-
Najcenniejsze marki technologiczne świata 2012
... lidera wśród marek technologicznych w siódmym dorocznym rankingu najcenniejszych marek świata BrandZ Top 100, opracowanym na podstawie badania realizowanego przez firmę Millward Brown Optimor. Ten gigant technologiczny z Kalifornii zwiększył wartość swojej marki o 19%, mimo iż sytuacja w całym sektorze była niemal statyczna. Apple skutecznie ...
-
Najcenniejsze marki technologiczne świata 2013
... w ósmym dorocznym rankingu najcenniejszych marek świata BrandZ Top 100s opracowywanym przez Millward Brown Optimor. Ten imponujący skok miał miejsce mimo niskiej dynamiki wzrostu ... spadek swojej wartości o 36%, do poziomu 21,3 mld USD. Robin Headlee, wiceprezes Millward Brown Optimor, stwierdził: „Apple jest nadal wart 8 razy więcej niż Samsung i ...
-
Najcenniejsze marki technologiczne B2B w 2013 r.
... ósmy doroczny ranking najcenniejszych marek świata BrandZ™ Top 100 realizowany przez Millward Brown Optimor. Marka ta, warta 112 mld USD, jest trzecią co do ... na nasilającą się „konsumeryzację” technologii informatycznych. Robin Headlee, wiceprezes Millward Brown Optimor, stwierdził: „Ludzie korzystają z prywatnych urządzeń do celów zawodowych, a z ...
-
Najcenniejsze marki świata 2013 - motoryzacja
... . Japoński producent wyprzedził BMW i zajął 1. miejsce w rankingu branży motoryzacyjnej w ósmym dorocznym rankingu najcenniejszych marek świata BrandZ Top 100 opracowywanym przez Millward Brown Optimor. Wartość marki Toyota wynosi obecnie 24 mld USD (wzrost o 12% w porównaniu do roku ubiegłego). Cały sektor motoryzacyjny nieźle prosperował ...
-
Najcenniejsze marki świata 2013 - finanse
... dorocznym rankingu najcenniejszych marek świata BrandZ Top 100, opracowywanym przez Millward Brown Optimor na zlecenie WPP. Po roku dochodzenia do lepszej ... 52. z wartością marki wynoszącą 16,6 mld USD. Anastasia A. Kourovskaia, wiceprezes Millward Brown Optimor, zauważa: „Reputacja to czynnik o kluczowym znaczeniu na rynku usług finansowych, a ...
-
Internet w Polsce VIII 2013 - X 2013
... Millward Brown, prowadzone na próbie reprezentatywnej, ogólnopolskiej, pozwala śledzić penetrację Internetu w Polsce oraz profil polskiego internauty. W ciągu ... Wikipedia. Ostatnią, 10 pozycję zajęła witryna Wrzuta z 15,60 proc. wskazań. Informacje o badaniu Badanie NetTrack firmy Millward Brown zostało przeprowadzone w okresie od sierpnia 2013 do ...
-
Internet w Polsce I-XII 2013
... Millward Brown, prowadzone na próbie reprezentatywnej, ogólnopolskiej, pozwala śledzić penetrację Internetu w Polsce oraz profil polskiego internauty. W 2013 roku ... oraz Interia.pl. Ostatnią, 10 pozycję zajęła witryna Ceneo z 19 proc. wskazań. Informacje o badaniu Badanie NetTrack firmy Millward Brown zostało przeprowadzone w okresie od stycznia do ...
-
Sytuacja finansowa młodych Polaków
... wynika z badań „Finansowy portret młodych” przeprowadzonych przez Instytut badawczy Millward Brown na zlecenie Krajowego Rejestru Długów Biura Informacji Gospodarczej. Granica ... badaniu Badanie „Finansowy portret młodych” zostało zrealizowane przez instytut badawczy Millward Brown na zlecenie Krajowego Rejestru Długów Biura Informacji Gospodarczej ...
-
Sytuacja finansowa młodych Polaków cz. 2
... Finansowy portret młodych” przeprowadzonego przez Instytut badawczy Millward Brown na zlecenie Krajowego Rejestru Długów Biura Informacji Gospodarczej wynika wprawdzie ... o badaniu Badanie „Finansowy portret młodych” zostało zrealizowane przez instytut badawczy Millward Brown na zlecenie Krajowego Rejestru Długów Biura Informacji Gospodarczej. ...
-
Zablokować hazard online?
... Millward Brown, aż 75% Polaków deklaruje, że strony internetowe oferujące nielegalny hazard powinny być zablokowane na ... budżetu państwa, nie mogą działać na rynku polskim” – mówi Grzegorz Kowalczyk, senior consultant z firmy Millward Brown. Nielegalni operatorzy gier losowych online stanowią 91% polskiego rynku zakładów wzajemnych. Ile traci na tym ...
-
25 lat po wolnych wyborach: wolny rynek i strach przed korupcją
... zaufania do instytucji państwowych, lęk przed biurokracją i swoistą bezradnością obywateli wobec niektórych przynajmniej instytucji państwa. Informacje o badaniu Badanie zrealizował instytut Millward Brown na losowej, reprezentatywnej próbie 1000 mieszkańców Polski w wieku 18-60 lat w dniach 7-8 maja 2014, metodą wywiadów telefonicznych CATI.
-
Internet w Polsce II-IV 2014
... przez firmę Millward Brown na próbie 6 833 Polaków, pozwala śledzić zmiany w liczbie osób posiadających dostęp do Internetu na terenie Polski, ... pozycji znalazł się YouTube (65 proc.), na trzeciej – Allegro (61,6 proc.). Informacje o badaniu Badanie NetTrack firmy Millward Brown zostało przeprowadzone w okresie od lutego do kwietnia 2014 roku na ...
-
Poszukiwanie pracy po polsku
... 60 procent polskich pracowników, planujących zmianę dotychczasowego zatrudnienia, najważniejszym powodem takiego kroku jest brak perspektywy awansu - wynika z badania, które Millward Brown zrealizował na zlecenie Work Service S.A. Zbyt niski poziom wynagrodzenia znajduje się dopiero na trzecim miejscu "motywatorów", tuż za chęcią samorealizacji ...
-
Rynek pracy: na zachodzie optymizm
... oraz Wielkopolska. To właśnie w tych regionach mieszka najwięcej optymistów, którzy w najbliższym czasie spodziewają się podwyżki wynagrodzeń - wynika z badania przeprowadzonego przez Millward Brown na zlecenie Work Service S.A. Zdaniem ekspertów czynnikami wpływającymi na ten optymizm są przede wszystkim nowe inwestycje, które ruszą już wkrótce ...
-
Organizacja eventów na dobrym poziomie
... bardzo wysoko - czytamy w raporcie z badania branży event marketingowej w Polsce. Badania, które stały się podstawą opracowania raportu, przeprowadziła firma Millward Brown. Już od 15 lat Millward Brown we współpracy z Media & Marketing Polska realizuje badanie, którego celem jest ocena jakości relacji, jakie budują ze swymi klientami ...
-
Internet w Polsce IX–XI 2014
... Millward Brown przedstawiła wyniki z ogólnopolskiego badania NetTrack, przeprowadzonego w okresie wrzesień - listopad 2014 roku. Okazuje się, że ... pozycji znalazł się YouTube (62 proc.), na trzeciej – Allegro (60,9 proc.). Informacje o badaniu Badanie NetTrack firmy Millward Brown zostało przeprowadzone w okresie od września do listopada 2014 roku na ...
-
Rynek pracy: niskie wynagrodzenia motywują do zmiany pracy
... niektórych branżach trend ten jest już mocno widoczny. Z badania przeprowadzonego przez Millward Brown na zlecenie Work Service S.A. wynika, że czynnikiem w największym stopniu ... i zostały przygotowane i opracowane na zlecenie Work Service S.A. przez instytut Millward Brown S.A. Badanie zrealizowano na próbie osób pracujących (N=522) dobranej z ...
-
Matura: maturzysto, wybierz tak, abyś nie żałował
... Nie ulega wątpliwości, że wiele jest w tym zakresie do zrobienia. Millward Brown na zlecenie Work Service S.A. przeprowadził badanie, z którego wynika, że aż 51% ... 3 i zostały przygotowane i opracowane na zlecenie Work Service S.A. przez instytut Millward Brown S.A. Badanie zrealizowano na próbie osób pracujących (N=522) dobranej z ogólnopolskiej ...
-
Internet w Polsce I-XII 2014
... Millward Brown przedstawiła wyniki ogólnopolskiego badania NetTrack, przeprowadzonego w okresie styczeń - grudzień 2014 roku. Zgodnie z nimi, w ... pozycji znalazł się YouTube (64,3 proc.), na trzeciej – Allegro (61,4 proc.). Informacje o badaniu Badanie NetTrack firmy Millward Brown zostało przeprowadzone w okresie od stycznia do grudnia 2014 roku na ...
-
Powrót do pracy po urlopie macierzyńskim nie jest łatwy
... jak i przedsiębiorstwom, które chcą działać zgodnie z ideą work-life balance – dodaje Ewa Misiak. Informacje o badaniu Badanie zostało przeprowadzone przez Instytut Millward Brown w terminie 15-18.05.2015 na próbie N=528 osób pracujących, przebywających na urlopach macierzyńskich i wychowawczych oraz bezrobotnych. Próbę dobrano z ogólnopolskiej ...
-
Internet w Polsce I-III 2015
... Millward Brown przedstawiła wyniki ogólnopolskiego badania NetTrack, przeprowadzonego w okresie styczeń - marzec 2015 roku. Zgodnie z nimi, w ... się serwis aukcyjny Allegro (73,8 proc.), na trzeciej – YouTube (60,8 proc.). Informacje o badaniu Badanie NetTrack firmy Millward Brown zostało przeprowadzone w okresie od stycznia do marca 2015 roku ...
-
Mieszkanie, czyli problem 2/3 społeczeństwa
... wiele grup społecznych i wiekowych. Wyraźnie zaznacza się jego negatywny wpływ na przyrost demograficzny, migrację oraz mobilność zawodową. Badanie zrealizowane przez Millward Brown jest częścią większego projektu Habitat for Humanity Poland, którego celem jest zwiększenie świadomości społecznej na temat ubóstwa mieszkaniowego. Dowodzi ono ...
-
Sytuacja finansowa Polaków 50+: brak oszczędności i zaciskanie pasa
... tej grupy Polaków okazuje się dość delikatna. Z badania zrealizowanego przez Millward Brown na zlecenie Krajowego Rejestru Długów wynika, że co trzeci Polak 50+ nie ... prezes Zarządu Krajowego Rejestru Długów Biur Informacji Gospodarczej. Z badania przeprowadzonego przez Millward Brown wynika, że bardziej aktywni zawodowo są mężczyźni, niż kobiety – ...
-
Internet w Polsce VII-IX 2015
... . Na drugiej pozycji znalazł się serwis aukcyjny Allegro (73,4 proc.), na trzeciej – YouTube (64,6 proc.). Informacje o badaniu Badanie NetTrack firmy Millward Brown zostało przeprowadzone w okresie lipiec - wrzesień 2015 r. na próbie 3 820 osób w wieku 15+
-
Budżet domowy: Polacy 50+ niezamożni, ale zadowoleni
... przeciętnie 73,8 lat, natomiast kobiety 81,6 – tłumaczy Adam Łącki, prezes Zarządu Krajowego Rejestru Długów Biura Informacji Gospodarczej. Z badania przeprowadzonego przez Millward Brown wynika również, że samotnie częściej mieszkają osoby z wyższym wykształceniem oraz mieszkańcy miast powyżej 500 tysięcy osób. Polacy 50+ najczęściej z małżonkiem ...
-
Budżet domowy: spłacamy długi partnerów
... , czy jest on zadłużony – wynika z badania przeprowadzonego przez instytut badawczy Millward Brown na zlecenie Krajowego Rejestru Długów. Część z nich musi niestety później za ... podsumowuje Adam Łącki. Informacje o badaniu Badanie zostało zrealizowane przez instytut badawczy Millward Brown na zlecenie Krajowego Rejestru Długów w grudniu 2015 roku. ...
-
Telewizja i radio w centrum handlowym: hit czy kit?
... - oraz instytut badawczy Millward Brown. Jak już wspomniano we wstępie, mediami In-store nazywamy kanały reklamowe, które zaznaczają swoją obecność w obiektach handlowo-usługowych. Są to: reklama audio – „In-store radio” oraz reklama video – „Mall TV” lub „Digital Signage”. Firma IMS we współpracy z Millward Brown postanowiła sprawdzić ich ...
-
Jedziesz na saksy? Zobacz, co może ci się przydać
... zarobkowych. Z badania przeprowadzonego przez Millward Brown, na zlecenie Work Service wynika, że aż 84 proc. Polaków szuka pracy za granicą ze względu na wynagrodzenie. Nic ... , powinny wykupić ubezpieczenie ze zwyżką składki na wypadek wystąpienia powikłań choroby przewlekłej. Informacje o badaniu Badanie przeprowadzone przez Millward Brown na ...
-
Rachunki domowe: kto jeszcze płaci za prąd na poczcie?
... Te ostatnie coraz częściej płacimy elektronicznie. Dowodzi tego m.in. badanie, które Millward Brown przeprowadził na zlecenie BillBird S.A. Wynika z niego, że zaledwie w ciągu ... 17% w ciągu dwóch lat). Informacje o badaniu Badanie wykonane przez Millward Brown na zamówienie BillBird S.A., przeprowadzone na ogólnopolskiej grupie kwotowo-losowej, ...
-
Nowe samochody nie dla Polaków?
... garażach Polaków? Najczęściej używane. Z badania "AUTOwybory Polaków" - projektu opracowanego przez instytut Millward Brown na zlecenie Exact Systems S.A. - wynika, że 77% czterech kółek ... i opracowane na zlecenie Exact Systems S.A. przez instytut Millward Brown S.A. Badanie zostało zrealizowane na próbie osób potrafiących odpowiedzieć na ...
-
Faktury elektroniczne czy ciągle papierowe?
... się dominujący. Co jeszcze wynika z badania, które firma BillBird S.A. zleciła Millward Brown? Przeprowadzone badanie dowiodło, że Polacy coraz częściej decydują ... przyzwyczajenie do zbierania papierowych rachunków. Informacje badaniu Badania przeprowadzono przez Millward Brown na zlecenie BillBird S.A., na próbie ogólnopolskiej 710 osób płacących ...
-
Poszukiwanie pracy: jak dzieci we mgle?
... zarobków. Zmiana pracy okazuje się jednak dość sporym wyzywanie. Z badania, które Millward Brown przeprowadził na zlecenie Work Service S.A. wynika, że 1 na 7 ankietowanych ... Dane zostały przygotowane i opracowane na zlecenie Work Service S.A. przez instytut Millward Brown S.A. Badanie zostało zrealizowane na próbie osób pracujących (N=498) dobranej ...
-
Polacy i ubezpieczenie społeczne, czyli jak niewielka jest nasza wiedza
... chwalić. Z badania przeprowadzonego dla ZUS przez Instytut Spraw Publicznych oraz Millward Brown wynika, że 6 na 10 Polaków nie wie nic na temat obowiązującego w naszym ... filar emerytalny. Informacje o badaniu Badanie Instytutu Spraw Publicznych oraz Millward Brown z zakresu wiedzy Polaków o systemie ubezpieczeń społecznych zostało przeprowadzone z ...
-
Naprawa samochodu. Zobacz, co psuje się najczęściej?
... hurtowniach oraz w Internecie. Metodologia badania: Wyniki badania „AUTOwybory Polaków” zostały przygotowane i opracowane na zlecenie Exact Systems S.A. przez instytut Millward Brown S.A. Badanie zostało zrealizowane na próbie osób potrafiących odpowiedzieć na pytania dotyczące zakupu, napraw i awarii posiadanego samochodu (N=600) dobranej ...
-
10 przykazań pożyczki w rodzinie
... powstałej w budżecie domowym. Z badania, które Kantar Millward Brown zrealizował dla GetBack S.A. wynika, że w ciągu ostatnich dwóch lat u najbliższych zapożyczył ... potwierdzenia przekazania kwoty pożyczki. Pożyczaj odpowiedzialnie i ucz odpowiedzialności. Jak wynika z badań Millward Brown dla GetBack S.A., co piąty młody człowiek w wieku 18-29 lat w ...