-
Polacy już gotowi na silnik hybrydowy i elektryczny?
... na 10 polskich kierowców uważa, że napęd alternatywny to jedna z najbardziej pożądanych cech samochodu przyszłości - wynika ze zrealizowanego przez Millward Brown dla Exact Systems S.A. badania „AUTOwybory Polaków”. Jednocześnie niemal 80% przedstawicieli automotive jest przekonanych, że najbliższe pięć lat nie przyniesie żadnej ...
-
Praca na emeryturze? Co drugi Polak mówi "tak"
... pensja przekracza 3000 zł 60,5%. Informacje o badaniu Dane prezentowane zostały przygotowane i opracowane na zlecenie Work Service S.A. przez instytut Kantar Millward Brown S.A. Badanie zostało zrealizowano na próbie osób pracujących (N=636) dobranej z ogólnopolskiej reprezentatywnej próby dorosłych Polaków N=1000 (dobranych zgodnie ze strukturą ...
-
Stres i irytacja, czyli przygotowania do świąt
... cen oznaczają dla Polaków przede wszystkim stres. Z badania, które Kantar Millward Brown zrealizował na zlecenie PayPal, wynika, że aż 8 na 10 Europejczyków ... cenie (78%). O badaniu: Badanie „Świąteczne Problemy Zakupowe” zostało przeprowadzone przez Kantar Millward Brown na zlecenie PayPal. Badanie online odbyło się w II turach, w dniach 2-10 ...
-
Dojazd do pracy? Połowa z nas przemierzy maks. 15 km
... pracowników zza granicy – dodaje Andrzej Kubisiak. Metodologia badania: Dane zostały przygotowane i opracowane na zlecenie Work Service S.A. przez instytut Kantar Millward Brown S.A. Badanie zostało podzielone na dwie kategorie: 1) Pracowników – Badanie zrealizowano na próbie osób pracujących (N=515) dobranej z ogólnopolskiej reprezentatywnej próby ...
-
Mamy niskie poczucie bezpieczeństwa finansowego
... Banku przez instytut Kantar Millward Brown Indeks Bezpieczeństwa Finansowego. Okazuje się, że optymistami w tej kwestii jest zaledwie 52% badanych. Co gorsza, aż 41% z nas obawia się o swoją przyszłość finansową. Przed nami Indeks Bezpieczeństwa Finansowego. Badanie zlecone instytutowi Kantar Millward Brown przez Nest Bank zrealizowano ...
-
Nie brakuje chętnych na pożyczki online
... wyjątkiem. Potwierdzeniem tego może być chociażby badanie zrealizowane przez Kantar Millward Brown dla firmy Wonga, z którego wynika że już blisko 6 na 10 Polaków przy wyborze ... na zakup sprzętu RTV i AGD. W badaniu zleconym przez Wonga firma Kantar Millward Brown przyjrzała się, jakie znaczenie przy zaciąganiu pożyczek ma internet. Pożyczki online ...
-
Zachowania konsumentów: kosmetyki kupujemy na wiele sposobów
... zleconego Kantar Millward Brown przez Wonga Polska. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jakie zachowania konsumenckie towarzyszą Polakom podczas zakupu kosmetyków? Jak część konsumentów kupuje je wyłącznie przez internet? Na jakie zalety zakupów online wskazują najczęściej? Wonga Polska przedstawia wyniki zleconego Kantar Millward Brown badania ...
-
Wyprawka szkolna. Kupujemy i wybieramy przez internet
... zakupów online – podsumowuje Aneta Gergont-Gałązka z Wonga Polska. Badanie zostało zrealizowane w lipcu i pierwszej połowie sierpnia 2020 roku na panelu internetowym Kantar Millward Brown. Badanie objęło grupę 300 osób w wieku od 20 do 55 lat, korzystających z internetu, posiadających internetowe konto w banku, aktywnie z niego korzystających ...
-
Ranking najcenniejszych marek 2010
... dowodzą swojej odporności na recesję – wynika z opublikowanych wyników piątego dorocznego badania firmy MillwardBrown, które wskazuje 100 najcenniejszych marek na świecie (Millward Brown Optimor BrandZ Top100 Most Valuable Global Brands). W okresie, gdy większość głównych wskaźników finansowych spadała, wartość 100 czołowych marek wzrosła o cztery ...
-
Czas wolny Polaków 2012
... oraz bardziej aktywnymi formami spędzania wolnego czasu, ale nie widzą możliwości zmiany tej sytuacji. Typowy weekend a długi weekend Przeprowadzone przez Millward Brown SMG/KRC w maju 2012 roku reprezentatywne badanie Omnibus dowodzi, że spędzanie czasu wolnego w majówkę – pierwszy wiosenno-letni długi weekend w roku – blisko odwzorowuje ...
-
Cebra 2010: znane osobistości + marki
... Badanie Cebra (celebrity + brand) bazuje na nowym narzędziu badawczym instytutu Millward Brown SMG/KRC. Jest to narzędzie uwzględniające badanie znajomości sławnych osób wśród konsumentów ... . Wrażliwość charakteryzuje dobrze Beatę Tyszkiewicz i Bożenę Dykiel. Specjaliści instytutu Millward Brown wskazują, że badanie Cebra może być wykorzystane w ...
-
Internet w Polsce VII-IX 2006
... deklaruje 67,1 proc. ankietowanych. Ciekawostką jest fakt, iż do modemu przyznaje się tylko 6,2 proc. badanych. Informacje o badaniu Badanie NetTrack firmy Millward Brown SMG/KRC zostało przeprowadzone w okresie lipiec-wrzesień 2006 roku na próbie 4547 osób, które w badaniu wstępnym na pytanie, czy korzystają z internetu, odpowiedziały ...
-
Internet w Polsce XI 2007-I 2008
... Onet.pl z 61 proc. Na ostatniej, 10 pozycji z 13,7 proc. wskazań pojawiła się Era.pl. Informacje o badaniu Badanie NetTrack firmy Millward Brown SMG/KRC zostało przeprowadzone w okresie listopad 2007 roku - styczeń 2008 roku na próbie 5029 osób, które w badaniu wstępnym na pytanie, czy ...
-
Internet w Polsce IV-VI 2008
... .pl, Wirtualna Polska oraz Interia.pl. Ostatnią, 10 pozycję zajął portal Gazeta z 17,1 proc. wskazań. Informacje o badaniu Badanie NetTrack firmy Millward Brown SMG/KRC zostało przeprowadzone w okresie kwiecień - czerwiec 2008 roku na próbie 5262 osób, które w badaniu wstępnym na pytanie, czy korzystają z Internetu ...
-
Internet w Polsce VI-VIII 2008
... .pl, Wirtualna Polska oraz Interia.pl. Ostatnią, 10 pozycję zajął portal Orange z 16,5 proc. wskazań. Informacje o badaniu Badanie NetTrack firmy Millward Brown SMG/KRC zostało przeprowadzone w okresie czerwiec - sierpień 2008 roku na próbie 5014 osób, które w badaniu wstępnym na pytanie, czy korzystają z Internetu ...
-
Internet w Polsce IX-XI 2008
... .pl, Wirtualna Polska oraz Interia.pl. Ostatnią, 10 pozycję zajął portal Gazeta z 16 proc. wskazań. Informacje o badaniu Badanie NetTrack firmy Millward Brown SMG/KRC zostało przeprowadzone w okresie wrzesień - listopad 2008 roku na próbie 5644 osób, które w badaniu wstępnym na pytanie, czy korzystają z Internetu ...
-
Internet w Polsce XII 2008 - II 2009
... , Wirtualna Polska oraz Interia.pl. Ostatnią, 10 pozycję zajął ponownie portal Orange z 15,2 proc. wskazań. Informacje o badaniu Badanie NetTrack firmy Millward Brown SMG/KRC zostało przeprowadzone w okresie grudzień 2008 - luty 2009 roku na próbie 5928 osób, które w badaniu wstępnym na pytanie, czy korzystają ...
-
Internet w Polsce V-VI 2009
... , Wirtualna Polska oraz Interia.pl. Ostatnią, 10 pozycję zajął ponownie portal Zumi z 15,0 proc. wskazań. Informacje o badaniu Badanie NetTrack firmy Millward Brown SMG/KRC zostało przeprowadzone w okresie maj - czerwiec 2009 roku na próbie 5990 osób, które w badaniu wstępnym na pytanie, czy korzystają z Internetu ...
-
Internet w Polsce VIII-X 2009
... , Wirtualna Polska oraz Interia.pl. Ostatnią, 10 pozycję zajął portal Gazeta.pl z 16,2 proc. wskazań. Informacje o badaniu Badanie NetTrack firmy Millward Brown SMG/KRC zostało przeprowadzone w okresie sierpień - październik 2009 roku na próbie 5747 osób, które w badaniu wstępnym na pytanie, czy korzystają z Internetu ...
-
Internet w Polsce X-XII 2009
... , Wirtualna Polska oraz Interia.pl. Ostatnią, 10 pozycję zajął portal Gazeta.pl z 15,6 proc. wskazań. Informacje o badaniu Badanie NetTrack firmy Millward Brown SMG/KRC zostało przeprowadzone w okresie październik-grudzień 2009 roku na próbie 6044 osób, które w badaniu wstępnym na pytanie, czy korzystają z Internetu, odpowiedziały ...
-
Internet w Polsce I-XII 2009
... , Wirtualna Polska oraz Interia.pl. Ostatnią, 10 pozycję zajął portal Gazeta.pl z 16,2 proc. wskazań. Informacje o badaniu Badanie NetTrack firmy Millward Brown SMG/KRC zostało przeprowadzone w okresie styczeń-grudzień 2009 roku na próbie 24 182 osób, które w badaniu wstępnym na pytanie, czy korzystają z Internetu ...
-
Mama w pracy: które firmy przychylne?
... ), jak i duże (ponad 50 pracowników), które wypełniły formularz zgłoszeniowy dostępny na stronach internetowych. Akcję współorganizuje dziennik „Rzeczpospolita", partnerem Instytut Badawczy Millward Brown SMG/KRC.
-
Internet w Polsce II-IV 2010
... .pl, Wirtualna Polska oraz Wikipedia. Ostatnią, 10 pozycję, zajął również portal Orange z 14,9 proc. wskazań. Informacje o badaniu Badanie NetTrack firmy Millward Brown SMG/KRC zostało przeprowadzone w okresie luty-kwiecień 2010 roku na próbie 6313 osób, które w badaniu wstępnym na pytanie, czy korzystają z Internetu, odpowiedziały ...
-
Czy zakupy spożywcze online mają przyszłość?
... sex"... Te i inne zaskakujące informacje przynosi raport "Czy będziemy kupować marchewkę w Internecie" z badania Millward Brown SMG/KRC przeprowadzonego na zlecenie supermarketu internetowego Fresh24.pl. Firma badawcza Millward Brawn SMG/KRC na zlecenie internetowego supermarketu Fresh24.pl zapytała polskich internautów o ich zwyczaje i przekonania ...
-
Euronet uruchamia przekaz bankomatowy
... banków, na terenie całego kraju. Przy okazji nowej usługi firma za pośrednictwem Milloward Brown zapytała Polaków o ich przekazy pieniężne. Okazuje się, że aż 1/3 z nas przekazuje swoje pieniądze ... o badaniu Badanie opinii przeprowadzone zostało w pierwszym tygodniu grudnia br. metodą telefonicznych wywiadów CATI przez firmę Millward Brown. ...
-
Najcenniejsze marki świata 2014
... lider branży B2B, czyli IBM, utrzymał swoje 3. miejsce, z wartością marki na poziomie 108 mld USD. Nick Cooper, Dyrektor Zarządzający firmy Millward Brown Optimor, skomentował pozycję lidera rankingu następująco: „W ostatnim roku Google było marką niezwykle innowacyjną – przypomnijmy choćby Google Glass, inwestycje w sztuczną inteligencję ...
-
Ranking najcenniejszych marek 2008
... rankingu BrandZ została ogłoszona 21 kwietnia 2008 r. przez Millward Brown – firmę z sektora badań rynkowych i doradztwa marketingowego. Ranking obejmuje najsilniejsze marki na świecie według wartości pieniężnej wyrażonej w dolarach. Ranking marek opracowuje Millward Brown Optimor – komórka MB, która pomaga przedsiębiorstwom maksymalizować zwrot ...
-
Najcenniejsze marki technologiczne świata 2014
... marek globalnych z rankingu BrandZTM Top 100 opracowywanego przez instytut Millward Brown pierwsza dwudziestka marek technologicznych świadczących usługi odnotowała wzrosty wartości ... Badanie najcenniejszych marek świata BrandZ Top 100, realizowane na zlecenie WPP przez Millward Brown Optimor, obecnie weszło w dziewiąty rok swojej historii. Jest to ...
-
Ukryta reklama w mediach
... ogromną rolę mediów w oczyszczaniu życia publicznego – mówi Kuba Antoszewski z SMG/KRC Millward Brown – Warto jednak potraktować fakt, że 1/5 Polaków mediom nie wierzy jako rodzaj ostrzeżenia. Badanie zostało zrealizowane przez SMG/KRC Millward Brown na reprezentatywnej próbie dorosłych Polaków, w ramach kampanii "Czyste Informacje", na podstawie ...
-
Najcenniejsze marki technologiczne świata 2011
... (pierwszy ranking BrandZ Top 100) Apple zwiększył wartość swojej marki wprost gigantycznie – aż o 859%. Peter Walshe, Global Brands Director w firmie Millward Brown, skomentował ten wynik następująco: „Apple zawdzięcza wzrost wartości swojej marki wizjonerskiemu przywództwu firmy i innowacyjnym produktom, które nieustannie odpowiadają na potrzeby ...
-
Ranking najcenniejszych marek 2013
... roku Samsung wydał na reklamy o 1,6 mld USD więcej” – powiedział Nick Cooper, Dyrektor Zarządzający Millward Brown Optimor. „Mimo rosnącej konkurencji na rynku oraz innych firm depczących ... zapewniają także wyższy zysk dla akcjonariuszy”. Eileen Campbell, prezes firmy Millward Brown zajmującej się badaniem marek, dodała: „Wycena marki oraz inne ...
-
Polacy a poręczenie kredytu
... do 50 proc. – wylicza. Z badania opinii przeprowadzonego w ostatnim czasie przez instytut MIllward Brown na zlecenie BIK wynika, że 32 proc. respondentów ma pewna ... . Informacje o badaniu Badanie nt. wiarygodności finansowej Polaków zostało przeprowadzone przez firmę Millward Brown na zlecenie Biura Informacji Kredytowej w okresie 8-12 marca 2014 ...
-
Najcenniejsze marki świata 2014 - produkty luksusowe
... do jeszcze większej ekskluzywności i wycofywaniu z oferty tańszych produktów. Instytut Millward Brown na zlecenie WPP opracował ranking najcenniejszych marek świata – BrandZTM Top ... rynek produkty bez charakterystycznego logo LV. Anastasia Kourovskaia, wiceprezes Millward Brown Optimor EMEA podkreśla, że okres recesji spowodował zmiany w nastawieniu ...
-
Gdy wiedza ekonomiczna kuleje, budżet domowy cierpi
... w kalkulacjach dotyczących wynagrodzenia. Na pytanie: o ile powiększy się 3 tys. zł, jeśli wzrośnie o 5 proc. bezbłędnie odpowiedziało 83 proc. ankietowanych. Badanie Millward Brown potwierdziło także, że Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania wciąż pozostaje dla Polaków tajemniczym pojęciem. Na pytanie, który wskaźnik najlepiej pokazuje koszt ...
-
Dolny Śląsk, czyli życie od wypłaty do wypłaty
... w terminowej spłacie zobowiązań, a w dłuższej perspektywie do wpadnięcia w poważne długi – komentuje Iwona Słomska z Grupy KRUK. Na co lubimy wydawać pieniądze? Instytut Millward Brown sprawdził również, na co mieszkańcy regionu zachodniego najchętniej wydają pieniądze. Są to stosunkowo małe, przynoszące bezpośrednią przyjemność wydatki, takie jak ...