badania konsumentów - wiadomości i porady tematyczne
-
Nie ma dnia bez smartfona
10:32 20.07.2015
... , oczekiwaniom konsumentów w zakresie budowania relacji z markami, wpływowi, jaki technologie mobilne wywierają na życie konsumentów. Z raportu wyłania ... zrobiło to wprowadzenie elektryczności czy powszechny dostęp do samochodów. Aż 85% respondentów badania przyznaje, że urządzenia mobilne są najważniejszym urządzeniem codziennego użytku, a nawet „ ...
Tematy: urządzenia mobilne, smartfony, tablety, mobilność -
Decyzje zakupowe: kobiety samodzielne, mężczyźni wrażliwi i modni
12:53 28.05.2015
Zakupy są domeną kobiet. Nie tylko to one podejmują większość decyzji zakupowych, ale też nabywanie nowych produktów sprawia im zdecydowanie więcej przyjemności niż mężczyznom. Pokolenie Millenialsów, a więc osób między 25 a 34 rokiem życie, przynosi jednak zmiany – wynika z raportu „Gender Factor. Męskie branże w kobiecych rękach”. Mężczyźni ...
Tematy: decyzje zakupowe, zakupy, badania konsumentów, zwyczaje zakupowe -
Po co e-sklepom opinie konsumentów?
00:23 05.04.2015
... sklepy przyznawały jednak, że negatywne opinie bywają niesprawiedliwe i mogą powodować spadek zaufania do sklepu. Podsumowanie Sklepy internetowe, które śledzą opinie konsumentów na swój temat, potrafią dostrzec pozytywy nie tylko w dobrych ocenach, ale też w negatywnych komentarzach. Zarówno jedne, jak i drugie pomagają im ...
Tematy: opinie klientów, obsługa klienta, marka, decyzje konsumenckie -
Jakość obsługi klienta w 2014 r.
13:02 16.03.2015
... się wysokim wskaźnikiem CSI (Customer Satisfaction Index – satysfakcji konsumentów) zarówno na tle konkurentów, jak i w porównaniu do polskiego wskaźnika satysfakcji konsumentów PCSI (Polish Customer Satisfaction Index). Jak pokazują badania, firmy te są postrzegane przez konsumentów jako rekomendowane, godne zaufania, w których zawsze miły ...
Tematy: konsumenci, badania konsumentów, obsługa klientów, jakość obsługi klienta -
Negatywne opinie o sklepach - broń masowego rażenia
08:05 28.12.2014
... też stratni. Tym bardziej trudno się dziwić, że niemal 88% konsumentów przepytanych przez serwis Opineo.pl nie pozostawia takiej sytuacji bez reakcji. ... kolejną transakcję, a nawet poleca usługę i sklep innym kupującym. Psychologia sprzedaży i badania insightów konsumenckich udowodniły, że klienci nie kupują wyłącznie produktów, ale także wartości ...
Tematy: opinie klientów, obsługa klienta, marka, decyzje konsumenckie -
Najsilniejsze marki w Polsce – Top20
11:36 20.11.2014
... marek w Polsce (oceny konsumentów oraz Rady Marek) Created in Poland Superbrands – dla najsilniejszych polskich marek (oceny konsumentów) Business Superbrands – dla ... bieżącej edycji projektu po raz pierwszy w sprzedaży dostępne są raporty z badania konsumenckiego dla każdej ze 110 kategorii. Uwzględniają one wskaźnik znajomości marek oraz ...
Tematy: najsilniejsze marki, najlepsze marki, marki Top20, marki -
Karty płatnicze: jak płacą Polacy?
10:21 28.10.2014
... Polacy używają karty, znalazły się restauracje (1%) oraz urzędy (0,2%). Każdy z tych wyników wzrósł dwukrotnie w porównaniu z rokiem 2013. Podobnie, jak w poprzedniej edycji badania, 0,4% wszystkich respondentów wskazało także, że kartą płaci za zakupy w Internecie. W stosunku do roku 2013 o 3% spadła liczba osób nieposiadających karty płatniczej ...
Tematy: płatności kartą, karty kredytowe, karty płatnicze, transakcje kartą -
Zakupy online: w Indiach najwięcej cyfrowych konsumentów
11:42 27.10.2014
... wykorzystane w badaniu zebrano w ramach badania online. Przebadano 29 943 respondentów w 34 krajach w Ameryce Północnej, Ameryce Południowej, regionie Azji i Pacyfiku, Europie (w tym w Polsce), Indiach, Afryce i na Bliskim Wschodzie. Próba badawcza odzwierciedlała różnorodny i kompleksowy przekrój konsumentów na świecie: 55% respondentów stanowili ...
Tematy: zakupy online, badania konsumentów, badania internautów, polscy konsumenci -
Marketing internetowy? Zaangażuj klientów
13:01 09.10.2014
... dla firm skuteczne narzędzie do budowania własnej wiarygodności i przewagi konkurencyjnej. Oceniane firmy wiedzą, że są na celowniku internautów i że opinie konsumentów mogą wynosić na szczyty lub zrzucać z piedestału. Sprytnie wykorzystują więc moment, kiedy są na szczycie. Do czego? Oczywiście do własnych ...
Tematy: opinie klientów, obsługa klienta, marka, decyzje konsumenckie -
Warsztat samochodowy: lepszy droższy, ale rzetelny
12:37 08.10.2014
Wydawać by się mogło, że głównym z czynników przemawiających za wyborem nieautoryzowanego serwisu samochodowego jest cena usług. Tymczasem okazuje się, że jest inaczej - badanie zrealizowane przez Instytut Badawczy ARC na zlecenie firmy Castrol wskazuje, że wybierając warsztat samochodowy najczęściej kierujemy się jego renomą. Przyjęło się, że do ...
Tematy: naprawa samochodu, warsztaty samochodowe, naprawa samochodów, serwisy samochodowe