kontakty z klientami - wiadomości i porady tematyczne
-
6 zasad skutecznej obsługi klienta
00:30 18.01.2025
... , wręcz odwrotnie. Wskaźnik retencji: Ilu klientów wraca do Twojej firmy po pierwszej transakcji? Wysoka retencja oznacza skuteczną obsługę i dobre relacje z klientami. Customer Satisfaction Score (CSAT): Bezpośrednie oceny satysfakcji klientów z ich ostatniej interakcji z firmą. SCAT jest prosty do zastosowania, co sprawia, że ...
Tematy: obsługa klienta, jakość obsługi klienta, relacje z klientami, pozyskiwanie klientów -
Prokliencka kultura organizacji a Customer Experience
13:55 25.09.2023
Firmy, które chcą na stałe pozyskać konsumenta, mają świadomość, że mogą osiągnąć ten cel, realizując zadania w ramach strategii CX. Koncepcja, oparta na wzbudzaniu pozytywnych emocji, wrażeń wśród odbiorców produktów i usług, zakłada coraz częściej przewartościowanie kultury przedsiębiorstwa. W centrum zainteresowania organizacji i jej ...
Tematy: Customer Experience, CX, pozyskiwanie klientów, komunikacja z klientem -
Dlaczego warto prowadzić blog firmowy?
09:10 28.08.2019
Współczesna blogosfera już od dłuższego czasu przeżywa okres zwiększonej popularności. Rośnie liczba twórców internetowych, którzy do tego typu działalności podchodzą niezwykle profesjonalnie. Także i firmy dostrzegają potencjał publikacji blogowych i zwiększają swoją aktywność w tym obszarze. Dlaczego? Jakie korzyści płyną z regularnych ...
Tematy: blog firmowy, blog, prowadzenie bloga, kontakty z klientami -
5 etapów obsługi klienta
00:20 20.08.2018
Proces obsługi klienta ściśle związany jest z kołem zakupowym klienta, a więc z procesem podejmowania decyzji zakupowej. Niezwykle istotne jest pozytywne doświadczenie klienta, analizowane nie z perspektywy sprzedawcy ale od strony samego klienta. Czasem możesz nieopatrznie zepsuć pozytywne wrażenie i stracić klienta bezpowrotnie. Mam nadzieję, że ...
Tematy: obsługa klienta, budowanie zaufania klientów, budowanie lojalności klientów, kontakty z klientami -
Obsługa trudnego klienta - kamizelki ratunkowe
11:32 31.05.2016
... nie zawsze ma świadomość, że pewne zachowania mogą nam przeszkadzać (skracanie dystansu czy ostra, nieuzasadniona krytyka). Sposoby radzenia sobie z trudnymi klientami nazwałem kamizelkami ratunkowymi. Jak najczęściej zachowujemy się jako opiekunowie klienta? Przede wszystkim pojawia się uległość – ustępujemy ze strachu przed utratą ...
Tematy: obsługa klienta, obsługa klientów, kontakty z klientami, opiekun klienta -
Obsługa klienta: czy polskie firmy IT są gotowe na obcokrajowców?
11:18 18.11.2015
... czołowych firm IT w naszym kraju jest w pełni przygotowana na współpracę z klientami z Zachodu. Polacy świetnie wypadają m.in. w kontakcie bezpośrednim. Nieco zaniedbaną ... firm znało te pojęcia, a około 25 proc. wykorzystywało je w pracy z klientami. Wśród firm wdrażających eCommerce widać wyraźnie trend wychodzenia do klientów zagranicznych ...
Tematy: firmy IT, sektor IT, ekspansja zagraniczna, kontakty z klientami -
Nadchodzi nowoczesna obsługa klienta
00:45 28.02.2015
Nadchodzi nowoczesna obsługa klienta. Na to przynajmniej wskazują wyniki najnowszego badania przeprowadzonego przez magazyn Forbes na zlecenie Oracle, które pokazało, że aż 88 procent firm poczyniło już znaczne postępy w tym kierunku. Jednocześnie jednak nowoczesne podejście do klienta nie stało się jeszcze priorytetem - za kluczowe uznaje je 38 ...
Tematy: obsługa klienta, strategia przedsiębiorstwa, kontakty z klientami, jakość obsługi klienta -
Dzwoni nieznany klient? - mamy dla Ciebie 4 złe wiadomości
10:38 18.11.2014
Za każdym razem, gdy odbierasz telefon w swojej firmie – masz możliwość zbudowania pozytywnej relacji. Pamiętaj, że osoba która do Ciebie dzwoni, coś o Tobie wie i dokonała pewnego wysiłku, aby się z Tobą skontaktować. Tutaj zaczynają się Twoje szanse, ale też i pewne zagrożenia. Jeśli nic nie wiesz o dzwoniącym kliencie – mam dla Ciebie kilka ...
Tematy: kontakty z klientami, kontakt telefoniczny, jakość obsługi klienta, obsługa klienta -
Komunikacja z klientem ważna dla polskich firm
00:20 22.02.2013
... o wciąż najbardziej efektywnym narzędziu jakim jest telefoniczna obsługa klienta. Według ubiegłorocznego raportu ContactBabel, ponad siedem na dziesięć interakcji zachodnich firm z klientami to rozmowy telefoniczne. W Polsce liczba ta, według ekspertów, może być jeszcze wyższa. Chcąc się skontaktować z firmą, klienci szukają najczęściej jej ...
Tematy: polskie firmy, komunikacja z klientem, jakość obsługi klienta, kontakty z klientami -
Nowoczesne strategie orientacji na klienta
09:33 23.12.2010
... spoczywa na firmie. Praktyka działania przedsiębiorstw pokazuje, że potrzeby i oczekiwania klientów zmieniają się, dlatego należy dostosowywać związki z klientami w czasie. W interesie przedsiębiorstwa jest ciągłe zabieganie o powstawanie i utrzymanie satysfakcji skumulowanej, która pozwala utrzymać długookresowe relacje z klientem. Ważna ...
Tematy: strategie firm, strategia marketingowa, strategia sprzedaży, strategie orientacji na klienta
Podobne tematy:
- polskie firmy
- obsługa klienta
- pokolenie Y
- PR
- strategia marketingowa
- komunikacja z klientem
- Customer Experience
- poczta elektroniczna
- jakość obsługi klienta
- zadowolenie z pracy
- zaangażowanie w pracę
- relacje z klientami
- lojalność klientów
- blogi
- blog
- klienci
- relacje z klientem
- ekspansja zagraniczna
- sektor IT