cosumer experience - wiadomości i porady tematyczne
-
Jakość obsługi to nie wszystko
12:45 04.04.2014
... , w tym na gesty wychodzące poza ramy standardowych procedur. Nowoczesna marka musi mieć ludzkie oblicze - wynika z badania „Customer Experience” przeprowadzonego przez ARC Rynek i Opinia. W badaniu „Customer Experience” ARC Rynek i Opinia respondenci pytani byli m.in. o „punkty zwrotne” w postrzeganiu przez nich marek, z których korzystają. Aż ...
Tematy: obsługa klienta, relacje z klientem, jakość obsługi klienta, komunikacja z klientem -
Jakość obsługi klienta w sieciach handlowych II 2014
10:09 13.03.2014
... Douglas – największa sieć perfumerii w Polsce, która drugi rok z rzędu otrzymała w badaniu najwyższą notę. - Dzisiaj w handlu liczy się przede wszystkim consumer experience, czyli doświadczenia zakupowe. Jest to jeden z niewielu czynników, które są realną przewagą konkurencyjną na rynku kosmetycznym. Jak to realizujemy w Douglas ...
Tematy: obsługa klienta, relacje z klientem, jakość obsługi klienta, komunikacja z klientem