-
Niech Dzień Ochrony Danych Osobowych trwa cały rok!
... Z raportu We Are Social wynika, że rzesza aktywnych użytkowników social mediów liczy sobie w Polsce aż 14 mln osób. Lwia część tej grupy dużym rozmachem ... dbać o jego bezpieczeństwo. Możemy to zrobić, instalując wtyczkę usuwającą reklamy. To właśnie poprzez reklamy włamywacze często próbują dostać się do naszego komputera, w celu kradzieży ...
-
5 obszarów, w których Big Data rewolucjonizuje marketing
... , dziś jednego z najbogatszych ludzi świata, instalowało się z dyskietek, a o połączeniu z Internetem w Polsce marzyli tylko nieliczni entuzjaści nowych technologii. Na szeroką skalę ... wyodrębnić odpowiednio sprofilowaną grupę, a następnie dotrzeć do niej z dopasowanym przekazem. Reklamy publikowane „na chybił trafił” stały się zmorą użytkowników ...
-
Wydatki na reklamę w kanale mobile są za niskie?
... – komputerze lub tablecie. Jeżeli spojrzymy na ranking aplikacji mobilnych w Polsce w grudniu 2017 r., wśród 10. najpopularniejszych aplikacji według zasięgu zauważymy aż trzy ... telefonu, w tym m.in. GPS. Jakościowe kampanie W przypadku reklamy mobilnej dbałość o odpowiednie targetowanie reklamy jest wyjątkowo ważna. Dzięki danym można nie ...
-
Dane paliwem cyfrowej gospodarki
... są paliwem dla tych obszarów cyfrowego marketingu. Potwierdza to rosnący rynek reklamy programmatic, który globalnie osiągnie w tym roku wartość 75 mld dolarów, ... mln, co oznacza wzrost o niemal 77 proc. – Rosnący rynek danych w Polsce jest skorelowany z rozwojem rynku reklamy online realizowanej w modelu programmatic. Rośnie też świadomość ...
-
Zakup mieszkania bez wychodzenia z domu? Jak deweloperzy komunikują się z klientami
... - Letka z zielonogórskiego biura sprzedaży EBF Development Obecna sytuacja w Polsce wyznaczyła nowe kierunki działania, również w branży nieruchomościowej. Obecnie wszyscy nasi ... niezrównane możliwości do promocji oraz reklamowania swoich produktów. Nie ma lepszej reklamy niż profesjonalna strona internetowa lub dobrze prowadzony profil w social ...
-
Wyprzedaże, czyli okazja czyni hakera. Jak się chronić?
... tylko po stronie konsumenta. Darmowe karty podarunkowe – Wyskakujące w czasie wyprzedaży reklamy lub wiadomości e-mail z ofertami bezpłatnych kart podarunkowych mogą być ... przez cyberprzestępców sposób – wyjaśnia Jolanta Malak, dyrektor Fortinet w Polsce. – Wykorzystywaną przy tych oszustwach podatnością jest przede wszystkim ludzka natura, ...
-
Wniosek o kredyt na wakacje 2021. Co musisz wiedzieć?
... na zorganizowanie wyjazdu, by nie wpaść w poważne kłopoty finansowe. Pandemia w Polsce odpuściła, dlatego rodacy odważnie planują wyjazdy wakacyjne. Coraz głośniej mówi ... co roku dla swoich klientów przygotowują specjalną ofertę na wakacje. Reklamy kuszą atrakcyjnym oprocentowaniem kredytów i pożyczek oraz informują o minimum formalności, jakich ...
-
Jakie jest znaczenie SEO w marketingu firmy?
... wiedzy, produktów lub usług, to w większości wypadków kierujemy się do wyszukiwarki. W Polsce (tak jak i w większości krajów na świecie) często mówimy, że googlujemy ... . Klucz do widoczności w Google – SEO Rozwiązania w takiej sytuacji są dwa – reklamy płatne lub „przypodobanie się” algorytmom ustalającym pozycje stron w wynikach wyszukiwania. ...
-
Omnibus, czyli koniec z fake reviews
... z tzw. fake reviews, czyli fałszywymi opiniami. Polecenia to najlepsza forma reklamy oferowanych do sprzedaży towarów lub usług. Aktualnie biznes przeniósł się w znacznym ... sieci internet opinii i chronić nabywców przed tzw. fake reviews. W Polsce Dyrektywa wymaga implementacji poprzez przyjęcie określonych rozwiązań w krajowych ustawach. Kwestia ...
-
Jak blokowanie reklam wpływa na komunikację marketingową?
... wpływa na komunikację marketingową? Co jest dominującym powodem instalacji blokera reklam? Skala zjawiska blokowania reklam w Polsce Osiem lat temu udział użytkowników sieci stosujących oprogramowanie blokujące reklamy wzrastał o kilka punktów procentowych rocznie. Ostatnie badanie IAB Polska pokazuje, że odsetek dorosłych internautów stosujących ...
-
Produkty prozdrowotne coraz popularniejsze
... tym również powoli rosnący udział marek własnych w sprzedaży towarów FMCG w Polsce. W Polsce produkty te odpowiadają za zaledwie około 9,1 procenta udziałów w rynku dóbr ... ceny. Dodatkowo, w przypadku prozdrowotnych produktów sieciowych, firmy oszczędzają także na kosztach reklamy i marketingu. Dużym optymistą jest prezes sieci Carrefour. Health and ...
-
Europejczycy a mobilny Internet
... reklamy Orange. Wpływ mediów mobilnych na inne media Badanie wykazało również rosnący wpływ mediów mobilnych na korzystanie z mediów tradycyjnych. Obecnie wpływają one negatywnie na media drukowane. 19% użytkowników mediów mobilnych w Polsce ...
-
Gospodarka polska w 2005 roku
... Podatnicy występowali także o wydanie interpretacji dotyczących opodatkowania członków rad nadzorczych, wieczystego użytkowania, sprzedaży przedsiębiorstwa i reklamy. Zagranica inwestuje W 2005 roku wartość inwestycji zagranicznych w Polsce przekroczyła 10 mld USD. Największą zagraniczną inwestycją roku 2005 okazała się inwestycja typu "green-field ...
-
Rynek odzieży i obuwia: będzie lepiej
... zarówno w Polsce jak i zagranicą. Obecny rok to czas weryfikacji strategii i szansa na umocnienie pozycji dla najlepiej zarządzanych firm”, dodaje Patrycja Nalepa. W pytaniu o działania podejmowane przez detalistów odzieżowych i obuwniczych w celu ograniczenia skutków kryzysu najwięcej firm odpowiedziało, iż tnie koszty marketingu i reklamy. 56 ...
-
Usługi marketingowe: podatek u źródła
... konsumentów, ustalenie wielkości produkcji oraz metod dystrybucji, sprzedaży i reklamy towarów lub usług. Z powyższego wynika, iż usługi marketingowe, jako świadczenia o ... przychodów. Skutek ten nastąpił zatem w Polsce i przychód uzyskany przez podmiot świadczący usługi winien być opodatkowany w Polsce. Tak też wypowiedział się WSA w Krakowie w z 19 ...
-
Polska Afryka Jana Kulczyka
... – kupił Ciech, jedną z największych spółek chemicznych w Polsce. Całą transakcję pilotował z sukcesem ówczesny ... reklamy. Dzięki temu wkradł się w łaski polskiego rządu, co z kolei umożliwiło mu powrót do gry na niwie prywatyzacyjnej i przejęcie Ciechu. Ale grubą przesadą byłoby twierdzenie, że to jedyna aktywność inwestycyjna Kulczyka w Polsce ...
-
Perła w kokonie
... Stanisława Witaczek, prekursorka współczesnej reklamy. Do 1939 r. Witaczkowie opublikowali siedem wydań publikacji popularno-naukowej „O hodowli jedwabników”. Nowoczesne podejście do biznesu W latach 30. XX wieku CDSJ z Milanówka posiadała już własną sieć eleganckich sklepów „Milanówek” – 10 placówek w Polsce. W 1931 r. Witaczkowie otworzyli ...
-
Monitor Rynku Pracy III kw. 2016 r.
... oferując podwyżki, ale także stabilne kontrakty i dodatkowe świadczenia. Pojawiły się reklamy mające przyciągnąć kandydatów do pracy. W efekcie rekordowo wysokie jest ... populacji jest przeprowadzany przez międzynarodowy instytut Survey Sampling International. Próba w Polsce wynosi ok. 800, a w pozostałych krajach ok. 400 respondentów (w całym ...
-
Pójdziemy z Polski na cały świat. Wywiad z Jakubem Zabłockim z X-Trade Brokers DM SA
... reklamy OTC… Nie bardzo się z tym zgadzam, chociaż rozumiem, z czego takie koncepcje się biorą. Problem dotyczy przede wszystkim podmiotów oferujących usługi w Polsce ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 19/2019
... handlu. Polski rynek reklamowy dynamicznie rozwija się. W tym roku na różne formy reklamy polskie firmy wydają około 10 mld zł, przy czym z tej sumy ... systemy i rozwiązania technologiczne. Do spopularyzowania systemów inteligentnego domu przyczyni się jeszcze wdrożenie w Polsce sieci 5G, które zbliża się dużymi krokami (zgodnie z wymogami UE do ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 22/2019
... prąd w Polsce, pochodzący głownie z elektrowni węglowych, podrożał. Dyskusje na ten temat, z także decyzje mają w Polsce charakter ... Polsce w latach 50. XX wieku aż 80 proc. z nich! Tych, którzy nie palili postrzegano jako chorych i nienormalnych. W kolejnych latach na popularność tytoniu wpłynęła również kultura masowa – kino i pierwsze reklamy ...
-
Producenci wódki i wina zmniejszają zadłużenie
... dużej energochłonności i licznych regulacji wprowadzanych przez rząd, w tym zakazu reklamy czy kolejnych podwyżek akcyzy – dodaje. Branża alkoholowa może jednak liczyć ... oraz 0,08 litra mniej w porównaniu z 2019 r., wynika z danych GUS przytoczonych w 2. edycji raportu „Alkohol w Polsce”[2]. Choć spożycie nieznacznie spadło, to zdaniem ekspertów OECD ...
-
E-klient - zachowania nabywców
... klientów oraz bardzo wysokie w Polsce koszty połączeń internetowych. Perspektywy rozwoju e-handlu w Polsce Obecnie w Polsce działa 660 sklepów internetowych. ... reklamowy w Internecie prawdopodobnie już niedługo będzie przypominał rodzaj interaktywnej reklamy telewizyjnej serwowanej jedynie osobom z danego segmentu docelowego. Marketing w ...
-
Gorsza sytuacja na rynku nieruchomości
... materiałów budowlanych, funduszy inwestycyjnych, ale również mediów żyjących z reklamy, większej sprzedaży i oglądalności. Problem jak widać dotyczy wszystkich, ... jednak strony trzeba pamiętać, że powojenny rynek nieruchomości liczy sobie w Polsce zaledwie kilka lat. Efekty wcześniejszej polityki mieszkaniowej widać w charakterystycznych dla ...
-
Serwisy internetowe: zasady bezpieczeństwa
... to popularne serwisy, cieszące się powszechnym zaufaniem użytkowników sieci. Niestety reklamy e-usług na nich umieszczane, nie muszą nas prowadzić do wiarygodnych ... właściciel na pewno jest podmiotem, który zarejestrował swoje przedsiębiorstwo w Polsce lub ma siedzibę w Polsce. W razie wystąpienia sytuacji problemowych z serwisem, który ma siedzibę ...
-
Sklepy internetowe: większe obowiązki sprzedawcy
... konsumenta za wadę polegającą na niezgodności towaru z zapewnieniami składanymi w ramach reklamy czy promocji. „Zakres odpowiedzialności nałożonej na sprzedawcę wykracza ... zagranicznych dostawców, więc przepis ten będzie miał znaczenie jedynie w Polsce. Sprawa będzie jeszcze trudniejsza, jeżeli nabyte towary pochodzą spoza Unii Europejskiej” ...
-
Zalando: Strategię dostosowujemy do lokalnych rynków
... i obsługę klientów, przy nieograniczonych godzinach otwarcia. W początkowych latach, reklamy Zalando umożliwiły szybki rozwój znajomości oferty sklepu, skutkując dużą rozpoznawalnością ... określone metody płatności. Pierwszymi krokami przy otwieraniu Zalando w Polsce była rekrutacja specjalistów posiadających wiedzę ta temat polskiego rynku. ...
-
Handel detaliczny zabetonowany
... . sieci franczyzowych zrobiło zamach na polski handel. W mediach pojawiły się reklamy w formie nekrologu obwieszczającego śmierć polskiej franczyzy. Tryb orzekający użyty ... roku już tylko 8 proc. Kulawa legislacja W ujęciu ogólnym rynek handlu detalicznego w Polsce zdominowany jest przez wielkie podmioty, których centrale znajdują się poza granicami ...
-
Smartfony rzadzą światem. Także te używane
... patrząc na preferowane usługi komunikacyjne wśród użytkowników smartfonów w Polsce, tradycyjne rozmowy telefoniczne są nadal bardzo popularne. Aż 78 ... najbliższych latach decydować o kierunku, w którym podąża sektor mediów, marketingu czy reklamy powinni szczególnie uważnie obserwować najmłodszych reprezentantów społeczeństwa. Bo chociaż jesteśmy ...
-
6 sposobów na to, aby ktoś zaczął czytać twojego bloga
... się na firmowym blogu. 3. Nie pisz tylko dla siebie „Prowadzenie biznesu bez reklamy jest jak puszczanie oka do dziewczyny po ciemku. Nikt, poza nami nie ... mediach społecznościowych, z których dziś korzysta 60 proc. użytkowników internetu (badanie „Stan czytelnictwa w Polsce w 2015 roku”). By wypromować blog, sięgaj po narzędzia do monitoringu marki ...
-
Internet 3.0 zacznie się od Polski?
... zdjęć, filmów, animacji, itp.), które dostarczają użytkownicy. Oczywiście, na Facebooku pojawiają się reklamy czy treści generowane przez wydawców prasowych, ale oni przyszli ... na rynku finansowym – czytamy w komunikacie NBP i KNF. Te testy i pilotaż trwają. W Polsce Billon.pl współpracuje z Plus Bankiem i od 1,5 roku firmy testują nową technologię. ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 25/2018
... stron internetowych, graficy komputerowi, tłumacze, dziennikarze, księgowi, copywriterzy, czy pracownicy reklamy. Warto rozglądać się w swoim otoczeniu, czy ten ... niezbędny, bo te firmy stanowią 90 proc. prowadzących działalność gospodarczą w Polsce. W oświadczeniu premiera instytucja rzecznika jest jednym z filarów Konstytucji Biznesu i gwarantem ...
-
Rekrutacja pracowników: gdzie pracodawcy szukają rąk do pracy?
... którego znaczenie w rekrutacjach będzie rosło. Statystyki mówią same za siebie. W Polsce Facebook notuje już ponad 16,3 mln profili, a LinkedIn zyskuje coraz większą ... odbiorców narzędzia, które podnoszą efektywność rekrutacji. Są to chociażby reklamy dynamiczne, których przygotowanie wymaga odpowiednich umiejętności. Wewnętrzne działy HR zazwyczaj ...
-
Zagraniczny VAT od sprzedaży jest przychodem podatkowym?
... zużycia przez podatnika towarów lub świadczenia usług na potrzeby reprezentacji i reklamy, obliczony zgodnie z odrębnymi przepisami, od nieodpłatnie przekazanych towarów, ... działalności gospodarczej podlegającej opodatkowaniu podatkiem dochodowym w Polsce. Zatem, przychodem Wnioskodawcy będzie wynikająca z wystawionych faktur kwota brutto, ...
-
Zagraniczny podatek od wartości dodanej w podatku dochodowym
... 614.2021.1.BG. Jakie wątpliwości wyjaśnił organ podatkowy? Spółka podlega w Polsce nieograniczonemu obowiązkowi podatkowemu i tutaj prowadzi swoją działalność gospodarczą. ... lub zużycia przez podatnika towarów lub świadczenia usług na potrzeby reprezentacji i reklamy, obliczony zgodnie z odrębnymi przepisami, - od nieodpłatnie przekazanych towarów ...