reklama w prasie - wiadomości i porady tematyczne
-
Branża farmaceutyczna: wydatki na reklamę I kw. 2017 r.
11:45 20.06.2017
... i kategorie Lwia część budżetu (96%), który branża farmaceutyczna przeznaczyła na reklamę w I kwartale br., posłużyła promocji farmaceutyków i parafarmaceutyków. 3% nakładów stanowiła reklama usług zdrowotnych (41% wzrostu rdr) a za 1% odpowiadała promocja sprzętu medycznego. Po raz kolejny już branża farmaceutyczna najchętniej promowała środki ...
Tematy: branża farmaceutyczna, wydatki na reklamę, rynek reklamy, reklama -
Branża farmaceutyczna: wydatki na reklamę I-III kw. 2016 r.
13:16 02.01.2017
... zatem dziwnego, że reklamodawcy z branży farmaceutycznej podnoszą wydatki właśnie na reklamę w tym medium. Ta kategoria jest bardzo silnie reprezentowana - co 5 reklama w bloku reklamowym należy do farmacji, a w styczniu co 3, co stanowi 20% udział GRP kategorii w rynku reklamy. Dodatkowo, branżę charakteryzuje generyczność komunikatów ...
Tematy: branża farmaceutyczna, wydatki na reklamę, rynek reklamy, reklama -
Branża farmaceutyczna: wydatki na reklamę IV kw. 2015 r.
11:11 11.03.2016
... za ponad 70% wszystkich budżetów. Jeden z najmniejszych udziałów w rynku miała reklama outdoorowa (0,4%), która zanotowała jednak w czwartym kwartale najwyższy wzrost za sprawą ... rok do roku). Niewielką część rocznych budżetów zajęła także rosnąca o +10% reklama w gazetach (1% SOS) oraz reklama zewnętrzna, także rosnąca, o 3% (0,3% SOS). Oba te ...
Tematy: branża farmaceutyczna, wydatki na reklamę, rynek reklamy, reklama -
Branża farmaceutyczna: wydatki na reklamę I kw. 2015 r.
13:39 22.07.2015
... styczeń – marzec 2014 o 2%. 19% nakładów – ponad 50 milionów złotych – kosztowała sektor reklama radiowa. Ich wysokość wzrosła o 37% w stosunku do IV kwartału 2014 roku ... kampaniach wykorzystywano portale horyzontalne – Onet.pl, Wp.pl i Gazeta.pl. Reklama w magazynach kosztowała ponad 21 milionów (8% całości), a w gazetach ponad 5 milionów (2%). ...
Tematy: branża farmaceutyczna, wydatki na reklamę, rynek reklamy, reklama -
Branża modowa: wydatki na reklamę w 2014 r.
11:00 21.04.2015
... nakładów – 21% (ponad 38 milionów złotych) – kosztowała firmy z tej branży reklama telewizyjna. Jest to kwota nieznacznie wyższa niż w 2013 roku. Firmy lokowały największe ... (3%). Po 2% firmy zainwestowały w takie kanały jak gazety i radio, a 3% kosztowała reklama kinowa. Obserwowany duży udział luksusowych magazynów kobiecych w torcie reklamowym ...
Tematy: branża modowa, wydatki na reklamę, rynek reklamy, reklama -
Rynek reklamy w I poł. 2014 r.
10:38 14.10.2014
... stycznia do czerwca firmy farmaceutyczne przeznaczyły na emisję reklam w telewizji, radiu i prasie ponad 1,5 mld złotych, o 100 mln zł więcej niż w analogicznym okresie ... hab. Wiesław Godzic, medioznawca SWPS Marshall McLuhan twierdził przed laty, że dzisiejsza reklama pełnić będzie w przyszłości rolę podobną do antycznych przedmiotów: wskaże punkty ...
Tematy: rynek reklamy, wydatki na reklamę, reklama internetowa, reklama telewizyjna -
Kosmetyki w mediach 2008
00:37 25.03.2009
Agencja KaMODUS PR opublikowała raport podsumowujący roczną aktywność marek kosmetycznych w mediach kolorowych. Liderem rankingu za rok 2008 okazała się marka L'Oreal, która na łamach 50 najpopularniejszych magazynów w Polsce pokazana została w sumie 1677 razy (212 reklam oraz 1465 publikacji dziennikarskich). W czołówce marek o największej ...
Tematy: kosmetyki, uroda, reklama w prasie -
Kosmetyki w mediach 2007
13:33 28.01.2008
... wygrało też ranking wśród kosmetyków do włosów – z 480 wzmiankami. Marka Avon (173 publikacje) była natomiast najczęściej pokazywana w kategorii kosmetyków zapachowych. W prasie kolorowej w 2007 roku zdecydowanie dominowały publikacje prezentujące kosmetyki marek międzynarodowych. Ale mimo to marki polskie wywalczyły dla siebie jedną czwartą ...
Tematy: kosmetyki, uroda, reklama w prasie -
Reklama w prasie XI 2007
11:55 05.01.2008
Wpływy reklamowe dzienników wzrosły w listopadzie 2007 roku o 12,57 proc. w porównaniu z listopadem 2006 roku - wynika z danych Expert Monitor. Najwięcej na reklamach w listopadzie 2007 roku zarobiła Gazeta Wyborcza, której wpływy kształtowały się na poziomie 91,98 mln zł i były o 15,19 proc. większe niż w listopadzie 2006 roku. Trzy razy mniej ...
Tematy: prasa, reklama w prasie, dzienniki, wydatki na reklamę -
Rosną wydatki na reklamę w elektronicznych wydaniach gazet
02:44 26.11.2007
Pomimo obniżenia się całkowitych wydatków na reklamę w gazetach i czasopismach, wydatki w ich wirtualnych wydaniach nadal rosną. Zdaniem Newspaper Association of America wydatki na reklamę w elektronicznych wydaniach gazet w porównaniu do analogicznego okresu w zeszłym roku wzrosły o 21,1 proc. do 773 milionów dolarów w trzecim kwartale bieżącego ...
Tematy: reklama w prasie, wydatki na reklamę, reklama online, reklama w internecie
Podobne tematy:
- reklama
- wydatki na reklamę
- reklama internetowa
- reklama online
- marketing
- prasa
- badania konsumentów
- rynek reklamy
- reklama w internecie
- marketing internetowy
- reklama telewizyjna
- branża farmaceutyczna
- kosmetyki
- branża modowa
- przychody z reklamy
- gazety
- reklama radiowa
- Google AdWords
- rynek reklamy internetowej