reklama w prasie - wiadomości i porady tematyczne
-
Reklama w prasie I-IX 2007
02:49 03.11.2007
Tygodnik Wprost miał największe wpływy reklamowe we wrześniu 2007 roku spośród wszystkich magazynów prasowych - wynika z najnowszych danych Expert Monitor. Wprost zarobił na reklamach we wrześniu br. 12,59 mln zł. Pismo miało o 29,31 proc. większe wpływy niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Druga pozycja przypadła Polityce, której wpływy ...
Tematy: prasa, reklama w prasie, dzienniki, wydatki na reklamę -
Reklama internetowa mniej wiarygodna niż tradycyjna
01:34 13.10.2007
... , że reklamy tradycyjne są uważane za najbardziej wiarygodne i pozostawiają daleko w tyle reklamy internetowe. 63 proc. badanych ufa reklamom pojawiającym się w prasie, a 56 proc. - spotom telewizyjnym. Najbardziej wiarygodnym formatem reklamy online okazały się reklamy w wyszukiwarkach. Ufa im 34 proc. respondentów. Zaledwie 26 ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama w prasie, reklama tradycyjna -
Reklama w prasie VIII 2007
00:23 29.09.2007
Wpływy reklamowe dzienników w sierpniu br. wzrosły o 16,33 proc. w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku - wynika z danych Expert Monitor. Gazeta Wyborcza zarobiła na reklamach w sierpniu br. 63,49 mln zł. W porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku dziennik zanotował wzrost przychodów o 19,15 proc. Druga pozycja przypadła ...
Tematy: prasa, reklama w prasie, dzienniki, wydatki na reklamę -
Reklama zapachowa w prasie
11:11 06.09.2007
Treść czy grafika już niedługo mogą przestać decydować o skuteczności reklamy prasowej. Najistotniejszy może stać się zapach. Pachnąca reklama już wkrótce pojawi się w amerykańskim dzienniku The Los Angeles Times. Będzie promować nowy film familijny "Mr. Magorium’s Wonder Emporium". Wystarczy ...
Tematy: reklama, formy reklamy, reklama w prasie, reklama prasowa -
Marketing tradycyjny kontra reklama internetowa
01:14 03.09.2007
... się na to, w jaki sposób postrzegają reklamę. Ponad 3/4 uważa, że reklama internetowa jest znacznie bardziej nachalna niż reklamy drukowane. Niecałe 2/3 badanych przyznaje, że bardziej skupia się na reklamach w prasie niż w sieci. Eksperci sugerują, że kampanie offline i online powinny się wzajemnie ...
Tematy: reklama internetowa, reklama w internecie, reklama w prasie, formy reklamy -
Marketing offline wpływa na zachowanie online
08:53 31.08.2007
... bądź hasła reklamowego użytego w kampanii offline. Kampanie prowadzone w telewizji i komunikacja WOM najbardziej zachęcają konsumentów do poszukiwań w sieci. Z kolei reklamy w prasie i WOM najbardziej motywują do robienia zakupów. Badanie wykazało również, że 54 proc. respondentów korzysta z internetowych wyszukiwarek przynajmniej raz dziennie.
Tematy: marketing, marketing internetowy, marketing offline, reklama telewizyjna -
Reklama w prasie VII 2007
01:43 29.08.2007
Wpływy reklamowe dzienników w lipcu br. wzrosły o 10,61 proc. w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku - wynika z danych Expert Monitor. Gazeta Wyborcza zarobiła na reklamach w lipcu br. 68,81 mln zł. W porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku dziennik zanotował wzrost przychodów o 14,45 proc. Druga pozycja przypadła ...
Tematy: prasa, reklama w prasie, dzienniki, wydatki na reklamę -
Starlink: rynek reklamowy I-VI 2007
00:22 16.08.2007
... . (jeśli jednak weźmiemy je pod uwagę dynamika osiągnęła poziom 11,8 proc.). Najwyższą dynamiką, w porównaniu z analogicznym okresem 2006 r. cechowały się reklama internetowa (+39,6 proc.), reklama kinowa (+13,6 proc.) oraz telewizja (+13,1 proc.). Poniżej średniej rynkowej rosły nakłady na reklamę w radiu (+2,9 proc.), w magazynach (3,1 proc ...
Tematy: rynek reklamy, wydatki na reklamę, rynek reklamy internetowej, reklama telewizyjna -
Reklama w prasie I-VI 2007
00:07 27.07.2007
Tygodniki opinii - Wprost, Polityka i Newsweek - zarobiły w I półroczu br. na reklamach najwięcej spośród wszystkich magazynów prasowych - wynika z danych Expert Monitor. Wprost zarobił na reklamach w I półroczu br. 55,48 mln zł. Pismo miało o 7,39 proc. mniejsze wpływy niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Druga pozycja przypadła Polityce, ...
Tematy: prasa, reklama w prasie, dzienniki, wydatki na reklamę -
Program Print Ads od Google
01:22 23.07.2007
... ogłoszeniodawcom na umieszczanie anonsów w 225 gazetach, skupiających połowę czytelników prasy w Stanach Zjednoczonych. Program pozwoli klientom Google AdWords na umieszczanie ogłoszeń w prasie drukowanej w ten sam sposób, jak odbywa się to w przypadku stron internetowych. Gazety objęte programem są zlokalizowane w 32 z 35 największych ...
Tematy: Google, Google AdWords, Google Print Ads, reklama w prasie
Podobne tematy:
- reklama
- wydatki na reklamę
- reklama internetowa
- reklama online
- marketing
- prasa
- badania konsumentów
- rynek reklamy
- reklama w internecie
- marketing internetowy
- reklama telewizyjna
- branża farmaceutyczna
- kosmetyki
- branża modowa
- reklama radiowa
- przychody z reklamy
- gazety
- Google AdWords
- rynek reklamy internetowej