eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plTematybadania konsumentów

badania konsumentów - wiadomości i porady tematyczne

  • Polski konsument 2009

    Polski konsument 2009

    11:15 20.12.2010

    ... jesteś konsumentem dowiesz się z najnowszego badania UOKiK. Z badań przeprowadzonych przez ARC Rynek i Opinia na zlecenie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wynika, że uważamy ... roku skorzystał z możliwości nabycia produktów online. Badania pokazują jednak, że wciąż spora rzesza konsumentów nie korzysta z tej możliwości – 68 proc. ankietowanych ...

    Tematy: polscy konsumenci, badania konsumentów, zwyczaje zakupowe, prawa konsumenta
  • Media społecznościowe a zachowania konsumentów

    Media społecznościowe a zachowania konsumentów

    12:59 19.11.2010

    Firefly Millward Brown, globalna sekcja badań jakościowych sieci badawczej Millward Brown, zaprezentowała wyniki pierwszego globalnego badania jakościowego na temat ogólnych postaw konsumentów wobec marek w serwisach społecznościowych i związanych z tym zachowań. W badaniu przeanalizowano także aktywność marek w mediach społecznościowych w celu ...

    Tematy: media społecznościowe, badania opinii społecznej, badania konsumentów, zachowania konsumentów
  • Polski konsument ceni odpowiedzialny biznes

    Polski konsument ceni odpowiedzialny biznes

    12:59 08.11.2010

    ... w procesie produkcji łamią prawa człowieka bądź niszczą przyrodę, wynika z badania przeprowadzonego przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych/Gemius SA na zlecenie Forum Odpowiedzialnego Biznesu. W badaniu przeprowadzonym na reprezentatywnej próbie 1216 konsumentów 61% ankietowanych zadeklarowało, że nie kupi produktu, który został wyprodukowany ...

    Tematy: badania konsumentów, badania społeczne, decyzje zakupowe, preferencje zakupowe
  • Wpływ emocji na decyzje konsumenckie

    Wpływ emocji na decyzje konsumenckie

    13:35 20.10.2010

    ... że emocje i subiektywne odczucia stanowią również istotny element decydujący o decyzjach konsumentów. Współczesna ekonomia, a w zasadzie jej gałąź jaką jest neuroekonomia dowodzi, iż ... jest racjonalne, badacz Alan Sanfey postanowił wykonać eksperyment. W trakcie badania, w którym uczestnicy brali udział parami, jeden z nich otrzymywał pulę pieniędzy, ...

    Tematy: decyzje konsumenckie, zachowania konsumentów, decyzje zakupowe, badania konsumentów
  • Polski konsument a formy promocji

    Polski konsument a formy promocji

    13:30 18.10.2010

    ... do zakupu głównego. „Może to odzwierciedlać coraz bardziej sceptyczne podejście konsumentów do promocji cenowych”, mówi Marzena Białasek. W roku bieżącym więcej ... 800) w terminie od 26 lipca do 11 sierpnia 2010. Próba do badania miała charakter losowo-kwotowy i była reprezentatywna ze względu na: alokację terytorialną w postaci województwa/płeć/wiek ...

    Tematy: promocje, promocje sprzedażowe, konsumenci, decyzje zakupowe
  • Programy lojalnościowe zyskują popularność

    Programy lojalnościowe zyskują popularność

    00:03 10.10.2010

    ... Orlen program Vitay, a na trzecim kolejny debiutant w Polsce – Club Tesco. Z badania wynika, że programy lojalnościowe to wciąż domena stacji benzynowych oraz super- i ... próbie ludności Polski w wieku 15 - 49 lat (N=800). Próba do badania miała charakter losowo-kwotowy i była reprezentatywna ze względu na: wielkość miasta zamieszkania respondentów ...

    Tematy: programy lojalnościowe, polskie programy lojalnościowe, programy lojalnościowe w Polsce, program lojalnościowy
  • Europejczycy wybierają szklane opakowania

    Europejczycy wybierają szklane opakowania

    12:05 06.10.2010

    ... — opakowanie szklane nie wchodzi w żadne reakcje z produktem, który się w nim znajduje, ani nie zmienia jego właściwości. Wyniki europejskiego badania TNS pokazują, że 83% konsumentów w Europie uważa, że szkło pomaga chronić żywność i napoje przed zanieczyszczeniem substancjami chemicznymi. Według respondentów szkło najlepiej ze wszystkich ...

    Tematy: opakowania, opakowania dla żywności, opakowania szklane, opakowania ze szkła
  • Najpopularniejsze media na świecie

    Najpopularniejsze media na świecie

    12:17 04.10.2010

    ... nadal pozostaje dla konsumentów najważniejszym medium. Coraz powszechniejsze staje się jednak używanie cyfrowych nagrywarek pozwalających odtwarzać treści niezależnie od rzeczywistego czasu ich emisji w telewizji. Takie rozwiązania stały się szczególnie popularne w Niemczech, gdzie w porównaniu z poprzednią edycją badania liczba posiadaczy tego ...

    Tematy: media, telewizja, Internet, reklama
  • Decyzje zakupowe Polaków: reklama mało wiarygodna

    Decyzje zakupowe Polaków: reklama mało wiarygodna

    12:30 06.09.2010

    ... się poszczycić się opinią wiarygodnych i które nie będą irytować polskich konsumentów. Aby znaleźć alternatywne sposoby promocji produktów, warto wiedzieć, skąd konsumenci czerpią swoją wiedzę o produktach, które zamierzają kupić. Według przeprowadzonego badania, najważniejszym źródłem informacji o produktach i usługach jest opinia znajomego (63 ...

    Tematy: badania konsumentów, badania społeczne, reklama, decyzje zakupowe
  • Wybieramy polskie produkty

    Wybieramy polskie produkty

    12:25 30.08.2010

    ... tym wieloletnim zachłyśnięciu się produkcją obcą, klienci wracają do korzeni i szukają artykułów „Made in Poland”. Jak żywność, to krajowa Najnowsze badania instytutu Millward Brown SMG/KRC pokazują, że większość Polaków sięga po towary i usługi rodzimych producentów, odrzucając ofertę zagraniczną. Najwyraźniej to widać ...

    Tematy: polskie produkty, badania konsumentów, zwyczaje zakupowe, produkt polski

poprzednia  

1 ... 10 ... 14 15 16 ... 21

następna



Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: