-
Najcenniejsze marki świata 2015 - motoryzacja
... się takie same – skomentował Peter Walshe, Global BrandZ Director w firmie Millward Brown. – Nasza analiza wykazała, że te marki motoryzacyjne, które silnie się wyróżniają ... BrandZ™ Top 100 Most Valuable Global Brands prowadzony przez firmę Millward Brown, która w ramach grupy WPP zajmuje się doradztwem marketingowym i badaniami marek, istnieje ...
-
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2016
... za media cyfrowe w Millward Brown. – Przewidujemy, że w roku 2016 reklamodawcy będą nakładać konteksty marketingowe na mapę podróży konsumenta, tworząc zintegrowaną całość, dzięki czemu sprzedaż i treści budujące wizerunek marek będą się wzajemnie uzupełniały zamiast ze sobą konkurować. Instytut Millward Brown przewiduje także inne ważne ...
Tematy: media, media cyfrowe, telewizja, Internet, reklama online, wideoreklama, reklama telewizyjna, rok 2016 -
Praca zawodowa kluczem do... Co mówi młode pokolenie?
... tym sport. Co jeszcze wynika z "Badania Młodych" - projektu, który Kantar Millward Brown zrealizował na zlecenie Provident Polska? Najmłodsza grupa ankietowanych (15-19 lat ... – wyjaśnia Kuba Antoszewski, rzecznik ośrodka Kantar Millward Brown. Badanie zrealizowane zostało techniką CAPI na ogólnopolskiej próbie n=759 przez Kantar Millward Brown ...
-
Zobacz, jak angażować pokolenie Z
... preferencję wobec otrzymania większej ilości informacji o marce” – zauważył Duncan Southgate, Global Brand Director odpowiedzialny za dział Media & Digital w firmie Kantar Millward Brown. Jak zaangażować pokolenie Z i zbudować z nim trwałą więź. Oto szereg wskazówek wynikających z badania AdReaction: Engaging Gen X, Y and Z. Nie pomijaj mediów ...
-
Praca w niedziele? Jak najbardziej
... tygodnia. To główne wnioski z badania, które Millward Brown przeprowadził na zlecenie Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji. Badanie Millward Brown pokazuje również, że dla 43% ... wypełnić w dni powszednie – dodaje dr Katarzyna Korpolewska. O badaniu Millward Brown: Badanie „Niedziela w Polsce” powstało na zlecenie Polskiej Organizacji Handlu ...
-
Przerwa na papierosa, czyli 31 mln zł dziennie
... . Palenie papierosów to zmora pracodawców. Badanie zrealizowane przez Kantar Millward Brown na zlecenie Work Service dowodzi, że 30% z nas to nałogowi palacze, ... zostały przygotowane i opracowane na zlecenie Work Service S.A. przez instytut badawczy Millward Brown S.A. Badanie zostało zrealizowane w okresie 19-24 lipca 2017 r. Badanie zrealizowano ...
-
Praca w handlu. Kto i dlaczego pracuje w centrach handlowych?
... zatrudnienie w handlu? Odpowiedzi na te i inne pytania niosą wyniki sondażu, który Kantar Millward Brown wykonał na zlecenie Polskie Rady Centrów Handlowych. Na terenie ... pracy był najważniejszy dla osób w wieku do 30 r.ż. - Wyniki badania Kantar Millward Brown potwierdzają trend, który od pewnego czasu obserwujemy w strukturze pracowników centrów ...
-
Sytuacja finansowa Polaków: dobrobyt i tarapaty
... w spiralę zadłużenia i trafienia do rejestru dłużników – mówi Jakub Kostecki, prezes Zarządu firmy windykacyjnej Kaczmarski Inkasso. – Według deklaracji Polaków w badaniu Kantar Millward Brown, Polacy po 60. roku życia najczęściej spodziewają się ewentualnego zadłużenia. W dużej mierze ma to związek z problemami wielu emerytów, by utrzymać ...
-
Zachowania konsumenckie zdominowane przez internet
... temat tego, co, zamierzamy kupić. Wyłącznie do stacjonarnych placówek handlowych ogranicza się co czwarty Polak - wynika z badania zrealizowanego przez Kantar Millward Brown dla Wonga Polska. Jak czytamy w komunikacie z badania, na zakupy online decydujemy się nabywając przede wszystkim małe AGD (73 proc.), a więc ...
-
Polacy o papieżach
... , że Polska zawdzięcza mu niepodległość. Jedynie 7 procent ankietowanych nie umie wskazać, co zawdzięczamy papieżowi Janowi Pawłowi II. Badanie Instytutu Badawczego Millward Brown SMG/KRC zostało przeprowadzone w dniach 21-24 kwietnia, na reprezentatywnej grupie 1002 respondentów.
-
Rośnie liczba internautów
... Millward Brown SMG/KRC wynika, że w Polsce przybyło internautów. Według sondażu 37,7 procent Polaków korzysta z Internetu. Okazuje się ... razy w tygodniu lub raz na tydzień (10,6 procent). 1,4 procent ankietowanych surfuje w sieci raz w miesiącu. Badanie NetTrack firmy Millward Brown SMG/KRC zostało zrealizowane w okresie marzec-maj 2006 na próbie ...
-
Nierówni wobec prawa
Zaledwie co dziesiąty Polak uważa, że jesteśmy równi wobec prawa - wynika z sondażu Millward Brown SMG/KRC przeprowadzonego na zlecenie "Gazety Prawnej". Według Polaków, najbardziej uprzywilejowaną wobec prawa grupą są politycy a nieprzestrzeganiu prawa sprzyja brak odpowiedzialności ...
-
Polski rynek mieszkaniowy 2007
... jest klientów na rynku wtórnym oraz chętnych na zakup domu, tak wynika z badania przeprowadzonego przez Nowy Adres Sp. z o.o. przy współpracy z Millward Brown SMG/KRC i przedstawionego w raporcie "Polski Rynek Mieszkaniowy 2007. Popyt i preferencje nabywców". Raport „Polski Rynek Mieszkaniowy 2007. Popyt i preferencje nabywców” został ...
-
Profil polskiego internauty 2007
... Millward Brown SMG/KRC w 2007 roku wynika, iż użytkownicy Internetu stanowili 41,5 proc. mieszkańców Polski, najczęściej ... ostatniej, 10 pozycji z 14,5 proc. wskazań pojawiła się Era.pl. Informacje o badaniu Badanie NetTrack firmy Millward Brown SMG/KRC zostało przeprowadzone w okresie styczeń-grudzień 2007 roku na próbie 19 398 osób, które w badaniu ...
-
Dodatkowe opłaty za leczenie: 60% Polaków za
... Millward Brown SMG/KRC dla portalu Money.pl wynika, że 60 procent rodaków woli dodatkowo płacić ... opowiada się bowiem 31 procent badanych z wykształceniem podstawowych i 19 procent osób z wykształceniem wyższym. Sondaż telefoniczny Millward Brown SMG/KRC na zlecenie portalu Money.pl został zrealizowany w dniach od 20 do 23 czerwca na ogólnopolskiej, ...
-
Rynek biurowy w Warszawie 2008
... powierzchnię biurową - wynika z raportu "Powierzchnie Biurowe w Warszawie - Badania Popytu i Preferencji Najemców 2008" opracowanego przez firmę Nowy Adres i instytut badawczy Millward Brown SMG/KRC. Wyniki badania miały swoją premierę podczas konferencji „Biurowce w Polsce 2008”, która odbyła się 28 października w warszawskim hotelu Marriott ...
-
Zakup nieruchomości: pośrednicy za drodzy
... usługę od 4 do 7%. Jednak 8% ankietowanych nie zamierza płacić w ogóle za usługę pośrednictwa. Informacje o badaniu Badania przeprowadzone na zlecenie Metrohouse przez Millward Brown SMG/KRC na podstawie ponad 1500 ankiet telefonicznych i wywiadów face-to-face z osobami w wieku 25-65 lat z Warszawy, Trójmiasta, Krakowa, Poznania i Wrocławia.
-
Firmy deweloperskie: znajomość marek 2008
... i preferencje nabywców” został opracowany przez firmę Nowy Adres S.A. (dawniej The Report Sp. z o.o.) przy współpracy z instytutem badawczym Millward Brown SMG/KRC. Pierwsza część badania dotycząca potencjału rynku mieszkaniowego w 5 aglomeracjach Polski: krakowskiej, poznańskiej, trójmiejskiej, warszawskiej i wrocławskiej została przeprowadzona ...
-
Pośrednicy nieruchomości wciąż niedoceniani
... powinno przysporzyć biurom w najbliższym czasie wielu nowych klientów zainteresowanych współpracą. Informacje o badaniu Badania przeprowadzone na zlecenie Metrohouse przez Millward Brown SMG/KRC na podstawie ponad 1500 ankiet telefonicznych i wywiadów face-to-face z osobami w wieku 25-65 lat z Warszawy, Trójmiasta, Krakowa, Poznania i Wrocławia ...
-
Radio internetowe zdobywa popularność
... . Jak pokazują ostatnie badania RadioNet D-Link Technology Trend przeprowadzone przez Millward Brown SMG/KRC, 40% internetowych radiosłuchaczy to fani stacji, których próżno szukać na falach eteru. Jak wynika z badań NetTrack, cyklicznie prowadzonych przez Millward Brown SMG/KRC, radia w sieci słucha 22% polskich internautów, czyli 3,2 mln osób ...
-
Polacy a oszczędzanie na emeryturę
... , że na emeryturze będą dużo biedniejsi niż obecnie. Przekonanie to jest dużo silniejsze wśród młodszych i lepiej wykształconych - wynika z najnowszego badania Millward Brown SMG/KRC dla Deutsche Bank PBC przeprowadzonego wśród dobrze zarabiających, wykształconych mieszkańców dużych miast. Chociaż temat emerytur żywo ich interesuje, nie ...
-
Polacy wolą domowe potrawy wigilijne
... Millward Brown SMG/KRC postanowił sprawdzić, czy Polacy sami przygotowują świąteczne dania. Zapytano o trzy najpopularniejsze ... domów. Na uwagę zasługuje również fakt, że w 11% domów karp w ogóle nie będzie serwowany. Millward Brown SMG/KRC zapytał również o udział wigilijnej kolacji. I tutaj nie ma zaskoczenia - tylko 3% Polaków powyżej ...
-
Najcenniejsze marki świata 2011 - handel detaliczny
... dorocznego badania stu najcenniejszych marek na świecie BrandZ Top 100 realizowanego przez Millward Brown. Jak wynika z badania, wartość marki Amazon wzrosła o 37% do 37,6 mld USD, co ... 100 Most Valuable Global Brands), opracowywany na potrzeby grupy WPP przez Millward Brown Optimor, istnieje już piąty rok. Jest to jedyne badanie, które przynosi ...
-
Wiarygodność firmy weryfikowana w Internecie
... usług oraz ich terminowość. Informacje o badaniu Badanie „Rzetelność polskich firm okiem konsumenta” zostało przeprowadzone w sierpniu 2011 roku przez instytut badawczy Millward Brown SMG/KRC na zlecenie Rzetelnej Firmy, na reprezentatywnej grupie 300 Polaków z co najmniej średnim wykształceniem, mieszkających w miastach powyżej 50 tys. mieszkańców ...
-
Jak Polacy reagują na nierzetelne firmy?
... spotkało się z nieuczciwym dostawcą towarów lub usług - to kolejny wniosek płynący z badania "Rzetelność polskich firm okiem konsumenta", przeprowadzonego przez Millward Brown SMG/KRC na zlecenie Rzetelnej Firmy. Najczęstszą formą reakcji na brak rzetelności było złożenie reklamacji i zakończenie korzystania z usług przedsiębiorstwa. Według badania ...
-
Polscy konsumenci narzekają na terminowość firm
... w branży handlu detalicznego i hurtowego. Informacje o badaniu Badanie „Rzetelność polskich firm okiem konsumenta” zostało przeprowadzone w sierpniu 2011 roku przez instytut badawczy Millward Brown SMG/KRC na zlecenie Rzetelnej Firmy, na reprezentatywnej grupie 300 Polaków z co najmniej średnim wykształceniem, zamieszkujących miasta powyżej 50 tys ...
-
Polacy a zmiana mieszkania
... zadowoleni z naszej sytuacji mieszkaniowej? Jak wynika z badań przeprowadzonych przez Millward Brown SMG/KRC na zlecenie ING Banku Śląskiego, niemal 3/4 ogółu dorosłych ... mieszkających we własnym mieszkaniu (32%). Informacje o badaniu: Badanie zostało przeprowadzone przez Millward Brown SMG/KRC na zlecenie ING Banku Śląskiego metodą CATI na ...
-
Firmy turystyczne i gastronomiczne weryfikowane w sieci
... na temat firm. Informacje o badaniu Badanie „Konsumenci o jakości firmowych stron internetowych” zostało przeprowadzone we wrześniu 2011 roku przez instytut badawczy Millward Brown SMG/KRC na zlecenie Rzetelnej Firmy, na reprezentatywnej grupie 300 Polaków z co najmniej średnim wykształceniem, zamieszkujących miasta powyżej 50 tys. mieszkańców.
-
Polacy a firmowe strony www
... firmowych stron internetowych” wskazuje oczekiwania Polaków wobec stron www przedsiębiorstw. Badanie zostało przeprowadzone we wrześniu 2011 roku przez instytut badawczy Millward Brown SMG/KRC na zlecenie Rzetelnej Firmy, na reprezentatywnej grupie 300 Polaków z co najmniej średnim wykształceniem, zamieszkujących miasta powyżej 50 tys. mieszkańców ...
-
Co kupujemy w Internecie?
... zakupów w sieci. Informacje o badaniu Badanie „Konsumenci o jakości firmowych stron internetowych” zostało przeprowadzone we wrześniu 2011 roku przez instytut badawczy Millward Brown SMG/KRC na zlecenie Rzetelnej Firmy, na reprezentatywnej grupie 300 Polaków z co najmniej średnim wykształceniem, zamieszkujących miasta powyżej 50 tys. mieszkańców.
-
Polscy konsumenci zmieniają zwyczaje
... gospodarczą Polski, to z rosnącym niepokojem odnoszą się do sytuacji własnych gospodarstw domowych - głosi raport opracowany przez Millward Brown SMG/KRC. Raport Polska Oszczędna przygotowany przez Millward Brown SMG/KRC powstał na podstawie badań porównawczych realizowanych w latach 2009-12 na próbach ogólnopolskich. Pokazuje on, że konsumenci ...
-
Najcenniejsze marki świata 2012 - produkty luksusowe
... edycji rankingu najcenniejszych marek na świecie BrandZ Top 100, realizowanego przez Millward Brown Optimor na zlecenie Grupy WPP, wartość marek luksusowych wzrosła o 15% w ... , tyle, że wydają je mądrzej” – zauważa Nick Cooper, Dyrektor Zarządzający Millward Brown Optimor. „Luksus jest postrzegany jako dobra inwestycja, w związku z czym ludzie coraz ...
-
Polska mama narzeka na brak udogodnień w pracy
... pracujących matek dzieci 0-14 lat uznaje, że atmosfera w ich miejscach pracy sprzyja decyzji o urodzeniu dziecka. Taki wynik przynosi specjalne badanie Millward Brown SMG/KRC na potrzeby najnowszej edycji konkursu Mama w pracy, którego instytut, wraz z Fundacją Św. Mikołaja i dziennikiem Rzeczpospolita, jest współorganizatorem. Wyniki badania ...
-
Najcenniejsze marki świata 2012 - telekomunikacja
... swoją pozycję lidera w kategorii dostawców usług telekomunikacyjnych w siódmym dorocznym rankingu BrandZ Top 100 opracowanym na podstawie badania realizowanego przez firmę Millward Brown Optimor. W tegorocznym rankingu ten amerykański gigant telekomunikacyjny stracił 1%, osiągając wartość marki wynoszącą 68,9 mld USD. Mimo tego spadku marka AT&T ...
-
Najcenniejsze marki świata 2012 - motoryzacja
... się lepszym stylem, poziomem technologicznym i dające większą przyjemność z jazdy. Peter Walshe, dyrektor odpowiedzialny za ogólnoświatowy ranking BrandZ Top 100 w firmie Millward Brown, zauważa: „Dalszy spadek łącznej wartości marek wskazuje, że sektor motoryzacyjny nie całkiem jeszcze doszedł do siebie, nawet jeśli wskaźniki finansowe ...