-
Szymon Hołownia - marszałek Sejmu, król mediów
Marszałek rotacyjny, jak sam mówi o sobie Szymon Hołownia, od pierwszego dnia swojego urzędowania cieszy się w mediach bardzo dużą popularnością. Przez zaledwie trzy tygodnie dotyczyło go blisko 46 tys. publikacji w tradycyjnych mediach. Łatwo się domyślić, że na łamach serwisów internetowych popularność niedawnego kandydata w wyborach ...
-
Która sejmowa komisja śledcza zyskała najwięcej followersów?
Komisje śledcze gromadzą przed telewizorami całkiem znaczną rzeszę obserwatorów, wzbudzając przy tym niemałe kontrowersje. Agencja doradcza PRCN, w ramach raportu „Polscy parlamentarzyści. Analiza korzystania z mediów społecznościowych”, postanowiła przyjrzeć się popularności komisji w mediach społecznościowych. Oto, jakie wnioski płyną z tej ...
-
Nowe prawo autorskie osłabia ruch z mediów społecznościowych
Najświeższe dane z badania Mediapanel PBI i Gemius nie pozostawiają złudzeń - kilka dni obowiązywania nowych przepisów prawa autorskiego wystarczyło, aby w znacznym stopniu ograniczyć zasięgi serwisów z treściami redakcyjnymi. Okazuje się, że u schyłku września bieżącego roku ruch generowany na ich łamach ruch pochodzący z mediów społecznościowych ...
-
Najcenniejsi medialnie politycy 2024. Liderem Donald Tusk
Donald Tusk, Andrzej Duda i Jarosław Kaczyński to podium rankingu najcenniejszych medialnie polityków w Polsce w 2024 roku, przygotowanego przez Instytut Przywództwa. Wartość przekazów z udziałem Donalda Tuska osiągnęła imponującą kwotę 474,75 mln zł. Wartość medialna Prezydenta to 272,98 mln zł, a prezesa Prawa i Sprawiedliwości - 203,35 mln zł. ...
-
Wybieramy leczenie za darmo
Większość Polaków nigdy nie korzystała z płatnych usług medycznych - wynika z badania* przeprowadzonego przez TNS OBOP. Mimo iż, istniejący w Polsce rynek płatnych usług medycznych objął, jak dotąd, już ponad 11 milionów użytkowników, wciąż aż 59 % osób nigdy z nich nie korzystało. Rysunek 1: Czy kiedykolwiek respondent osobiście korzystał z ...
-
Najczęściej cytowane media I 2005
W styczniowym rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów, przygotowanym przez Instytut Monitorowania Mediów, liderem została Rzeczpospolita. Na drugim miejscu utrzymuje się Gazeta Wyborcza, a na trzecim - Życie Warszawy. Sposród stacji radiowych najwyżej sklasyfikowano Radio Zet, a wsród stacji telewizyjnych - TVN. Najczesciej cytowanym portalem ...
-
Branża PR w mediach III 2005
W mediach w marcu ukazała się rekordowa liczba informacji o public relations. Najwięcej materiałów opublikowały Gazeta Prawna, Radio PiN i TVN24 - to wyniki siódmego raportu PRoto o wizerunku branży PR w mediach. Najczęściej wzmiankowaną i cytowaną osobą w kontekście PR był Piotr Tymochowicz. Marcowe badanie przekazów o branży PR objęło 69 ...
-
Najczęściej cytowane media I 2006
W styczniu pozycję lidera rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów zachowała Rzeczpospolita. Wysoką pozycję w zestawieniu zapewniły jej doniesienia związane z polityką polską oraz kontrowersjami wokół odejścia ministra skarbu A. Mikosza. Jednak to Gazeta Wyborcza została najchętniej cytowanym medium w 2005 roku, kiedy na jej doniesienia ...
-
Najczęściej cytowane media IV 2006
Gazeta Wyborcza, trzeci raz z rzędu, została liderem rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów przygotowywanego przez Instytut Monitorowania Mediów. Na kolejnych miejscach podium pozostają Rzeczpospolita i Życie Warszawy, które goni Dziennik. Wydawana od 18 kwietnia nowa gazeta wygrała już z tabloidami i dziennikami biznesowymi. W kwietniu ...
-
Najczęściej cytowane media V 2006
Niespodzianka w majowym rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów - Życie Warszawy po raz pierwszy awansowało na drugą pozycję. W ten sposób gazeta regionalna wyprzedziła Rzeczpospolitą i coraz częściej cytowany Dziennik. Liderem zestawienia przygotowywanego przez Instytut Monitorowania Mediów po raz kolejny została Gazeta Wyborcza. Majową ...
-
Najczęściej cytowane media VI 2006
W czerwcu o pierwszą lokatę w rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów rywalizowały główne dzienniki ogólnopolskie. Rzeczpospolita awansowała z trzeciego miejsca na pierwsze, detronizując Gazetę Wyborczą i wyprzedzając Dziennik. W zestawieniu Instytutu Monitorowania Mediów na podium zabrakło Życia Warszawy, majowego vice-lidera. Czerwcową ...
-
Najczęściej cytowane media VII 2006
Trybuna i Super Express powróciły po dłuższej przerwie do ścisłej czołówki w lipcowym rankingu najczęściej cytowanych mediów. Liderem zestawienia przygotowywanego przez Instytut Monitorowania Mediów po raz kolejny została Rzeczpospolita. Lipcową analizę przeprowadzono na podstawie 5309 materiałów prasowych, programów radiowych i telewizyjnych. ...
-
Najczęściej cytowane media VIII 2006
W sierpniu liderem rankingu najczęściej cytowanych mediów pozostaje Rzeczpospolita. Media powoływały się na nią 1361 razy, głównie cytując informację dotyczącą współpracownika SB o pseudonimie "Delegat". W czołówce sierpniowego zestawienia znalazły się także TV Trwam oraz tygodnik Wprost. Wpływ na wysoką pozycję TV Trwam miały kontrowersyjne ...
-
Branża PR w mediach IX 2006
PR polityczny zawładnął przekazami medialnymi dotyczącymi rynku public relations. Wszelkie próby zmiany wizerunku z niedostępnego polityka w wielbiciela małych dzieci i kaczek, czy też z "warchoła" w stonowanego męża stanu, są pilnie rejestrowane przez media i komentowane przez PR-owców. Wrześniowy raport wizerunkowy branży PR, na który w tym ...
-
Najczęściej cytowane media IX 2006
We wrześniowym rankingu "Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce" królują afery. Ponad 15% wszystkich powołań dotyczyło bieżących skandali, a zwycięskie media zawdzięczają swe pozycje właśnie publikacjom o kontrowersjach życia publicznego. Liderem zestawienia IMM we wrześniu została Gazeta Wyborcza. Warto też zwrócić uwagę na wysokie miejsca ...
-
Branża PR w mediach X 2006
Tej jesieni polityka króluje nie tylko na wyborczych plakatach i billboardach, ale i w rankingu PRoto o branży PR w mediach. Politycy interesowali się poradami specjalistów ds. public relations, a media chętnie komentowały wizerunki poszczególnych kandydatów. Październikowy raport wizerunkowy branży PR obejmuje 138 publikacji. Największy ich ...
-
Najczęściej cytowane media X 2006
Rzeczpospolita powraca na szczyt rankingu "Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce", Gazeta Wyborcza i Dziennik ostro rywalizują o kolejne miejsca na podium. To wyniki październikowej analizy Instytutu Monitorowania Mediów. Niespodzianką są wysokie lokaty Gazety Polskiej i Naszego Dziennika, cytowanych w kontekście współpracy M. Suboticia i K. ...
-
Najczęściej cytowane media XI 2006
W listopadzie na szczycie rankingu "Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce", po raz pierwszy w historii zestawienia, znalazł się Dziennik. Zaskakuje też zwycięstwo wśród stacji radiowych TOK FM oraz brak pozostałych liderów, TVN24 i Onet.pl, w pierwszej piętnastce najchętniej cytowanych mediów. Najgłośniejszą listopadową aferą okazała się sprawa ...
-
Najczęściej cytowane media XII 2006
W grudniu na szczyt rankingu "Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce" po dwóch miesiącach nieobecności wróciła Gazeta Wyborcza. W pierwszej piętnastce najchętniej cytowanych mediów znalazły się aż dwie stacje telewizyjne - TVN i TVN 24 oraz trzy stacje radiowe - Radio ZET, RMF FM i PR1. Bez niespodzianek wśród tygodników opinii - prym wiedzie ...
-
Najczęściej cytowane media 2006
W rocznym zestawieniu "Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce w 2006 r.", przygotowanym przez Instytut Monitorowania Mediów, zwyciężyła Gazeta Wyborcza z wynikiem 15096 cytowań. Wśród stacji telewizyjnych liderem jest TVN, wśród radiowych - Radio ZET. Najczęściej cytowanym tygodnikiem opinii w 2006 roku jest Wprost. Analizę IMM-u przeprowadzono ...
-
Najczęściej cytowane media VII 2007
Zmiany liderów wśród tytułów prasowych i stacji radiowych, rekordowa liczba powołań na wiadomości podawane w mediach, zaskakujące wyniki tygodnika Wprost i Naszego Dziennika - takie wydarzenia przynosi lipcowy ranking "Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce", opracowany przez IMM. Od 1 do 31 lipca na potrzeby raportu Instytut Monitorowania ...
-
Najczęściej cytowane media IX 2007
Zaskakujący wynik w czołówce najnowszego raportu Instytutu Monitorowania Mediów "Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce": Rzeczpospolita i Gazeta Wyborcza były o włos od zwycięstwa ex aequo. Wysoko w zestawieniu znalazła się stacja TVN24, która wyprzedziła tygodnik Newsweek. Najbardziej opiniotwórczą stacją radiową jest RMF FM, a ...
-
Najczęściej cytowane media X 2007
W październiku pojawiła się poważna konkurencja dla czołowych dzienników - nowa gazeta "Polska" od razu zajęła szóste miejsce w raporcie Instytutu Monitorowania Mediów "Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce". Od ścisłej czołówki dzielą ją tygodniki. Od 1 do 31 października na potrzeby raportu Instytut Monitorowania Mediów przeanalizował 8162 ...
-
Najczęściej cytowane media XII 2007
TVN24 była najczęściej cytowaną stacją telewizyjną w grudniu - wynika z raportu Instytutu Monitorowania Mediów "Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce". Na czele całego zestawienia znajduje się "Dziennik", a najczęściej cytowanym artykułem jest publikacja z dziennika "Polska". Od 1 do 31 grudnia na potrzeby raportu Instytut Monitorowania Mediów ...
-
Rynek sprzętu medycznego wart 4 mld zł
W najbliższych latach rynek sprzętu medycznego w Polsce, obecnie wart 4 mld zł, będzie rósł w tempie kilkunastu procent rocznie i w 2010 r. osiągnie wartość prawie 6 mld zł, wynika z nowego raportu firmy PMR "Rynek sprzętu medycznego w Polsce 2008". Zdaniem przedstawicieli firm prowadzących obrót sprzętem medycznym w Polsce, którzy uczestniczyli w ...
-
Najczęściej cytowane media I 2008
W styczniowym raporcie Instytutu Monitorowania Mediów "Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce" znalazły się aż trzy stacje radiowe, dwie telewizyjne i portal. TVN24 dogoniła peleton, Rzeczpospolita wyprzedziła Gazetę Wyborczą, a Dziennik utrzymuje pozycję lidera. Od 1 do 31 stycznia na potrzeby raportu Instytut Monitorowania Mediów ...
-
Najczęściej cytowane media IV 2008
W kwietniowym rankingu "Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce", opracowanym przez Instytut Monitorowania Mediów zwyciężył Dziennik. W rankingu silnie reprezentowane są tygodniki opinii oraz stacje radiowe i telewizyjne, natomiast zabrakło tabloidów. W kwietniu na pierwsze miejsce zestawienia awansował Dziennik, który był cytowany 1012 razy. ...
-
Producenci gier komputerowych a media
Czerwiec tego roku był okresem wielu premier na rynku gier komputerowych - dlatego też NewsPoint wraz z serwisem Mediadzieci.pl i dwumiesięcznikiem Branża Dziecięca opracował raport na temat komunikacji wybranych producentów specjalizujących się w grach dla dzieci w mediach internetowych. W raporcie „Producenci gier dla dzieci w Internecie” ...
-
Najczęściej cytowane media V 2008
Najgłośniejsze publikacje maja to wywiady z premierami - Marcinkiewiczem i Tuskiem oraz z posłem Januszem Palikotem - wynika z majowego raportu "Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce", opracowanego przez Instytut Monitorowania Mediów. W maju nastąpiła zamiana na podium: na pierwsze miejsce zestawienia awansowała Rzeczpospolita (cytowana 1052 ...
-
Najczęściej cytowane media VII 2008
Dziennik powrócił w lipcu na pierwsze miejsce rankingu "Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce", przygotowywanego przez Instytut Monitorowania Mediów. Spektakularne zwycięstwo zawdzięcza ujawnieniu tajnych rozmów o tarczy antyrakietowej. W zestawieniu znalazły się aż cztery stacje radiowe, a Onet.pl nigdy nie był tak wysoko. Zwycięzcą lipcowego ...
-
Najczęściej cytowane media VIII 2008
Rzeczpospolita powróciła w sierpniu na pierwsze miejsce rankingu "Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce", przygotowywanego przez Instytut Monitorowania Mediów. Drugie miejsce należy do Dziennika, zaś trzecie do Gazety Wyborczej. Tuż za podium uplasowały się Newsweek i stacja TVN24. Zwycięzcą sierpniowego rankingu najbardziej opiniotwórczych ...
-
Najczęściej cytowane media X 2008
Najbardziej opiniotwórczym dziennikiem w październiku jest Rzeczpospolita, najbardziej opiniotwórczą stacją radiową - RMF FM, a telewizyjną - TVN24 - wynika z najnowszego rankingu "Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce", opracowywanego przez Instytut Monitorowania Mediów. W pierwszej piętnastce znalazły się w sumie trzy stacje telewizyjne, dwa ...
-
Najczęściej cytowane media IX 2008
Najbardziej opiniotwórczym dziennikiem we wrześniu jest Rzeczpospolita, najbardziej opiniotwórczą stacją radiową - RMF FM, a telewizyjną - TVN24 - wynika z najnowszego rankingu "Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce", opracowywanego przez Instytut Monitorowania Mediów. W pierwszej piętnastce znalazły się w sumie trzy stacje telewizyjne, a także ...
-
Najczęściej cytowane media XI 2008
Najbardziej opiniotwórczym dziennikiem w listopadzie jest Rzeczpospolita, najbardziej opiniotwórczą stacją radiową - RMF FM, a telewizyjną - TVN24 - wynika z nowego rankingu "Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce", opracowywanego przez Instytut Monitorowania Mediów. W pierwszej piętnastce znalazły się w sumie trzy stacje telewizyjne, dwa ...
-
Najczęściej cytowane media XII 2008
Najbardziej opiniotwórczym dziennikiem w grudniu jest Rzeczpospolita, najbardziej opiniotwórczą stacją radiową - RMF FM, a telewizyjną - TVN24 - wynika z najnowszego rankingu "Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce", opracowywanego przez Instytut Monitorowania Mediów. W pierwszej piętnastce znalazły się w sumie dwie stacje telewizyjne, dwa ...