-
Getin Bank uruchamia samoobsługowy Getin Point
... model biznesowy do wyzwań rynkowych. Getin Point ma odpowiadać na oczekiwania Klientów, łącząc wysoki standard obsługi i najnowsze osiągnięcia technologiczne. INNOWACYJNOŚĆ ... Point. Jest on nanoszony na umowę i dodatkowo zabezpieczony certyfikatem. Weryfikację Klienta można przeprowadzić także sprawdzając autentyczność dokumentów za pomocą skanera ...
-
Nowoczesna Gospodarka: zatrudnienie w II kw. 2014
... na stanowiskach wymagających wiedzy specjalistycznej m.in. Merchandising, Marketing czy Programy Lojalnościowe. Specjaliści Ci mają za zadanie pomóc nam zrozumieć współczesnego klienta i jego oczekiwania, zdobyć go, a także sprawić, aby do nas wracał z przyjemnością. Obserwując cały rynek, mogę stwierdzić, że zatrudnienie w sektorze sprzedaży ...
-
World Elite Debit MasterCard dostępna w Pekao SA
... W przypadku, gdy na rachunku walutowym Klienta nie ma wystarczających środków następuje automatyczne przewalutowanie transakcji na PLN. Karty MasterCard World Elite to produkt z najwyższej półki. Wspólnie z wydawcami dbamy o to, by była ona produktem elitarnym, spełniającym wysokie oczekiwania ich użytkowników. Zaprojektowane jako produkt luksusowy ...
-
Jak deweloperzy dbają o dane osobowe klientów?
... walka o klienta. A klienci, na co wskazują nasze codzienne doświadczenia, są coraz bardziej świadomi swojego prawa do prywatności i mają w związku z tym coraz większe oczekiwania wobec firm, oferujących im swe produkty czy usługi. Warto więc rozważyć, czy przypadkiem brak poszanowania danych osobowych potencjalnego klienta w internecie ...
-
Sklep internetowy: dobra strona www to podstawa
... prostej parametryzacji kryteriów zobaczy tylko te kilka, które spełniają wszystkie jego oczekiwania. Dzięki temu nie musi krążyć po stronie w poszukiwaniu interesującego produktu ... może być chaotyczny i przeładowany informacjami. Należy też poinformować klienta o całkowitym koszcie zamówienia, podać informacje o warunkach dostawy i formie płatności, ...
-
5 najczęstszych błędów przy likwidacji szkód
... czas oczekiwania na odszkodowanie, albo wypłata w ogóle nie jest możliwa. Po zgłoszeniu szkody osoba prowadząca sprawę poinformuje nas, co jest jej potrzebne do ustalenia odpowiedzialności ubezpieczyciela za zdarzenie i określenia rozmiaru powstałych strat. Wydłużony czas rozpatrywania sprawy wynika najczęściej z braku informacji od klienta ...
-
Personalizacja: 4 trendy, które zmienią e-commerce
... cele biznesowe? Ścieżka zakupowa jest długa i wyboista – przeprowadzenie przez nią klienta do momentu aż sfinalizuje zakup, kosztuje firmy sporo czasu i nakładów ... lub myszki. Jacy są współcześni, polscy konsumenci? Mają wysokie oczekiwania, szybko „zaprzyjaźniają się” z nowinkami technologicznymi, uwielbiają porównywać oferty i wyszukiwać ...
-
Marketing automation: dotrzymaj kroku kupującym
... presję aby lepiej i szybciej zaspokajać potrzeby klienta. Tymczasem, wyścig z czasem polega nie tylko na prześcignięciu konkurencji, ale często też na pokonaniu własnych, wewnętrznych problemów przedsiębiorstw. Przykładem mogą być systemy stworzone wewnętrznie, które spełniały oczekiwania tylko do pewnego momentu, jednak później nierozwijane ...
-
SSC/BPO w Warszawie - trendy w zarobkach
... księgowych (AP, AR, GL), HR, kadr i płac, a także specjalistów od obsługi klienta - mówi Karolina Borucka, Team Leader SSC/ BPO w PEOPLE. ROZBIEŻNOŚCI W OCZEKIWANIACH PŁACOWYCH KANDYDATÓW I OFERTĄ RYNKU Według raportu oczekiwania płacowe kandydatów (kwoty brutto) warszawskich centrów usług biznesowych, na stanowiskach młodszych specjalistów są ...
-
88 proc. firm chce innych instrumentów niż depozyt
... dla funduszy obligacji skarbowych i korporacyjnych. – Krótkie okresy inwestycyjne spełniają oczekiwania firm, które na ogół dążą do jak największej elastyczności w zarządzaniu płynnością ... depozytowego. Rentowność inwestycji uzależniona jest od realizacji założonego przez klienta scenariusza zachowania się danego aktywa na rynkach finansowych (rynku ...
-
Znajomość języków obcych w pracy. Gdzie się przydaje?
... pochodzące z sektora publicznego - tam aż 66% ofert pracy nie zawiera oczekiwania związanego ze znajomością języków obcych. Czy istnieją kategorie, w których język ... języka obcego na poziomie minimum średniozaawansowanym odnotowuje się w kategorii obsługa klienta – kasjerzy oraz praca fizyczna - pracownicy magazynowi oraz pracownicy budowlani. We ...
-
Nowe mieszkania: gdzie po promocje u deweloperów?
... wykończono XIX-wieczną cegłą. Zniżki sięgają nawet 11 tys. zł. To odpowiedź na oczekiwania klientów. W Nowej Papierni pozostało jeszcze 30% mieszkań o zróżnicowanym metrażu. Dostępne ... założoną na początku politykę obecności na rynku i widoczności dla naszego klienta docelowego. Agnieszka Jałoszyńska, Dyrektor ds. sprzedaży i marketingu w firmie Sky ...
-
Nowe technologie zmieniają zachowania konsumentów. 4 kluczowe trendy
... tam, gdzie sprzedający zapewnia unikatowe doświadczenia zakupowe, związane z personalizowanym podejściem do klienta. Obecnie już 9% zakupów jest dokonywana za pomocą nowych kanałów sprzedaży i ... kupować właśnie od takich firm. Co ciekawe, to właśnie oczekiwania młodszych pokoleń w tym względzie wywierają na firmy większą presję. Informacje o ...
-
Komunikacja z klientem: deweloperzy stawiają na wideokonferencje
... formie wideorozmowy. Dynamiczny rozwój sytuacji może jeszcze silniej wpływać na zachowania i oczekiwania klientów oraz przyczynić się do dalszej digitalizacji procesu sprzedaży. Eryk ... Handlowcy dysponują filmami z przykładowych lokali w standardzie deweloperskim. Na życzenie klienta, zaopatrzeni w kamerę, pokazują wnętrze budynku i plac budowy „na ...
-
Co wyróżnia najlepsze programy lojalnościowe?
... – firma uzyskuje od klienta cenne dane związane z zakupami, a w ... klienta, mogą na jej podstawie podzielić klientów na segmenty (np. pod kątem zainteresowań) i do każdego z nich skierować inną promocję (informacje o niej można przesłać mailem, esemesem lub przez aplikację). - Możemy mieć pewność, że różni klienci będą mieli inne oczekiwania ...
-
Praca zdalna i e-commerce, czyli o pokłosiach pandemii w biznesie
... większości wskazują, że chcieliby część pracy na stałe wykonywać w tej formie. Takie oczekiwania zgodne są także z planami polskich przedsiębiorców, którzy odpowiedzieli na ... możliwości osiągania oszczędności i większej efektywności, np. możliwość wzmacniania doświadczenia klienta za pomocą narzędzi zdalnych czy mniejsze koszty podróży służbowych i ...
-
Polacy przekażą dane z rachunku bankowego, ale nie za darmo
... w wieku między 18 a 24 rokiem życia. Rozwiązania spełniające oczekiwania konsumentów korzystających z usług finansowych już dziś są możliwe dzięki wdrożeniu dyrektywy PSD2. Oprócz wprowadzenia procedury silnego uwierzytelnienia, czyli podwójnej weryfikacji tożsamości klienta podczas m.in. logowania do konta i inicjowania przelewów. Dyrektywa ...
-
7 popularnych błędów w programach lojalnościowych
... poskąpić na przynętę. Używając dalej tej wędkarskiej przenośni – dziś już nie „złowimy” klienta 5-procentowym rabatem. 1. Brak nagród rzeczowych Klienci lubią dostawać nagrody, ale najlepiej ... najlepiej jeśli można to zrobić od razu. Jeśli trzeba zaczekać – czas oczekiwania nie powinien być dłuższy niż tydzień. Jeśli natomiast istnieje opcja odbioru ...
-
Podnoszenie kwalifikacji: przykry obowiązek czy przyjemność?
... kreatywne rozwiązywanie problemów. Za mniej interesującą kompetencję uznali obsługę klienta oraz rozwiązywanie konfliktów. Według pracowników HR zarządzanie stresem nie ... , jest w stanie skutecznie i z satysfakcją podnosić swoje kompetencje. Wsłuchiwanie się jednak w oczekiwania zatrudnionych w tym obszarze jest obecnie niezwykle istotne, nie tylko ...
-
Polscy eksporterzy w czołówce internacjonalizacji produkcji oraz digitalizacji
... ). Przedstawiamy wnioski z badania dotyczące polskich firm. Strategie sukcesu polskich eksporterów: blisko klienta i nowoczesna obsługa. Już nie tylko konkurowanie ceną jest pomysłem ... skali globalnej firm oczekuje wzrostu swoich obrotów eksportowych, ale np. w ubiegłym roku takie oczekiwania wyrażało więcej, bo 80% badanych firm. Stąd firmy ogółem ...
-
Nie ma obaw o brak pracy w finansach i nieruchomościach?
... trendów rozwojowych tego obszaru należą bowiem skupienie na nowej roli klienta i konsumenta, konieczność digitalizacji oraz dywersyfikacji usług, rozwój strategii ESG, walka ... lub kwestie związane ze środowiskiem. Ma to także przełożenie na oczekiwania kandydatów wobec organizacji. Istotnym kierunkiem rozwoju są także zagadnienia związane z ...
-
Luksusowe marki: czy klasyka i prestiż potrzebują nowych technologii?
... . Te rozwiązania pomagają ograniczać frustracje klientów, płynące na przykład z czasu oczekiwania na produkt lub konsultację. Jak pokazuje badanie, najbardziej ... Wal. - Wykorzystanie technologii nie zawsze powinno rzucać się w oczy i nie każdego klienta zachęci do zakupów. Rozwiązania technologiczne znajdują zastosowanie w obszarach niewidocznych ...
-
Jak przeprowadzić samodzielny audyt marki?
... są punkty styku klienta z marką. Jak to zrobić? Sporządź listę wszystkich miejsc i momentów, w których klienci mają kontakt z Twoją marką. To może obejmować interakcje online, punkty sprzedaży, obsługę klienta, strony internetowe, media społecznościowe, opakowania produktów itp. Przeanalizuj, jakie są główne oczekiwania klientów na każdym ...
Tematy: marka, marki, opinie, opinie klientów, audyt marki, audyt opinii, wizerunek marki, wizerunek firmy, rebranding -
Poszukiwanie idealnego pracownika
... . Na zlecenie klienta dokonują poszukiwań kandydatów a następnie selekcji zgłaszanych aplikacji. Zatrudnieni w nich konsultanci dokonują specjalistycznej oceny kwalifikacji kandydatów, wybierają najlepszych i dopiero tych przedstawiają zleceniodawcy. Oznacza to, że klientowi zostają przedstawione osoby, które spełniają jego oczekiwania (profil ...
-
Operatorzy komórkowi pod oblężeniem
... popularne były zapytania wysyłane pocztą elektroniczną i zadawane online, z tych metod skorzystało 4 proc. klientów. Czas oczekiwania i "problem skuteczności rozwiązania" zostały także zmierzone, żeby określić ogólny poziom zadowolenia klienta. Jeśli chodzi o te obszary, to za najlepsze zostały uznane Verizon Wireless i T-Mobile USA, a następnie ...
-
Rynek hipoteczny na rozdrożu
... i dla rolnictwa). W rezultacie na rynku obecnie działają dwie siły – oczekiwania co do stóp procentowych i oczekiwania co do kursu walutowego. Ten drugi czynnik ... przechodzić z płaszczyzny cenowej (marża i oprocentowanie) na produkty bankowe mające silniej przywiązać klienta: bezpłatne prowadzenie konta przez jakiś czas, karta kredytowa bez opłaty, ...
-
Kredyt hipoteczny krok po kroku
... oczekiwania zależy od obciążenia procesu w danym banku – może to być od kilku dni do nawet ponad miesiąca. Proces akceptacji wniosku kredytowego składa się zazwyczaj z weryfikacji potencjalnego klienta ... wydanej decyzji kredytowej często oznacza dodatkowe wydłużenie oczekiwania. Decyzja kredytowa Decyzja kredytowa jest przedstawieniem oferty banku, ...
-
Tydzień 13/2007 (26.03-01.04.2007)
... uczestniczących stron na pozycję krańcowo niekorzystną (np. utrata płynności finansowej, strata liczącego się klienta). Taki ktoś w sytuacji bez wyjścia (bo jest poważnie zagrożony) może ... prawdopodobny ich wynik. Często jednak przeceniamy swoje możliwości i mamy zbyt wysokie oczekiwania. To można uważać za naturalne, bo większość z nas posiada tę ...
-
Wdrożenie nowego pracownika - procedura
... wskaźniki otrzymał w następujących obszarach: Znajomość specyfiki telefonicznej obsługi Klienta, Organizowanie, Delegowanie, Znajomość MS Office, Komunikatywność. Następnie wybieramy ... tych trzech elementów. Podczas wdrożenia warto wziąć pod uwagę nie tylko oczekiwania organizacji co do wdrożenia pracownika ale też jego predyspozycje i potrzeby. ...
-
Generacja Y a oferty polskich banków
... ta wskazuje na bardzo duży potencjał segmentu młodych klientów. Według raportu oczekiwania młodych ludzi w stosunku do banków różnią się od potrzeb pozostałych ... poprzez Internet i telefon komórkowy. W perspektywie czasu wyścig o młodego klienta wygrają banki, które dostrzegą potencjał „Generacji Y” i całościowo opracują swoją ofertę dla ...
-
Reklama internetowa odporna na kryzys
... niż te tradycyjne. Internet pozwala na lepsze i bardziej bezpośrednie dotarcie do klienta niż inne media. Ogranicza to marnowanie czasu i pozwala zaoszczędzić pieniądze. ... szansę uzyskania szerokiego wglądu w zachowania i oczekiwania klientów. Internet w przeciwieństwie do innych mediów pozwala przedsiębiorcom poznać oczekiwania klientów od początku ...
-
Interesariusze projektu ważni dla inwestycji
... dostępnej informacji, dobrego projektu produktu i usługi, sprawnego procesu zakupu/obsługi klienta, personifikacji relacji z klientem, wizerunku firmy, Interesariusze kontraktowi — ... przemiany strukturalne, współfinansowania działań na rzecz rozwoju lokalnego, Oczekiwania i rola pośrednich interesariuszy są coraz częściej dostrzegane przez ...
-
HR Business Partner wsparciem w kryzysie
... egzekwowanie planów biznesowych, dostarcza konkretnych korzyści. Menedżerowie mają coraz wyższe oczekiwania w stosunku do działu HR i współpracy z nim. Odpowiedzią na ... bardziej zorientowana biznesowo. W praktyce oznacza to większą orientację na klienta, efektywność kosztową, innowacyjność oraz standaryzację procesów, która odpowiadała na zmieniające ...
-
Nowe oferty pracy IV 2010
... Z dużą dozą prawdopodobieństwa można stwierdzić, że przedsiębiorstwa wychodzą już z „czasu oczekiwania” na kierunek rozwoju sytuacji gospodarczej i są coraz mocniej przekonane o końcu ... . Stosunkowo szybko posadę mogli znaleźć również chcący podjąć się pracy w działach obsługi klienta czy call Center – oczekiwało na nich ponad 4 tys. 300 ofert. Po ...
-
Rozmowa o podwyżce: jak negocjować?
... Osiągnęliśmy realne wyniki, które przełożyły się na sukces firmy? (np. zdobyliśmy nowego klienta lub zaproponowaliśmy nowe i skuteczne rozwiązanie dla firmowych problemów) Uzyskaliśmy awans? ... słuchać naszego rozmówcy i proponować mu rozwiązania, które uwzględnią również jego oczekiwania (ale nie będą zbyt dużym ustępstwem z naszej strony). Nie bądźmy ...