blog firmowy - wiadomości i porady tematyczne
-
Raport Elephate "Ranking blogów w e-commerce". Najsilniejsze strategie SEO i content marketingowe w świecie e-handlu
12:00 11.04.2024
Agencja Elephate ogłosiła premierę najnowszego raportu dotyczącego świata e-handlu: "Ranking blogów w e-commerce", edycja 2024. Tym razem eksperci poddali analizie aż 524 sklepy internetowe z 32 branż. Głównym celem zestawienia jest wyróżnienie sklepów online, które najskuteczniej wykorzystują strategie SEO i content marketingowe, by skalować swój ...
Tematy: blogi, blog firmowy, najpopularniejsze blogi, e-commerce -
Dlaczego warto prowadzić blog firmowy?
09:10 28.08.2019
... marki dzięki profesjonalnemu blogowi są jednak zdecydowanie bardziej wieloaspektowe. Blog firmowy przyczynia się bowiem do generowania ruchu pochodzącego w wyniku wpisywania w ... trwale zapisuje się w pamięci odbiorcy. Czy na pewno warto prowadzić blog firmowy? Profesjonalny blog biznesowy ma zbawienny wpływ na rozwój firmy. Jako jeden z elementów ...
Tematy: blog firmowy, blog, prowadzenie bloga, kontakty z klientami -
Gościnne blogowanie. Czy warto publikować artykuły na stronach partnerów?
13:11 13.11.2018
... merytoryczny. Unikaj takich sytuacji – skrupulatnie przygotuj się do procesu pisania, posługuj się prawdziwymi danymi, podawaj źródła i własne przykłady. Znalazłeś odpowiedni blog i otrzymałeś potwierdzenie chęci współpracy? Nie zwlekaj – pisz! Przekonałam Cię? Gościnne blogowanie niesie za sobą wiele korzyści i naprawdę się opłaca. Publikując ...
Tematy: blog firmowy, prowadzenie bloga, blogowanie, blog ekspercki -
Jak zarabiać na blogu?
11:36 08.05.2018
... zagwarantować, ale trzeba wziąć pod uwagę specyfikę strony. Na przykład, jeżeli blog dotyczy podróży, a czytelnicy są zainteresowani biletami lotniczymi, rezerwacją hoteli, to reklamy ... od 300 do 1000 dolarów miesięcznie. Przy dziennej liczbie 150 – 200 odwiedzających blog, można zarobić od 50 do 100 dolarów. W pierwszej kolejności należy wziąć pod ...
Tematy: jak pisać bloga, blog firmowy, wizerunek marki, pisanie bloga -
6 sposobów na to, aby ktoś zaczął czytać twojego bloga
10:58 12.10.2016
... blog. W dzisiejszych czasach zakładanie bloga nie nadwyręża zatem ani finansowo, ani czasowo – tłumaczy Jakub Dwernicki, prezes Hekko.pl. Pamiętaj, że by blog firmowy ...
Tematy: jak pisać bloga, blog firmowy, wizerunek marki, pisanie bloga -
Dlaczego warto prowadzić blog ekspercki?
00:44 30.07.2014
... głównym niebezpieczeństwem, którym jest nazbyt reklamowa forma bloga, należy jeszcze zwrócić uwagę na dwie ważne rzeczy. Pomimo swojej przystępnej formy, blog ekspercki powinien pozostać profesjonalny. Należy więc wystrzegać się wpisów o formie osobistej, zbyt wylewnego przedstawiania własnych poglądów i przemyśleń oraz agresywnego ustosunkowywania ...
Tematy: pisanie bloga, blog ekspercki, blog firmowy, blog -
Blog firmowy: skuteczny instrument w PR
12:08 10.03.2014
... , interaktywność, pełna kontrola nad treściami. Dzięki tym właściwościom, blog firmowy doskonale sprawdza się w zakresie PR zarówno wewnętrznego jak i zewnętrznego. PR na blogu firmowym Zadaniem działu PR jest kształtowanie poprawnych i sprzyjających stosunków społecznych z otoczeniem. Blog firmowy skutecznie to ułatwia - za jego pomocą można m.in ...
Tematy: blog firmowy, blog, blogi, PR -
Flogi a działania marketingowe
13:55 20.01.2012
... mogą przyciągnąć większe rzesze klientów. W tym celu tworzą tak zwane flogi. Blog posiada wiele zalet - to narzędzie marketingu 2.0, czyli 'marketingu relacji', dzięki ... prowadząc bloga niezbędne są duże nakłady czasu i pieniędzy, kontrola specjalistów-grafików. Dlatego blog to rozwiązanie nie dla wszystkich. Obecnie mamy do czynienia z pewnego ...
Tematy: blog, blogi, flogi, działania marketingowe -
Blog firmowy jako forma komunikacji marketingowej
13:13 22.09.2010
Blog firmowy to doskonały instrument komunikacji marketingowej w Internecie, zdobywający na świecie coraz większą popularność. W Polsce jeszcze dość słabo wykorzystywany. Blog firmowy świetnie się nadaje do działań związanych z PR, nieco mniej do działań czysto marketingowych. Blog, mimo podobieństw do tradycyjnego dziennika lub pamiętnika, jest ...
Tematy: blog firmowy, kreowanie marki, kreowanie wizerunku firmy, komunikacja marketingowa -
Budowanie społeczności w reklamie
14:02 14.03.2007
... sami użytkownicy. Internauta spod znaku Web 2.0 publikuje swoje zdjęcia, pokazuje filmy (nieraz słabej jakości kręcone przy użyciu telefonu komórkowego), prowadzi blog, komentuje wydarzenia i bierze czynny udział w forach dyskusyjnych. Światowi liderzy nurtu Web 2.0 to, między innymi, takie serwisy, jak , , , serwisy umożliwiające wymianę ...
Tematy: społeczności internetowe, marketing i reklama, społeczność, budowanie społeczności
Podobne tematy:
- e-commerce
- działania marketingowe
- marketing i reklama
- PR
- wizerunek marki
- blogi
- blog
- komunikacja marketingowa
- budowanie marki
- kreowanie marki
- kontakty z klientami
- społeczności internetowe
- prowadzenie bloga
- kreowanie wizerunku firmy
- pisanie bloga
- budowanie społeczności
- komunikacja z klientami
- videoblogi
- blog ekspercki
- storytelling