-
Kim jest polski respondent badania CAWI?
... przygotować się do nadchodzących zmian? PIERWSZE NA RYNKU BADANIE RESPONDENTÓW W POLSCE Celem badania „Kim jest polski respondent?” było zrozumienie perspektywy respondenta ... w sklepach produkty, które oceniali w ankietach, 51% panelistów lubi widzieć w mediach oceniane reklamy, 45% panelistów uważa, że udział w badaniach zmienia świat na lepsze, 26 ...
-
ARBOmedia zwiększa zasięg
... reklamy online sukcesywnie się umacnia. W "zasięgowej czołówce" od dłuższego czasu utrzymują się trzy z nich. Od początku badania MEGAPANEL PBI/Gemius, czyli od października 2004 roku, ilość unikalnych użytkowników sieci ARBOmedia wzrosła ponad dwukrotnie. W tym samym czasie ilość wszystkich internautów w Polsce ... korzystania z Internetu w Polsce. ...
-
Media społecznościowe - nowy kanał komunikacji marketingowej
... przewidują, że podobne zjawisko w niedługim czasie będziemy obserwować w innych krajach, także w Polsce. Wobec takiej popularności, żadna firma i marka nie może przejść ... klienta informacji: zapowiedzi nowych produktów oraz filmów pokazujących kulisy powstawania reklamy czy produkcji nowego modelu. Materiały multimedialne to już rzecz obowiązkowa ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 18/2016
... , sporo wykształconej kadry, szczególnie w zakresie IT. Jednak jego zdaniem w Polsce "brakuje jednego czołowego uniwersytetu, który znajdowałby się wysoko w międzynarodowych rankingach ... Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska)wynika, że wartość rynku reklamy online w Polsce wzrosła o 20% r/r do ok. 3,2 mld zł. Narodowe Centrum Badań ...
-
Wchodzisz w Czarny Piątek? Oferuj konkrety i nie drażnij lwa!
... związanych z zakupem sprzętu – tłumaczy Krystian Fydrych z Atmana, lidera rynku data center w Polsce. Rafał Kuśmider z dhosting.pl podpowiada, że w przypadku mniejszych sklepów dobrym ... Big Data marketing to jeden z najdynamiczniej rozwijających się trendów na rynku reklamy online. Według raportu firmy Gartner aż 73 proc. organizacji na świecie w ...
-
Nowe technologie w rekrutacji: konieczność nie opcja
... technologicznych, najczęściej wykorzystywane przez kandydatów do poszukiwania ofert pracy są reklamy w mediach społecznościowych – średnia globalna wynosi 31%, a najwyższy wynik ... gdy średnia globalna wynosi 11%. Kandydaci cenią relacje Mimo że kandydaci zarówno w Polsce, jak i na świecie chętnie korzystają z nowych technologii, to wciąż przykładają ...
-
Dotrzeć do świata spoza bańki informacyjnej
... , że odbiorca jest aktywnym graczem komputerowym, będzie on otrzymywał odpowiednio dopasowane reklamy. Skorzysta na tym zarówno reklamodawca, który dotrze do swojego klienta, jak i ... coś nowego. A tak w dużej mierze się w Polsce dzieje, co pokazały nasze kolejne badania „Marketing i PR w Polsce w 2017 roku”. Podsumowanie Aby skutecznie dotrzeć ...
-
Aplikacje turystyczne rosną w siłę
... wszystkie wiodące firmy internetowe, udział branży turystycznej (podróże i turystyka, HoReCa) w torcie reklamy cyfrowej utrzymuje się na poziomie 4%, co przy łącznych wydatkach ... ankiety przeprowadzonej przez Opinium Research dla KAYAK w pięciu krajach (w tym w Polsce) pozwalają sformułować kolejny wniosek – Polacy chętnie korzystają ze smartfonów ...
-
Freelancerzy rozchwytywani? Są najnowsze doniesienia z rynku
... zaangażowanie istniejących fanów marki oraz pozyskiwanie nowych w inny sposób. Nowe rodzaje reklamy, nowe pomysły, nowe formy budowania relacji. Zmienia się również sytuacja w ... ze sztuczną inteligencją i uczeniem maszynowym przeżywają w tej tej chwili w Polsce prawdziwe oblężenie. Wiele topowych uczelni chwali się kilkunastoma kandydatami na jedno ...
-
Czy to koniec zbiórek crowdfundingowych na Facebooku i Instagramie?
... online na platformach Meta, w tym m.in. Facebook Donate ads – reklamy, przyciski darowizn w postach i na stronach fundraiserów utworzonych za pośrednictwem Instagrama i ... jako patron organizacji. Z tego rozwiązania korzystają już z powodzeniem setki organizacji w Polsce takich jak Polska Akcja Humanitarna, Fundacja WOŚP, Fundacja Serce dla Maluszka ...
-
UOKiK: podsumowanie działań w 2024 roku
... ? Ubiegły rok to czas wielu działań na rzecz ochrony konsumentów i konkurencji w Polsce. Już sama liczba ponad 750 decyzji świadczy, jak intensywny był to ... m.in. przedstawienia ogólnych informacji kredytowych. Wprowadzi także wymogi w zakresie reklamy i marketingu kredytów konsumenckich, w tym katalog informacji, które muszą się znaleźć w reklamie ...
-
Najpopularniejsze wirusy II 2005
... trojanom Zpachast.D, Downloader.LP, Downloader.ALQ, Qhost.gen oraz WmvDownloader.A. W Polsce sytuacja przedstawia się nieco inaczej. Wyraźnie na prowadzenie wysunął się Shinwow ... doprowadzają do paraliżu przekierowując witryny internetowe na różne serwisy, wyświetlając reklamy, wiadomości itd. Najczęściej cel jest prosty – przejęcie poufnych danych ...
-
Rusza Wypoczynek.pl
... zostanie wzbogacony o nowe pozycje – m.in. o przewodnik po ciekawych miejscach w Polsce oraz o narzędzie pozwalające internautom na wprowadzenie własnych opinii ... Kaźmierczak z Działu Marketingu i Reklamy Wakacje.pl Nie bez znaczenia są wysokie kwoty, jakie Polacy i zagraniczni turyści wydają na wypoczynek w Polsce. Kwoty, jakie zostawili zagraniczni ...
-
Lojalność klientów - rodzaje
... zdrowia jest picie mleka. Kampania została przygotowana przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy (IAA) w Polsce. W spotach i reklamach tej kampanii w mediach ogólnopolskich (telewizja, prasa, radio, internet, outdoor) wzięły udział osoby znane w Polsce: Kayah, Bogusław Linda, Jagna Marczułajtis i Krzysztof Hołowczyc. Niewątpliwą korzyść odnieśli ...
-
Sektor MSP: ocena III kw. i prognoza IV kw. 2009
... z pierwszej części roku. Wysokie wskazania przedsiębiorców na obszar marketingu i reklamy wynikają z wydatków związanych m.in. z sektorem handlu hurtowego i detalicznego MŚP, ... informacji o stanie firm, które zatrudniają ok. 2/3 wszystkich pracowników w Polsce. Wśród przedsiębiorstw w Polsce 99 proc. to firmy mikro (zatrudniające do 9 osób) i małe (od ...
-
Praca bankowca krytykowana przez Polaków
... i tak są koszmarnie drogie i obłożone wieloma obwarowaniami, czy też, że reklamy banków stoją w drastycznej rozbieżności z tym, co naprawdę oferują. (...) - mówi prof. Krzemiński ... bo do tego klienci używają internetu - mówi Macierzyński. Jego zdaniem bankowość w Polsce zaczyna się dynamicznie zmieniać. Banki są zmuszone bardziej zabiegać i dbać o ...
-
Social media w różnych branżach
... 2000 osób odwiedza grupę dyskusyjną z Katowic, jednego z najbardziej uprzemysłowionych miast w Polsce. Na Facebooku sytuacja jest dość podobna, lecz trudniej jest ... z branży FMCG – rynekspozywczy.pl. Istnieje również prawie 840 grup dotyczących reklamy, marketingu oraz image’u w sieci społecznościowej Goldenline, a także ponad 370 grup dotyczących ...
-
Polskie biura podróży w tyle za słowackimi
... wystawione w oknach oferty "last minute" - to szczególnie ważne, ponieważ ta forma reklamy przyciąga w pierwszej kolejności. Szkoda, że tylko co czwarte biuro (25,7%) ... % poparcie zdobyli Słowacy. Trzecie miejsce przypadło Węgrom (76%), a dopiero czwarte Polsce (73,2%). Na ostatnich pozycjach znalazły się Bułgaria z wynikiem 64,8% oraz Rumunia - 56 ...
-
Własny biznes w branży nieruchomości
... z szacunkiem do przedstawicieli takich wolnych zawodów, jak lekarze czy prawnicy. W Polsce pośrednik jest nadal utożsamiany z kombinatorem, który za godzinę pracy pobiera ... przypadku braku doświadczenia i dobrej znajomości lokalnego rynku nieruchomości oraz skutecznych sposobów reklamy, koszty te mogą nie przekładać się od razu na wzrost ...
-
Social media a B2B
... To niejedyne badanie, które dowodzi ogromnego potencjału mediów społecznościowych w Polsce. W większości przypadków, w zależności od metodyki badania, w Europie, a nawet na ... administratorami forów, z wykorzystaniem dostępnych kanałów społecznościowych klienta oraz poprzez reklamy. W ramach działań przeprowadzony został również wideokurs przenoszenia ...
-
Branża turystyczna a Facebook
... inwestuje w Facebooka. - Warto zwrócić uwagę jednak także na to, że w Polsce, w ostatnich czasach branża miała wiele problemów. Rok 2010: wybuch wulkanu paraliżuje ruch ... World Travel Market uważa, że do 2016 r. media społecznościowe będą istotniejsze od reklamy PPC (pay-per-click). Tymczasem nasza branża turystyczna rozwija się na Facebooku dosyć ...
-
Zagrożenia w sieci 2012 wg CERT Polska
... kliknięć, na przykład na reklamy. Jak podkreślają specjaliści, prawie 2 mln botów w polskich sieciach to efekt działalności botnetu Viruta, złośliwego oprogramowania DNSChanger oraz dwóch odmian groźnego trojana bankowego Zeusa. Natomiast 137 zgłoszeń dotyczyło samych zlokalizowanych w Polsce serwerów zarządzających siecią botów. Lokalizacja ...
-
Wywóz śmieci i sprzątanie: przetargi XI 2012 - V 2013
... usług firm śmieciowych dysponujących specjalnymi worami czy kontenerami. Ulotki, plakaty, reklamy outdoorowe – mają przekonać mieszkańców do segregacji śmieci. Butelki PET Jedną ... maju 2013 roku odnotowano ich – 33, co daje 12% wszystkich w tym zakresie w Polsce. Kolejno pod tym względem uplasowały się województwa mazowieckie – 28, oraz podkarpackie ...
-
UOKiK zgadza się na kolejne koncentracje
... nad Cinema City Holding. Przedsiębiorcy prowadzą przede wszystkim działalność kinową oraz reklamy kinowej i dystrybucji filmów. Cineworld Group działa na terenie Wysp Brytyjskich oraz Irlandii, natomiast Cinema City Holding w Europie Środkowo-Wschodniej i Izraelu. W Polsce posiada 31 kin w 19 miastach. Zielone światło otrzymała również Hygienika ...
-
Dr.Web: zagrożenia internetowe w 2015 r.
... zostały odkryte przez laboratorium Doctor Web, był Zeus p2p, działający w Polsce od 2011 roku. Zagrożenia mobilne Niezależnie od wirusów bankowych, które z pewnością będą ... się spodziewać poważniejszych wirusów, np. irytujących aplikacji wyświetlających niechciane reklamy oraz Trojanów blokujących urządzenia mobilne, które mogą zostać odblokowane ...
-
Rynek lotniczy 2014
... jak można tego uniknąć? Odpowiedź na to pytanie jest z każdym rokiem ważniejsza. A w Polsce? Poniżej kilka punktów, które wydają się istotne dla syntetycznego ujęcia przemian ... krótkotrwały, gwałtowny wzrost popytu w wyniku dumpingowych cen i agresywnej reklamy. Szacuje się, że koszty 4-miesięcznej działalności OLT Express przewyższały wpływy ...
-
Ustawa o książce: co zmieni się dla czytelników i wydawców?
... gdy książka, choć zamawiana od podmiotu zagranicznego, jest w rzeczywistości magazynowana w Polsce i stąd wysyłana. Czego jeszcze zabrania ustawa? Art. 13 ustawy o książce ... sprzedaży książek po cenach innych niż dozwolone przepisami oraz stosujący reklamy z naruszeniem ustawy, popełnią czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu ustawy o zwalczaniu ...
-
Polki kariera w IT
... w sektorze teleinformatycznym. Hays Poland, Geek Girls Carrots, IAB Polska oraz Biuro Podróży Reklamy uhonorowały ten dzień publikacją raportu „Kobiety w IT” - opracowania pochylającego się nad profesjonalistek pracujących na rynku IT w Polsce. Badanie objęło swoim zasięgiem 1035 kobiet, które odpowiadały na pytania dotyczące doświadczenia ...
-
ZUS ostrzega przed optymalizacją składek
... z państw Unii Europejskiej na małą część etatu, dzięki czemu w Polsce składek od działalności – jak zapewniają reklamy – płacić już nie trzeba. Czy fikcyjne zatrudnienie za granicą to ... na swojej liście wiele firm uznanych za fikcyjne, ale i tak w Polsce działają pośrednicy oferujący umowy właśnie z nimi - ostrzega Katarzyna Drobiszewska Wyłudzanie ...
-
Jak hakerzy zarabiają na graczach?
... z czego najwięcej przypada w Polsce. Fałszywe gry dla smartfonów i tabletów Według badań „Polish Gamers 2015” gry mobilne są w Polsce drugą najpopularniejszą ... zapisywały nieświadomych użytkowników na płatne usługi premium i klikały w reklamy z treściami pornograficznymi. Phishing Jednym z najczęstszych ataków jest wyłudzanie danych ...
-
Przedświąteczne zachowania konsumentów, czyli jak kupujemy w grudniu?
... zachowanie klientów nie kłamią” – mówi Edyta Żenczykowska, dyrektor sprzedaży Salesforce w Polsce, Czechach, Słowacji i krajach bałtyckich. Klienci chcą personalizacji i ujednolicenia ... się przytłoczeni różnymi informacjami handlowymi przesyłanymi przed świętami. Od nachalnej reklamy lepsze są inne zachęty, jak choćby opcja bezpłatnej wysyłki ...
-
Jak daleko sięga ingerencja państwa w gospodarkę?
... rynek energetyczny widoczny jest we Francji (39 proc.), a nieco mniejszy w Niemczech i Polsce (36 proc.). Z kolei najmniejszy stopień ingerencji zaobserwowano w USA. W państwach ... i zadania dedykowanego regulatora sektorowego lub organu nadzoru, ograniczenia reklamy, ograniczenia dotyczące koncentracji pionowej lub poziomej, ograniczenia obecności ...
-
Outsourcing w sprzedaży coraz szerzej znany
... pytania przynosi raport poświęcony wizerunkowi usług outsourcingu sił sprzedaży w Polsce przygotowany przez Grupę NDG. Opracowanie przynosi szerokie spojrzenie na tę branżę, ... podobnie – źródłem informacji są w głównej mierze pracodawcy i współpracownicy, znajomi oraz internet. Reklamy zamieszczane w prasie, radio czy telewizji nie odgrywają tutaj ...
-
Kiedy przedsiębiorca popełnia czyn nieuczciwej konkurencji?
... "metoda" albo równoznacznym – art. 9 ust. 2 uznk; np. czynem nieuczciwej konkurencji będzie oznaczenie produkowanego w Polsce sera typu feta lub ser typu oscypek wyprodukowanego na Mazowszu – ... . Co istotne czynu nieuczciwej konkurencji zakresie nieuczciwej lub zakazanej reklamy, w rozumieniu art. 16 uznk, dopuszcza się również agencja reklamowa albo ...
-
Rynek pracy w pandemii. Gorzkie podsumowanie 2020 roku?
... biurowej, call center, energetyki, hotelarstwa, internet/ecommerce, programowania, obsługi klienta, prawa, reklamy, transportu, pracy fizycznej czy zdrowia/urody. Rekrutacje zdalne i praca zdalna ... pandemii koronawirusa przyniósł ogromne zmiany dla całego rynku pracy w Polsce, o czym świadczą dane Pracuj.pl. Ogromny wzrost znaczenia pracy i ...