznać nas z najlepszej strony", mówi Agnieszka ...
Tematy: pr, wizerunek.com -
Projektor do zadań specjalnych
Firma Image Recording Solutions wprowadza do swojej oferty projektor Hitachi LCD CP-X870D o przedłużonej żywotności lampy. Urządzenie zostało zaprojektowane z myślą o zastosowaniu w prezentacji reklam, instalacjach w lokalach rozrywkowych i systemach informacyjno-marketingowych - czyli wszędzie tam, gdzie wymagana jest ciągła, wielogodzinna praca ...
Tematy: projektory -
SMSy z Adv.pl
Agencja Interaktywna Adv.pl, poinformowała o wejściu na rynek usług mobilnych. Rozszerzenie oferty firmy o usługi SMS-owe, jest wynikiem przyjętej przez Adv.pl strategii, której celem jest kompleksowa obsługa w zakresie marketingu interaktywnego. W ramach usług mobilnych proponuje mechanizmy umożliwiające: obsługę konkursów i zabaw, głosowań, ...
Tematy: adv.pl, agencje reklamowe -
Analityk za czterdzieści tysięcy
... trzeba spełnić, by pracować w działach finansów przedsiębiorstw, nie jest jednoznaczne. Przedstawiciele polskich firm częściej deklarują, że szukają przede wszystkim osób po studiach z ... , rachunkowość bankowa, analiza kredytowa i fundamentalna, rynek pieniężny i kapitałowy, marketing bankowy, informacja i informatyka bankowa oraz bankowa obsługa ...
Tematy: doradztwo finansowe, praca w bankach -
Kolej na Ad-verto
... bilet kolejowy, która stanowi skuteczne narzędzie komunikacji marketingowej. "Ad-verto to doskonały instrument dla firm mających w swych grupach docelowych konsumentów aktywnych i często podróżujących" - mówi Izabela Petru, marketing manager spółki Begimo SA, będącej pomysłodawcą przedsięwzięcia - "Ponieważ podróżny otrzymuje kopertę wraz z biletem ...
-
Aragon - nowa e-księgarnia
... książek z takich dziedzin, jak marketing, zarządzanie, reklama czy programowanie, księgarnia oferuje także inne produkty, jak książki elektroniczne, gry i materiały edukacyjne. W przyszłości udostępniane będą na stronach księgarni także sprawozdania roczne oraz raporty niektórych firm internetowych. - Stworzyliśmy księgarnie skierowaną ściśle ...
Tematy: aragon.pl, księgarnie internetowe -
Badanie "Internet w pracy"
Serwis e-Marketing.pl przeprowadza badania ankietowe pod tytułem: "Internet w pracy". Skierowane są one zarówno do pracowników jak i pracodawców małych firm i dużych korporacji. Badanie ma na celu ustalenie w jakim zakresie wykorzystywany jest Internet w pracy oraz jaki wywiera to wpływ na działalność ...
-
Jak często kupujemy nowe systemy
... strony producenta systemu – szybkie reagowanie na odnalezione błędy programistyczne reklamy i marketing towarzyszące wprowadzaniu produktu na rynek korzystna cena Czynniki te, choć bardzo ... Wtedy jednak na rynku może już być kolejna wersja sytemu… Wiele firm, w tym również polskich w najbliższej przyszłości zdecyduje się jednak pozostać przy wersji ...
Tematy: -
Inxmail w K2 Internet
W sierpniu b.r. agencja K2 Internet S.A. podpisała umowę partnerską z niemiecką firmą Inxnet. Na mocy umowy, K2 stała się jedynym w Polsce dostawcą Inxmail, platformy informatycznej do obsługi email marketingu. Inxnet GmbH to istniejący od 1999 roku niemiecki producent oprogramowania, specjalizujący się w technologiach XML i Java. Głównym ...
Tematy: k2 internet, inxnet -
IAB w nowym składzie
... tak na stanowiska Wiceprezesów Zarządu zostali powołani: - Dominik Kaznowski (PZU Życie) - Marketing - Artur Zawadzki (Global eMarketing) - Badania - Bartłomiej Zarębski (Onet.pl) - eCommerce - ... projekty związane z segmentem reklamy internetowej oraz skierowana do firm akcja promocyjna "Internet też medium". W ramach projektu powstaje edukacyjny ...
Tematy: iab -
Promocja przez wyszukiwarki
... wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania jest realnym zyskiem, który jest w zasięgu ręki tych firm, które aktywnie dbają o wysokie pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych. Gdzie pozycjonować polskie serwisy? Pozycjonowanie ... Sp. z o.o. Grupa SOLIDEX.. e-mail tkarolak@webservice.pl Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
-
Przez satelitę do sieci
Firma Global eMarketing SA zbadała niedoceniany do tej pory w Polsce rynek satelitarnego dostępu do Internetu. W wyniku analizy powstał raport pt."Szerokopasmowy satelitarny dostęp do Internetu - możliwość implementacji na rynku polskim", którego celem jest ocena szans dalszego rozwoju tego typu usług. Przeprowadzona przez Global eMarketing SA ...
-
Temat i adres w e-mailingu
... wpisującym się w strategie marki firmy rozsyłającej listy; - zbytniej bezpośredniości - nie do przyjęcia w przypadku wielu firm, poruszanych przez nich tematów czy specyficznej percepcji grupy docelowej; - braku zawarcia w temacie podstawowych ... @ovs.art.pl PRZYPIS: 1 Ukryte do wiadomości Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
Tematy: -
Tylko nie nudź
Wszyscy kiedyś tam byliśmy. Zasłonięte okna. Przyciemnione światła w sali konferencyjnej. Nudny mówca. Przydługi pokaz slajdów. Nawet najmocniejsza kawa nie wytrąci nas z letargu. Gdyby tylko to był pięściarski ring natychmiast uderzylibyśmy w gong skracając w ten sposób męki słuchaczy i prawdopodobnie też mówcy. Znałem kiedyś kierownika ...
Tematy: -
Xerox obniża ceny
... Michał Łepkowski Marketing Manager Xerox Polska. "Obniżka jest kolejnym etapem przyjętej w zeszłym roku strategii przedefiniowania naszej oferty dla biur. Wówczas wprowadziliśmy nowe produkty. Dziś obniżamy ich ceny." We wrześniu 2003 roku firma zaprezentowała specjalną ofertę dla małych i średnich firm oraz dużych przedsiębiorstw ...
-
K2 dla motoryzacji
Agencja e-marketingowa K2 Internet rozszerza współpracę z firmą Michelin oraz uczestniczy w kampanii nowego modelu Volvo. Firma Michelin podjęła decyzję o powierzeniu K2 Internet większości swoich działań internetowych w Polsce nie objętych międzynarodową centralizacją. Na mocy tej decyzji, agencja rozpoczęła przejmowanie obsługi komunikacji ...
-
Dlaczego sprzedaż spada?
Kierownik marketingu w firmie odzieżowej z Wrocławia pyta: "W gazetach można przeczytać, że gospodarka wychodzi z recesji, ale sprzedaż naszych produktów spada. Nie pomagają stosowane do tej pory działania promocyjne. Co radzisz?" Zamknięcie sprzedaży to sztuka, nie nauka. O sukcesie decyduje wszystko co robimy - styl komunikacji, ubiór, ...
Tematy: -
Skuteczny link sponsorowany
... ogólnego (np. "samochód") z konkretną marką, o ile jest stosowana na szeroką skalę. W przypadku mniejszych firm, płatne linki są jedną z niewielu intensywnie wykorzystywanych metod, głównie ze względu na możliwości finansowe. ... Google, więcej: https://adwords.google.com/select/faq/network.html#1 Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
-
E-urząd w Polsce i Europie
... Momentum Research Group należąca do firmy konsultingowej Incepta Marketing Intelligence z siedzibą w Wielkiej Brytanii. Podstawowym wynikiem badań jest spostrzeżenie ... z podmiotami zewnętrznymi - w Polsce nadal wiele gospodarstw domowych i wielu pracowników firm nie korzysta z Internetu i komputera. Drugim pod względem ważności czynnikiem ...
-
Nowy Linux Red Hat Enterprise
Paul Salazar, dyrektor ds. marketingu na obszar Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki firmy Red Hat, oficjalnie ogłosił premierę najnowszej wersji komercyjnego oprogramowania Red Hat Enterprise Linux, opartego na jądrze Linux 2.6. W porównaniu z poprzednią wersją Salazar zapowiedział rewolucyjne zmiany. Przede wszystkim, po raz pierwszy produkt Red ...
-
Bezpieczeństwo dzieci w internecie
Od 15 lutego na zaprojektowanej przez firmę Interactive Marketing Partner stronie sieciaki.pl znajduje się do pobrania desktopowa aplikacja "Sieciaka" - elektronicznego przyjaciela, który pomoże uchronić dzieci przed niebezpieczeństwami grożącymi ...
-
Co Polacy kupują w internecie?
Według badań ARC Rynek i Opinia - firmy badającej marketing internetowy wynika, że Polacy chętnie kupują przez internet bowiem aż 50% z nas przynajmniej raz na dwa miesiące sięgnęło po towary z ...