kontakty z klientami - wiadomości i porady tematyczne
-
Polacy wybierają tradycyjne kanały komunikacji
13:43 29.04.2010
Według ostatniego badania Ipsos na temat preferencji klientów dotyczących kanałów komunikacji z dostawcami usług (biurem obsługi klienta) nadal najczęściej wybierane są te tradycyjne: kontakt osobisty, wysyłka listu pocztą oraz rozmowa przez telefon. Zwiastuny zmian niesie tzw. generacja Y, w znacznie większym stopniu korzystająca z nowoczesnych ...
Tematy: obsługa klienta, obsługa klientów, kontakty z klientami, komunikacja z klientem -
Obsługa mailowa klienta ma duże znaczenie
13:13 19.04.2010
Badania dowiodły, że nieprofesjonalna obsługa mailowa ma znaczące przełożenie biznesowe: ponad 53% badanych rezygnuje ze współpracy z firmą, która nie odpowiada na otrzymywane wiadomości mailowe. Dodatkowo, ponad 13,5% spośród tych osób, odradza innym współpracę z tym przedsiębiorstwem - wynika z raportu "Wyzwania obsługi mailowej" autorstwa ...
Tematy: e-maile, e-mail, poczta elektroniczna, obsługa klienta -
Zła jakość obsługi klienta kosztuje 8,8 mld EUR
10:32 08.03.2010
... na świecie i wynosi 50 interakcji rocznie na jednego respondenta. Statystyczny polski konsument w ciągu roku rezygnował średnio z usług 2,2 firmy. Wartość interakcji z klientami Z badania Genesys wynika, że średni koszt utraty klienta w Polsce wynosi 145 €. Konsumenci w Polsce rezygnują ze współpracy nieco częściej niż ma ...
Tematy: jakość obsługi klienta, obsługa klienta, obsługa klientów, poziom satysfakcji klienta -
Technologie komunikacyjne - trendy 2010
13:35 10.02.2010
... z nią kosztów. Wzrośnie produktywność Contact Center. Zdaniem Avaya, firmy będą intensywnie dążyć do zwiększenia produktywności wszystkich aspektów interakcji z klientami w środowisku Contact Center - głównie poprzez wzbogacanie możliwości obsługi. Klienci zyskają różne opcje wykorzystania czasu oczekiwania, a w rezultacie wzrośnie produktywność ...
Tematy: komunikacja z klientem, kontakty z klientami, technologie komunikacyjne, komunikacja biznesowa -
Zła jakość obsługi klienta przynosi straty
10:19 16.12.2009
Z międzynarodowego badania konsumentów, przeprowadzonego na zlecenie firmy Genesys w 16 uprzemysłowionych krajach świata wynika, że niedostateczny poziom obsługi klienta powoduje w firmach straty sięgające 338,5 mld USD rocznie. Są one związane z całkowitą rezygnacją z usług firmy bądź z przechodzeniem klientów do konkurencji z powodu ich złych ...
Tematy: jakość obsługi klienta, obsługa klienta, obsługa klientów, poziom satysfakcji klienta -
Lojalny pracownik a lojalność klienta
09:51 22.09.2009
... czasie, a 39% planowało zostać w organizacji, jednak nie byli do niej przywiązani. Brak pełnego zaangażowania wiązał się z małym zaangażowaniem w kontakty z innymi pracownikami i z klientami, w realizowanie misji organizacji, jej celów i strategii. Ten brak zaangażowania miał również wpływ na lojalność klientów. Zaobserwowano, że wyniki badań ...
Tematy: obsługa klienta, poziom satysfakcji klienta, kontakty z klientami, satysfakcja klienta -
Obsługa klienta: jak skrócić czas oczekiwania?
13:35 18.09.2009
Czy godzina godzinie równa? Nie. To, jak szybko mija czas w naszym odczuciu, zależy od wielu czynników. Gdy robimy coś przyjemnego, czas płynie niepostrzeżenie. Dlatego weekend zwykle wydaje się za krótki. Natomiast czas ciągnie się okrutnie podczas zajęć nieprzyjemnych, albo wtedy gdy ciągle śledzimy jego przebieg. Wystarczy zerkać co chwila na ...
Tematy: czas oczekiwania, jakość obsługi klienta, budowanie zaufania klientów, kontakty z klientami -
Komunikacja z klientem a model SaaS
12:56 04.05.2009
... kontaktowe muszą być świadome, że usługom komunikacyjnym należą się specjalne względy. Przedsiębiorcy traktują je jako kluczowe, ponieważ obejmują osobisty kontakt z klientami. Okresowy dostęp do CRM może być dla firmy niedogodnością, jednak brak możliwości odebrania telefonów od klientów zagraża prowadzeniu biznesu. Stąd ...
Tematy: komunikacja z klientem, model SaaS, obsługa klienta, relacje z klientem -
Budowanie lojalności klientów - sposoby motywacji
13:43 18.09.2008
... zainteresowanie. Ale tak nie jest. Można autentycznie przejmować się klientem i posiadać sprawny system zarządzania klientami. Co więcej, w mistrzowskich firmach system pozwala na prawdziwe i uczciwe kontakty z klientami. Bez sprawnego i przemyślanego systemu działania pracowników byłyby niespójne, przypadkowe w czasie oraz nieregularne w stosunku ...
Tematy: lojalność klientów, relacje z klientem, obsługa klienta, kontakty z klientami -
Firmowe blogi bez wytycznych
10:03 25.07.2006
... wskazówek ze strony szefów - wynika z badań firmy Russell Research. 76 proc. prowadzących takie blogi przyznaje, że dzięki tej formie komunikacji z klientami uwaga mediów i liczba odwiedzin na stronach firm znacznie wzrasta. Niemniej jednak 57 proc. firm nie określa jasno wskazówek dotyczących prowadzenia ...
Tematy: blog, komunikacja z klientami, blogi, blog firmowy
Podobne tematy:
- polskie firmy
- obsługa klienta
- pokolenie Y
- PR
- strategia marketingowa
- komunikacja z klientem
- Customer Experience
- poczta elektroniczna
- jakość obsługi klienta
- zadowolenie z pracy
- zaangażowanie w pracę
- relacje z klientami
- lojalność klientów
- blogi
- blog
- klienci
- relacje z klientem
- ekspansja zagraniczna
- sektor IT