crm - wiadomości i porady tematyczne
-
10 trendów, które w 2025 roku zmienią polski e-commerce
00:20 04.01.2025
... cyfrowym. – przewiduje Piotr Markiewicz, Członek Zarządu SEMPIRE oraz Dyrektor Digital Ads w Shoperze. 7. Intensyfikacja analizy danych Zintegrowane narzędzia typu CRM będą w czasie rzeczywistym zbierać i analizować dane ze wszystkich kanałów sprzedażowych, usprawniając procesy decyzyjne i zapewniając pełny obraz działań i preferencji klientów ...
Tematy: e-commerce w Polsce, e-commerce, rynek e-commerce, zakupy online -
Polskie firmy bez narzędzi ERP, CRM i BI?
00:30 30.05.2024
... aplikacji wspierających prowadzenie firmy w zależności do jej wielkości. Wykorzystanie systemów ERP, CRM i/lub BI (łącznie lub poszczególnych) w Polsce wynosi 31,4% w przypadku małych firm (od ... 250 pracowników) i 28,4% małych (od 10 do 49 pracowników). W przypadku systemów CRM odsetek wynosi 76,9% dla dużych firm, 47,8% dla średnich i 22,8% dla ...
Tematy: crm, systemy crm, ERP, BI -
CRM manager: jakie powinien mieć umiejętności i kompetencje?
00:16 05.08.2023
... dostępne dziś dane umożliwiają bardziej indywidualne podejście do konsumenta. Marketerzy CRM muszą zatem być biegli w analizie tych danych, aby móc zoptymalizować ... danych w celu poprawienia wpisów, usunięcia powtórzeń i uzupełnienia brakujących informacji. Wgląd w dane CRM manager musi nie tylko gromadzić dane, ale i wyciągać z nich wnioski. Proces ...
Tematy: crm, Customer Relationship Management, menedżer crm, relacje z klientami -
Sztuczna inteligencja w polskich firmach. Ciągle niewykorzystany potencjał?
00:35 29.07.2023
... zgłoszeń – mówi Jan Karasek, Partner, Management Consulting, Strategy & Operations w KPMG w Polsce. Z kolei najczęściej wdrażanymi w firmach systemami informatycznymi są systemy CRM i ERP. Z systemu CRM do zarządzania relacjami z klientami korzysta 55% firm. Na drugim miejscu uplasował się system ERP do planowania zasobów przedsiębiorstwa. Został ...
Tematy: nowe technologie, sztuczna inteligencja, chmura, blockchain -
Outsourcing IT, Salesforce i Agile, czyli najlepsze rozwiązania dla biznesu
12:17 06.03.2023
... , z którego warto skorzystać z punktu widzenia przedsiębiorcy, jest wdrożenie platformy Salesforce. To jedno z najpopularniejszych na świecie rozwiązań stanowiących wsparcie obsługi klienta (CRM), które jest oparte o rozwiązania chmurowe. Na uwagę zasługuje przede wszystkim fakt, iż platforma nie ogranicza się wyłącznie do wsparcia sprzedaży ...
Tematy: IT, usługi IT, outsourcing IT, Salesforce -
CRM - jak uniknąć typowych błędów przy wdrożeniu?
11:42 19.09.2022
... na te czynności zostanie ograniczony do minimum i przyniesie firmie korzyści. Niezgodność z systemem księgowym Ważne jest, aby wcześniej dowiedzieć się, czy CRM jest technicznie kompatybilny z systemem księgowym stosowanym w Twojej organizacji. Jeśli istniejące oprogramowanie nie będzie kompatybilne z nowym systemem komputerowym, może to spowodować ...
Tematy: crm, systemy crm, wdrożenie crm, oprogramowanie biznesowe -
Nierzetelny jak polski handlowiec?
12:39 29.04.2019
... Sprzedaży nie da się nauczyć? Proces sprzedaży jest zdefiniowany i opisany w zaledwie 54% firm działających w Polsce. Według 61% dostawców brak systemu CRM powoduje bałagan w informacjach o klientach, a sprzedawcom umykają niektóre terminy (24% wskazań). Dodatkowo brak obiektywnych informacji do analizy utrudnia wyciąganie konstruktywnych wniosków ...
Tematy: B2B, handel, crm, handlowcy -
Jak zbudować trwałe relacje z klientami. Podstawy CRM, cz. 1
11:30 25.05.2018
... ograniczonym zestawem funkcji, warto wcześniej zapoznać się z trzema podstawowymi typami systemu CRM: CRM – o czym należy pamiętać przed wdrożeniem? Określenie docelowej grupy klientów naszej ... mające miejsce w firmie – wylicza Krzysztof Grabowski, ekspert ds. technologii. CRM MOBILNY – tym mianem określa się aplikacje wspierające biznes, z których ...
Tematy: crm, jak podwyższyć sprzedaż, relacje z klientami, budowanie relacji z klientem -
Informatyzacja firmy jest koniecznością
13:10 27.01.2017
... , Partner w Deloitte Digital. Eksperci Deloitte Digital podkreślają, że wdrożenie systemu CRM zyskuje szczególne znaczenie w „erze aplikacji mobilnych”, które natychmiastowo reagują na potrzeby ... np. dla pracowników sprzedaży, którzy często podróżują służbowo. Wybierając CRM odpowiedni dla danego biznesu, należy zatem zwrócić uwagę na to, czy ...
Tematy: informatyzacja firmy, informatyzacja, jak podwyższyć sprzedaż, sektor MŚP -
3 główne trendy na rynku CRM
12:01 31.05.2016
... . Umiejętne zarządzanie relacjami z klientami w dobie wielokanałowości, stanowi nie lada wyzwanie. Które trendy w CRM mają obecnie największy wpływ na branżę reklamową? CLV – gorący trend w ... w marketingu nie od dziś, to jednak właśnie w dobie szybko postępującej ewolucji CRM mocno zyskało na znaczeniu. Jak pokazują badania, 26 proc. badanych ...
Tematy: programmatic buying, crm, mobile marketing, omnichannel