-
Rynek reklamy online w Polsce w 2018 r.
... najnowsza odsłona realizowanego przez PwC badania IAB AdEx. W 2017 roku rynek reklamy cyfrowej mógł poszczycić się dość umiarkowaną dynamiką na poziomie 9%. W kolejnych ... 63%, a do roku 2021 ma wzrosnąć do 65% (za: eMarketer). Polski rynek reklamy on-line w 2018 roku nie zawiódł, nadal utrzymując wysoką dynamikę wzrostu i znacznie przekraczając ...
-
Rynek mediów i reklamy VII 2006
... 3 miesięcy sytuacja na rynku mediów i reklamy nie ulegnie zmianie. Lipcowej fali badania BriefIndex, podobnie jak przy okazji poprzednich badań koniunktury na rynku mediów i reklamy, towarzyszyły pytania omnibusowe, które dotyczyły oceny festiwali międzynarodowych oraz konkursów branżowych w Polsce. Respondenci oceniali między innymi, czy nagrody ...
-
Reklama internetowa w Polsce IV kw. 2011
... kliknęło w nią. Wskaźnik ten pozwala lepiej rozpoznać preferencje odbiorcy reklamy i jego zainteresowanie określoną tematyką. Najwyższe wartości tego wskaźnika odnotowano w branżach: ... znalazły się również statystyki dotyczące reklamy mailingowej. W trzech ostatnich miesiącach 2011 r. wskaźnik CTR dla tej formy reklamy wyniósł 16,74 proc. i o ile w ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie - prognozy III kw. 2014
... pozostają rynkiem, który przynosi najwięcej nowych dolarów na globalny rynek reklamy. W latach 2013−2016 USA powinny przynieść 26% z 87 mld USD, o ... globalne wydatki na reklamę. Globalne wydatki reklamowe w podziale na media Najszybciej rosnącym segmentem reklamy jest reklama online. Globalne wydatki na reklamę w internecie wzrosną w tym roku ...
-
Stadiony: finansowanie w Polsce i na świecie
... S.A. - Dochodowość europejskich stadionów często mierzona jest pod kątem korzyści generowanych dla drużyny, której jest domem. W Polsce największy udział w przychodach klubów Ekstraklasy w sezonie 2011/12 posiadały wpływy ze sponsoringu i reklamy. Łączne przychody z tego tytułu wyniosły 156 mln PLN, co stanowiło 35% przychodów ogółem. Drugi ...
-
Marketing mobilny w Polsce 2014
... (dyrektorzy marketingu, dyrektorzy komunikacji marketingowej lub specjaliści ds. komunikacji online), domów mediowych (planerzy online), agencji interaktywnych, wydawców oraz brokerów reklamy online. Badanie miało postać anonimowego sondażu internetowego, który przeprowadzono na wybranej próbie 266 osób w okresie od 3 kwietnia do 9 maja 2014 ...
-
Klient wielokanałowy: jak dbać o skuteczność reklamy?
... . W przypadku ROPO, według badania KB Pretendent i PRCH, najchętniej kupowane w Polsce są sprzęty AGD, duże RTV, sprzęt sportowy i akcesoria samochodowe. W sieci natomiast ... liczbę odwiedzin bezpośrednich oraz wejść na stronę z wyszukiwarek w czasie emisji reklamy np. w telewizji lub bezpośrednie wyszukiwanie nazwy produktu. Warto analizować także ...
-
SHELL ma sieć reklamy POS TV
... wzroku klienta prezentując ruchomy obraz, który przyciąga uwagę i zwiększa postrzeganie reklamy o wiele bardziej niż jakikolwiek obraz statyczny. Emisja materiałów reklamowych odbywa się w sposób rotacyjny ... iż medium to okazało się bardzo efektywne. Mam nadzieję iż również w Polsce reklamodawcy już wkrótce przekonają się o skuteczności tego ...
-
Dziś inflacja bazowa w Polsce
... . POINFORMOWALI PRZED SESJĄ Point Group - spółka kupiła za 1,3 mln PLN 100 proc. akcji brokera reklamy internetowej Bluetooth and Marketing Services oraz za 8 mln PLN 100 proc. udziałów firmy reklamy zewnętrznej Media Works. Optimus - od 1 lipca komputery dla spółki produkować będzie ABC Data ...
-
Siła reklamy a potrzeba konsumenta
... stało? Kryzys! Dla niektórych to pierwszy kryzys w życiu. To spowodowało lęk. W Polsce ludzie często definiowali ten kryzys jako kryzys mediowy i wcale nie zaczęli ... że jesteśmy ważniejsi niż inne kategorie. Pokazać, nie tylko powiedzieć Siła reklamy zawsze była i będzie duża. Jednak wkrótce, aby przekonać, będziemy potrzebowali większych nakładów ...
-
Przetargi reklamowe w Polsce I-VI 2011
... wartości ogłosiła Polska Organizacja Turystyczna. Dotyczył on świadczenia usług planowania i zakupu mediów na rynku niemieckim, francuskim i brytyjskim: prasy, Internetu, reklamy zewnętrznej i reklamy. Wartość tego przetargu to ponad 36 mln złotych. To zamówienie publiczne wygrała firma Arena Media Communications. Kolejne firmy, które ogłosiły ...
-
Reklama internetowa w Polsce III kw. 2011
... gemiusDirectEffect i dostarcza szczegółowych informacji na temat najbardziej popularnych formatów reklamy w podziale na branże. Podział kampanii według branż Według raportu gemiusAdMonitor ... (1,75 proc.) oraz Toplayer (1,67 proc.). Powyższe wyniki wskazują na wysoką efektywność reklamy wideo. Warto zauważyć, że w III kwartale 2011 r. w stosunku do ...
-
Reklama internetowa w Polsce II kw. 2012
... na odbiorców, reklamodawcy nadal stawiają na klasyczne formy reklamy. W II kwartale 2012 roku najczęściej stosowanymi formatami kreacji – we wszystkich zrealizowanych w ... pierwszych trzech miesięcy bieżącego roku. Odsetek kampanii wykorzystujących tę formę reklamy wyniósł 22,44%. Informacje o badaniu gemiusAdMonitor to cykliczny raport przygotowywany ...
-
Rynek reklamy online w Polsce w I poł. 2019 r.
... jedną trzecią, ogłoszenia jedną szóstą, zaś e-mail około 2%. Utrzymała się także dynamika poszczególnych formatów – wszystkie z nich wypracowały dodatnie indeksy, oprócz reklamy e-mail, która wciąż notuje wskaźnik ujemny. Zmianie nie uległ także udział poszczególnych branż w wydatkach reklamowych online. Ranking sektorów jest prawie ...
-
Flota samochodowa: CFM w Polsce 2008
... Polsce. Sytuację branży CFM docelowo podbuduje też spadający odsetek sprowadzanych aut używanych do Polski. Reasumując, sprawdzian umiejętności stoi teraz przed działami handlowymi firm CFM. Jeśli uda im się przekonać firmy do tego o czym przekonują od lat reklamy ...
-
Jakie zwyczaje zakupowe mają Ukraińcy w Polsce?
... stały kontakt z rodziną oraz z innymi Ukraińcami w Polsce. Pracownicy zza granicy potrafią się ... Polsce – mówi Piotr Idzik, Managing Director MASMI Poland - Wszyscy oni stają się uczestnikami polskiej gospodarki zarabiając oraz wydając zarobione pieniądze. O istotności tej grupy konsumentów mogą świadczyć pojawiające się coraz częściej reklamy ...
-
Internet w Polsce i na świecie 2006
... jak Rosja, Turcja czy Ukraina. Internauci w Polsce Jak wynika z badania NetTrack firmy Millward Brown SMG/KRC, w roku 2006 w Polsce było 11,5 miliona internautów w wieku powyżej ... przeznaczał na Internet średnio ponad godzinę dziennie. Reklama online Wartość polskiego rynku reklamy online w 2006 roku wyniosła 215 mln zł (nie wliczając barterów). Dla ...
-
Rośnie rynek mrożonek w Polsce
... i owoców: w 1965 roku w nowo powstałym zakładzie produkcyjnym w Górze Kalwarii zaczął działać pierwszy w Polsce tunel chłodniczy. Dziś to zatrudniająca ok. 1250 pracowników niepubliczna spółka akcyjna ... mrożonych. Lider nie próżnuje - na początku br. ruszyła emisja nowej reklamy telewizyjnej mrożonych warzyw tego producenta. Hortex od lat jest też ...
-
Freelancing w Polsce i na świecie 2019
... do tego zagraniczne serwisy oferujące pracę wolnym strzelcom, a 7,6% promuje swoje umiejętności za pośrednictwem np. reklamy. W porównaniu do zagranicznych freelancerów, ich polscy koledzy pracują więcej, prowadząc większą liczbę projektów. W Polsce jedynie 1/3 freelancerów (35,9%) pracuje jednocześnie nad jednym do trzech zleceń. 22,3% badanych ...
-
Merchandising w Polsce - perspektywy
... ich jeszcze sporo wyzwań. Podstawowym problemem towarzyszącym początkom usług merchandisingowych w Polsce była niska świadomość na temat znaczenia samego pojęcia merchandisingu. Na rynku ... na rozwój merchandisingu w kraju. Choć producenci wciąż wydają krocie na reklamy telewizyjne czy prasowe, to mają świadomość, że siła oddziaływania narzędzi ...
-
Wirusy i robaki w Polsce VI 2009
... najpopularniejszych zagrożeń w Polsce ... reklamy. Nie dokonuje wprawdzie żadnych zmian w plikach znajdujących się na komputerze, jednak zbiera informacje o systemie i użytkowniku. Ciekawostką jest miejsce zajmowane przez robaka Kido (znanego także jako Conficker), który przez cały czas jest na topie najpopularniejszych szkodników na świecie. W Polsce ...
-
Przetargi reklamowe w Polsce X-XII 2011
... blisko 754 wyniki postępowań przetargowych w branży reklamowej, w skład której wchodzą następujące podbranże: akcje promocyjne, gadżety, identyfikacje wizualne firm oraz reklamy. Zebrane informacje pochodzą z Biuletynu Zamówień Publicznych oraz Suplementu do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej. Kiedy i gdzie rozstrzygano najwięcej postępowań ...
-
Programmatic to już 80 proc. reklamy display
... których większość powędruje do prywatnych startupów oraz platform PMP i DMP. Również w Polsce programamatic cieszy się coraz większym zainteresowaniem reklamodawców. Wydatki na display urosną w 2018 r. ... 34 proc., a wartość rynku danych osiągnie 18,2 mld dolarów. Również w Polsce apetyt na dane rośnie z zawrotną prędkością. W 2016 roku nad Wisłą ...
-
Black Friday 2023 w Polsce i Europie w liczbach
... Friday w liczbach? Jak wyglądał Black Friday w Europie Wschodniej, w tym w Polsce? Średnia wartość zamówienia w naszym regionie wyniosła 61 dolarów i była wyższa niż ... wejścia bezpośrednie, a za 11% ruchu odpowiadały social media. Ruch wygenerowany przez reklamy oraz wiadomości e-mail sięgnął odpowiednio 3% i 1%. Dane ogólne Sprzedaż online w Czarny ...
-
Denerwujące reklamy
... 20 do 24 lat (63%). Co Pan(i) zazwyczaj robi, gdy w telewizji pojawia się blok reklam? Powodem nasilania się tego zjawiska w Polsce jest w dużej mierze coraz większa liczba odbiorników telewizyjnych z pilotem oraz rosnąca z roku na rok liczba dostępnych w telewizji kanałów. Jest to ...
-
Wyborcze reklamy w TV 2005
Stacje telewizyjne w Polsce - od 1 marca do 7 września br. - zarobiły na kampanii wyborczej ponad 17 mln zł (według danych cennikowych stacji). W tym czasie wyemitowały ...
-
E-biznes w Polsce: kondycja finansowa 2009
... Onet.pl miała w 2008 r. o ponad połowę niższe przychody (203 mln zł). Na tym przykładzie widać dobitnie różnicę między krajowym rynkiem reklamy online, a rynkiem internetowego handlu. Wydawca największego polskiego portalu internetowego w 2009 r. utrzymał sprzedaż praktycznie na takim samym poziomie, jak rok wcześniej ...
-
Przetargi reklamowe w Polsce I-III 2011
... ogłosiła Telewizja Polska SA z siedzibą w Warszawie – 136 224 00,02 zł. Dotyczył on świadczenia usług planowania i zakupu mediów na potrzeby reklamy publicznej TVP SA. Kolejne firmy, które ogłosiły zamówienia publiczne na najwyższe kwoty to: Fundacja Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Łodzi (6 252 000 ...
-
Przetargi reklamowe w Polsce VII-IX 2011
... . Przeanalizowano 702 wyniki postępowań przetargowych w branży reklamowej, składającej się z następujących podbranż: akcje promocyjne, gadgety, identyfikację wizualną firmy, reklamy Zebrane informacje pochodzą z Biuletynu Zamówień Publicznych oraz Suplementu do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej. Kiedy i gdzie rozstrzygano najwięcej postępowań ...
-
Za dużo reklamy na Facebooku
Dla 1/7 z prawie 6 mln użytkowników serwisu w Polsce najważniejszą wadą Facebooka jest nadmierna obecność materiałów reklamowych, promocyjnych wpisów - wynika z badania agencji interaktywnej Think Kong i portalu badawczego StudentsWatch. Badanie ...
-
Przetargi reklamowe w Polsce 2011
... blisko 2589 wyniki postępowań przetargowych w branży reklamowej, w skład której wchodzą następujące podbranże: akcje promocyjne, gadżety, identyfikacje wizualne firm oraz reklamy. Zebrane informacje pochodzą z Biuletynu Zamówień Publicznych oraz Suplementu do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej i są poprawne w takim samym stopniu co zgłoszone ...
-
Przetargi reklamowe w Polsce I-VI 2012
... blisko 1430 wyników postępowań przetargowych w branży reklamowej, w skład której wchodzą następujące podbranże: akcje promocyjne, gadżety, identyfikacje wizualne firm oraz reklamy. Zebrane informacje pochodzą z Biuletynu Zamówień Publicznych oraz Suplementu do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej i są poprawne w takim samym stopniu co zgłoszone ...
-
Facebook w Polsce 2013
... . polubień, 4.212.400 odsłon treści publikowanych na fanpage podczas relacji oraz zebranie 292.000 unikalnych użytkowników organicznie i wirusowo bez wsparcia reklamy Serca fanów w świetnym stylu zdobywało także PZU, które w akcji #dorenifera doskonale wykorzystało medium, jakim jest Facebook. Internauci w okresie świątecznym pisali ...
-
Ford Tourneo Courier w Polsce
... Mały na zewnątrz, duży wewnątrz” - to ulubione hasło specjalistów od reklamy, którzy w ten sposób zachwalają kompaktowe auta miejskie. Zwykle obietnice marketingowe nie znajdują odzwierciedlenia w rzeczywistości, ale w przypadku Forda Tourneo Courier jest ...
-
Social media opanowane przez kobiety i reklamy?
... z mediów społecznościowych, z uwzględnieniem ich demografii. „Porównanie platform social media” dostarcza pogłębionych informacji na temat najważniejszych graczy na rynku społecznościowym w Polsce, w tym danych na temat duplikacji pomiędzy poszczególnymi serwisami czy sposobie ich konsumpcji. „Rynek reklamowy” pozwala dowiedzieć się, jakie branże ...