-
Nowe oferty pracy V 2010
... i wyniosło 12 proc. Dodatkowo, różne badania wskazują na rosnący optymizm firm oraz występujące coraz częściej plany zwiększenia w najbliższym czasie zatrudnienia. ... kwietniu. Na przeciwnym biegunie – spadkowym – znalazły się takie branże jak marketing / reklama / PR (miesięczny spadek liczby ofert o 17 procent), badania i rozwój (spadek o 16 ...
-
Promocja produktu nie tylko w Internecie
... rola zachęty nienamacalnej, jaką jest internet. Obserwacje, nie tylko Izmałkowa Consulting, ale też innych firm prowadzących podobne badania, jak np. Black & Decker pokazują, że dla wymagających konsumentów wykończenie produktu, jakość usługi ... , co jest lepsze - ważne żeby było skuteczne! Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
-
Kampanie reklamowe dla seniorów
... osób starszych pojawiają się w ofertach, to już działania marketingowe są skupione wokół innych produktów tych firm. Sprzedawcy marzeń Wydaje się, że część Silver Group pozostaje odporna na reklamy. Pewną ilość decyzji ... agencji reklamowych musi zmierzyć się z tym stereotypem już teraz. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
-
Praktyki i staże dla studentów: więcej ofert
... . ofert praktyk oraz stażów dla studentów opublikowali pracodawcy na stronach największych internetowych serwisów rekrutacyjnych. Oferty pochodzą od firm z takich branż jak HR, IT, Marketing, Produkcja, Sprzedaż, Telekomunikacja oraz e-Commerce. Nie brakuje także propozycji z sektora usług medycznych, administracji biurowej, budownictwa, inżynierii ...
-
Jak zdetronizować lidera rynku?
... , unormowany v. buntowniczy. Typy strategii challengera Duży, silny i zapatrzony w siebie lider może być szansą dla mniejszych firm. Co powinna zrobić mała firma, która chce powalczyć o większy kawałek rynku? Ustawić się w roli ... posunięciom, bo wówczas challenger zyskuje prawdziwą siłę. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
-
Targ żywności ekologicznej w Warszawie
... "Co z tą żywnością organiczną?" Shelley Rogers. - mówi Katarzyna Wieczorek, marketing manager BioBazaru. - postanowiliśmy stworzyć w Warszawie miejsce, gdzie przyjadą ekologiczni ... . Żelaznej 51/53. Historia jednej z najbardziej znanych przedwojennych stołecznych firm sięga 1809 r., kiedy to brązownik Wincenty Norblin zakłada zakład brązowniczy na ...
-
Najlepsze fundusze akcji polskich 2010
... roku średni zysk funduszy polskich akcji zbliżył się do 20 proc. Cel firm tworzących i zarządzających funduszami jest prosty – sprzedać produkt jak największej liczbie ... w równym stopniu przemawiają wyniki inwestycyjne jak i czynniki o zgoła odmiennym znaczeniu, jak marketing czy lepiej rozbudowana sieć dystrybucji. Część klientów wyraźnie podąża za ...
-
Zarządzanie doświadczeniem klienta
... się znać wartości cenione przez klientów, jest branża telefonii komórkowej. Oferty indywidualne oraz oferty dla firm zawierają podział na taryfy dopasowane nie tylko do możliwości odbiorcy, ale także do jego osobistych ... człowieka - potrzeby adaptacji, komunikacji, interakcji z drugą osobą. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
-
Biura w Warszawie - Ambassador
Firma Kronos Real Estate ogłosiła, że CB Richard Ellis (CBRE) została wyłącznym agentem zajmującym się marketingiem i wynajmem budynku biurowego Ambassador w Warszawie. 11-kondygnacyjny biurowiec ma zostać oddany do użytku w I kwartale 2013 roku. Budynek biurowy Ambassador jest zlokalizowany w biznesowym centrum Mokotowa, przy ulicy Domaniewskiej, ...
-
Kształtowanie cen: modele i funkcje ceny
... Cena ma związek z marketingiem. Im wyższa cena, tym bardziej wyrafinowany marketing. Katalogi wydrukowane na grubym, błyszczącym papierze i dopracowane spoty reklamowe. Eleganckie ... być wyczulonym na potrzeby klientów i do nich dostosowywać ceny. Klienci firm doradczych rzadko rozmawiają między sobą o stawkach godzinowych, natomiast często ...
-
Czy reklamy kredytów gotówkowych pomogą?
... sięgnął po Antonio Banderasa. Tego rodzaju działania wyraźnie zwiększają wydatki na marketing, tym samym banki wyraźnie dają do zrozumienia, że oczekują ożywienia na ... w zróżniocowanym stopniu. Dlatego trudno oczekiwać szybkiego wzrostu sprzedaży pożyczek dla firm, ponieważ byłoby to niespójne z łożeniem środków na kampanie kredytów gotówkowych. ...
-
Programy lojalnościowe w aptekach a ochrona danych
... jest, za Wikipedią, podejmowanie długotrwałych działań marketingowych służących do budowania oraz podtrzymywania pozytywnych relacji z wybranymi, najbardziej atrakcyjnymi dla firm klientami. Przykładem popularnego programu lojalnościowego jest premiowanie każdego zakupu punktami (proporcjonalnie do wydanej kwoty), które klient może następnie ...
-
Debiut Grupy ADV SA na GPW
... dotychczas zaistniała na tym rynku. O emitencie Grupa ADV S.A. jest grupą firm działających w trzech obszarach: komunikacji cyfrowej, innowacyjnych technologii oraz e-commerce. W ... ramach spółki Codemedia funkcjonuje marka ThinkOpen specjalizująca się w rozwiązaniach dBase marketing. O ofercie IPO/publiczna sprzedaż: NIE - prospekt emisyjny został ...
-
Umowy o sponsoring jako koszty podatkowe?
Reklama dźwignią handlu- to stare powiedzenie w dobie rozwoju nowych gałęzi gospodarki i wzrostu konkurencyjności firm coraz bardziej zyskuje na znaczeniu. Wydatki na reklamę i działania marketingowe są więc coraz powszechniejsze. Warto pamiętać, iż obok klasycznej reklamy ...
-
Własny biznes w branży nieruchomości
... sensie pozytywnie wpływa na branżę, jednocześnie stanowi zagrożenie dla nowopowstałych i mniejszych firm. Aby stać się zauważalnym i wypromować swoją markę, konieczny jest czas ... rekrutacji pracowników, dostęp do systemu informatycznego, pomoc księgowa i prawna oraz marketing i reklama placówki. Ponadto sieć jest mniej wrażliwa na wahania koniunktury ...
-
Najgorsze banki według internautów
mBank, Millennium i PKO BP to banki najgorzej oceniane przez internautów - wynika z badania Emotrack.pl zrealizowanego przez agencję marketingową Think Kong i firmę Zetema - ponad 40% wszystkich dotyczących ich komentarzy on-line ma charakter negatywny. Najlepszy okazał się Multibank - w jego przypadku zdecydowaną większość (74%) stanowią ...
-
Fałszywy fan-page
Dynamiczny rozwój portali społecznościowych spowodował, że przedsiębiorcy odkryli możliwość bezpłatnego dotarcia do szerokiego kręgu odbiorców i skierowali swoje działania marketingowe na właśnie takie portale. Na tzw. "fan-page'ach" firmy zamieszczają aktualności, kampanie promocyjne i inne informacje o różnorakim charakterze. Skutkiem ubocznym ...
-
Internauci a koniec Facebooka
... , skupia ok. 700 mln użytkowników. Stał się nie tylko prywatną stroną do zawierania znajomości, ale także potężnym narzędziem dla firm kładących nacisk na marketing w mediach społecznościowych. Anonymous (Anonimowi, Grupa Anonimowych) to najsilniejsza grupa hakerów na świecie, których dokonania robią wrażenie na niejednym ...
-
Umowa barterowa: podatek dochodowy i VAT
Podstawowym elementem działalności gospodarczej podatnika są obecnie działania marketingowe. Promowanie własnej marki i produktów może skutecznie zwiększyć sprzedaż i tym samym przychody przedsiębiorcy. Powszechne jest reklamowanie się w gazetach czy telewizji czy też podpisywanie umów o sponsoring. Ostatnio coraz częściej pojawia się także ...
-
Wizerunek w Internecie a szukanie pracy
... zdjęć lub wpisów. 17% używa jedynie pseudonimów w trakcie Internetowej komunikacji. Przemysław Bemben, marketing developer w Praca.pl zwraca uwagę na to, że pseudonimy nie ... działu SEO w marce Adseo zajmującej się marketingiem w wyszukiwarkach, podkreśla: „Większość firm – nawet tych dużych – nie dba o swój wizerunek w Internecie. Nie sprawdzają ...
-
Europejczycy a mobilny Internet 2011
W Polsce z mediów mobilnych korzysta obecnie 18% Polaków, co oznacza wzrost w porównaniu z 14% w roku ubiegłym - wynika z niezależnych badań Orange Exposure 2011. Ich przedmiotem jest określenie sposobów korzystania z mediów mobilnych przez użytkowników w Wielkiej Brytanii, Francji, Hiszpanii i Polsce. Wyniki badania realizowanego przez TNS ...
-
Polscy pracownicy dbają o dobre imię firmy
... bezkarnie możemy naruszyć czyjeś dobre imię." - komentuje Monika Samojlik, Marketing Manager w GoldenLine.pl. Możliwość oceniania własnej firmy została wprowadzone w ... , czy międzynarodowym LinkedIn. Według badania Pracuj.pl obecnie 1/3 polskich firm korzysta z biznesowych serwisów społecznościowych w celach rekrutacyjnych, zaś jedna piąta działów ...
-
Rynek reklamy online w Polsce 2011
... z 41% udziałem w torcie. Na kolejnych miejscach znalazły się odpowiednio: marketing w wyszukiwarkach (SEM – 33%), ogłoszenia (17%) oraz e-mail (7%). - Wzrosty notują praktycznie wszystkie ... mnogość małych i średnich podmiotów na rynku. Za wydatki reklamowe uznano budżety firm przeznaczane na zakup powierzchni reklamowej w internecie. Na wydatki te ...
-
Zarobki specjalistów i menedżerów w II poł. 2011 roku
... pracowników, a co za tym idzie oczekiwanych kompetencji; charakteru firm, działających w różnych branżach i lokalizacjach oraz bardzo dużej dysproporcji ... specjalizującego się w rekrutacjach do instytucji finansowych w Antal International. Sprzedaż i Marketing – decyduje znajomość rynku Przeciętne wynagrodzenie specjalistów i menedżerów należy do ...
-
Planowanie kariery zawodowej
... na rynku pracy skupia się nie tylko na pracownikach czy właścicielach firm, ale także rozpoczynających ścieżkę kariery absolwentach szkół. Szczególnie ci ostatni, ... ryzykiem (5 340 zł), trzecie – finanse i controlling (5 250 zł), a czwarte – marketing (4 800 zł). Jeśli chodzi o zarobki w sektorze prywatnym i publicznym, to zdecydowanie najwyższe ...
-
Seniorzy w Internecie a działania marketingowe
... grupie docelowej. Chociaż pod względem ilościowym dominują tutaj wizyty przede wszystkim w serwisach firm z kategorii „komputery i informatyka” (co zrozumiałe ze względu na potrzebę aktualizacji systemu operacyjnego, urządzeń lub oprogramowania), ... później spowodują odwiedziny serwisu z ofertą. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 38/2012
... także ich transportem i sprzedażą. Wymusza on także rynkowy dostęp innych firm wydobywających gaz i ropę do infrastruktury przesyłowej. Rosja nie akceptuje tego ... Gazprom Germania GmbH,która zarządza europejskimi aktywami Gazpromu np. brytyjskim Gazprom Marketing & Trading Limited oraz szwajcarskim Gazprom Schweiz AG. Gazprom Germania GmbH jest też ...
-
Monitor PHILIPS 278G3DHSD
Firma MMD zajmująca się globalną sprzedażą i marketingiem monitorów PHILIPS zapowiada wprowadzenie na polski rynek na przełomie listopada i grudnia br. 27-calowego monitora 278G4DHSD 3D Gioco z matrycą AH-IPS (Advanced High Performance IPS). Przeznaczony głównie dla graczy, stylowy monitor nada nową jakość trójwymiarowej rozrywce, głównie dzięki ...
-
Monitor PHILIPS 237E4QHAD
Firma MMD zajmująca się globalną sprzedażą i marketingiem monitorów PHILIPS zapowiada pojawienie się na polskim rynku w październiku br. pierwszego 23-calowego modelu PHILIPS 237E4QHAD z funkcją MHL (Mobile High Definition Link). Monitor łączy w sobie jakość obrazu matrycy IPS, funkcjonalność oraz elegancki, stylowy wygląd. Jest idealnym ...
-
Polacy a franczyza
Osoby, które rozważają założenie własnej firmy w ramach franczyzy oczekiwałyby od franczyzodawcy przede wszystkim wsparcia marketingowego i wyposażenia lokalu. Większość z nich zainwestowałaby też nie więcej niż 50 tys. złotych - wynika z ankiety Pracuj.pl, przeprowadzonej w związku z wydarzeniem on-line Znajdź pomysł na biznes, które odbędzie w ...
-
Monitor PHILIPS 231P4QRYES
Firma MMD zajmująca się globalną sprzedażą i marketingiem monitorów PHILIPS zapowiada wprowadzenie na polski rynek kolejnego monitora z innowacyjnym czujnikiem ErgoSensor: 23-calowego modelu PHILIPS 231P4QRYES z matrycą IPS. Monitor należy do serii profesjonalnej i dedykowany jest użytkownikom dbającym o zachowanie właściwej dla zdrowia pozycji ...
-
Wartość dodana marki nie tylko materialna
... oferty konkurencyjnej, czyli możliwość sprawdzenia, przetestowania produktu przed jego ostatecznym zakupem. Również coraz więcej firm świadomie rezygnuje ze zbyt rozproszonych grup klientów, koncentrując się na coraz precyzyjniej definiowanych ... takich jak realna jakość obsługi klienta. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
-
Monitor PHILIPS 272C4
Firma MMD, zajmująca się globalną sprzedażą i marketingiem monitorów PHILIPS, informuje o wprowadzeniu na rynek 27-calowego monitora 272C4 Crystal Clear o rozdzielczości Quad HD (2560×1440), ze wsparciem dla technologii MultiView oraz wbudowaną kamerą internetową i mikrofonem. Należący do domowej serii C monitor PHILIPS dedykowany jest ...
-
Monitor PHILIPS 272P4QPJKEB
Firma MMD, zajmująca się sprzedażą i marketingiem monitorów PHILIPS, zapowiada wprowadzenie 27-calowego monitora z matrycą PLS 272P4, należącego do serii profesjonalnej i dedykowanego przede wszystkim do zastosowań w obszarze grafiki komputerowej. Monitor posiada wbudowaną kamerę internetową i mikrofon oraz funkcję Multiview umożliwiającą ...
-
Monitor PHILIPS 298P4QJEB
Firma MMD, zajmująca się sprzedażą i marketingiem monitorów PHILIPS, zapowiada debiut na polskim rynku 29-calowego monitora 298P4QJEB z serii profesjonalnej. Producent wprowadza w tym modelu liczne udogodnienia w codziennej pracy takie jak format 21:9, opcję MultiView do jednoczesnego wyświetlania treści z dwóch źródeł oraz zaawansowaną ...