dzienniki - wiadomości i porady tematyczne
-
"Charlie" i "Hebdo" zdominowały polską prasę
13:43 14.01.2015
Badanie „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” dostarcza informacji na temat najpopularniejszych tematów poruszanych w dziennikach ogólnopolskich. Raczej nie budzi zdziwienia fakt, że w ostatnich dniach czołówki gazet zdominowane zostały przez zamach we Francji. W analizowanych dziennikach wyraz „Charlie” pojawił się 41 razy. Tragedia we Francji ...
Tematy: Charlie Hebdo, monitoring mediów, media, dzienniki -
Dzienniki ogólnopolskie a sondaże wyborcze
13:47 26.09.2011
Firma NEWTON Media Sp. z o.o. zbadała, jak w ciągu minionych dwóch tygodni czołowe dzienniki ogólnopolskie pisały na temat sondaży przedwyborczych. Przeanalizowano wszystkie publikacje, które ukazały się w wybranych mediach od 1 do 23 września bieżącego roku. W ...
Tematy: kampania wyborcza, wybory parlamentarne, politycy, sondaże wyborcze -
Axel Springer łączy siły z Infor Biznes
00:43 06.08.2009
... Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów uznała, że transakcja nie doprowadzi do istotnego ograniczenia konkurencji na rynku. Axel Springer Polska wydaje trzy dzienniki: Dziennik Polska Europa Świat, Fakt, Przegląd Sportowy oraz kilkanaście czasopism, w tym m.in. Forbes, Newsweek, Auto Świat. Prowadzi także czternaście informacyjnych ...
Tematy: Axel Springer, Infor Biznes, gazety, Dziennik Polska Europa Świat -
ZKDP: Gazeta Wyborcza traci czytelników
02:17 07.06.2008
Fakt był w kwietniu liderem sprzedaży wśród dzienników. Dziennik, Puls Biznesu i Gazeta Wyborcza straciły najwięcej - wynika z danych ZKDP. Pierwsze miejsce w kwietniowym rankingu sprzedaży największych dzienników zajmuje Fakt (513 126 egz., spadek o 0,55 proc. w porównaniu z kwietniem 2007). Drugą pozycję zajmuje Gazeta Wyborcza (412 890 egz., ...
Tematy: prasa, czasopisma, gazety, czytelnictwo czasopism -
ZKDP: Fakt na czele
00:38 09.03.2008
Największy wzrost sprzedaży wśród dzienników w porównaniu ze styczniem 2007 r. miała Gazeta Prawna - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. Największą sprzedaż miał Fakt (527 071 egz., wzrost o 2,94 proc.). Na drugim miejscu jest Gazeta Wyborcza (421 974, spadek o 12,51 proc.). Trzecią pozycję zajmuje Super Express (204 881 egz., ...
Tematy: prasa, czasopisma, gazety, czytelnictwo czasopism -
ZKDP: Fakt zyskuje czytelników
01:53 10.02.2008
Dziennik zanotował w grudniu 2007 r. największy spadek sprzedaży wobec grudnia 2006 r. spośród gazet codziennych - wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. Jak wynika z danych ZKDP, najwięcej czytelników w grudniu 2007 r. miał Fakt (510 067 egz., wzrost o 1,05 proc. w porównaniu z grudniem 2006 r.). Na drugim miejscu ...
Tematy: prasa, czasopisma, gazety, czytelnictwo czasopism -
Reklama w prasie XI 2007
11:55 05.01.2008
... zł; spadek o 9,24 proc.), Echo Miasta (4,68 mln zł) i Puls Biznesu (3,89 mln zł; spadek o 26,02 proc.). Wszystkie monitorowane dzienniki zarobiły w listopadzie 2007 roku na reklamach 253,88 mln zł, czyli o 12,57 proc. więcej niż w listopadzie 2006 roku. Dane ...
Tematy: prasa, reklama w prasie, dzienniki, wydatki na reklamę -
ZKDP: Głos Wielkopolski odnotował wzrost sprzedaży
00:16 10.11.2007
Tylko jednemu tytułowi spośród dziesięciu największych dzienników regionalnych wzrosła we wrześniu sprzedaż. Ilość sprzedanych egzemplarzy Głosu Wielkopolskiego podniosła się o 62,88 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. Najczęściej czytanym dziennikiem regionalnym pozostaje Dziennik Zachodni (86 391 egz., spadek o 12,19 proc ...
Tematy: prasa, czasopisma, gazety, czytelnictwo czasopism -
Reklama w prasie I-IX 2007
02:49 03.11.2007
Tygodnik Wprost miał największe wpływy reklamowe we wrześniu 2007 roku spośród wszystkich magazynów prasowych - wynika z najnowszych danych Expert Monitor. Wprost zarobił na reklamach we wrześniu br. 12,59 mln zł. Pismo miało o 29,31 proc. większe wpływy niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Druga pozycja przypadła Polityce, której wpływy ...
Tematy: prasa, reklama w prasie, dzienniki, wydatki na reklamę -
Reklama w prasie VIII 2007
00:23 29.09.2007
Wpływy reklamowe dzienników w sierpniu br. wzrosły o 16,33 proc. w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku - wynika z danych Expert Monitor. Gazeta Wyborcza zarobiła na reklamach w sierpniu br. 63,49 mln zł. W porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku dziennik zanotował wzrost przychodów o 19,15 proc. Druga pozycja przypadła ...
Tematy: prasa, reklama w prasie, dzienniki, wydatki na reklamę