-
BizOn media: reklama tylko dla biznesu
BizOn media jest nowym domem sprzedaży mediów, specjalizującym się w dotarciu do grupy celowej "biznes". Początkowo nowy podmiot będzie działał w obszarach reklamy internetowej, ambientowej oraz prasowej. Dyrektorem zarządzającym nowego podmiotu został Rafał Szychowski. – Marka BizOn to akronim wyrazów „biznes” i „online”. Nazwa odzwierciedla ...
-
Zagraniczne telewizje o Polsce IX 2006
W Polsce trwa "skandal łapówkowy", rządzi "konfliktowy premier", a Polacy "masowo migrują za chlebem". To fragmenty informacji o Polsce i Polakach, jakie podawały zagraniczne stacje telewizyjne we wrześniu br. Analiza Instytutu Monitorowania Mediów pokazuje, że zachodnie media mówią o Polsce raczej źle niż dobrze, a dziennikarze nie szczędzą ...
-
Społeczności internetowe przyszłością sieci
Sposób w jaki Europejczycy korzystają z Internetu ciągle się zmienia w miarę ewoluowania i dojrzewania tego medium - wynika z badań przeprowadzonych przez European Interactive Advertising Association (EIAA). Według badań Mediascope 2006, społeczności internetowe, rozmowy telefoniczne przez Internet, wysyłanie wiadomości i fora internetowe będą ...
-
26" monitor NEC MultiSync LCD2690WUXi
NEC Display Solutions wprowadził na rynek model monitora z serii 90 - NEC MultiSync LCD2690WUXi. Nowy monitor NEC został zaprojektowany dla profesjonalistów korzystających z oprogramowania CAD/CAM i DTP, pracowników bankowości oraz sektora ubezpieczeń. Monitor nadaje się również do zastosowań multimedialnych, obsługi aplikacji medycznych oraz ...
-
Cichy projektor BenQ MP620c
BenQ przedstawił nowy model wielofunkcyjnego projektora multimedialnego MP620c. Projektor został wyposażony w zestaw funkcji dopasowanych do zastosowań przy tworzeniu prezentacji multimedialnych w edukacji, jako kino domowe oraz w biznesie. Projektor BenQ MP620c korzysta ze standardu sRGB (Standard Red, Green and Blue), który zapewnia dobre ...
-
Taryfa PLAY dla małych i średnich firm
PLAY, multimedialny operator komórkowy, wprowadził ofertę dla średnich i małych klientów biznesowych - PLAY dla Firm. PLAY dla Firm oferuje trzy rodzaje abonamentu oraz telefony multimedialne 3G. Oferta PLAY dla Firm skierowana jest do klientów prowadzących własny, mały bądź średni, biznes. Obowiązują w niej te same płaskie stawki do sieci własnej ...
-
Prywatna opieka medyczna w 2007 r.
W 2007 r. Polacy wydali na usługi i produkty zdrowotne 23 mld zł, 13% więcej niż w 2006 r. Ponad połowę tej kwoty przeznaczono na leki i sprzęt medyczny. Na usługi medyczne opłacane z własnej kieszeni przeznaczono 5 mld zł - wynika z raportu PMR "Rynek prywatnej opieki zdrowotnej w Polsce". Sprzedaż abonamentów i ubezpieczeń motorem wzrostu rynku ...
-
Najczęściej cytowane media III 2009
W marcu najczęściej cytowanym tytułem prasowym był Dziennik, najbardziej opiniotwórczą stacją radiową - RMF FM, a telewizyjną - TVN24 – wynika z najnowszego rankingu "Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce", opracowywanego przez Instytut Monitorowania Mediów. W pierwszej piętnastce znalazły się po dwie stacje telewizyjne i radiowe oraz trzy ...
-
Najczęściej cytowane media IV 2009
W kwietniu najczęściej cytowanym tytułem prasowym, po miesięcznej nieobecności na pozycji lidera, była Rzeczpospolita, najbardziej opiniotwórczą stacją radiową - RMF FM, a telewizyjną - TVN24 - wynika z najnowszego rankingu "Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce", opracowywanego przez Instytut Monitorowania Mediów. W pierwszej piętnastce ...
-
Najczęściej cytowane media V 2009
Według najnowszego rankingu "Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce" opracowanego przez Instytut Monitorowania Mediów najczęściej cytowanym tytułem prasowym w maju był Dziennik, najbardziej opiniotwórczą stacją radiową Radio ZET, zaś telewizyjną TVN24. W zestawieniu obejmującym pierwszą piętnastkę powoływanych tytułów znalazły się dwie stacje ...
-
Najczęściej cytowane media VI 2009
W czerwcowym rankingu "Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce", opracowanym przez Instytut Monitorowania Mediów, powrót na pierwsze miejsce odnotowała Rzeczpospolita, najbardziej opiniotwórczą rozgłośnią radiową była RMF FM, zaś telewizyjną TVN24. W zestawieniu piętnastu najczęściej cytowanych tytułów znalazły się dwie stacje radiowe, dwa ...
-
Najczęściej cytowane media VIII 2009
Według sierpniowego rankingu "Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce" opracowanego przez Instytut Monitorowania Mediów najczęściej cytowanym tytułem prasowym w badanym okresie była Gazeta Wyborcza, najbardziej opiniotwórczą stacją radiową - RMF FM, zaś telewizyjną - TVN24. W zestawieniu obejmującym pierwszą piętnastkę powoływanych tytułów ...
-
Najczęściej cytowane media IX 2009
Wrześniowy ranking "Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce" opracowany przez Instytut Monitorowania Mediów wskazuje, że najczęściej cytowanym tytułem prasowym w minionym miesiącu była Rzeczpospolita, najbardziej opiniotwórczą stacją radiową - RMF FM, zaś telewizyjną - TVN24. W zestawieniu obejmującym pierwszą piętnastkę powoływanych tytułów ...
-
Prywatne ubezpieczenie zdrowotne usprawni system?
Wydatki na opiekę medyczną w Polsce stale rosną, lecz nadal są zdecydowanie niższe niż w innych krajach rozwiniętych. Tymczasem poziom prywatnych, dodatkowych wydatków na usługi medyczne ponoszonych przez polskie gospodarstwa domowe jest zdecydowanie wyższy niż średnia dla krajów OECD, choć teoretycznie nasz system publiczny gwarantuje pełen ...
-
Najczęściej cytowane media X 2009
"Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce" opracowane przez Instytut Monitorowania Mediów jednogłośnie zdominowane zostały przez Rzeczpospolitą, która zdeklasowała konkurencję i kolejny miesiąc z rzędu potwierdziła swoją silną pozycję. W zestawieniu obejmującym pierwszą piętnastkę najczęściej powoływanych tytułów znalazły się cztery dzienniki, ...
-
Notebook Toshiba Qosmio X500-110
Toshiba wprowadziła na rynek multimedialny notebook Toshiba Qosmio X500-110 przeznaczony dla graczy komputerowych. Urządzenie posiada procesor Intel Core i7, 6GB pamięci RAM, dysk twardy 1TB oraz kartę graficzną NVIDIA GeForce GTS 250M. Komputer nadaje się do gry i multimediów. Oglądanie obrazów możliwe jest dzięki 18,4 calowemu ekranowi, w ...
-
Projektory Casio "LED & Laser"
Firma Casio wprowadza na rynek nową generację projektorów multimedialnych opartych na hybrydowej technologii "LED & Laser". Casio opatentowało nowe źródło światła, które zapowiada rewolucję na rynku projektorów multimedialnych. Dzięki niemu po raz pierwszy uzyskano wysoką jasność obrazu bez użycia rtęci, a żywotność urządzeń wydłużyła się ...
-
Najczęściej cytowane media XII 2009
"Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce" opracowywane cyklicznie przez Instytut Monitorowania Mediów i tym razem udowadniają, że największą siłę w kształtowaniu opinii społeczeństwa mają Rzeczpospolita, Gazeta Wyborcza i Dziennik Gazeta Prawna. W zestawieniu obejmującym pierwszą piętnastkę najczęściej powoływanych tytułów znalazły się cztery ...
-
BLOW GPS50Ybt: nawigacja GPS z kamerą
BLOW, producent samochodowych urządzeń multimedialnych, wprowadza do sprzedaży nową multimedialną nawigację samochodową GPS z kamerą cofania - BLOW GPS50Ybt, wyposażoną w 42-kanałowy odbiornik GPS, złącze Bluetooth do przesyłania danych i głosu z telefonu, system głośnomówiący, przeglądarkę internetową, wejście audio-wideo i transmiter FM, ...
-
Najczęściej cytowane media II 2010
Instytut Monitorowania Mediów po raz kolejny przygotował raport analizujący częstotliwość cytowania mediów w Polsce. Wg przeprowadzonej analizy podium nadal należy do prasy. W lutym Rzeczpospolita była cytowana, aż 433 razy częściej niż miesiąc wcześniej. Z ostatecznym wynikiem 1692 cytatów zdecydowanie wyprzedziła Gazetę Wyborczą cytowaną 725 ...
-
Nawigacja BLOW GPS 35V
BLOW, producent samochodowych urządzeń multimedialnych, wprowadził do sprzedaży kompaktową, multimedialną nawigację o przekątnej ekranu 3,5 cala, która doskonale sprawdza się w roli nawigacji samochodowej jak również w turystyce pieszej - BLOW GPS 35V. W sezonie wiosenno-letnim użytkownicy samochodów częściej odbywają piesze wędrówki poza głównymi ...
-
Nawigacja BLOW GPS43Ybt
BLOW, producent samochodowych urządzeń multimedialnych, wprowadził do sprzedaży multimedialną nawigację samochodową BLOW GPS43Ybt. Urządzenie to jest idealnym wyborem dla osób poszukujących uniwersalnej nawigacji, która sprawdzi się zarówno w samochodzie, na rowerze, jak również podczas pieszych wędrówek. Panoramiczny ekran o przekątnej 4,3 cala ...
-
Najczęściej cytowane media V 2010
Historyczna zmiana na podium - TVN24 trzecim najbardziej opiniotwórczym medium w Polsce - wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez Instytut Monitorowania Mediów. Liderem zestawienia, niezmiennie od września 2009, pozostaje dziennik Rzeczpospolita, osiągając wynik 1135 powołań; na drugim miejscu znalazła się Gazeta Wyborcza, na którą ...
-
Najczęściej cytowane media VI 2010
Dziennik Gazeta Prawna w świetnym stylu wraca na podium. Tym samym najbardziej opiniotwórcza trójka mediów w Polsce to Rzeczpospolita, Gazeta Wyborcza i Dziennik Gazeta Prawna - wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez Instytut Monitorowania Mediów. Czerwcowy raport Instytutu Monitorowania Mediów Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce ...
-
Multimedialna nawigacja BLOW GPS60RBT
BLOW, producent samochodowych urządzeń multimedialnych, wprowadza do sprzedaży panoramiczną, multimedialną nawigację samochodową GPS - BLOW GPS60RBT o przekątnej ekranu 6 cali. Nawigacja współpracuje z najnowszą AutoMapą 6.5 z systemem Traffic, która dostarcza informacji o sytuacji drogowej, pozwalając wyświetlić je bez utraty czytelności trasy. ...
-
Najczęściej cytowane media IX 2010
Jak podaje Instytut Monitorowania Mediów, we wrześniu 2010 roku do rankingu głównego "Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce" powróciło Radio ZET. W poprzednim miesiącu praktycznie nie istniało w badaniu. Obecnie znajduje się na dziewiątej pozycji, wyprzedzając TOK FM i notując gwałtowny wzrost liczby cytowań (z 8 do 179). Pierwsze miejsce ...
-
Sektor TMT - nowe technologie górą
W 2011 r. tradycyjne komputery PC będą stanowić mniej niż 50% urządzeń komputerowych sprzedawanych w skali globalnej. Zapotrzebowanie na nowoczesne technologie będzie rosło najszybciej wśród przedsiębiorstw - to one zakupią 25 % wszystkich tabletów. Szczególnie zainteresowane nimi będą podmioty z sektora handlu detalicznego oraz ochrony zdrowia. W ...
-
Netbook Aspire One 522
Firma Acer poszerza swoją rodzinę netbooków wprowadzając model Aspire One 522, zaprojektowany z myślą o płynnym odtwarzaniu multimediów HD, tworzeniu i udostępnianiu treści multimedialnych oraz wydajniejszej pracy wielozadaniowej. Aspire One 522 jest połączeniem eleganckiego wzornictwa oraz dobrej wydajności, która daje pełną satysfakcję z dużej ...
-
Kluby piłkarskie a zainteresowanie mediów
Piątka najbardziej medialnych klubów piłkarskich to drużyny z największych miast - wynika z badania POLSKA PIŁKA prowadzonego przez "PRESS-SERVICE Monitoring Mediów". Podczas rundy wiosennej w prasie i Internecie najczęściej pojawiał się Lech Poznań, Cracovia, Legia Warszawa, Wisła Kraków i Polonia Warszawa. Warto zwrócić uwagę, że w czołowej ...
-
Nawigacja samochodowa BLOW GPS 62YBT
BLOW, producent zaawansowanych samochodowych urządzeń multimedialnych, wprowadza do sprzedaży panoramiczną, multimedialną nawigację samochodową GPS - BLOW GPS62YBT o przekątnej ekranu 6.2 cala. Urządzenie zapewnia dobry poziom szczegółowości map i informacji drogowych podczas jazdy, jednocześnie, dzięki niewielkiej wadze zmieści się także w ...
-
Rynek prywatnej opieki zdrowotnej 2010
Jak wynika z najnowszego raportu firmy badawczej PMR pt. "Rynek prywatnej opieki zdrowotnej w Polsce 2011. Prognozy rozwoju na lata 2011-2013", w 2010 r. rynek prywatnej opieki zdrowotnej w Polsce wzrósł o około 4% rok do roku i osiągnął wartość 28,8 mld zł. W 2013 r. segment ten będzie wart 34,4 mld zł. Na wartość rynku składają się opłaty za ...
-
Notebook Dell Inspiron M5110
Dell zaprezentował nowego, opartego o procesor AMD, notebooka Inspiron M5110. Najnowszy model uzupełnia powiększającą się rodzinę produktów, które łączą oryginalne wzornictwo z wydajnością, która pozwala komfortowo zajmować się codziennymi zadaniami - korzystać z mediów społecznościowych, prowadzić wideorozmowy ze znajomymi i rodziną, oglądać ...
-
Top Marka 2011 - ubezpieczenia
Wizerunek i rozpoznawalność firm ubezpieczeniowych szczególnie mocno przekładają się na pozyskiwanie klientów. To branża, w której zaufanie jest pojęciem kluczowym. Pięć najlepiej radzących sobie w medialnym świecie graczy to PZU, Allianz, Aviva, Generali oraz ING - wynika z badania Top Marka przeprowadzonego po raz czwarty przez "PRESS SERVICE ...
-
Dzień Babci i Dziadka w Internecie
Babcie w Internecie są popularniejsze (nieznacznie) od dziadków, ale już Dzień Babci zajmuje w sieci zdecydowanie więcej miejsca niż Dzień Dziadka. Kto dostanie w tym roku więcej laurek? Lepiej podarować własnoręczny upominek czy telefon komórkowy? Co począć w Dzień Babci, gdy nie ma się prezentu? Instytut Monitorowania Mediów w ramach projektu ...
-
Polski Internet a "afera solna"
Chleba i igrzysk zażądaliby internauci, gdyby nie fakt, że chleb wzbudza obecnie pewną nieufność wśród konsumentów, choć oczywiście nie tak poważną, jak na przykład kiełbasa. "Interes przedsiębiorcy ważniejszy niż zdrowie konsumenta!", "Gdzie był Sanepid?", "Czy zjedliście już porcję SOLI DROGOWEJ w swojej ulubionej wędlince?" - wyjątkowo gorące ...