-
10 kluczowych zmian w e-commerce, które przyniosła pandemia
... pandemią. W maju ubiegłego roku Shoper policzył, że wydatki sprzedawców na reklamy Facebook Ads, wzrosły w porównaniu ze styczniem aż o 142 proc.! Ewidentnie ... miesięcy od początku pandemii ruszyła fala inwestycji i debiutów giełdowych w sektorze e-handlu - zarówno w Polsce jak i za granicą. Największym echem odbiło się wrześniowe wejście Allegro ...
-
Laureaci Konkursu "Dobroczyńca Roku" 2021 nagrodzeni!
... z pandemią COVID-19. W kategorii ROZWÓJ LOKALNY kapituła nagrodziła Studio Reklamy VALDEX s.c. m.in. za wrażliwość na potrzeby mieszkańców gminy Kluczbork ... pacjentów z 18 oddziałów onkologii i hematologii w Polsce. O konkursie "Dobroczyńca Roku" to największy i najdłużej działający tego typu konkurs w Polsce. Niezmiennie, nieprzerwanie od 25 lat ...
Tematy: Dobroczyńca Roku, zaangażowanie społeczne -
Czym są niekonwencjonalne znaki towarowe?
... na terenie naszego kraju. Znaki unijne i międzynarodowe również podlegają ochronie w Polsce oraz w innych państwach członkowskich. Analiza zdolności rejestrowej znaku towarowego ... w sieci. Obserwowanie oznaczeń w działaniach SEO i Google Ads (GA usuwa reklamy, które zostały zgłoszone w ramach uzasadnionej skargi). Działanie za pośrednictwem platform ...
-
Co czeka rynek motoryzacyjny w 2022 roku?
... oraz wynajmu długoterminowego elektryków. Według danych PSPA z końca listopada 2021, w Polsce zrejestrowanych było 35,2 tys. samochodów osobowych z napędem elektrycznym. Ich liczba podwoiła ... auto. Nie zmienia to jednak faktu, że w mediach pojawiają się reklamy marek motoryzacyjnych zachęcające do udziału w rzekomej wyprzedaży rocznika. Nie ma ich ...
-
1/3 ofert pracy wymaga kompetencji cyfrowych
... ogłoszeń w serwisie). Kolejne 4% ofert kierowano do ekspertów od badań i rozwoju oraz reklamy. Mocny wzrost w ciągu kilku miesięcy Warto zauważyć, że oferty dla specjalizacji ... szczególnie związanych z kompetencjami cyfrowymi tworzy nowe szanse dla pracowników w Polsce. Jednocześnie jednak jest bardzo istotnym wyzwaniem w obliczu niepokojących danych ...
-
Tydzień 07/2003 (10-16.02.2003)
... -18,5 %, z wcześniej prognozowanych 18,3 %. Bez zatrudnienia oficjalnie jest w Polsce 3 miliony 200 tysięcy osób. Wzrost PKB w I kwartale może być powyżej 2 %, a ... Polsce zatrudniały 4mln 736,1 tys. osób, czyli o 2,1 % mniej niż w grudniu 2002 roku. Przeciętne wynagrodzenie brutto wyniosło w styczniu 2246,51 złotych - poinformował GUS. Rynek reklamy ...
Tematy: -
Monitorowanie jakiego nie było
... i śledzenie oglądalności takiej specjalnej strony WWW daje informacje o skuteczności naszej reklamy w gazecie. Oczywiście odnotowywane są tylko osoby mające dostęp do Internetu dlatego zawsze trzeba te wyniki korygować danymi o popularności Internetu w Polsce (dane takie są dostępne np. w serwie prowadzonym przez studentów Koła Informatyki ...
Tematy: -
Edukacja informacyjna (informatyczna) - czy to "rzecz pospolita"?
... , ale czas antenowy najlepszej oglądalności w całości sprzedany jest na dochodowe reklamy lub priorytety niuansów walki politycznej. Na nic się przyda dobre ... (szkołami, nauczycielami, uczniami) w zakresie wdrażania IT w edukacji. Są szkoły i nauczyciele w Polsce, które bardzo aktywnie promują swoje własne osiągnięcia na tym forum. Przykładów ...
Tematy: -
Ministrony zamiast PRZEDsprzedaży?
... zdarzyć, że poza wyszukiwarkami będziesz musiał polegać na płatnych źródłach odwiedzających. Reklamy, ogłoszenia – muszą być bardzo skuteczne, żeby Twoje koszty zwróciły się z nawiązką w ... Stali czytelnicy już wiedzą, jaki produkt polecam w pierwszej kolejności jako najlepsze w Polsce źródło wiedzy o skutecznym e-marketingu. Skrót CNEB mówi im bardzo ...
Tematy: -
Mapa Rynku Pracy - Grudzień 2003
... W grudniu poszukiwali pracowników właściciele hoteli oraz restauracji. Branża gastronomiczna przeżywa w Polsce swoisty renesans. Błyskawicznie zwiększa się liczba restauracji, a Polacy ... z tej branży. Mniej pracowników poszukiwali również pracodawcy z mediów i reklamy , logistyki , oraz branży elektronicznej. Nie zmieniła się w stosunku do listopada ...
Tematy: -
NetSprint reklamuje lokalnie
... szczególnie istotne dla niewielkich firm działających na rynkach lokalnych. Dotychczas wyszukiwarki w Polsce oferowały jedynie możliwość wyświetlania linków sponsorowanych wszystkim Internautom ... zmieniać treść linków, dodawać i usuwać województwa oraz słowa kluczowe. Projekt reklamy przygotowywany jest przez konsultantów NetSprint.pl lub przez samego ...
-
Mapa Rynku Pracy - Lipiec 2004
... przez rząd raporcie "Przedsiębiorczość w 2004" Ministerstwo Gospodarki dobrze ocenia przedsiębiorczość w Polsce. Wzrosła liczba małych, zatrudniających do 9 osób firm, poprawiła się także ... medyczne. Swój procentowy udział w ogłoszeniach zwiększyła branża mediów i reklamy. Wzrost liczby ogłoszeń o 56 dał ostatecznie 6% ogółu (wzrost o 2 punkty ...
-
Zarządzanie tożsamością firmy
... wizerunkiem wspierała zmianę tożsamości TP. Produktowe, a następnie wizerunkowe reklamy Telekomunikacji zostały uzupełnione o hasło: "Łączy nas coraz więcej", jednoczące ... zapamiętywane i wpadają w ucho; slogany trudno przetłumaczyć na inne języki – "Enjoy" – Coca-Coli został w Polsce przetłumaczony jako "Co za radość"; natomiast różne rodzaje muzyki ...
-
Najpopularniejsze wirusy II 2007
... , nie są uważane przez użytkowników za niebezpieczne, ponieważ zwykle wyświetlają tylko reklamy” - dodaje Piotr Walas. Najwięcej nowych zagrożeń wykryto wśród trojanów (60%), ... Puce.E utrzymał trzecią pozycję sprzed miesiąca, rozprzestrzeniając się przez sieci P2P. W Polsce pierwsze miejsce zajął trojan Torpig.A, który wykradał nasze poufne dane. ...
-
Lokaty i obligacje zamiast funduszy inwestycyjnych?
... Polsce umorzenia w tak dużym stopniu nie przekroczyły wpłat. Klienci sparzyli się na inwestowaniu w fundusze. Dużo winy za taki stan ponoszą oni sami. Chęć szybkiego wzbogacenia się spowodowała, że uwierzyli w reklamy ... natomiast może być okresem lokat i obligacji. Stopy procentowe w Polsce są wysokie, a przewidywane są kolejne podwyżki, co nie jest ...
-
Jak uzyskać certyfikat bezpieczeństwa?
... pochodzenia, metod produkcji), przypisywania mu działania, którego nie posiada, reklamy i prezentacji (w odniesieniu do kształtu, wyglądu, opakowania). Wymogi CE i HAACP to tylko jedne z wielu wymagań prawnych odnośnie działalności gospodarczej w Polsce. Więcej informacji dotyczących innych aspektów prawnych znajdziesz w książce „Jak prowadzić ...
-
ECC-Net: czego dotyczą skargi konsumentów?
... Resolution). W 2008 roku Centra Sieci skierowały o 40% więcej spraw do takich systemów (w Polsce są to np. Bankowy Arbitrażu Konsumenckiego, czy mediacja wojewódzkich inspektoratów Inspekcji Handlowej, czy Komisja Etyki Reklamy). Centra ECC-Net również dokonują przeglądu najważniejszych kwestii dotyczących praw konsumentów, a doświadczenia te są ...
-
Wzrosła liczba ofert pracy w styczniu
... do poziomu ponad 17 tysięcy. Rok temu, pod koniec 2008, kiedy w Polsce zaczęto odnotowywać pierwsze oznaki kryzysu gospodarczego, liczba propozycji gwałtownie spadała ... też odmrażać budżety marketingowe, co wpłynęło na poprawę sytuacji specjalistów ds. marketingu, reklamy i PR poszukujących zatrudnienia. W poprzednim miesiącu mieli oni do dyspozycji ...
-
Zadbaj o anonimowość w sieci
... Technology Trend przez Milward Brown SMG/KRC, przedstawia popularność portali społecznościowych w Polsce w latach 2008/2009. Widać wyraźnie, że przoduje rodzima Nasza-Klasa, nie ... każdej nowo opublikowanej fotografii w serwisie. Poza komplementem zamieszczano tam także reklamy i odnośniki do innych stron. W przeszłości wizerunek Naszej Klasy był ...
-
Symantec: spam w XII 2010
... z Polski była efektem działania znanego robaka Rustock. Droga do infekcji jest bardzo prosta – wystarczy kliknąć na mailowy odnośnik, choćby do reklamy rozmaitych preparatów zdrowotnych” – dodaje Maciej Iwanicki. Liczba niechcianych wiadomości wysyłanych codziennie z polskich adresów IP sięga 2 proc. spamu dystrybuowanego na całym ...
-
Sektor TMT - nowe technologie górą
... telewizji wśród mediów, pod względem całkowitych przychodów, obejmujących reklamy, abonament, opłaty za poszczególne programy oraz przychody z licencji. Siłę telewizji, ... Access (HSPA+) oraz popularność współpracujących z nimi urządzeń. „Budowa sieci LTE w Polsce przez spółki Mobyland i CenterNet, jak również zapowiedź uruchomienia usług szybkiego ...
-
Kredyt konsumencki wg nowych zasad
... o kredytach konsumenckich zgodną z unijną dyrektywą przyjął już Sejm. W połowie roku powinna w Polsce wejść w życie. Zmieni się sporo. Na razie oprócz niepewnych ... się wraz z nowymi rozwiązaniami? Zgodnie z nową ustawą o kredycie konsumenckim wszelkie reklamy kredytów konsumpcyjnych powinny być bardzo rzetelne i odwoływać się do rzeczywistej stopy ...
-
Najlepiej oceniane sklepy internetowe IV-X 2011
... w specjalizacji obsługi Klientów w wyznaczonych niszach rynkowych. Tempo powstawania nowych sklepów w Polsce jest tak duże, że rywalizacja w tej kategorii staje się coraz ... jednak opłaca, bo zadowolona klientka jest lojalna i staje się znakomitym nośnikiem reklamy w świecie rzeczywistym. Należy zwrócić uwagę, że omawiana kategoria została opanowana ...
-
Jakie kursy językowe i szkoleniowe wybierają Polacy?
... Office'a. Co jeszcze zmieniło się w ciągu ostatniej dekady? Jeszcze 10 lat temu w Polsce królowały standardowe języki obce. Na tym podium do dzisiaj trwają niezmiennie ... czy kucharzy, jak również do pracy w Polsce, na takie stanowiska jak specjalista ds. obsługi klienta, księgowy, specjalista od reklamy, lekarz. Zainteresowanie wyjazdem do pracy do ...
-
Zmiany w kredycie konsumenckim
... gdy już ją podpisze. I to we wszystkich krajach Unii Europejskiej. W tym celu w Polsce powstały trzy specjalne arkusze informacyjne. Jeden dotyczy kredytów konsumenckich ogółem, drugi ... świadomością, że odpowiedzialność instytucji finansowej sięga wysokości kredytu. Wymagające reklamy pod karą grzywny Ustawa stawia sobie także za cel wyeliminowanie ...
-
Mało ofert pracy dla humanistów
... one zaledwie 3,4% wszystkich ogłoszeń. Podobnie sytuacja wyglądała w przypadku innych działów preferowanych przez osoby z wykształceniem humanistycznym, czyli działów marketingu, reklamy i PR (4,3% wszystkich ofert opublikowanych w 2011 roku), działów personalnych (2,2%) czy działów szkoleń i edukacji (1,6%). W tym samym czasie dla osób chcących ...
-
Euro 2012: miasta-gospodarze dostaną 20 mln zł
... wszelkiego dostępnego miejsca będącego pod kontrolą miasta, na ich reklamy (m.in. metro, tramwaje, autobusy, nośniki reklamowe na trasie lotnisko-centrum) ... etc. Aż trzynaście z szesnastu reprezentacji biorących udział w mistrzostwach będzie zakwaterowanych w Polsce, co może skutkować większymi korzyściami dla naszego kraju w porównaniu chociażby z ...
-
Agora zwalnia pracowników. Grupowo
... około 120 osób. Agora S.A. jest jedną z największych spółek medialnych działających w Polsce. Spółka jest notowana na GPW w Warszawie od 1999 r. Agora S.A. jest wydawcą m.in. „Gazety ... FM, Roxy i Złote Przeboje a także AMS - jedna z czołowych firm reklamy zewnętrznej w Polsce. Wyniki finansowe Agory, pomimo solidnej pozycji na polskim rynku mediów, ...
-
Polacy a parabanki
... rozstrzygnięć nakazujących zaprzestania stosowania określonej praktyki albo wycofania reklamy, która narusza zbiorowe interesy konsumentów. Pomoc Zachęcamy do ... wysłane drogą elektroniczną pod adresem porady@dlakonsumentow.pl. Pomoc konsumencka w Polsce jest finansowana m.in. z budżetu UOKiK. Informacje o badaniu Badanie zostało przeprowadzone przez ...
-
Wirtualna Polska ostatecznie zmienia właściciela
... reklamy internetowej. Dlatego analizując skutki przejęcia UOKiK badał właśnie potencjalne skutki koncentracji dla tego rynku. Postępowanie wykazało jednak, łączny udział portali po przejęciu nie jest na tyle wysoki, żeby transakcja mogła ograniczać konkurencję. Wirtualna Polska to najstarszy portal internetowy w Polsce ...
-
Wydatki na reklamę I–IV 2014 r. - sektor finansowy
... – dodają analitycy Equinox Polska. Banki coraz mniej inwestują w telewizję i "uciekają" od reklamy w prasie codziennej Przedstawiciele domu mediowego zwracają uwagę, że ... mają dostęp do bezprzewodowego Internetu. Według ostatniego badania Homo Homini, w Polsce z bankowości mobilnej korzysta 11,2% , a w 2011 r. było to 3,5%. Obecnie ponad połowa ...
-
Rynek pracy: generacja Y zyskuje na sile
... w Luxoft Poland, firmie będącej międzynarodowym dostawcą usług programowania, zatrudniającej w Polsce ponad 500 informatyków. Pokolenie Y preferuje konkretny styl pracy – ogromną wartość ... z 4,5 tysięcy do 2,8 tysięcy. Podobnie w przypadku radia - o ile w 1965 roku długość nadawanej reklamy wynosiła 42 sekundy, obecnie jest to zaledwie 8 sekund. Co ...
-
Opinie o sklepach internetowych nie do przecenienia
... np. z serwisów, których głównym zadaniem jest gromadzenie opinii konsumenckich. W Polsce pierwszym i największym tego rodzaju serwisem jest Opineo.pl. Notuje ... już 31,86%). Daleko w tyle znajdują się takie działania jak różne formy reklamy w mediach tradycyjnych, outdoor, programy lojalnościowe i partnerskie. Demokratyzacja Internetu sprawia, że ...
-
Sieci handlowe w mediach III kw. 2015
... szkoły: i promocja gadżetów.” – skarży się użytkownik Twittera. Lidl w lipcu puszcza reklamy o szkolnych akcesoriach, a Tesco stawia na zazielenienie wakacyjnych talerzy Polaków ... Lidl i Kaufland, w celu agresywnej ekspansji. Informacja ta zelektryzowała również media w Polsce. W tym samym czasie premier RP Ewa Kopacz zachwalała warzywa w Biedronce, ...
-
Sektor TMT - prognozy 2016
... więcej jeden z trendów dotyczących przyszłości grafenu ma swoje źródło także w Polsce. Trzeba przypomnieć, że duży wkład nad badaniem tego nowatorskiego materiału, z ... . Blokady reklam na urządzenia mobilne – Do końca 2016 roku z filtrów blokujących reklamy skorzysta zaledwie 0,3 proc. wszystkich użytkowników urządzeń mobilnych. W związku z tym ryzyko ...